Minnaar deel 28.

17-02-2015 13:08 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al 27 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankerd in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de la?

Met andere woorden...



Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?



Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.



Het is fijn als je een avatar oploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.

...
Alle reacties Link kopieren
Eevita, ik snap jou helemaal maar als je de eerste stap zet ben je verkocht en de volgende stap wordt steeds kleiner. Goed alles overdenken, ik heb daar zelf jaaaaaaaren over gedaan voor ik die stap heb gezet. Nu inmiddels een open relatie maar das nog maar kort.
Alle reacties Link kopieren
Ik was gisteren even niet in de mogelijkheid om te reageren, maar wou nog wel even zeggen dat ik jullie dankbaar ben voor de kritische reacties en vragen.

Moet eerlijk zeggen dat jullie me zaterdag aardig van m'n roze wolk hebben laten donderen

Maar toch ga ik het proberen; dit zien als een eenmalige uitspatting en mijn aandacht en energie in mijn man steken.

Ik heb geen contact gegevens uitgewisseld met de sportleraar, dus verwacht ook niet nog wat van hem te horen.Daarnaast is het komende vrijdag 'goede vrijdag' en is er dan geen sporten voor mij.Dat geeft me even de ruimte om het te laten zakken.

Dus al met al hoop ik dat het me lukt niet meer in de verleiding te komen en ik hoop eerlijk gezegd ook dat hij me niet opzoekt op de één of andere manier, want ik weet nog niet wat ik dan doe.



Succes/sterkte/have fun voor allen hier die binnenkort een date hebben of van wie de date het af laat weten.
Alle reacties Link kopieren
Pearl, ik denk dat het een goed idee is als jouw minnaar even orde op zaken stelt thuis inderdaad, hij is al eerder afgehaakt wegens verregaande vreemdga-rotgevoelens toch? Wellicht is hij niet zo geschikt voor het minnaarschap?



Larosa, ik had je gerust nog een dag of 2 op je wolk gegund hoor. Het lijkt me zinnig als je het lekker bij één keer houdt.



De voor- en nadelen van het hebben van een minnaar? Nou.. lees even een deeltje of 2-3 terug zou ik willen zeggen.



In het kort komt het denk ik hierop neer:

+ vers bloed, je ligt nog in de markt, aandacht, geweldige seks, een heerlijke afleiding die je wegdrijft van je saaie huislijke bestaan.

- ontrouw, bij uitkomen ligt je leven in puin, dealen met het mannenbrein in de puurste betekenis van het woord, onzekerheid.



Natuurlijk staat deze lijst open voor aanvulling
...
quote:eevita schreef op 30 maart 2015 @ 15:48:

Ik ben al 10 jaar samen met mijn hele lieve man, twee kleine kinderen, allebei drukke baan, wel veel leuke projecten samen. In het afgelopen jaar is onze relatie een stuk minder leuk geworden, we communiceren minder vaak en goed dan voorheen, en maken ook vaker ruzie, ik kan mijn gevoel niet zo goed meer kwijt. Ik zie nu ineens vaker de mindere kanten aan hem terwijl ik de goede kanten niet meer zo vaak zie, ik voel me een beetje teleurgesteld. En, ons seksleven...nou, daar is practisch niets meer van over. De spanning is er helemaal vanaf, het is altijd hetzelfde en voor mij hoeft het eigenlijk niet.



Nu is er ineens een hele grote vooral seksuele spanning ontstaan met een andere man, een hele aantrekkelijke man! Ik heb het gevoel dat ik op het punt sta om vreemd te gaan! Ik ben in de war, kan die andere man niet uit mijn hoofd zetten, voel zoveel spanning en aantrekkingskracht als ik hem zie....maar ik wil ook niet mijn huwelijk op het spel zetten. Ben tenslotte moeder en heb het ook wel heel goed met mijn man.



Soms denk ik, zal ik het gewoon doen, seks met die ander lijkt me geweldig....gewoon 1 keer en dan een punt erachter? Ik ben pas 35, ik wil misschien nog graag meer ontdekken op het gebied van seks. Wat zijn de voor en nadelen van een minnaar hebben?



Deze twee stukjes spreken elkaar tegen in hoe ik het lees...

Ik denk persoonlijk dat als je de stap neemt om vreemd te gaan dat je je huwelijk wel dag kan zeggen...



Ik zou er nog even heel erg goed over nadenken als ik je een tip mag geven...is het misschien niet eerst tijd om de boel thuis proberen te redden?

Sorry ik ben tegen vreemdgaan als je thuis niet alles uit de kast hebt gehaald om het te redden.
Ik word hier werkelijk GEK!

Ik heb de laatste weken met GPM goede eerlijke gesprekken gehad en nu doet die kul gewoon hetzelfde weer... en ik ben ongeduldig! Ja dat ben ik!



Ik zie dat hij elke keer online is maar antwoorden....ho maar!

Ik ben al druk in huis geweest om 't ff te vergeten, maar het lukt mij niet...gaat het nu wel of niet door.

En wat daarna?

Oooo hij krijgt nog een heel vragenvuur van mij als hij niet snel is...en dat wil hij niet



Ik denk dat je gelijk hebt Mok...*snik*
Alle reacties Link kopieren
Stel hem voor een ultimatum Enjoy. Als hij vanavond om 20.00 uur nog niet geantwoord heeft trek je zelf de stekker eruit. Geduld heb ik met dit soort dingen ook niet hoor. Hij weet het al ergens diep van binnen, dat kan niet anders. Heeft dagenlang de tijd gehad hierover na te denken, het is een ja of een nee, moeilijker dan dat is het niet.
...
Done! Met buikpijn....

Tnx Rooss
Alle reacties Link kopieren
Ja roos dat heb ik hem ook gezegd, eerst thuis orde op zaken stellen. Hij heeft nu meer moeite met het vreemdgaan omdat zijn vrouw iets voelt (op zich niet gek als je bedenkt dat ze al heel erg lang geen sex meer hebben en hij een erg gezond libido heeft)en hem behoorlijk op zijn nek zit. Hij is toch bang dat ze erachter komt.
Alle reacties Link kopieren
Pfff spannend enjoy......ik ben ook zo verschrikkelijk ongeduldig, soms baal ik van mezelf
Fijn dat hij uitleg heeft gegeven Pearl, maar die stilte vind ik eigenlijk maar niets.

Hij had toch wel ergens, bijv. op toilet, iets van zich kunnen laten horen....ook al was het maar; gaat niet door, bel je maandag.

Ik vind het wel heel lief dat je toch nog de deur op een kiertje zet...



En weer is hij online...ik ga me daar maar afmelden, dit is mezelf pijnigen.
Ik app niet met minnaars, ik mail alleen. Geeft een hoop rust! Ik kan ook een mailtje gerust een paar uur laten liggen voor ik er antwoord op geef. Appen vind ik zo dwingend, en je ziet idd steeds wanneer iemand online is geweest. Rete-frustrerend kan dat zijn.



Heb onverwachts contact met een nieuwe openrelatieman, binnenkort kennismakingsdate. Strandmeneer van een paar dagen geleden gaat 'm niet worden, die was me iets te zweverig. Deze is slim, grappig, teasend. Just the way I like 'em



Balen Pearl, sterkte met de (bijna-)afsluiting. Enjoy, hou je taai de komende uurtjes!
Alle reacties Link kopieren
Ja enjoy dat heb ik hem ook duidelijk gemaakt, ook al heb je het druk of wat dan ook, een berichtje is zo gestuurd. Hij heeft schuld bekend, ben benieuwd.



Ik weet niet of het al een afsluiting is mok, we zullen zien. Ik laat me alleen niet meer gek maken, ik heb mijn lesje wel geleerd. En ik hoop dat hij hier ook van geleerd heeft. Hij wil me iig nooi meer zo'n rotgevoel geven, nou das mooi want dat laat ik niet meer gebeuren.
Spannend Mok...je bent lekker op dreef!



Hier ook geen app maar skype, dus makkelijker af te sluiten.

Ik lees het vanavond wel weer...ik moet ook niet te gulzig lijken he?

We gaan het zien.



Op SF liep ik tegen een erg leuke open-relatieman aan vandaag, wie weet...hij blijkt alleen heel wat jaartjes ouder maar ziet er onwijs goed uit.

Meestal ben ik van de jonkies...
Alle reacties Link kopieren
Eevita, welkom!

Als ik zo je verhaal lees is er thuis (buiten de sex om) niet heel veel mis, negatieve kanten hebben we allemaal hij ergert zich vast ook wel eens aan jou.



Negatieve kanten zijn geen rede om vreemd te gaan, bespreek deze en je tekort aan sex eerst eens met je man. Wellicht kom je samen tot een Veel leukere oplossing dan stiekem vreemdgaan en moeten liegen over waar je bent, met wie je praat etc.



Die sex spanning die je voelt tussen jou en die ander, probeer eens na te gaan waar die écht vandaan komt, is het je gevoel naar je potentiële nieuwe minnaar óf wil je gewoon heel graag weer bemind worden, een avontuur beleven, spanning?! Want misschien kan je eigen man je dit ook wel (weer) bieden..
...
Alle reacties Link kopieren
Oh spannend mok!



Mooiboy gaf zojuist zelf een " sorry dat ik zo kortaf was gister blablauitlegblablamaaktmenietuitwaaarjewas)



Ze kunnen het dus wel... er is nog hoop dames!
...
Alle reacties Link kopieren
Te spannend, nou we duiken de hele dag een hotelletje in. En heb wel vaker soortgelijk ge-date, maar de opbouw en verwachtingen zijn zo lekker gegaan, dat ik bijna zenuwachtig ben.

Eventjes geduld hebben dus nog.



Tsja, wat Pik betreft.. Eens, je kunt hoge verwachtingen hebben, maar het gevoel bij de een is soms zo veel lekkerder, hoeft echt geen extra onderarm te zijn hoor, haha.
Alle reacties Link kopieren
Eevita een hartelijk hallo hier, alleen voor de seksuele spanning zou ik het leven wat je schetst absoluut niet in de waagschaal leggen.

De neergaande spiraal speelt nog niet zo lang, zoek dat eerst uit met je man. Dat is zeker de moeite waard. Voor je het weet weet je het helemaal niet meer.



Enjoy@Wat ik wel geleerd heb in het minnaar verhaal geduld opbrengen. Maar dat ging veel beter nadat ik de app eruit heb gegooid.

Zowiezo is het het allemaal in een rustiger vaarwater gekomen met wederzijds begrip en ruimte voor ruimte. Hoelang het nog stand gaat houden, geen idee. Er komen allemaal veranderingen aan , heb ik al eerder geschreven en ik weet niet zeker of ik daar in betrokken wil raken. Nou ja komt tijd komt raad.



bambhigs@begrijp ik nou goed dat je jouw relatie met je nr2 verbroken hebt en er een potentieel andere is?
Alle reacties Link kopieren
Loui, 2 en ik hebben wel wat afstand genomen, maar op een laag pitje Brand ie nog hoor! Alleen veel minder heftig als dat het was..



Mooiboy kwam toevallig in mijn leven, ik ken hem via via via en ik vind hem vooral erg aantrekkelijk.. maar of ik er in mee ga weet ik nog niet... ik kijk het aan. De aandacht is wel weer even fijn.
...
Alle reacties Link kopieren
Er is iets wat me de laatste week nogal bezig houdt, vooral omdat het hier vaak zo waar blijkt te zijn.



Only men need to be loved… Women need to be wanted.



Is het voor alle vrouwen waar? Of alleen voor loeders? Want ik betrap mezelf er ENORM op. Ik wil dat hij me wil. Ik wil dat ze me willen. Ik wil begeerd worden en het gevoel hebben dat hij me wil verslinden. Dat hij altijd zin in me heeft, in MIJ.



Kinderachtig, I know... Maar het is wel zo. En ik haak heel vaak af wanneer ik dat gevoel niet meer krijg, of wanneer het maar normaal is dat ik er ben en dat ik een hoog libido heb. Niks normaal! Vertel me wat je met me wilt doen! En doe het daarna ook gewoon!



Heb me maar weer uitgeschreven bij Paiq nadat mijn 1 zei dat ik aan het revenge paiqen was omdat ik vind dat 2 niet genoeg aandacht aan me besteed en me juist niet meer dat gevoel geeft dat hij me wil. Which is true. Lekker doorzichtig! 1 kent me te goed. *grom* Dus maar besloten 2 eens duidelijk te maken dat ik het nogal leuk vind als hij tegen me zegt dat hij me mist of zin in me heeft, en dat pakte hij heel goed op gelukkig. Hij is bang dat hij dan als een pervert overkomt, omdat hij steeds aan zou sturen op seks dan. And that my dear, is not a problem! Want ik wil begeerd worden! Dus...



Anyway... Vroeg me af of jullie dat ook hebben?
*snik*

Mijn GPM is een lieverd en twijfelt en bij twijfel....niet doen zeg ik altijd!

Het siert hem, echt!



Maar auwwwww ik had zo'n zin in 'm

Ik snuffel lekker verder...aan aandacht geen tekort gelukkig.



Louiloui...deze nr2 ken ik al ruim 6 jaar, in het verleden hadden we heerlijke triootjes.

Inmiddels date ik ook alleen met hem.

Ik ken 'm en weet dat ik met hem een engelengeduld moet hebben, reageren is niet zijn sterkste kant.

Maar nu was het gewoon even extra spannend...en ik iets ongeduldiger dan normaal.
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,

Jullie hebben allemaal gelijk...ik ga eerst maar eens proberen thuis oplossingen te vinden al is dat natuurlijk ook niet makkelijk, we zijn al zo lang bij elkaar dat de spanning er gewoon echt af is, en soms zie ik seks zelfs als iets wat gewoon even moet, het is gewoon saai. Die andere man is erg aantrekkelijk en de vorige keer dat we elkaar spraken kon ik me gewoon voorstellen dat ik absoluut geen weerstand zou kunnen bieden tegen een kus...uit de buurt blijven dus? Lastig!

Ik weet ook wel dat als het 1 keer gebeurt, er geen stoppen meer aan is. Maar ik verlang wel naar een mooie man die me bemind :o) - maar dat is nu juist wat ik met mijn man zou willen! Ik wil spanning, avontuur, ik wil goede seks...soms denk ik dat dat gewoon niet meer mogelijk is met mijn man, we hebben al veel geprobeerd...de spanning van een andere man is wel heel aantrekkelijk.



Jullie hadden het erover: ¨seksuele spanning is geen reden om vreemd te gaan¨ en ¨negatieve kanten zijn geen reden¨ en ¨ je mist iets in je relatie met je man¨ .... maar dan ben ik toch nieuwsgierig geworden - wat zijn bij jullie dan de redenen geweest het wel te doen?



Ik zou zelf denk ik best een open relatie willen hebben, al denk ik niet dat mijn man daar echt op zit te wachten, ik denk zelfs dat dat ook voor vreselijke problemen in de relatie zou kunnen zorgen. Maar, bij sommigen van jullie die een open relatie hebben - hoe is dat allemaal tot stand gekomen?
Alle reacties Link kopieren
Vrouwen willen gewild zijn, mannen geliefd vrij vertaald.



Nee, ik denk niet dat dat waar is. Ik denk dat mannen én vrouwen gewild en geliefd willen zijn. Totaal conform jouw idee van poly-amorie, Glyce

Ik denk wel dat vrouwen beter zijn in het gewild laten voelen van hun minnaar/vriend enz. Ik moet de mijne ook wel eens even kietelen. (geen hint hoor, lief, echt niet )

Ik vind het niet kinderachtig en ik denk dat het juist een goed idee is dat je het hem gezegd hebt, duidelijkheid voor alles.



Grappig dat je partner door had dat je een soort van overspronggedrag vertoonde, bij anderen probeerde te halen wat nr 2 liet liggen. Bijzonder is dat hè? Dan heb je een 1 én een 2 en dan nog ben je zoekende naar datgeen er eerst wel was en nu afgezakt lijkt. Alsof er een constant zuigend monster in ons zit dat onverzadigbare zin heeft in.... iets.

Toch vaak een hapering in je eigen gestel vrees ik. Herkenbaar hoor.
...
Alle reacties Link kopieren
Eevita, iedereen heeft zo haar of zijn eigen redenen om vreemd te gaan, natuurlijk is het missen van spanning een reden, ik denk dat velen je de hand kunnen schudden. Wij -die hier schrijven- bepalen niet wat voor jou een goede vreemdga reden is.



Mijn ooit open relatie startte toen mijn expartner libido nul had door antidepressiva.

Ik kreeg chatcontact, besprak dat, hij vond het wel spannend en dat was het begin van een zeer intensieve, bijzonder, uitputtende periode waarvan ik heel blij ben dat dat achter de rug is.
...
Mooi gezegd Roos, dat monster. Ik heb het vaak zo genoemd, mijn geile monster, dat gevoed moet worden. Af en toe is het tevreden en gaat het slapen, maar zodra het de kans krijgt, krijgt het weer de overhand. Ik merk dat dat laatste nu ook weer aan de hand is. Contact met drie mannen tegelijk, ik geniet ervan. Het is een periode, dat weet ik nu, en die gaat ook weer over. Misschien eindig ik wel met één minnaar, misschien blijven ze alle drie een poosje hangen, geen idee. Boeit me ook niet zo momenteel, het contact is leuk, mijn monster is tevreden. Zeker met een vaste minnaar zoals de Drent, die ik nu één keer live heb ondervonden Die smaakte beslist naar meer. De rest zit nog in de mailfase, maar er staan inmiddels twee dates.



Maar eerst... een heerlijk avondje met mijn allerliefste meisje Daar heb ik nu nog het meeste zin in!
Alle reacties Link kopieren
Aaawwww how cute! We gaan er wat gezelligs van maken, dat is zeker! (het is ook al weer veeeeel te lang geleden!!)



Dat aandachtsmonster zit ook nog steeds in mij al kan ik hem steeds beter de mond snoeren. Hoewel, op sommige momenten werkt dat beter dan op andere. Totaal in symbiose met mijn eigen (on)zekerheid, merk ik vaak. Ik ben blij dat mijn versliefje ook van aandacht houdt, zo stoppen we elkaar gedurende dag regelmatig een korstje toe!
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven