Minnaar deel 27

30-10-2014 16:38 3001 berichten
Al 26 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankerd in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de kast?

Met andere woorden...



Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met groot gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?



Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.



Het is fijn als je een avatar oploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.



Hem vragen? Maarwatalshijzegtwatikniethorenwil? Weetuwelhoespannenddatis? Gezien onze historie zou vragen geen enkel probleem moeten zijn, maar momenteel is niet zomaar alles bespreekbaar.



Hijmotmijnonrustmaargewoonffoppikkuhofzo en even out of the blue een lief berichtje sturen ;)
Alle reacties Link kopieren
En dan heb ik nog niet eens verteld dat ik bijna door een mystique poef zakte, picture this: Rooss in haar veel te korte kanten jurkje met rood stringetje wil elegant gaan zitten zodat niet een ieder onmiddellijke visuele doorgang heeft tussen de benen (dat kan later op de avond altijd nog ja) om haar hakjes aan te trekken.

Pakt de eerste de beste zitplaats die ze ziet, in dit geval een kek paars poefje.... zet haar omvangrijke derriére op het fluffy ding en gaat van je hoeps(!!!) met de beentjes in de lucht omdat alle stevigheid en vering mist in dat onding!

Een schat van een man kwam me vanzelfsprekend onmiddellijk te hulp. Zo cute....



Ik had al meteen vette sjans trouwens in de kleedkamer. Donker mannen en (grote) billen! O o o geinige combi.



Aanradertje hoor, avondje club met vriendin. Zelfs het meest stille muurbloempje komt geheid tot leven!
...
Alle reacties Link kopieren
quote:hart01 schreef op 16 december 2014 @ 19:55:

Correctie Joos:

Jij geniet,vriendin was in paniek! Ben jij die vriendin??
...
Alle reacties Link kopieren
Hee Minnaar van Madame!! Stuur eens even geheel spontaan een lief berichtje ja? Ze heeft wat bevestiging nodig!



Hee, jij daar! Ja jij!!
...
Hahahaha, ja dat was ook erg lollig!



Ik moest ook vreselijk lachen om jouw blik naar man 2. Aan de bar had een man van een stel ons in de smiezen, en die dacht een leuke avond te krijgen met drie dames. Helaas was ie totaal ons type niet. Hij voelde wat links en rechts, zoende wat, en wilde wel even verder gaan dan alleen wat gestreel en geaai. Ik hield mijn benen stijf over elkaar geslagen, had geen zin in zijn vingers op dat plekje. 'O dan kom ik wel even tussen jullie in staan, probeer ik het bij je vriendin'. 'Eh, nee is nee, hè vriend,' zei Roos streng. Bliksemschichten uit haar ogen, hehehe.
Alle reacties Link kopieren
Hij zat al zo half half tussen jouw benen en hij kneep mij in een tepel. Excuus me? Hij was lelijk. En klein. En hij had zich niet geschoren. En hij moest gewoon wegwezen! Dus...



Ehm, topicveronteiniging geloof ik. Is er geen parenclubkletstopic?
...
quote:Rooss4.0 schreef op 16 december 2014 @ 20:26:

Hee Minnaar van Madame!! Stuur eens even geheel spontaan een lief berichtje ja? Ze heeft wat bevestiging nodig!



Hee, jij daar! Ja jij!!







Als dit helpt.......
Alle reacties Link kopieren
Beste forum lezer(es),



Ik ben verliefd op een collega. We zijn beide gelukkig getrouwd met kinderen en hebben beide een relatie van meer dan 15 jaar met onze partners. Ik weet al een tijdje dat zij meer dan collegiale aandacht voor me heeft, maar tot nu toe heb ik alleen met haar geflirt. Vorige maand, na een heftige emotionele gebeurtenis, heeft ze me verteld dat ze van me houdt en heb ik haar verteld dat ik sterke gevoels voor haar heb. Sindsdien fladderen de vlinders in het rond. We willen beide niet ons huwelijk riskeren, maar zijn o zo gek op elkaar. Omdat we op kantoor waren hebben we laatst staan zoenen achter de copymachine....het is dat er nog collega's rondliepen....anders was het daar niet bij gebleven. We weten beiden wat de risico's zijn, maar anderzijds kijken we wel uit naar een hotel... Wat zal ik doen? Een hotel boeken? Of niet?
Alle reacties Link kopieren
Doe mijn minnaar ook even zo'n berichtje Roos.Ik ben ook toe aan een spontaan lief berichtje.

Druk is van de ketel denk ik na de date.Niet leuk om dan niets of weinig te horen.Voelt heel goedkoop.Jammer.



enne....Ja Roos. ;-]dat ben ik.De wereld is klein...
Alle reacties Link kopieren
Leuk.

Kennen jullie elkaar via hier of waren jullie al vriendinnen?



Tja hartje, dat is de contactdip, mans hart en lijf moeten weer even in de plooi. Ik snap wel heel goed dat het niet leuk is om dan niks of bijna niks te horen. Is dat altijd zo bij hem? Heb je dat ook wel eens gezegd?

Mijn eerste minnaar legde dat wel heel goed uit, ik zat in een kamertje ergens en na de date ging dat deurtje op slot, gewoon, omdat hij mij niet gebruiken kon in zijn dagelijks leven. Of eigenlijk niet persé ik maar wel datgeen waar ik voor stond.

Niet leuk, wel begrijpelijk.
...
Alle reacties Link kopieren
Roos,

Via hier maar dan blijkt de wereld toch weer eng klein zeg maar.



Is dat het?

Na de date neemt hij juist nog wel contact op,even zeggen dat het leuk was,vragen hoe ik me voel,hoe het gaat maar na een paar dagen is het dan ineens heel stil.

Tja....hij zal zijn redenen hebben.Als ik hem dan een "gewoon" berichtje stuur en ik krijg geen reactie meer,voel ik me zo down.Alsof ik alleen leuk en gezellig ben als hij geil is.Uitgespeeld en ik ga weer terug in de kast.dat vind ik geen leuk gevoel.
Alle reacties Link kopieren
Ja dat bedoel ik, contact met jou staat voor spannend, geil en seks en dat kan hij in zijn dagelijks leven niet altijd gebruiken. Ik denk inderdaad dat hij letterlijk even uitgespeeld is en dat je even op je poef gaat. Zelfs een gewoon berichtje wordt dan genegeerd want hij is niet met jou bezig, je bent even uit zijn systeem.

Daar kan je pijn van hebben maar dat is natuurlijk wel een beetje jammer. Het zijn je eigen gedachten die je dan pijn gaan doen want je voelt je niet gezien en genegeerd en alleen maar goed voor de seks en je wordt destructief en je denkt hoepel op lul, ik ben geen opblaaspop



Maar je kan het ook accepteren en hem na een paar dagen/weken weer een geile slinger geven. Hou goed voor ogen waarom je hem eigenlijk hebt in je leven.
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 17 december 2014 @ 11:50:

je voelt je niet gezien en genegeerd en alleen maar goed voor de seks en je wordt destructief en je denkt hoepel op lul, ik ben geen opblaaspop



Nou dat dus!

Nu zijn wij ook in andere dimensie vertrouwd met elkaars leven dus het wel eens lastig te scheiden.



Misschien heeft hij wel een puntje.Veel contact,vier weken na een date alweer niet kunnen wachten op de volgende en die ook hebben is misschien wel iets te intensief.

Even pas op de plaats.Hij zal het nodig hebben en ondanks dat ik het ergens écht niet leuk vind is het voor mij misschien ook geen slecht idee.



Ik heb hem niet in mijn leven voor enkel platte seks trouwens maar omdat ik hem leuk vind,voor hem val,het gevoel wat hij mij geeft.Dat uit zich in seks,dat dan weer wel
Alle reacties Link kopieren
Denk dat Roos inderdaad de spijker op zijn kop slaat Hart, even uitgespeeld of verward hoe je het noemen wil en je gaat even op de "bank". Zal het ook niet nu de periode van het jaar zijn ?

Gewoon laten rusten en dan zal hij wel weer komen of jij stuurt hem wat leuks maar inderdaad hou goed in de gaten waarom hij je minnaar is. Lastig natuurlijk omdat hij je een verdomd goed gevoel geeft..maar laat je niet gek maken. Jij bepaalt je geluksgevoel en je grenzen natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Hart, jullie zijn ook verweven in elkaars normale leven en jullie nrs 1 kennen elkaar zelfs (en jullie kennen elkaars 1 dus ook), denk je niet dat hij daar wel eens last van heeft? En dan dus heel bewust even een afstand creëert?



En dat spreekt jullie natuurlijk ook in elkaar aan, Joos en Hart, jullie zitten beiden in een schuitje waarin de nrs 2 verweven zijn in het normale leven. Fijn dat jullie daar openlijk met elkaar over kunnen bomen. Lekker je ei kwijt en de ander herkent het!
...
Niks zo fijn als een vriendin die begrijpt wat het is om een nr 2 te hebben, en waar je alles mee kunt delen.
Alle reacties Link kopieren
quote:theemok schreef op 17 december 2014 @ 12:43:

Niks zo fijn als een vriendin die begrijpt wat het is om een nr 2 te hebben, en waar je alles mee kunt delen.En als ze dan ook nog lekkerrrrrrrrr is heb je dubbelpret!
...
Alle reacties Link kopieren
Het is idd heel fijn om iemand te hebben waarmee je dat kan delen.De voorpret,het balen soms en alles wat erbij komt kijken zeg maar.Super!Enne babe magnet hoor die joos,maar ik ben toch echt hetero.Maar misschien als ze zo'n jurkje aantrekt...



Dat laatste (dat ik minnaar niet nodig heb voor seks) is toch ook krom niet?

Leuke nmr 1,als ik wil kan ik iedere dag seks hebben,nuchter gezien is nmr 1 denk ik een aantrekkelijkere man en als ik heel eerlijk ben technisch zelfs misschien wel beter in bed.

Tja....we houden het maar op het raken van knoppen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 17 december 2014 @ 12:42:

Hart, jullie zijn ook verweven in elkaars normale leven en jullie nrs 1 kennen elkaar zelfs (en jullie kennen elkaars 1 dus ook), denk je niet dat hij daar wel eens last van heeft? En dan dus heel bewust even een afstand creëert?

Dat is natuurlijk ook heel vreemd,nog steeds geeft het ingewikkelde situatie's.Ik heb ook wel eens even wat rust nodig om alles weer een plekje te geven
Alle reacties Link kopieren
quote:theemok schreef op 17 december 2014 @ 12:43:

Niks zo fijn als een vriendin die begrijpt wat het is om een nr 2 te hebben, en waar je alles mee kunt delen.

Ja echt super fijn. Frustratie en leuke dingen kunnen dan even gedeeld worden.

Of even willen horen wat de ander er nu van vindt.



Maar uhh. Dan komen er drie mannen met een wijntje aan voor ons en valt Hart bijna van haar stokkie, maar even later op de avond noemt ze vier (ja 4 !!!) (nieuwe) mannen gewoon PLAYERS

Hoe erg is dat ???
Alle reacties Link kopieren
@Beidegetrouwdverliefd.



Heel herkenbaar hoor.





Maar denk goed na wat jullie nu precies willen.

Lees eens het een en ander hier terug. Kan heel verhelderend zijn.
Alle reacties Link kopieren
@ Beidegetrouwdverliefd



Goed te raden bij jezelf gaan wat jullie van elkaar willen, puur de lust en niet de lasten ? Het lastige is natuurlijk dat je elkaar elke dag ziet..en ja wat is gelukkig getrouwd als je gevoelens ontwikkeld voor een ander ? En wat als je de hotelkamer heb geboekt en de sex blijkt fantastisch te zijn. Kortom het zal er niet gemakkelijker op worden.

Maar dat zijn vragen en keuzes die jullie je zelf moeten stellen. En daarbij sterk in je schoenen moet staan als je wel de stap zet. En ze geeft al aan dat ze van je houdt ? Lastige situatie hoor ( ga ervan uit dat jij de man bent in deze ??).

Zou er heel goed over nadenken.



En ook voor mij heel herkenbaar. Nr. 2 en ik zijn ook getrouwd al geruime tijd een relatie maar wel de hotelstap gezet met als enig verschil ik zie mijn nr. 2 amper. Maakt het wel makkelijker daar ben ik eerlijk in.
Verwar vlinders niet met houden van, dat is stap één.



En bezint eer ge begint. Stap twee.



Rinse and repeat.
Alle reacties Link kopieren
En verwar lust niet met vlinders.

Vlinders leven trouwens onwijs kort!
...
Alle reacties Link kopieren
Beidegetouwdenverliefd, wat hier gezegt is bezint eer ge begint , collega,s zijn is zo wie zo gevaarlijk. Andere collega,s krijgen dat hoe dan ook door. En ik spreek uit ervaring van mijn vorige nr 2 relatie. Ook verliefde gevoelens geven op den duur bergen verdriet. Het lijkt geweldig en ik snap het hotel gebeuren. Was there. Maar ook de periode daarna heeft mij twee jaar gekost om mijzelf weer terug te vinden. Pppffff wil jullie graag waarschuwen hiervoor. Maar zo te lezen zijn jullie gevoelens al zo heftig en stoppen is dan zooooo moeilijk. Tip van Joos lees eens een stuk terug. Hierin kom je alles tegen , gierende gevoelens, verlangens maar ook de keerzijde. Het gemis en het verdriet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven