Minnaar deel 28.

17-02-2015 13:08 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al 27 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankerd in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de la?

Met andere woorden...



Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?



Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.



Het is fijn als je een avatar oploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.

...
Alle reacties Link kopieren
Ik merk dat mijn voorkeuren wel aan het veranderen zijn. Mijn man wil daar in mee gaan, maar tot toe kan hij dat nog niet zoals ik dat graag zou willen. Dit ligt ook aan mij omdat ik het niet voldoende goed kan aangeven. Hij is echt een lieverd en die wil ik graag buiten het bed. Maar wat dominanter vind ik wel lekker in bed. Dat is nog wat lastig, al doet hij wel heel erg zijn best. Dit speelt allemaal pas heel recent, dus ik ben nog in de fase dat ik kijk wat ik hier aan kan doen.



En ik vraag me ook af of ik dit bij een ander iemand niet weer zal krijgen. Als je lang bij elkaar bent, dan verdwijnt volgens mij wel de enorme geilheid, of zie ik dat verkeerd?
Relaxing... wij zijn >20 jaar samen en elkaars eerste. Pas na mijn 30 heb ik seks met andere mannen gehad omdat wij samen nieuwsgierig waren naar "hoe het zou zijn met een andere partner".

Dat is nu ruim 10 jaar geleden.

De seks die wij samen beleven is nog steeds geweldig, wij veranderen met elkaar mee en gooien onze wensen direct op tafel. Natuurlijk ken ik zijn lichaam tot in de puntjes en weet ik hoe hij zal reageren op sommige momenten...soms echt vervelend, maar het heeft ook wel weer wat moois.



Waar wij nu beiden nieuwsgierig naar zijn is ; hoe zal het zijn om seks te hebben met een ander persoon als wij niet bij elkaar zijn. Kunnen wij dat? Missen wij elkaar? Kan ik dan ook genieten? etc.



Ik heb ruim 6 jaar een SV, soms alleen en soms als trio/feestje met meerdere stellen.

Ik heb hem enkel om zijn pik, niet meer en niet minder. Maar daar ben ik nu niet naar op zoek, ik wil nu een man incl. lekkere pik...daar komt hij niet voor in aanmerking.



Wat ik lees uit jouw beschrijving is dat jij de manier van seks met nr2 dusdanig lekker vindt dat jij jouw nr1 hetzelfde spelletje wilt laten doen voor jou, heb ik dat goed?



Het minnaars verhaal van Rooss ken ik via hier...en eerlijk is eerlijk, dat zorgt er bij mij voor dat ik toch een angst voel. Zal het, omdat ik behoefte heb aan seks zonder enjoyman, toch iets missen in onze eigen relatie? En zet ik daardoor niet mijn relatie op het spel....
Alle reacties Link kopieren
Enjoy, heb je ook 1 op 1 dates met je SV? En het gaat hem echt alleen om zijn pik? De man in kwestie vind je echt totaal niet interessant?



Wij hebben onze relatie niet op het spel gezet door de open relatie, dat wil ik wel even heel duidelijk hebben, het was ons lapmiddel om bij elkaar te kunnen blijven. Het zette de verwijdering door die ver daarvoor al was ingezet. De echte oorzaak van onze breuk is de depressie van zeb en de bijbehorende ellende als volslagen passiviteit, de afscheiding van ons gezin en het omdraaien van dag en nacht ritme waardoor we langs elkaar heen gingen leven. Verder liet hij het totaal afweten als vader en dat nam ik hem kwalijk. Doordat we met anderen gingen seksen hadden we in elk geval weer raakvlakken en gespreksstof. Het heeft ons niet gered maar ik had die periode ook niet willen missen. Het was leuk en leerzaam.
...
Ik heb met mijn huidige SV een paar 1 op 1 dates gehad, maar dat was het niet. Ik miste enjoyman, wilde hem in de ogen kijken terwijl mijn SV mij nam.

Ik voel voor SV verder niets, ik heb hem echt alleen vanwege zijn pik. Ik weet niet eens of hij een vriendin/vrouw heeft...of zijn echte naam wel dezelfde is als die ik weet.

Klinkt wel slecht eigenlijk

Dates met z'n drietjes zijn geweldig!



Wist jij dat er al een verwijdering was toen jullie het open gooiden? Of kwam je daar later pas achter?

Dat is mijn angst nl.

Ik heb het destijds wel gevolgd grotendeels, vond jullie toen echt interessant. En kijk nu...staan wij zelf op het punt om los van elkaar te daten.



Wat wij samen wel graag zouden willen is dat wij met beiden nr2 ook trio's beleven, dus dat wij elkaar ook leren kennen.

Eigenlijk, eigenlijk...zou een stel het mooist zijn.



Wij hebben hele goede swingersvriendjes waarmee wij ruim 10 jaar daten/vakantievieren/lief&leed delen. Maar wij zijn met ons vieren te close...de vriendschap die wij hebben is bijzonder en waardevol. Die wil ik echt niet op het spel zetten... zoals het nu is is het perfect, niet aan sleutelen.
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik wist dat er verwijdering was, ik wist ook dat het al slecht ging met zeb toen, al kijkt hij daar zelf anders naar. Ik ben van mening dat seks met anderen alleen in je relatie kan worden toegelaten als je samen een stabiele basis hebt, die hadden wij niet. Wel op geestelijk niveau (ik heb tot het eind van zeb gehouden en vice versa) maar niet lichamelijk en dat is júist wanneer je seks met anderen gaat beleven eigenlijk wel een must. Anders ga je jezelf loskoppelen en dat is een proces dat ik zeer bewust ben aangegaan en heb beleefd. De ontkoppeling was allang ingezet en het buiten de deur neuken heeft dit versneld.



Wat je schetst klinkt ideaal maar is moeilijk te vinden denk ik. Apart daten en in allerlei samenstellingen trioos beleven, ik kan me haast niet voorstellen dat dit bij een stel te vinden is maar je weet het nooit, goed zoeken en heel duidelijk je wensen neerleggen.



Ik zit aan een viva-stel te denken, je weet vast wel wie. Maar ik weet niet of zij in aanmerkingen komen, volgens mij hebben jullie ze al eens ontmoet.



Mooi, wat je schetst over jullie vriendjes. Daar zou ik inderdaad niet aan gaan peuren, 1 op 1 daten zou de boel in jullie geval aardig verstoren denk ik.
...
De band en het respect naar elkaar toe, jij en Zeb, heb ik altijd bijzonder mooi gevonden.

Voor ons geldt idd ook; alles oke, dan pas een evt. stap in die richting.



En ja zo'n stel vinden is een hele lastige, maar een mooie uitdaging.

Ik weet over wie je het hebt idd, maar helaas gaat dat m niet worden.

Er is wel een ander stel, zij was hier op viva, maar ze wonen zover weggggg....



Wij moeten ook wat te wensen houden toch?

Neemt niet weg dat een 'losse'man & vrouw niet welkom zijn
Alle reacties Link kopieren
Het respect is er gelukkig nog steeds, ik zie ons niet als vrienden maar ik zie wel af en toe de man waar ik op gevallen ben, dat is fijn. We kunnen nog steeds lol hebben, hij geniet nog steeds van mijn date verhalen en ik kan nog steeds bijzonder openhartig naar hem zijn, ik zou hem als eerste mijn geheimpjes vertellen. Ik heb zelfs mogen constateren dat Verse Lief een beetje op hem lijkt maar dan in een totaal ander jasje. Het geeft niet, ik was niet van zeb gescheiden als hij niet depressief en geen sub was geweest.



Jullie willen geen losse man en vrouw? Waarom niet? Het is toch heel goed mogelijk dat jouw man een vrouw lekker vindt die jou ook aanstaat en jij een man die hem ook aanstaat?

Zie je extra gevaar bij twee losse mensen?



Ah ok, jammer. Ik dacht, ik gooi een balletje op
...
Alle reacties Link kopieren
Ik herken me voor een deel in jouw verhaal Enjoy. Wij zijn ook op jonge leeftijd al bij elkaar gekomen. Niet elkaars eersten, wel weinig ervaring. Ik vond altijd dat wij een heel stabiele basis hadden. Het is niet zo dat mijn (vorige) minnaar(s) beter is in bed. Geen enkele minnaar die ik tot nu toe heb gehad. Het is wel zo dat ik beter ben gaan zien waar mijn voorkeuren liggen en elke minnaar had wel iets wat ik wel lekkerder vond dan thuis, maar nooit het hele plaatje. Ik bespreek dit ook allemaal met mijn man. Pas toen ik merkte dat ik minder zin in hem kreeg, begon ik me zorgen te maken. Dat is nu een paar weken. Ik ben niet verliefd op een van de minaars geweest.



Ik vind het wel mooi om te lezen hoe jullie relatie een beetje in elkaar steekt op dit gebied.
Jullie doorntjes mogen trots zijn op paps en mams!



Hmm een woordje teveel zie ik...een losse man en vrouw zijn zeker welkom!

Ik zie daar geen gevaar in, maar ik zal het niet ontkennen dat ik het leuker en misschien wat minder emotioneel gevoelig zal vinden als wij een stel treffen.



Date jouw nr1 ook Relaxing?



Omdat wij niet van het ene stel naar het andere stel hoppen, hebben wij mooie vriendshappen+ op weten te bouwen. Ik bemerk dat elk stel iets anders "speciaals" heeft...elke man heeft zijn eigen trucjes om mij te verwennen, heerlijk is dat.

Ik laat het ook vaak bij die man en ga niet mijn nr1 aanwijzingen geven omdat het bij die ander zo lekker was. Volgens mij maakt dat ook onzeker.

Soms vraagt mijn nr 1 weleens iets over wat hij heeft gezien, dan ben ik niet de beroertste om het uit te leggen, zo ben ik dan ook wel weer
Alle reacties Link kopieren
Hi dames!



Hoe gaat het hier? Zie dat jullie alweer bij deel 28 zijn beland.



Ik heb even niks van me laten horen, er is veel gebeurd. Heb besloten om toch een kijkje op SF te gaan nemen, en tot m'n grote verbazing al snel een heeeele leuke man getroffen! :-) We hebben al gedate en gaan binnenkort op hoteldate, ik kan niet wachten...
Alle reacties Link kopieren
Lees net een stukje terug over thuis-seks. Ik raak ook nauwelijks meer opgewonden van m'n partner, en na mindblowing seks met mijn minnaars heb ik me inderdaad ook bedacht dat stoppen mission impossible gaat zijn.

Ondertussen begint mijn schuldgevoel richting mijn partner wel op te spelen. Heb het gevoel dat ik hem aan het lijntje hou terwijl diep van binnen de koek bij mij eigenlijk wel op is. Maar we hebben een kind, een leven, alles samen. Wellicht dat relatietherapie ons nader tot elkaar brengt, maar dan blijf ik zitten met het feit dat ik me niet meer fysiek tot hem aangetrokken voel...



Goddamn, waar ben ik in beland?
Hi Confusing, relatietherapie terwijl je met een nr 2 afspreekt? Dat vind ik niet helemaal zuiver. Of eigenlijk helemaal niet. Hoe kun je aan je relatie werken terwijl je nog buiten de deur snoept? Ik zou me als je nr 1 behoorlijk belazerd voelen als ik daar ooit achter zou komen. Als je echt wilt werken aan je nr 1 relatie, zul je je kersverse nr 2 toch echt de deur moeten wijzen. Misschien is een seksuoloog voor jou en en je nr 1 wel een optie? Om elkaars fysiek weer te leren ontdekken? Waarmee ik niet wil zeggen dat je in dat geval wél nog met je nr 2 af zou kunnen spreken... Relatietherapeut of seksuoloog, zodra je gaat investeren in je nr 1 relatie, hoort daar geen nr 2 bij. Vinnik.
Jeetje Confusing...vraag ik mij toch wat af;

Was de seks en de aantrekkingskracht al minder toen jij begon te daten of is dat erin geslopen?

Is de koek trouwens helemaal op? Of enkel op seksgebied?



En zou jij het de moeite vinden om te stoppen met daten en alles in de strijd te gooien met nr1?

Je hebt niets meer te verliezen lijkt, dus alles op tafel gooien is dan misschien een optie en vanuit daar kijken of je samen stappen kan zetten om te kijken of het echt op is?

Samen op ontdekking qua seks bijv? Bind elkaar vast, knoei met eten, verras elkaar, huur samen een hotelkamer en zorg dat jij iets eerder bent om het leuk te maken.....etc.

Wordt het niets? Kan je altijd nog afscheid nemen van elkaar.



Ik ken jouw reden van daten natuurlijk niet en weet ook jouw voorgeschiedenis niet, maar ik ben gewoon niet het type om zonder wat te melden aan wat er schort weg te lopen bij nr1.... vandaar dat ik bovenstaande benoem. Ik weet niet hoe jij hierin zit natuurlijk.



Even voor jouw info...je reageert nl. niet op mijn vragen, ik ben voor mezelf aan het uitzoeken of ik en mijn partner toe zijn aan een volgende stap nl. een nr 2. Mijn gevoel springt alle kanten op en wat jij nu meemaakt is voor mij toch iets waardoor ik twijfel, vandaar mijn vragen.

Sorry als je mij post misschien anders leest, zo is het niet bedoelt. Ik veroordeel niets!

Mocht je niet willen reageren ook goed, wel jammer voor mij uiteraard.
anoniem_149335 wijzigde dit bericht op 27-02-2015 12:57
Reden: uitleg...
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dan was ik niet helemaal duidelijk Theemok. Maar als we in relatietherapie zouden gaan dan stop ik met nr2, natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal, ik ben een man en heb ongeveer een half jaar geleden via dit forum een minnares leren kennen.

Ik ben getrouwd en ik moet zeggen dat ons seksleven best goed en spannend is, ook na 20 jaar!

Mijn gevoel naar een andere vrouw is er altijd wel wat geweest, maar de laatste jaren werd dat steeds heftiger. Mijn libido kan mijn vrouw niet bijhouden en ze zei toen dat ik er dan maar een ander bij moest zoeken. Dat heeft wel een jaar of 2 geduurd, want ja, hoe pak je zoiets aan?

Genoeg datingsites oid, maar al die vrouwen die daarop staan en seks vragen? Dat geloof ik niet.

Totdat ik per ongeluk op dit forum kwam en mijn minnares leerde kennen.

Eerst een beetje over en weer pb'en en we voelden al snel dat er een klik was.



Mijn vrouw heeft toen de gok genomen en vertrouwde erop dat we er wel een "weg" in zouden vinden.



Mijn minnares en ik, appten in het begin best heftig. Vooral als je elkaar nog niet hebt gezien is het ongelofelijk spannend en de hunkering erg groot. Vooral de spanning van de 1e date was zeer groot voor beide. We hebben toen op een parkeerplaats afgesproken en ja, het is dan toch wel wat onwennig.

Hoe zou ze zoenen, hoe voelt haar lichaam, wat is haar verwachting.

Eigenlijk ging het vanzelf en we voelden ons erg fijn bij elkaar.

Voor haar was het in het begin ook wel even wennen. Het contact via de app en de 2e geweldige date deed toch meer met haar dan ze had verwacht. Ik heb haar de ruimte gegeven om even goed na te denken en na een tijdje voelde het voor haar toch allemaal wel erg goed.

Het wederzijdse respect en de enorme klik is erg fijn. Alles mag, maar niks moet.

Tot op heden hebben we diverse dates gehad en de seks is best heftig en erg lekker.



Ik vind het leuk om dit verhaal even te posten op dit fijne forum!
pluk de dag
Alle reacties Link kopieren
Klinkt goed bazzman. Geniet ervan.
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag mij soms af wat vrouwen die hun man geen/weinig seks gunnen.... denken. Ondanks dat die vrouw niet wil met hem... is er een verbod om met een andere vrouw seks te hebben. Terwijl ze zelf niet eens wilt! Dat vind ik heel raar. Vind de vrouw die hem geen/weinig seks meer wil geven.... werkelijk dat de partner (met gezond libido) dan maar seksloos door het leven moet? Gewoon iets waar ik de laatste tijd aan denk.
Alle reacties Link kopieren
Nou Hint er zijn ook mannen met (bijna) geen libido en die gunnen hun vrouw ook niet altijd een man ernaast voor de sex. En dan vinden mensen het gek dat je vreemd gaat. Ik ga iig niet voor een sexloos leven, ik zou echt gek worden.
Alle reacties Link kopieren
Ja, die ken ik ook idd. Mannen die geen zin hebben en de vrouw wel. Vraag me af wat die man denkt dan. Dat de vrouw maar non moet worden?



Het werkt vreemd gaan zeker in de hand. Een gezin verlaten waar alles lekker in loopt behalve op dat seks vlak... Het is nogal wat. Een lichamelijke behoefte die je met een goed libido ook moeilijk aan te kant schuift.



Volgens mij heb je ook maar een paar opties als je geen/weinig seks krijgt. Er samen aan werken, met toestemming iemand erbij, zonder toestemming iemand erbij, accepteren dat je non bent en heel gefrustreerd raken, uit elkaar gaan.
Alle reacties Link kopieren
De date was vanmiddag echt heel lekker! Al ben ik geen auto-date-type, maar goed, voor nu wel even prima.



Ik ben nog echt niet uitgekeken op mijn nummer 1, absoluut niet. Ik kijk dit nog even aan (ik heb wel eerder eens een korte periode gehad dat ik minder zin had) en anders stop ik direct met dit hele gebeuren.



@Enjoy, ik ben niet op de hoogte of hij ook date. Hij mag dat wel, maar zijn mogelijkheden zijn veel beperkter en zijn behoeften zijn daarin minder dan bij mij
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een man met zeer weinig libido; al jaren. Dit is begonnen sinds de kinderen kwamen. Werk, gezin en zijn hobby slokken hem op.



Ik heb jarenlang geprobeerd om hem op andere gedachten te brengen. Ook de optie van relatietherapie regelmatig geopperd, maar tot op heden geen resultaat.



Het is frustrerend dat er een leuke man naast je in bed ligt die verder niets lichamelijks wil.



Ook heb ik wel eens gepolst wat hij ervan zou vinden als ik een minnaar zou hebben. Dat vindt hij echt onbespreekbaar. We zijn immers getrouwd met daarbij de bijbehorende lusten en lasten. Bovendien zorgt hij toch goed voor zijn gezin? Tegen dat laatste heb ik niks in te brengen want dat is waar.



Nu heb ik een leuke minnaar en dat legt sommige punten pijnlijk bloot. Ik neem het eigenlijk mijn man kwalijk dat hij mij in de armen van een andere man drijft ipv dat ik mij schuldig voel dat ik er een minnaar naast heb.



Hoewel ik erg blij ben met mijn lekkere en betrokken minnaar, ben ik diep in mij hart toch liever intiem met mijn eigen man en dat geeft mij soms een immens leeg gevoel.....
Alle reacties Link kopieren
Wat erg om te lezen Secr! Zeker omdat je aangeeft soms zo'n leeg gevoel te hebben. Je hebt heel andere motieven voor een minnaar. En als je daadwerkelijk actie onderneemt voor een relatietherapeut? Ik geloof dat veel mannen niet zo happig zijn daarop, maar misschien gaat ie wel mee als je met een concreet voorstel komt.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben relatietherapie gehad, op zijn verzoek trouwens. Dit was na een korte affaire die ik had en waar hij achter was gekomen. Begrip had hij hier wel voor omdat het thuis al jaaaaren niet meer gebeurd. Alles besproken ook een eventuele open relatie, hij moest hier over nadenken, weet niet of hij daar tegen kan. Therapie maanden geleden afgesloten maar nog steeds geen antwoord. Ik vind het moeilijk om er weer over te beginnen, ik wil niet doordrammen maar het duurt me veel te lang. Nu gaat alles stiekem en dat zou ik veel liever anders willen
Alle reacties Link kopieren
quote:hint schreef op 27 februari 2015 @ 18:02:

Ik vraag mij soms af wat vrouwen die hun man geen/weinig seks gunnen.... denken. Ondanks dat die vrouw niet wil met hem... is er een verbod om met een andere vrouw seks te hebben. Terwijl ze zelf niet eens wilt! Dat vind ik heel raar.

Ik snap dat dit raar lijkt maar in een hoofd werkt het wel degelijk zo. Als je (spannende) seks niet hebt te bieden en je hebt dat zelf ook in de gaten, is het nog veel lastiger om je man een leuke buitendedeurneuk te gunnen. De kans dat hij aan zo'n andere vrouw blijft hangen is immers veel groter dan wanneer je thuis wél goede, bevredigende seks hebt. Ik schreef al eerder, een open relatie ga je, als het effe kan, aan vanuit een stabiele relatiebasis, daar hoort goede thuisseks ook bij.

Vrouwen die seksueel oncapabel zijn zijn vaak ook enorm jaloers en bezitterig.



Het gevolg is dan inderdaad dat de welwillende partner seksloos door het leven moet, de minst willende partner wint.

Beslist oneerlijk, dat ben ik met je eens maar ik juich in dit soort gevallen eerder vreemdgaan toe dan openheid. Ik denk dat het starten van een open relatie met als basis deze onevenwichtigheid gedoemd is tot mislukken.
...
Alle reacties Link kopieren
Rooss daar heb je denk ik wel gelijk in, een open relatie terwijl de thuissituatie niet helemaal goed loopt is gevaarlijk maar dat is vreemd gaan natuurlijk ook. Als dit weer uitkomt zal het waarschijnlijk over zijn, dat besef ik heel erg goed. Ik blijf dat moeilijk vinden omdat er kinderen mee gemoeid zijn, voor hun wil ik geen scheiding maar ik wil ook niet zonder sex en de intimiteit. Zonder dat word ik gillend gek en dat kan ook niet de bedoeling zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven