Minnaar deel 27

30-10-2014 16:38 3001 berichten
Al 26 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankerd in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de kast?

Met andere woorden...



Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met groot gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?



Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.



Het is fijn als je een avatar oploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.



Alle reacties Link kopieren
quote:nellgwynn schreef op 12 december 2014 @ 15:37:Ik denk dat ik toch wel een ferme grens getrokken heb door hem de laan uit te sturen denk ik?!?En toch lukt het hem opnieuw contact met jou te leggen.

Duidelijk uitspreken dat jij niets meer wilt van/met hem.

Een grens trekken is 1 ding, die grens behouden is het belangrijkste.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Alle reacties Link kopieren
De reden waarom ik het afgekapt heb was hoofdzakelijk omdat het een bange luis is.

Hoeveel keer hij gezegd heeft dat hij ging zeggen thuis hoe de vork aan de steel.zat kan ik niet meer op een hand tellen.

Hij is echt bang van zijn partner. Bang dat ze hem fysiek geweld aan doet.

Nu dan blijft de bange dodo toch gewoon bij haar. Dat doet hij toch al.

Ik heb ook op Facebook gezien dat zijn partner weer contact zoekt met haar ex.



Ik wil iemand die ten volle voor mij kiest, ik ben geen vangnet, geen doekje tegen het bloeden.

Als hij me dan echt 'doodgraag' ziet zoals hij zegt dat hij het dan maar eens bewijst. Maar hij moet alvast geen prijs verwachten als hij het doet.



Deze trein heeft het station verlaten.



Blokkeren is inderdaad de way to go.
Goed zo Nell, dat is echt de enige oplossing. Zorg dat hij je niet meer kan contacten. Gooi hem dus ook van je facebook af, blokkeer hem daar ook.



Je komt er wel. Je zet de juiste stappen.
Alle reacties Link kopieren
Nell je bent een sterk stoer wijf ! En vergeet dat niet, sterker dan dat hij is watje. You go girl !
Ik snap best wel dat hij nog niet verteld heeft dat hij een ander heeft/had. Bij een scheiding moet er nog heel wat geregeld worden. En het regelt een stuk makkelijker als dat enigszins een beetje in overleg kan ipv de enorme lul te zijn die allang een ander heeft gevonden. Zo héél gek vind ik het eigenlijk niet...



Maar Nell, je bent wel goed bezig! Je wilt inderdaad geen doekje voor het bloeden zijn. Succes!
Snap ik Look, maar hij zou in eerste instantie in oktober zeggen dat ie ging scheiden. November was dat nog niet gebeurd. Nu blijkbaar wel, maar dus maar half. Als echtgenote zou ik de vraag stellen of er een ander is, als mijn man op de proppen komt met het voorstel om te scheiden. Ik kan me nauwelijks voorstellen dat dat niet ter sprake is gekomen. Hij was van te voren al bang voor allerlei gedoe, dat zij het huis leeg zou halen als hij op reis was, dus zou hij het pas na zijn zakenreis vertellen, blablabla. Zo was er elke keer weer wat. Het is gewoon een slappe lul die de makkelijkste weg kiest en tegen allebei zijn vrouwen liegt als hem dat beter uitkomt. Als ie een beetje ruggengraat had willen tonen, had hij zijn belofte aan Nell (ik hou van jou en ik ga met jou verder) ook gestand moeten doen en de waarheid tegen zijn echtgenote moeten vertellen. Maar daar is hij te laf voor.
Oh, ik ben het met je eens dat slappe zak op zijn voorhoofd staat. Al die vage beloftes, dat is allemaal aan het lijntje houden. Maar om nu de waarheid, ik heb een ander, te gaan vertellen als de boedelverdeling nog moet gebeuren met iemand die blijkbaar in staat is om een ander te slaan, mwoah, dat zou ik in zijn schoenen dan ook weer niet doen.

Nou ja, voor de rest ben ik het met iedereen eens. Liever kwijt dan rijk.
Alle reacties Link kopieren
Hij had wat eerder eerlijk moeten zijn.

Hij is volgens mij helemaal niet van plan weg te gaan.

Ik vraag me ook nu af of er echt een scheiding in gang is gezet.

Waarom niet toegeven dat je weg bent van iemand maar niet bij je partner weg gaat.

Wegdromen mag best in de roze bubbel maar dit is behoorlijk uit de hand gelopen.

Ben benieuwd waar het schip gaat stranden.Maar ik denk nog steeds bij zijn vrouw op de bank.



Heerlijk hé Joos zo'n vriendin waar je vrijuit mee kan kletsen,dat lucht op en maakt dat je er weer wat meer relaxed in staat.

Ik had vandaag ook zo'n heerlijk gesprek.Hoe toevallig
Alle reacties Link kopieren
Het is gewoon een ongelooflijke lul.

Waarom ben ik zo gek van hem geweest en waarom zit hij nog steeds zo diep?



Hij zit daar goed hoor op de bank bij zijn partner, ongelukkig te wezen, eens om de maand sex, ik gun het hem van harte.
Alle reacties Link kopieren
Nell,

Zou het niet zomaar kunnen dat hij lang niet zo ongelukkig is met zijn leven als hij heeft doen voorkomen?
Alle reacties Link kopieren
Nell wel fijn dat los van dat hij diep zit jij geen zin hebt in uberhaupt nog iets met hem. Allemaal verrotte pijnlijk , maar zoals eerder door diverse forumers gezegd je blijkt sterk en hebt ballen. En dat wel of niet vertellen hij is onduidelijk naar zijn vrouw maar ook naar jou.



Heb nu pauze maar ben gezellig aan het pimpelen met ex man, hij is kleine boodschap doen buiten de deur maar log in omdat ik benieuwd ben naar jullie.
Weer in de trein terug naar huis. Heerlijke plaatjes in mijn hoofd... ik kan er weer even tegen. In elk geval tot maandag, Roos
Nell, dit schreef je een paar maanden geleden.



Hij heeft zeker en vast al gesprekken met haar gevoerd. Maar zij gelooft er geen snars van dat hij iemand anders zou hebben. Ze denkt dat hij het enkel zegt om aandacht te trekken.



Begrijp ik nu goed dat hij haar dus helemaal niet heeft verteld over jou en dat dit dus een leugen was van hem naar jou? Of was dit een aanname van jou die blijkbaar onterecht was maar heeft hij nooit gezegd dat hij zijn vrouw over de affaire verteld heeft?



Ik pik dit eruit omdat als hij gelogen heeft tegen je, je je wel echt moet afvragen of je hem ooit nog kan vertrouwen.



Ik vind het ontzettend dapper dat je zo voor jezelf durft te staan en kiest je niet langer als tweede keus te laten behandelen. Als het niet meer goed voelt voor jou, dan moet je de grens trekken en dat heb je gedaan. Complimenten!



Thee, klinkt heerlijk!
Alle reacties Link kopieren
Nell jouw kinderen zijn jouw prioriteit nu. Alles wat jou afleidt en extra belast in deze situatie is al per defintie om onder vraagteken te zetten. Los van zijn vrouw.



En dat hele vrouw verhaal - dest te meer.



Goede beslissing, his loss.





Een abdere vraag: Wat houdt dat in, 'pimpelen' met ex man?
Pimpelen = borrel drinken
Alle reacties Link kopieren
quote:theemok schreef op 15 december 2014 @ 08:17:

Pimpelen = borrel drinkenmet exman
...
Alle reacties Link kopieren
Nell, ik sluit me aan bij de anderen, wat sterk van je, ik vraag me alleen af heb je iemand om mee te praten, je zei dat je erg in jezelf gekeerd bent. Misschien goed om iemand te zoeken waarbij je , je hart kan luchten. Een goede vriendin of wellicht profesionele hulp.



Joos, hoe gaat het bij jouw? Nog steeds radio stilte of is er weer meer contact. Lijkt me lastige overgang als er een andere fase aan zit te komen. Zeker als die eenzijdig in wordt gezet.



Hier misschien toch nog een korte date voor de feestdagen. :rolling:Even kijken of het gepland kan worden.
spinsels wijzigde dit bericht op 15-12-2014 13:56
Reden: Spelfoutje
% gewijzigd
Roos weet alles van planten, vooral van kerstbomen in een emmer zand



Maar fijn Spinsels, dat er nog een date gepland kan worden.
Alle reacties Link kopieren
ZEG!!!



Ik kan er ook niks aan doen dat mijn zorgvuldig gedecoreerd monster impotent blijkt te zijn. Er waren zelfs ballen stuk!

Haddock, lees je effe niet mee?
...




Volgende keer er maar een strak ringetje om doen, dan?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het wel een plan. Eens zien of ze die hebben in die maat! Wedden dat ie dan blijft staan? Fier rechtop?
...
Alle reacties Link kopieren
Verticale ontmoeting met minnaar en partners gehad.Blijft zo bizar dat je dan net moet doen alsof je elkaar al heel lang niet hebt gezien.Terwijl wij elkaar regelmatig spreken en in de afgelopen paar weken twee keer een date hebben gehad.

De afspraak geen spelletjes te spelen tijdens deze gelegenheden lijkt succesvol.Zit een klein randje aan maar dat is te overzien.
Alle reacties Link kopieren
Hahaha ja sorry ik heb soms een d/t probleem. Gelukkig geen probleem met impotente kerst bomen of andere decoratie stukken



Hart, oeps lijkt mij een moeilijk spelletje. Hier zitten er tig km afstand tussen nr 1 en nr 2. Maar goed ook want ik ben heel slecht in toneel spelen
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft dus duidelijk niet gezegd dat er iemand anders was.

Wat hij wel gezegd heeft is dat er iemand was die verliefd op hem was.

Waarop zijn partner hem zou uitgelachen hebben en gezegd zou hebben: "wie zou er jou willen".



Nu dit alles is eigenlijk niet meer van belang.

Het is verleden tijd.



Het is hard om hem op te geven want er zijn nog steeds gevoelens maar ik zie mijn kinderen en mezelf toch nog liever.



Voor mij even geen nieuwe man meer in het nieuwe jaar.

Al hoop ik dat de verstandhouding tussen ex man en mij goed mag blijven.
Alle reacties Link kopieren
@spinsels niet echt iemand waar ik mijn (absurde) verhaal tegen kan doen.

Ik kan hier ventileren, ik kom wel weer uit mijn isolement.

Ik heb dit even nodig nu.



Trouwens voor ik het vergeet: aan iedereen fijne feestdagen en mogen jullie wensen uit komen in 2015.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven