Minnaar deel 27

30-10-2014 16:38 3001 berichten
Al 26 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankerd in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de kast?

Met andere woorden...



Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met groot gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?



Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.



Het is fijn als je een avatar oploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.



Alle reacties Link kopieren
quote:Kaya24 schreef op 20 januari 2015 @ 20:56:

Hey lake, ik ben heel benieuwd hoe dat werkt voor je. Elkaar het wel gunnen, maar niet willen weten. Wat zou er gebeuren (wat zou je voelen) als je wist wanneer en met wie hij afspreekt? En werkt deze constructie niet juist een soort argwaan in de hand?



Ik vind dit zelf fascinerend, omdat mijn minnaar het thuis angstvallig geheim houdt, terwijl zij ook een gunbeleid voeren. Het zou zelfs kunnen escaleren als het wel naar buiten komt. Ik snap hier niet zoveel van... wij spreken vrij veel af en ik geloof het niet dat zij dan niets vermoedt.



Zijn er meer singel dames die iemands nummer 2 zijn?Ik geloof niet dat het bij ons gaat escaleren. We hebben er heel uitvoerig over gesproken. Wel of niet vertellen tegen elkaar. Ik denk dat ik het minder moeilijk vind dan mijn man. Hij heeft ook wel last van zijn opvoeding (behoorlijk gelovig). Het enige grote nadeel, waar ik nog steeds een beetje last van heb, is het feit dat we dus hebben afgesproken dat dit het enige punt is waarover we niet eerlijk zijn tegenover elkaar. Aan de andere kant...die spanning is ook wel weer erg leuk. Toch een soort van stiekem zonder verdere consequenties.
Alle reacties Link kopieren
Is er niet zoiets als www.voordeligendiscreetbuitendedeurbatsen.nl? Kan iemand dat opzetten?



Een don't ask don't tell policy zou hier niet werken denk ik, dan gaan we ons alle2 de hele tijd zitten afvragen wat de ander aan het doen is. Ik was er tijdens mijn huwelijk ook super slecht in om smoezen te verzinnen om mijn toenmalige nr 2 te zien. Echt een hoop met lulkoek opgehangen niet normaal.



Als we het over een club hebben he, gaat het dan over een parenclub?
Het gaat in elk geval niet over een paardenclub.



Er is ook nog https://www.between9and5.com/nl/.
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me dat eigenlijk nooit af. We hebben heel veel aandacht voor elkaar en ik denk daardoor nooit aan mogelijke andere vrouwen. Ik ben zelf ook niet jaloers. Overigens hoef ik maar weinig te liegen, ik heb flexibel werk met veel afspraken buiten de deur.
Alle reacties Link kopieren
quote:theemok schreef op 20 januari 2015 @ 22:28:

Er is ook nog https://www.between9and5.com/nl/.Oh wauw... It is real!
Alle reacties Link kopieren
Mijn nummer 1 weet dat ik een nummer 2 heb hij weet echter niet wie en ik bespreek nooit mijn nummer 2 met hem. Hij heeft daar geen behoefte aan. Als ik wil afspreken met 2 stem ik af met mijn nummer 1. Ik daarentegen altijd benieuwd naar zijn escapades en als ik erom vraag laat hij af en toe wel iets los.
Alle reacties Link kopieren
Hoi, niet helemaal nieuw hier maar een tijd niet geschreven en gelezen. Ben inmiddels al bijna een jaar happy met nr 1 en 2, de laatste in het geheim. Is een collega van mij. Zijn er hier meer vrouwen die ook een fijne 2e relatie hebben ? Groetjes, Juliette
Alle reacties Link kopieren
Is het heel lomp als ik nu zeg; wat denk je zelf?
Alle reacties Link kopieren
quote:Kaya24 schreef op 19 januari 2015 @ 23:10:

Klomp: hoe komt het dat hij A zegt en B doet? En hoe awkward om dan met z'n vieren af te spreken en 'gezellig' te doen. Weet hij niet wat hij wil? Of heeft hij last van morele bezwaren? En wat zou jij van hem willen?



Wij kennen elkaar al een heel tijdje, eerst al vrienden, later werd dat meer.

Het komt op dit moment gewoon weer vaak voor dat we met z'n vieren zijn. Komt wel weer goed dat we samen weg kunnen.

Ik had er alleen nu wat meer moeite mee dan anders.



Ik wilde je eigenlijk een pb sturen, maar dat kan niet bij jou.
Alle reacties Link kopieren
Als het niet meer leuk is met nr2 zou ik er toch mee stoppen.



Dat is toch de bedoeling van het hebben van een nr2.
Alle reacties Link kopieren
Hoelang hebben jullie een nr2? En waar ontmoet, werk, uitgaan, ...? En heb je vaak last van een schuldgevoel of juist niet?
Alle reacties Link kopieren
Juliette ik heb mijn nummer 2 ontmoet tijdens het uitgaan. Ik heb zelf een open relatie hij niet. Ik voelde me het in het begin schuldig tegenover zijn vrouw. We zijn nu inmiddels een jaar verder . Ik merk dat het schuldgevoel nu steeds meer naar de achtergrond verdwijnt. Soms denk ik er nog wel aan maar geniet zo van wat ik heb met mijn 2 dat ik niet bereid ben te stoppen.
Alle reacties Link kopieren
Nou-nee , voor mij is het een schaduw relatie als je echt alle ins and outs deelt met je nr twee. En met een aanvulling bedoel ik juist dat nr 2 er is voor de leuk. Zoals ik alle leuke dingen in het leven een aanvulling van/op mijn leven vind. Ik zei het laatst al een soort van gevaarlijke hobby.



Julliette. Ik heb mijn nr 2 nu 10 mnden en wij hebben elkaar online ontmoet. Schuld gevoel naar mijn nr 1 toe heb ik nooit gehad. Naar zijn gezin toe ook niet. Dat is zijn keuze. Heel soms knaagt het aan mij als ik met mijn inmiddels volwassen kinderen ben. Verder geniet ik gewoon heerlijk van de aandacht en de sex.
Alle reacties Link kopieren
Roos, een paar maanden en misschien is het dan ook wel klaar. We zullen het wel merken.

Ik zal hem deze periode in ieder geval met rust laten.



Theemok, beetje boel rot dan haha!



Oranje: ik weer niet of ik de naam zo mag neerzetten? Geen sjiek hotel ;) maar geen gedoe met kopie rijbewijs, reserveren kan via de mail met alleen naam en tel. Sleutel kun je gewoon bij de receptie achterlaten die vaak onbemand is. Incheck kan al vanaf 08.00 wij doen vaak uur of 10.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan niet meepraten over de goedkoopste hotels...ik heb wel tips voor als een van jullie eens flink wil uitpakken...!



@mok we zien elkaar "zakelijk" als we een horizontale vergadering inplannen... Dit zijn fictieve vergaderingen zodat we niet hoeven te liegen over met wie we op pad zijn mochten 1 en 1 daar naar vragen.

Ongv 1 keer per maand en soms nog een snelle lunch of borrel..
...
Alle reacties Link kopieren
Ook voor flink uitpakken wil ik wel tips hoor!



Waar doe je zo'n horizontale vergadering dan?
Alle reacties Link kopieren
Ik lees ook altijd mee, maar wil nu gewoon even melden dat ik nu ook een leuke minnaar heb gevonden. Na een lange zoektocht en een soort van minnaar die zich niet uitsprak en waarbij zijn vrouw moest gaan bevallen, heb ik nu een man die aan alle verwachtingen voldoet en ik aan de zijne.



Leuke berichtjes over en weer, nooit denken...wanneer appt hij nu of hij appt teveel, geen onzekerheid: alles precies goed.



Ik geniet!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben in afwachting... Mailt ie wel of mailt ie niet voor m'n uitnodiging morgen? Zo nee, dan is het na meer dan een jaar ook goed geweest, no problem. Zo nee, dan ga ik 'm nog eens gruwelijk gebruiken :p Allebei is prima. Want reageert ie niet, dan ga ik eens kennismaken met een nieuw lekkertje *want ik hou 't niet meer!!!* :D



Verder lees ik ondertussen gewoon fijn stiekem mee hoor!
Alle reacties Link kopieren
Mijn collega en ik zijn allebei getrouwd en hebben kinderen. Heb vreemd genoeg erg weinig last van schuldgevoelens, maar ik lees dat jullie dat ook niet allemaal even erg hebben. Alleen als we bewust iets plannen wil het nog wel eens opduiken maar tijdens het mailen echt nooit last van.
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk heb je geen schuldgevoel. Hoe denk je een intense minnaarrelatie te kunnen onderhouden als je uit elkaar knapt van schuldgevoelens?

Je brein heeft een fantastisch fop-mechanisme en je trapt er elke dag in. Mooi hè?
...
Alle reacties Link kopieren
Ik had dat juist wel heel erg, super schuldgevoel en enorme stress dat het uit zou komen. En daardoor kwam het denk ik ook uit. Slechtste leugenaar ooit, LOL!
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat is wel erg vervelend. Ik hoop dat nooit mee te hoeven maken want mijn man is wel echt degene waar ik mee oud wil worden, daar kan veen minnaar tegenop.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan liegen of het gedrukt staat maar ik heb mijn emoties niet zo goed onder controle, als ik me kut voel voel ik me kut. Als het niet lekker loopt met mijn minnaar dan kan ik niet doen of het goed met me gaat en vice versa. Ik ben dan weer te geraffineerd om vreemdgaan uit te laten komen denk ik maar ik ga me zelf dan gewoon prut voelen. Dat is het me niet waard.



Gelukkig heb ik al dat gezeik niet als single. Lalalalala.
...
Alle reacties Link kopieren
Don't you just love being single
Trahit sua quemque voluptas
Alle reacties Link kopieren
Hier ook geen echt schuldgevoel, vooral heel erg spannend in het begin, maar ik vond het maar niks om m'n man voor te liegen en heb het dus verteld. Dat bevalt me beter, al wil hij niks weten Eerst maar eens een nieuwe minnaar vinden ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven