Minnaar, deel 29.

09-05-2015 18:23 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al 28 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankerd in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de la?

Met andere woorden...



Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?



Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.



Het is fijn als je een avatar oploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.

...
Alle reacties Link kopieren
quote:nouwnouw schreef op 20 mei 2015 @ 13:25:

Vond 't ook wel grappig



Los daarvan, Opgewekt: denk niet dat je minnaar de oplossing voor jouw problemen is... Hij heeft zijn leven, jij het jouwe.

Zo is het idd. Wij bespreken wel alles van thuis met elkaar. Maar door de vakantie nog weinig tijd gehad om bij te praten. En dan gaan dingen in je hoofd een eigen leven leiden. Wij zijn niet eerlijk naar onze partners. Maar dat is niet anders en ook ik wil beide niet opgeven. Ook niet als hij nu bij zijn vrouw weg zal gaan. Ben daar duidelijk in naar mijn minnaar. Als hij in therapie gaat voor de tweede keer dan stop ik er wel mee. Hoe moeilijk dat het ook is. Dan maar opzoek naar een nieuwe lekkere man.
Helaas kennen we dvreesw inmiddels zodanig goed hier, dat ik er niet meer om kan lachen...
Alle reacties Link kopieren
quote:xenigmax schreef op 20 mei 2015 @ 13:46:

Helaas kennen we dvreesw inmiddels zodanig goed hier, dat ik er niet meer om kan lachen... Ik nog niet blijkbaar :-)
Opgewekt lijkt mij best wel moeilijk dit onzekere....

Wel heel knap van je dat je daar zo duidelijk in bent geweest,ook voor jezelf!
Alle reacties Link kopieren
Na een heerlijk weekend nu zwaar aan het afkicken hier.De een zit voor bijna twee maanden in het buitenland zoals altijd en de ander deze week net als mij een drukke agenda waar maar geen plek lijkt te zijn voor een date :-([/quote]



Wat een luxe positie twee minnaars! Is er ook liefde bij 1 vd 2?
Alle reacties Link kopieren
quote:jillnada: opgewekt schreef op 20 mei 2015 @ 15:13:

Na een heerlijk weekend nu zwaar aan het afkicken hier.De een zit voor bijna twee maanden in het buitenland zoals altijd en de ander deze week net als mij een drukke agenda waar maar geen plek lijkt te zijn voor een date :-([/quote]



Wat een luxe positie twee minnaars! Is er ook liefde bij 1 vd 2?
Is dat belangrijk bij een minnaar dan?

1 Is een hele goed vriend,misschien wel beste vriend en de ander is gewoon alleen maar heel erg lekker :-)
Alle reacties Link kopieren
quote:jillinada schreef op 20 mei 2015 @ 15:40:

Is dat belangrijk bij een minnaar dan?

1 Is een hele goed vriend,misschien wel beste vriend en de ander is gewoon alleen maar heel erg lekker :-)Niet specifiek belangrijk denk ik. Ik heb zelf nog nooit een minnaar eerder gehad. Nu 18 maanden en beschouw het als een buitenechtelijke relatie. Het is ontstaan bij ons allebei in een dieptepunt van ons leven. Daarna allebei hopeloos verliefd met alles wat daarbij komt kijken. We weten nu wat we aan elkaar hebben. We willen niet zonder elkaar. Hebben goede afspraken over wanneer we contact kunnen hebben en we zitten nu ook gewoon weer rustig op ons werk. Dat vond ik in het begin nog het moeilijkste. Het is toen ook uitgekomen op ons werk. Maar werk in een super team en alles is uitgesproken. Ze weten nu niet dat het nog steeds speels of het intresseerd ze niet meer.
Ik ben vrijgezel dus wat betreft misschien een stukje makkelijker...

Lijkt mij een lastige situatie elkaar op het werk zien,ik zou het niet willen.

De een zie ik niet vaak,om de 6-8 weken en de andere wekelijks,elke dag op het werk tegen komen zou ik niet aan moeten denken.Lijkt mij voor de werksfeer ook niet goed.



Net met de niet zo vaak minnaar een weekendje weg geboekt,pas eind juni maar toch,even iets om naar toe te leven!
Alle reacties Link kopieren
@Opgewekt , wat een situatie ook uitgekomen op je werk

Denk niet dat je collega's zoiets sensationeel vergeten.



Het lijkt mij uiterst onwaarschijnlijk dat je te midden van alle commotie je man , je minnaar het uitkomen etc goed kan uitzoeken wat jij nou precies wil.



Ik lees terug in jou verhaal dat je geniet van je minnaar bij mij komt het over als totale chaos. alle emoties lopen in elkaar over en houden elkaar in stand.



Hier na de date van maandag zoals normaal leuk contact. Wat betreft after date contact heb ik echt niks te klagen.
Alle reacties Link kopieren
quote:jillinada schreef op 20 mei 2015 @ 16:08:

Ik ben vrijgezel dus wat betreft misschien een stukje makkelijker...

Lijkt mij een lastige situatie elkaar op het werk zien,ik zou het niet willen.

De een zie ik niet vaak,om de 6-8 weken en de andere wekelijks,elke dag op het werk tegen komen zou ik niet aan moeten denken.Lijkt mij voor de werksfeer ook niet goed.

Net met de niet zo vaak minnaar een weekendje weg geboekt,pas eind juni maar toch,even iets om naar toe te leven!Was ook lastig. Nu niet meer. Kan gewoon compleet weer mezelf zijn op het werk. Heb zelfs promotie gemaakt. Hij is niet altijd op kantoor maar zie hem wel regelmatig. Wat leuk weekendje weg. Weten je minnaars van elkaars bestaan af?
Alle reacties Link kopieren
quote:Liesje35 schreef op 20 mei 2015 @ 16:14:

@Opgewekt



Ik lees terug in jou verhaal dat je geniet van je minnaar bij mij komt het over als totale chaos. alle emoties lopen in elkaar over en houden elkaar in stand.



Hier na de date van maandag zoals normaal leuk contact. Wat betreft after date contact heb ik echt niks te klagen.Dat het op het werk uit kwam is een jaar geleden. Was een complete chaos,toen ook een breuk gehad met mijn minnaar en heb drie weken vrij genomen toen. Therapeut in de armen genomen. Nu heeft het voor mij allemaal een plekje gekregen. Kan oprecht zeggen dat ik geniet.
De een wel de ander niet :-)
Alle reacties Link kopieren
M'n hoofd zou omtollen Opgewekt... Ook op je werk nog uitgekomen...
Alle reacties Link kopieren
quote:nouwnouw schreef op 20 mei 2015 @ 16:47:

M'n hoofd zou omtollen Opgewekt... Ook op je werk nog uitgekomen...Kan ik me voorstellen. Ik ben bezig alles op te schrijven. Mijn minnaar en ik hebben het er vanaf het begin al over om een boekwerk te gaan maken van ons avontuur. Hij gaat zijn beleving ook nog schrijven van het begin. Alle emoties die we hierin hebben gekend. Het heeft ons sterker gemaakt. Ik heb ook veel over mezelf leren kennen.
Alle reacties Link kopieren
Rustig op het forum. Geen sappige verhalen meer?
Nope. Sta hartstikke droog hier. Gelukkig maar tijdelijk
Alle reacties Link kopieren
De afwezigheid van enkele Viva'isten valt wel erg op in dit topic... In mijn topic werd ik nog net niet gevierendeeld omdat ik als gespierde, goeduitziende gesofisticeerde intelligente heer aangaf veelvuldig vreemd te gaan.. Apart of bevooroordeeldheid? *doet wenkbrauw omhoog*
Welkom, Dishano. Waarom ga je veelvuldig vreemd? En doe je dat alleen met goeduitziende, intelligente en gesofisticeerde dames?
Alle reacties Link kopieren
quote:theemok schreef op 22 mei 2015 @ 17:18:

Welkom, Dishano. Waarom ga je veelvuldig vreemd? En doe je dat alleen met goeduitziende, intelligente en gesofisticeerde dames?Hoi.. Dat is nou juist de hamvraag.. ik heb een enorme behoefte om vreemd te gaan, maar voel mij daarna soms, maar niet altijd, ook schuldig.. en dit is niet alleen met de hierboven beschreven dames, maar heb wel een snellere "klik" met hen.. Ik verklaar ook veel vanuit de evolutie.. dat een man nou eenmaal een instinct heeft gekregen om zoveel mogelijk nageslacht te produceren.. en ik denk dat bij mij dit instinct te goed is ontwikkeld.. Bij bijna iedere vrouw vraag ik mij af hoe zij in bed is.. hoe de blik in haar ogen is als zij een orgasme krijgt...
Ehmmmmm ik heb je topic eens bekeken en daar wordt al veel zinnigs gezegd hoor, als je tussen de andere reacties door leest.



En het zit volgens jou in mannen ingebakken om vreemd te gaan.... Makkelijke goedprater. Vrouwen gaan net zo goed vreemd, is net zo goed geen excuus.



Wat heeft je bezoek aan de huisarts opgeleverd? Wat hoop je op die manier te vinden?
Alle reacties Link kopieren
quote:theemok schreef op 22 mei 2015 @ 17:26:

Ehmmmmm ik heb je topic eens bekeken en daar wordt al veel zinnigs gezegd hoor, als je tussen de andere reacties door leest.



En het zit volgens jou in mannen ingebakken om vreemd te gaan.... Makkelijke goedprater. Vrouwen gaan net zo goed vreemd, is net zo goed geen excuus.



Wat heeft je bezoek aan de huisarts opgeleverd? Wat hoop je op die manier te vinden?Die moet nog plaatsvinden.. Misschien heb ik wel teveel testosteron.. ?
Alle reacties Link kopieren
Schuldgevoel is zo overrated, als je gaat ga dan in volle overtuiging en aanvaard alle evt consequenties. Of denk je dat je schuldgevoel veel goedmaakt? Als je vriendin hierachter komt doet het evenveel auw, of jij je nou schuldig voelt of niet.



Hier ook grote duodroogte. Duurt nog maar een klein weekje gelukkig, dan mag ik weer los!
...
Ik heb gelijk een van mijn minnaars maar eens aangespoord zijn agenda te raadplegen. Ben het wachten nu al beu!
Hier ook niks helaas.

De een zit de komende weken weer in het buitenland en de ander zit voor zijn werk het hele weekend aan de andere kant vh land.

Sta in twijfel kind uit logeren te doen en er heen te rijden....(vond hij een bijzonder goed idee) alleen kind is vorige week ook al uit logeren geweest dus schuldgevoel.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven