Minnaar deel 28.

17-02-2015 13:08 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al 27 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankerd in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de la?

Met andere woorden...



Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?



Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.



Het is fijn als je een avatar oploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.

...
Alle reacties Link kopieren
Frederique, ben je niet gewoon verliefd op hem geworden? Dit is natuurlijk niet wat je wilde, maar soms kun je gevoelens helaas niet sturen.



Mijn Meneer2 zit ook onder mijn huid, zeker. Maar ik kan zaken nog wel in juiste perspectief zien. Het lijkt mij trouwens moeilijker als je minnaar ongebonden is. Het is makkelijker af te spreken etc.



Wat vindt hij ervan Frederique dat je minder contact opneemt? En ben jij de enige voor hem momenteel of ziet hij ook anderen?
Alle reacties Link kopieren
Secr dat lijkt mij juist fijn als je minnaar gebonden is, je weet beide waar je aan toe bent, en het blijft in balans.



Verliefd? Nee ik wil niet verliefd zijn! Het is een leuke/lekkere man met enigszins leuk karakter maar met een hele, bedoel hele, foute kant!



Geen idee of hij andere ziet, in het begin heeft hij aangegeven dat hij exclusief voor mij is.

Hoe kan ik "trouw" verlangen als ik dat zelf niet ben? Dit is wel een hele mooie les wat ik hier uit kan halen.



Over het contact, af en toe neemt hij initiatief, als ik na 4 dagen een appje stuur krijg ik terug, goh je leeft nog?

Hij vind het wel oké zo natuurlijk, weinig inspanning en maximale uitkomst.



Ik ben fucked! Wel fijn dat ik hier zo mijn verhaal kan en mag opschrijven.
Frederique, je kunt het toch ook bespreekbaar maken? Wat jij nu eigenlijk echt wilt en hoe je dat met hem ziet? Er samen over praten kan heel verhelderend zijn.



Ik heb ook graag een gebonden minnaar, die niet te dichtbij woont (en zeker niet te ver) en met mij de balans kan en wil bewaken.
Alle reacties Link kopieren
Juist foute mannen kunnen superaantrekkelijk en spannend zijn Frederique



Ik heb een tijdje terug ook een minnaar gehad waar ik constant aan dacht. We hadden een enorme klik qua humor, fysiek aantrekkelijk, maar echt onbetrouwbaar. Liet een uur voor een date weten dat het niet uitkwam (3x), ook als hij wel kon liet hij mij dat wen uur van tevoren weten en als ik dan niet kon, lag het aan mij want hij had toch zijn goede wil getoond?



Echt, ik was bijna 24/7 met die man bezig. Had hij geappt? Wat schreef hij? Hoe moest ik dat interpreteren? Wil hij vandaag afspreken?



Echt dodelijk vermoeiend. Gemakend en zo oneerlijk naar mijn gezin.



Met veel pijn en moeite heb ik er een punt achter gezet. Nu voel ik mij soms nog schuldig dat ik het zo ver heb laten komen.



Het is het al die onrust niet waard. Van een nr2 moet je vooral genieten.
Alle reacties Link kopieren
Juist die foute mannen.....

Lange lijst met foute mannen heb er een neus voor zeg maar, die spanning vind ik heerlijk. Merk wel dat ik het vroeger beter kon relativeren!

De enige goede die ik tegen kwam ben ik maar gelijk mee getrouwd haha!



Voordat we er insprongen heb ik duidelijk mijn wensen/regels aangegeven, dus die deur zit verder dicht.



Het is vermoeiend ja, goed bedenken wat ik wil, ben ik hier tevreden mee en kan ik hier verder goed mee omgaan..



Of gewoon de deur dicht doen en klaar wat ik toch wel jammer zou vinden



Dit is ook niet eerlijk naar nummer 1 toe, ben ik mij volledig van bewust ja en dat vreet ook.
Alle reacties Link kopieren
Door wat privegedoe had ik het contact met mijn minnaar even wat verminderd (vond hij prima). Het lijkt er nu op dat dit doodbloedt. Hij zei een date af vanwege een heel lauwe reden en vervolgens hoor ik dagenlang niets meer van hem (daarvoor elke dag contact), toen weer een keer een nietszeggend bericht en daarna weer een week geen contact. Omdat onze date niet doorging, ben ik met vrienden de kroeg in gegaan. Kom ik daar een man tegen die ik al jaren ken. We kunnen het goed met elkaar vinden en hoewel ik hem erg leuk vond, heb ik daar nooit iets mee gedaan, omdat hij getrouwd is en ook echt gelukkig lijkt. Je voelt het al aankomen, we hebben gezoend die avond. Gisteren nog even snel een kusje uitgewisseld (we hebben soms van die korte contactmomenten) en morgen een soort van date. Heb er zo'n zin in!



Dit is voor hem wel de eerste keer dat hij vreemdgaat en hij overlaadt me met berichten dat hij nergens anders meer aan kan denken. Ik hoop dat dit de beginkriebels zijn voor hem, want het is niet zo handig als hij echt verliefd zou worden.
Maar Frederique, regels kunnen toch veranderen door voortschreidend inzicht?
Alle reacties Link kopieren
Frederique, heb je met hem hierover gesproken? Weet hij waarom je zo nu reageert?
Mag ik vragen wat het met jou doet als iemand verliefd op je blijkt te worden/zijn terwijl jij dat juist net wilt?

Gooi jij dan direct de deur dicht, creeer jij een afstand...ik kan daar moeilijk mee handelen nl.

Ik gooi de deur direct dicht en baal enorm... de klik voelde ik uiteraard ook maar die verliefdheid is een no-go. Ik wil er mee leren omgaan eigenlijk, er geen aandacht aan besteden terwijl wij elkaar nog wel zien.

Kan dat?
Alle reacties Link kopieren
Op zich doet het niet zoveel met mij. Althans niet in negatieve zin. Ik vind de aandacht wel leuk:-). Ik zou het alleen voor hem heel vervelend vinden. Al denk ik dat het eerder verlust is bij hem. Dit is compleet nieuw nu en daardoor juist extra spannend.



Waarom gooi je de deur dicht? Heb je er last van? Gaat hij reageren op een manier die je niet prettig vindt?
Mij doet het eigenlijk ook niet veel en die aandacht is heerlijk!



Maar in mijn hoofd gaat direct een 'knop' om...misschien toch angst om zelf daardoor ook meer gevoelens te krijgen? En die wil ik echt niet....bang mezelf erin te verliezen denk ik en niet meer op tijd op de rem te kunnen drukken.



Moet wel bekennen dat ik er 2 nare ervaringen mee heb gehad, ze bleven mij stalken...dat heeft mij beangstigd
anoniem_149335 wijzigde dit bericht op 26-02-2015 12:24
Reden: nog iets....
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Oranjexx, regels kunnen idd veranderen na inzicht maar ik ben bang dat het dan een schaduw relatie word en dat wil ik niet, in het begin was het op het randje en daar voelde ik mij niet goed bij..



Relaxing, nee praten verder doen we hier niet meer over, ik ben wel goed in non verbale communicatie😉

Onze laatste date gaf hij aan jij wilt mij alleen maar om mijn p## en mond... Tja geef hem eens ongelijk...



Als de ander verliefd is? Ik ga mee puur op aandacht maar wel zolang je kan relativeren maar laat dat nou net het moeilijkste zijn!
Alle reacties Link kopieren
Stalken lijkt me inderdaad heel erg!



Ik heb mijzelf ook wel eens er van verdacht verliefd te zijn geworden, maar dat bleek later altijd weer verlust te zijn. Ik heb thuis ook een erg fijne relatie en hoe gek dat ook klinkt, ik ben juist daardoor niet bang dat ik me compleet verlies in een ander en ook echt verliefd word. Ik ben al zoveel mannen tegengekomen, maar nog nooit heb ik het gevoel gehad dat er iemand beter bij me past, dan mijn eigen man.



Je geeft aan dat je jezelf kunt verliezen, maar hangt dat af van het feit of een man wel of niet verliefd op je is?
Alle reacties Link kopieren
Ik wilde eigenlijk reageren op dingen hierboven, maar moet zelf even wat kwijt... Shit shit shit... Doordat contact met nr2-vriend (niet nr2-minnaar dus) steeds closer en intiemer en op het randje wordt, kan ik mijn gevoelens niet meer in de kast houden :( We vinden het heel fijn samen. Maar ik kan en mag dat gevoel en hem niet toelaten :( Was ik niet met nr1, dan... Pff. Ik ga maar even afstand nemen van nr2-vriend... En ja, nr1 en ik hebben open relatie, maar hiervan weet hij niets... (Sorry voor de ego-post)
Alle reacties Link kopieren
En wat als je je nr1 hier wel iets van vertelt? Zou dat helpen met afstand nemen?
Alle reacties Link kopieren
Ik zit erover te denken, het wel aan nr1 vertellen. Aan de andere kant, weet hij het eigenlijk wel. Hij heeft de chemie tussen nr2-vriend en mij gezien. Was ook bijna aanleiding voor breuk met nr1. Daarom durf ik het niet meer zo goed...



Aanvulling: man weet van chemie maar niet hoe intiem en close we al jaren zijn...
Alle reacties Link kopieren
Enjoy, ik heb één of 2 keer meegemaakt dat de man in kwestie verliefd werd en ik niet. Eigenlijk is dat gewoon heel sneu voor hem daarom heb ik hem zijn gevoel goed laten onderzoeken en toen de verliefdheid echt naar mij gericht was, de boel verbroken. Dat vind ik wel zo fair.

In een minnaarrelatie zie ik graag enig evenwicht en juist die heftige gevoelens trekken het evenwicht eruit, zeker als diegene niet meer kan daten zonder een constante relatiewens te ervaren.



Relaxing, bof jij even! Minnaar 1 eruit, nieuwe wordt omarmd. Fijn. Had jij nou ook een open relatie of niet? Het lijkt me zo gek te constateren dat het thuis helemaal toppie gaat en je toch de behoefte hebt aan seks met een ander.



Nouwnouw, dan wordt het tijd dat je open kaart naar je man gaat spelen.

Spelen met vuur kan leuk zijn maar als je huis in de fik staat heb je wat te blussen.
...
Relaxing, mijn relatie thuis is perfect Enjoyman past in alles het best, maar ik wil dat ook absoluut niet op het spel zetten.

Dat verhaal van verlust en verliefd vind ik wel iets om over na te denken eigenlijk.

Ik weet niet of ik mijzelf verlies, dat is iig iets wat ik absoluut niet wil! Daarom gooi ik ook de deur dicht.

Hoe het dus is om wel te daten met een verliefde man weet ik niet, ik kan mij voorstellen dat je dan toch sneller van verlust in verliefd schiet.



Mocht een minnaar met een relatiewens aankomen gaat zeker de deur dicht, geen twijfel mogelijk voor mij. En wat Rooss schrijft...er moet vrijwel evenwicht zijn qua gevoelens (hij beetje meer dan ik is het leukst )
quote:Rooss4.0 schreef op 26 februari 2015 @ 14:01:



Had jij nou ook een open relatie of niet? Het lijkt me zo gek te constateren dat het thuis helemaal toppie gaat en je toch de behoefte hebt aan seks met een ander.







Dat is ook iets waar ik maar over loop na te denken....bij ons loopt het ook top en toch lijkt ons de spanning heerlijk.

Wel bij ons volledig open en eerlijk.



En bij jou Relaxing?
Alle reacties Link kopieren
Voor mij is er wel een verschil als een man verliefd op me is, of een relatiewens heeft. Dat laatste vind ik niet prettig en is voor mij ook reden om te stoppen. Zeker ook in zijn belang.



Ik heb inderdaad een 'open relatie'. Ik zeg ook weleens dat wij een 'gunbeleid' voeren. We gunnen het de ander, maar we delen het niet met elkaar. Dus we zijn niet op de hoogte van de avonturen van de ander.



Ik prijs mijzelf ook gelukkig met deze constructie. Ik merk alleen wel dat dit minnaargebeuren ook een afleiding voor mij vormt van mij gezinsleven. Ik heb jonge kinderen en dan is af en toe in die bubble stappen erg prettig. Ik ben er zelf nog niet over uit of dat ik iets negatiefs vind.

Verder merk ik de laatste weken dat ik wat minder zin in seks heb met nummer 1. Dat vind ik wel verontrustend. Kan ook liggen aan hormonen oid. Hoe ervaren anderen dit wanneer je een minaar ernaast hebt, waarbij de spaning zoveel groter is (ik vind dat wel logisch als je echt al jaaaaaren bij elkaar bent, maar toch)?
relaxingatthelake wijzigde dit bericht op 26-02-2015 16:06
Reden: 'o' teveel
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
@Nouwnouw: dan zou ik er waarschijnlijk ook voor kiezen om zelf de stekker uit het contact te trekken. Dit kun je ook best zelf oplossen. Geen contact meer (even). Zorgen dat je gevoelens wat afvlakken.
Alle reacties Link kopieren
En over dat verliefd en verlust...ik heb voor mijzelf twee punten waar ik op let:

Zou ik met die persoon een relatie willen?

Is deze persoon inwisselbaar voor iemand anders die ook leuk en lekker is?



Al dit goed zit, dan ga ik verder mijn gevoelens niet onderzoeken, dan geloof ik wel dat het oke is.
Alle reacties Link kopieren
Relaxing, toen wij net een open relatie hadden had dat ook een zeer positieve weerslag op thuis, we hadden even dagelijks seks en waren daar beiden behoorlijk verwonderd over. Het was trouwens wel een geleende geilheid, in elk geval bij mij. Per mail/chat opgewarmd worden en thuis eten zeg maar. Van mijn man werd ik niet echt meer geil.

Het heeft ons uiteindelijk dan ook ons seksleven gekost, mijn minnaars volstonden dusdanig dat ik geen lichamelijk verlangen meer had naar hem.

Het laatste 1,5 jaar van ons huwelijk hebben we geen seks meer gehad.
...
Alle reacties Link kopieren
Hmmm, dit wilde ik niet horen Roos:-). Toch bedankt voor het delen.

Ik ben er nu mee bezig hoe ik dit kan handelen, zonder te stoppen met minaars. Denk je dat dat kan?
Alle reacties Link kopieren
Ik moet eerlijk zeggen dat de thuis-seks nooit spectaculair is geweest, het was prima hoor maar ik wist ook niet veel beter. Het hebben van minnaars heeft me laten inzien dat seks nog veel fijner en bevredigender kan zijn. Het legde de mis-punten in mijn thuis-seksrelatie pijnlijk bloot zeg maar.

Als de seks thuis prima is (zoals bij Enjoy) denk ik dat het terug te draaien is.

Als je thuis niet de seks krijgt zoals je die heel graag wilt lijkt het me een aardige mission impossible.
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven