Minnaar deel 27

30-10-2014 16:38 3001 berichten
Al 26 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankerd in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de kast?

Met andere woorden...



Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met groot gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?



Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.



Het is fijn als je een avatar oploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.



Alle reacties Link kopieren
Ik moet bekennen dat ik ook wel enige interesse had in de bedrijvigheid tussen de lakens van mijn ooit minnaars met hun vrouwen. Ik wilde graag weten wat ze misten, wat ze in mij zochten en waar ik dus "op aanvulde" zeg maar. Niet dat er nou enorm gevist werd naar details maar het was zéker een gespreksonderwerp, ook wel bij mijn vreemdgaande minnaars. Voor mij nooit zo'n no-go onderwerp denk ik, al zijn er wel grenzen. Het moet wel respectvol blijven.
...
Alle reacties Link kopieren
Nell, wat super sterk om voor jezelf te kiezen. Je klinkt echt als een heel ander mens als toen je begon te schrijven. Echt super knap.



Nee over de sex met onze nr 1 hebben we het nooit. Onze nr1 relatie,s zijn zo wie zo geen onderwerp van gesprek. We hebben ons eigen wereldje gecreëerd en daar blijven we in. Even heerlijk de rest van de wereld buiten gesloten.



Hier alles weer in balans gisteren heerlijk gechat en het is bijna volgende week.
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Roos en theemok,fijn dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad.Heerlijk!
Ik gun mijn minnaars thuis een spetterend sexleven, maar dat is lang niet altijd het geval. En verder zegt het me niet zoveel. Ik laat weinig los over mijn sexleven thuis. Het voelt voor mij ook als twee losstaande dingen. Maar meestal komt het uit een soort alfamannetjesvraag: 'ben ik wel de beste?'



Peck: spreidingsbeleid met meerdere minnaars, daar hou ik van! Ik gun mijn man al niet mijn exclusiviteit, dus laat staan mijn minnaars Daardoor ben ik er flink relaxter in komen te staan en verlies ik niet zo snel meer mijn hartje.



Ik merk dat ik weer zin begin te krijgen om spannende dingen te doen. Maar eens even een blik in de vijvers werpen...
Alle reacties Link kopieren
Gisteravond heb ik mijn seksbuddie gezien. Het was erg fijn. Maar de sparkle was er niet vanuit mijn kant waarschijnlijk omdat ik sceptisch ben over zijn nieuwe situatie en wat dat betekent voor ons. Seksueel kon ik mij wel laten gaan maar geestelijk voelde ik afstand. Ik ga nu een paar weken niet afspreken. Het is dubbel, ik zal hem best missen!!! Maar ik heb behoefte aan een pauze... Op dit moment heb ik ook best wel wat contacten lopen naast mijn seksbuddie. Misschien dat ik daar wat meer initiatief in ga nemen. Even bedenken of dat een goed idee is.
Oranje, heel veel plezier alvast!
Alle reacties Link kopieren
Sommige mannen vinden het gewoon een geil idee hoe jij het met een ander doet. Ik zou er niet teveel achter zoeken.



Sterkte voor iedereen die het nodig heeft. Enne.... MM, ik vind je een kanjer dat je het op deze manier probeert op te lossen.
Alle reacties Link kopieren
Oranje, fijn om aan jezelf te merken dat je weer ondernemingszin krijgt, hier staat dat nog steeds op hetzelfde pitje, ik hoef eigenlijk geen contacten meer aan te gaan, heb er toch geen zin in, zoals het nu gaat is het prima voor nu.



Hint, ik snap je heel goed, je kop is er niet zo bij en ik denk dat een beetje afstand best goed kan werken. Ik kan me ook voorstellen dat je even wilt weten hoe minnaar en vrouw hun nieuwe situatie in gaan vullen, voor nu is dat nog redelijk blanco lijkt me. Misschien geeft het je rust als je precies weet hoe het eruit gaat zien bij hun. En in die tussentijd een beetje elders warmlopen kan niet zoveel kwaad natuurlijk



Stew, dat klopt inderdaad, mannen vinden dat vaak spannend, ik ken niet heel veel vrouwen die dat geil vinden. Al heeft hier wel een poosje iemand geschreven (pepersteak?) die dat wél zeer spannend vond!
...
Roos, zoals het nu gaat is het meer dan prima Nog een paar dagen, dan zijn we weer met z'n drieën



Hint, die pauze lijkt me een goed idee. En een spreidingsbeleid kan helpen... Veel plezier met je nieuwe contacten
Jeetje zeg, Hint een pauze, en iedereen doet mee ineens blijkbaar, het is stil hier!





Niet dat ik nieuws te vertellen heb, het gaat erg fijn tussen mijn vriend en mij, denk echt dat wij de uitzondering op de regel zijn.
Alle reacties Link kopieren
Het is hier een beetje chaos...

Nog steeds erg gezellig contact met ex.



Minnaarrelatie loopt naar het einde. Kwartje is gevallen... Hij wil geen minnares maar seks wanneer hem dat uitkomt .



En tel daarbij op dat ik een man tegen ben gekomen die me ontzettend in de war maakt.

Maar heb hem wel afgekapt en

Duidelijk gemaakt dat ik gelukkig getrouwd ben.



Wat een gedoe...

Iemand advies?
Ja. Alles kappen en richt je op je nr 1 relatie, focus op wat echt belangrijk is. Zorg dat je weer rust in je hoofd krijgt.
Alle reacties Link kopieren
Theemok, zo simpel is het. Het wordt steeds rommeliger en minder leuk.
Nou, daarom dus. Een minnaar heb je voor het leuke. Als het je dat niet meer geeft, is het tijd ermee te stoppen.
Alle reacties Link kopieren
Baba, denk ook dat je keuzes moet gaan maken, alle ballen in de lucht houden zonder dat je nr 1 relatie in gevaar komt lijkt bijna onmogelijk. Zoveel chaos is niet leuk meer. Gaat je energie kosten ipv opleveren, en dat lijkt mij niet de bedoeling van een minaar.



Joos , hoe was je dag vrijdag. Net zo lekker als je van te voren bedacht had.



Hier alles lekker. Nr 2 en ik hebben al veel voorpret voor onze date eind van de week.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet zo goed waar je advies over wilt hebben Baba, wat is er nu zo rommelig en niet meer leuk? Waarom heb je de "in de war" man afgekapt, wil hij een relatie met je ofzo?
...
Alle reacties Link kopieren
Roos; het lijkt wel of ik met van alles bezig ben,en weinig met mijn gezin. Net of de stap van monogaam naar een minnaar ineens een deur heeft geopend. En ik niet weet of ik die deur wel open wil. Lekker vaag ;)



Man in de war: ken ik net, hij begon over wat ik nodig heb en wat hij me wil geven. Vanuit een doodnormaal gesprek. Nogal rake dingen waar ik erg ongemakkelijk van werd en ben gewoon weggelopen.

Vrijgezel en zo niet mijn type maar hij raakte iets...maar goed ik ben duidelijk geweest.



Ook naar ex trouwens dat er geen verkeerde verwachtingen zijn.



Nu alleen minnaar nog ....
Alle reacties Link kopieren
Baba,

Resumé

Je hebt een ex waar je niets mee wilt,nog een man waar je niets mee wilt en een minnaar die niet aan de verwachting voldoet en waar je niets mee wilt.



Misschien dan inderdaad tijd je te focussen op jouw gezin.Wat houdt je tegen iedereen uit je hoofd te zetten en dat te doen?
Inderdaad rustig hier. Mijn vistechnieken blijken nog steeds uitstekend, er zit wel weer potentieel aan de haak, waaronder eentje die de touwtjes graag in handen neemt, stuiterdestuiter...
Ow heerlijk, Oranje! Je oude vertrouwde visvijver?
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden ben er ook weer nu alhier is het ook ff stabiel maar ook verwarrend. Mijn nr 2 gaf vandaag aan dat hij ff rust wil hij zit met zichzelf in de knoei, schuldgevoel. En ja de gezellige periode ( feestdagen ) doen ook een duit in het zakje. Hij heeft ff tijd nodig. Vrijdag daarvoor nog als vanouds geappt zelfs dat ik dacht goh ben jij niet verliefd op mij ? Apps waren nogal raar. Dat hij continue aan mij dacht en over mij droomt. Nu zo erg had ik het niet haha. En vandaag dus dit bericht.

Gezegd dat ik hem alle tijd geef zelfs gevraagd of er geen gevoelens zijn, hij zegt van niet dat het puur het schuldgevoel is. Nu gezegd tijd zal het leren. Hij vind het super dat ik hem de tijd geef en gaat mij zeker nog bellen om het te verduidelijken en antwoord te geven op mijn vragen. Heb gezegd dat ik wel aangeef of het mij lukt ivm tijd. Waarop hij weer alle deuren opengooit met te zeggen dat hij mij heel graag mag en we zeker elkaar nog gaan zien en zeker een borrel gaan doen. weet ook niet wat ik hiermee moet... ik wil het graag gezellig houden en dat heb ik hem ook gezegd. En dat wil hij ook. Hij heeft dit al eerder gehad liet ik hem ook met rust en binnen 2 dagen had ik weer een appje. Ik wacht nu wel af, ben goed in balans nu dat helpt zeker maar ergens vind ik het wel jammer ondanks dat de deur niet dicht is hoor, wellicht is het ergens wel goed.

Baba wellicht moet je ff focussen op je gezin. Heb mij ook meer gericht op mijn nr1 en het hielp mij wel de balans terug te vinden ook omdat nr2 behoorlijk in mijn hoofd zat , nog wel hoor dat ontken ik niet maar hij beheerst niet meer dat kan ik volmondig zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Alles weer een beetje bijgelezen.

Even geen tijd meer gehad om hier te komen buurten.

@Nell: ik hoop dat je je nog steeds zo sterk voelt. Goed van je !

@Roos en Mok, een heerlijk dagje gehad samen. Leuk.

@Baba, haha hebben wij dezelfde minnaar. De mijne is ook zo complimenteus, echt dezelfde uitspraken



Ik heb een heerlijk (veel te) druk weekend gehad.



Vrijdag hebben man en ik altijd vrij (althans man werkt dan thuis). Kinderen naar school, dan nog even het bed in.

Later op de ochtend een appje dat lunchafspraak door kan gaan (Yeahhh). Echt een super leuke gezellig middag samen gehad. Lunchen in Amsterdam en daarna nog even door de stad gewandeld. Het was vooral praten/kletsen en genieten van elkaars gezelschap. (Nr2 "ziet" overal bekenden, althans is daar bang voor dus meer dan gezellig is het niet)(wat mij dan op het laatst toch wel frustreerd ) Rond 4 uur was ik weer thuis om vervolgens om 5 uur weer in ons plaatselijk café te zijn voor de vrijdagmiddagborrel met mijn beste vriend.

En zaterdag en zondag was ik weg met man en vrienden. Heerlijk in een huisje in het oosten van het land. Even quality time voor ons tweeën. Daar heb ik dan ook echt weer van genoten, zo zelfs dat ik mij ging afvragen waarom er een nr2 is. (beetje schuldgevoel waarschijnlijk). Ik heb wel het hele weekend app-contact gehad met nr2. En op zondagavond meld nr2 mij dat hij mij de zondag gemist heeft.



Lekkere ego post geworden zo
Alle reacties Link kopieren
Jeetje, wat een verwarrende situatie stabbilo.

Joos klinkt als een erg gezellig weekend.

Baba, begrijp ik het goed dat alle 3 de mannen niet meer passen bij jou.

Lijkt me ook wel even aanpassen als die weg vallen.

Is toch een hoop aandacht wat weg valt.

Elke verandering is even aanpassen.



Hier alles OK.

Ik ben dingen aan het verwerken en dat gaat heel goed.

Gisteravond had ik een terug valletje, en nam contact op, ben ik dan ook een ei!

En het was een heel vreemd contact, geloof dat we beiden even geen houding weten te geven!

Ik kan niet van mezelf verwachten dat het in een weekend gebalanceerd is.

Dus verder met "op laag pitje....".



Als ik dat zo lees over terugvalletjes en op je handen zitten ben ik zo blij dat ik dat niet hoef te doen... ik app of mail als ik er zin in heb, en als ik een dag of wat niks hoor is het ook goed. Ik heb het wel gehad hoor, die onrust, zeker na een eerste date, als de roze wolk nog heel hevig aanwezig is en ik me afvraag of er wel een volgende keer komt. Maar ik heb geleerd om duidelijke afspraken te maken wat dat betreft. En gewoon door te gaan met ademhalen, werk, gezin... Nu dus contact met vier verschillende minnaars. Ik zou anders knettergek worden als ik me daar druk om moest maken.



Die cirkels die Oranje een poosje terug noemde, die zijn daarbij belangrijk. Heb het even teruggezocht, van december vorig jaar:



"Ik denk dat al die maanden time out mij hebben laten beseffen dat de gevoelens die er zijn, diep en oprecht zijn. Dat hoeft niet keer op keer te worden bevestigd door (intensief) contact.



Ook leerden we (dankzij Ien) dat de plaats van een minnaar op zijn best de plaats is van een goede vriend. De eerste cirkel is voor je gezin, de tweede voor werk en familie, de derde voor vrienden en de vierde voor je minnaar. In je gevoel kan iemand wel een andere plaats innemen, maar in tijd en aandacht voor elkaar maken mag dat nooit ten koste gaan van je gezin en die andere dingen waar je tijd en aandacht aan moet en wilt geven. Dat beseffend, liet me makkelijker los laten. Dan is thuis ook thuis, zonder inmenging van buitenaf.



Het wordt nu meer 'pluk de dag'. Genieten van wat kan en verder loslaten en je eigen leven leiden."

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven