Minnaar deel 27

30-10-2014 16:38 3001 berichten
Al 26 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankerd in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de kast?

Met andere woorden...



Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met groot gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?



Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.



Het is fijn als je een avatar oploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.



Bah, ben even vreselijk onrustig, niks aan dit gevoel. Ik wil gewoon weer even wat bevestiging :( .
Alle reacties Link kopieren
..
Alle reacties Link kopieren
Ai oranje. Geduld is een schone zaak. Meestal dan, haha.



Succes myselfatlast. Moeilijk als gevoelens out of control raken. Verdrietig gevoel verliezen gaat helaas niet in een vingerknip. Kost tijd, heeft fases. Zoek gedurende de dag leuke momenten als tegenhanger voor je verdriet.
Alle reacties Link kopieren
Jij ook nell.



Jammer hoe het gelopen is met je ex-minnaar (weet niet hoe ik hem moet noemen).



Zo blijkt maar weer hoe moeilijk het is voor mensen om uit een relatie te stappen. Ook al is al het plezier in hun relatie verdwenen. De mens is gewoontedier.
Alle reacties Link kopieren
Madame, waar komt je onrust vandaan? En gerelateerd aan wie?



Myself, wat lastig voor jou maar wat mooi van je 2, stoppen is dan de enige remedie en hij is genegen het met jou netjes af te sluiten. Heel knap maar wat kan je daar pijn in je buik van hebben hè? Natuurlijk wil je dit niet, jij schiet hier niks mee op, integendeel, jij verliest alleen maar. Dat wil je niet dus je stampvoeten is zeer logisch. Toch zal je je moeten schikken, dat is het lot van de minnares. Tranen drogen, neus snuiten, tieten naar voren en gaan. Oh ja en chocola natuurlijk, veel chocola.



Nell, ik vind je supersterk en wat goed te lezen dat je langzaam uit je isolement komt. En fijn dat de relatie met je ex man redelijk lijkt te gaan. Hoe is het met je kindjes?

Ik hoop dat er 2015 een hele hoop leuke dingen voor jou in petto heeft.



En ik heb een heel fijne date gehad met mijn mokje. Wat een heerlijk wijf is het toch!
...
Een lekker wijf dat een jurkje aan wilde wurmen waar alleen ienemienie-aziaatjes in passen. De avond begon al goed, zullen we maar zeggen ;) Het was leuk en lekker! Maar nou weer onwijs zin in ons vaste trio!
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat kleedjes was geen succes. Ligt ie al in de schoenenpoetsmand?



Hier ook heel veel zin in "ons". Elders snoepen is best leuk maar ik krijg er alleen maar honger van!!
...
O help, die perongelukmailmeneer van laatst stuurt me een digitale kerstkaart. Een zeer schaars aangeklede Santa Claus in een bubbelbad. Proest. Zelden zo'n ongeile foto die geil bedoeld was gezien!
Alle reacties Link kopieren
..
Alle reacties Link kopieren
Oh Mok, cheyl!!



Myself, waarom overweeg je om de brui te geven aan je relatie? Hebben jullie kinderen, hoe lang zijn jullie al samen? Denk je dat de aanwezigheid van je nr 2 ervoor heeft gezorgd dat je dit voor je uitschoof?
...
Ik heb 'm naar je doorgestuurd, Roos



Oei Myself, da's wel heel lastig. Zou je niet eerst eens alles tot bedaren laten komen rond je nr 2? De ervaring hier leert dat je je nr 1 relatie anders bekijkt als je een nr 2 hebt. Eerst maar eens die hobbel over, vlinders laten doven, duidelijkheid hoe en wat? Je hart weer even tot rust laten komen? En dan pas nadenken over eventuele stappen met je nr 1.
Alle reacties Link kopieren
Roos en Theemok, gezellig gehad ??

Whahaha ik zie een te klein jurkje wat spontaan denkt zichzelf te moeten aanpassen maar de rek zit er niet verder in

En wat is dat met de kerstboom ??? (ben totaal niet nieuwsgierig hoor )
mokje, please, mag ik hem ook zien? Please? Ik ben toe aan iets grappigs



Madame Rosa, er is nog steeds maar een die me van mijn padje kan krijgen, die me echt onrustig kan maken. En hij doet het niet bewust hoor, maar ik heb gewoon echt even een soort bevestiging nodig dat de gevoelens er nog zijn.
Hahaha, ja het was leuk, erg gelachen om dat jurkje (ik leek wel een rollade).



En Roos d'r kerstboom was omgedonderd. Wat ballen geplet, no pun intended
Alle reacties Link kopieren
Je leek helemaal geen rollade! Het leek alleen op een beha ipv op een jurkje



Jahaaa, mijn impotente kerstboom, das niet best hè, dat alles gaat hangen als ik in de buurt kom!
...
Alle reacties Link kopieren
En dat het minnaarsgedoe fases heeft, daar weet ik geloof ik nu wat meer van.



Afgelopen weekend weer een gezellige middag gehad met nr2. Maar geheel verticaal en druk met de sport.

Maar wel weer heel fijn om gewoon bij elkaar in de buurt te zijn. Ik ben in ieder geval weer terug op aarde.

En nu heb ik hem weer meegemaakt met ook zijn mindere kanten. En dat is soms lekker verhelderend.





En verder geniet ik (samen met vriendin) van de aandacht van allerlei andere mannen die je zomaar tegen kunt komen
http://tinyurl.com/jwl3mra



Klein fotootje, maar een grotere kan ik niet vinden. Zag er übergeil uit, maar dus in een kaboutermaatje.



Ah, Oranje... Pijnlijk, ja. En kun je er niet om vragen, om die bevestiging? Jullie kennen elkaar al lang...
Ooooh, je bedoelde die kerstkaart! Komt eraan, schat!!
Alle reacties Link kopieren
Whahaha, heerlijk meiden. Wat zullen jullie een lol gehad hebben.
Alle reacties Link kopieren
Oranje, ik snap zo goed wat je bedoelt



Ik heb dit weekend wel de bevestiging weer gehad.

De bevestiging dat ik ook (en misschien wel op de eerste plaats) een hele goede vriendin ben.

En dat gevoel doet mij goed.
Alle reacties Link kopieren
Had je dat aan Mok ?

En alles zat door elkaar ??????

Geweldig
Nou het was de bedoeling dat ik het aan zou doen. Maar ik kwam er niet in (terwijl ik dus best een heel normaal maatje M heb). Het spul geeft voor geen centimeter mee, en zelfs met de hulp van Roos kregen we het niet afgerold over mijn billen heen. We lagen dus al dubbel van het lachen bij het omkleden... Gelukkig had ik mijn oude vertrouwde clubjurkje ook bij me.
Alle reacties Link kopieren
..
Alle reacties Link kopieren
Correctie Joos:

Jij geniet,vriendin was in paniek!
Alle reacties Link kopieren
Leuk verhaal Roos en Mok.

Het plezier spat er vanaf!Heerlijk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven