Minnaar, deel 29.

09-05-2015 18:23 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al 28 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankerd in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de la?

Met andere woorden...



Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?



Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.



Het is fijn als je een avatar oploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.

...
Ja hoor, dat slijt. Ga afleiding zoeken en geef jezelf een schop onder je kont. Afwachten is zo'n tijdverspilling!
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 28 juni 2015 @ 22:18:



Vind je het zelf niet een beetje sneu dat je dat stuk eigenwaarde bij een man vandaan moet halen die niet eens de jouwe is?



Behoorlijke grote spiegel Roos.

Doe ik ook en het is eigenlijk heel erg stom als ik het zo lees.

Dat stukje bevestiging geeft een goed gevoel als dat wegblijft ga ik twijfelen aan mezelf.Mooi punt om aan te werken want natuurlijk ben ik niet minder leuk of aantrekkelijk als hij dat niet meer zegt.
Alle reacties Link kopieren
Hart, ik denk dat dat voor bijna iedereen hier geldt, ik kan me ook aardig onzeker voelen op dit vlak als dat stuk bevestiging wegblijft. Ik zou alleen niet willen dat het aan mijn basis peurt, als ik onderuit dreig te gaan zonder aandacht en de wereld aankan mét. Ook hier zijn gradaties in denk ik.
...
Alle reacties Link kopieren
Het contact met mijn minnaar verloopt best goed en stabiel maar nadat ik hem de laatste keer heb gezien heb ik geen enkel berichtje gekregen met hey lekker ding of wat dan ook.Dat toch al een maand geleden.Wel andere lieve openingszinnen maar niets fysiek.Hij vind dat gedeelte niet het belangrijkste zegt hij en het ziet er naar uit dat hij mijn nieuwe bff wil worden.Ik word er best onzeker van maar doe mijn best het niet al te erg aan mijzelf te laten knagen.Dus jouw stukje paste precies bij waar ik nu mee worstel
Wat maakt je dan onzeker? Dat je niet meer lekker gevonden wordt?

Ik ken dat niet zo eigenlijk. Tuurlijk word ik erg blij van aandacht en daar geniet ik ook wel van. Maar ik ga niet aan mezelf twijfelen. Ik wéét dat mijn lijf niet perfect is, maar wel goed genoeg. Scheelt denk ik ook wel dat ik thuis iemand heb die me nog steeds om op te vreten vindt.
Alle reacties Link kopieren
Ja dat maakt me onzeker.Ik heb thuis niet te klagen wat betreft fysieke aandacht of begeerte en toch zit ik juist van hem op dat stukje te wachten dat maakt het nog stommer voor mezelf.

Ik maakte nog wel eens een fysieke opmerking met een knipoog maar die lijkt hij te negeren dus daar ben ik mee gestopt.Heb er ook wel wat van gezegd maar dat werd ook niet gewaardeerd dus ik heb geen idee meer.De contactfrequentie is die van minnaars maar het is wel platonisch.Heel verwarrend vind ik het.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon iets minder graag dingen willen en het gewoon maar laten gebeuren, terwijl je verder gaat met je eigen fijne leventje ;) Da's echt veel leuker! Zei ze, die al die fases echt heus ook herkent hoor...
Alle reacties Link kopieren
Ik zou hem juist duidelijk maken dat je hem hebt voor het fysieke stuk en dat je vriendschappelijk contact best een beetje gezellig vindt maar dat dat overal te vinden is. Kom op zeg, hij is je minnaar, niet je opoetet toch? Hij is voor de lichamelijke invulling, de opgeiling, het natteslipjeswerk. Als hij daar pissed off over wordt volstaat hij eigenlijk gewoon niet meer.
...
Opoetet? Wasda?
Alle reacties Link kopieren
Onvervalst koeterwaals.
...
Alle reacties Link kopieren
quote:rabarbara schreef op 29 juni 2015 @ 13:36:

Mijn mening heb ik nog steeds maar ik wil niet zo tekeer gaan. Ik heb mij aangemeld om mijn verhaal kwijt te kunnen en toen zag ik dit topic voorbij komen en dacht ik laat ik eens kijken waarom mensen dit doen. Mijn fout, ik ben heel anders en dat is prima. Ook is het fout om boos te worden, ik ken jullie immers niet en ja ik ga naar iemand toe om hierover heen te komen want ik ben er ondersteboven van en ben ontzettend gekwetst door iemand waarvan ik dacht mee te gaan trouwen. Zelf ben ik altijd eerlijk geweest en staat eerlijkheid voorop. Ik meen dat dat het beste is. Dus mijn excuses zijn oprecht. Ik ken jou niet maar ik heb wel een mening maar daarom hoor ik ook niet thuis in dit topic.Wat vervelend dat je zo gekwetst bent. Heel veel sterkte met het verdriet. Heb je je ook afgevraagd als je de affaire van je man even zou parkeren, wat hem er toe heeft bewogen om je te bedriegen. Ik neem aan dat je niet alles af reageert op zijn minnares.
Alle reacties Link kopieren
Dat kan ik niet Roos.Wij waren eerst friends en toen minnaars.Zou het echt een klap in zijn gezicht vinden als ik nu ga zeggen dat hij verticaal niet meer oké is.En dat is ook niet zo.Verticaal is hij ook leuk.

Het is gewoon vreemd al dat geklessebes over alleen maar dagelijkse dingen.

Ik ga zoals Nou zegt gewoon lekker verder met mijn eigen leventje en probeer mijn draai te vinden in de fysieke afwijzing want zo voelt het toch wel
Alle reacties Link kopieren
Wil hij terug naar vriendschap misschien? Heb je er wel eens een open gesprek met hem over gevoerd? Ik wist niet dat jullie eerst vrienden waren, dan is het wel anders ja.
...
Alle reacties Link kopieren
Soms kan een vriendschap waardevoller zijn dan die benefits. Misschien geldt dat voor jullie/hem wel?
Alle reacties Link kopieren
Hart@ ik snap dat jij het verwarrend vind en daarin ook een afwijzing voelt. Het lijkt mij verdomde lastig om terug te gaan naar een situatie van toen jullie alleen bevriend waren.



Roos@ opoetet lang niet gehoord vroeger veel gebruikt door mijn moeder.



En ik ben nog steeds aan het aanmodderen of kan ik het aanminaaren noemen.
Alle reacties Link kopieren
Dit is begonnen in een zware periode in zijn leven.Er is nogal wat veranderd en alles gaat nu veel beter en ik ben blij voor hem dat dat zo is.Ik denk dat hij mij indertijd echt nodig had en nu niet meer zo.Ik heb hem door een crisis heen gesleept.

Hij vind de vriendschap belangrijk maar heeft het nog niet zo exact uitgesproken dat de rest vervalt.Het is wel duidelijk dat fysiek niet de eerste plaats inneemt en als het er niet meer bij zit vind hij dat ook goed want daar gaat het hem niet om.
Alle reacties Link kopieren
Nouw,

Dat is ook zo.Misschien moet ik hier juist happy mee zijn maar die bennefits kijken me wel aan als ik hem zie.
Alle reacties Link kopieren
Het kan inderdaad heel goed zijn dat je hem door die zware periode hebt heengesleept en dat jullie daardoor dus ook lichamelijker nader tot elkaar gekomen zijn? Het is natuurlijk wel heel lastig als je daar ernmaal van geproefd hebt, om dan weer 'terug' te gaan naar vriendschap. Het kan natuurlijk ook gewoon tijdelijk even wat vriendschappelijker zijn? Ik zou er niet een te groot punt van maken als jullie elkaar gewoon nog graag zien. Vriendschap is mooi toch? En als de spanning even weg is, kan die ook mooi weer worden opgebouwd:)
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet hoor. Natuurlijk is vriendschap mooi en hemelhoogjuichend en iets om te koesteren maar in dit geval kijk ik daar toch iets anders tegenaan. Jullie waren minnaars en dan ook nog in een lastige fase van zijn leven. Hij heeft je lijflijk opgezocht voor troost wellicht en nu het weer beter met hem gaat mag je niet meer zeggen dat je graag van hem wilt horen dat hij je nog op deze manier ziet zitten.

Er is een onevenwicht ingeslopen en dat werkt meestal niet zo lekker. Jij wilt hem nog steeds als minnaar, hij vindt terug naar vriendschap ook wel best.

Hart, ik denk dat het belangrijk is bij jezelf te bedenken wat jij nog met deze man wilt. Als dat "minnaarschap" is ga je misschien de deksel op je neus krijgen.
...
Alle reacties Link kopieren
Zo ervaar ik het ook wel regelmatig Roos.Als hij zegt:daar gaat het mij niet om,wil ik hem altijd verbeteren en zeggen:Nee,daar gaat het je niet meer om.

Het is een beetje dubbel allemaal.Wellicht wil hij mij niet het gevoel geven dat hij mij slechts ziet als een stuk vlees of ik ben gewoon niet meer zo belangrijk omdat alles weer op de rit is.

Toch stopt hij best veel moeite in het contact en doet hij dat op een manier die ik fijn vind,hem kennende moet hij daar echt bij nadenken en waarom dan zoveel energie en moeite stoppen in dat contact?

We kunnen dan ook qua contact terug naar een "normale vriendschap".

Ik heb nu een stiekem dagelijkse contact met een vriend.Dat is toch gek?

Ik wil fysiek geen jojo worden.Afwijzen,aantrekken,afwijzen,aantrekken...
Alle reacties Link kopieren
Hij stopt aandacht en energie in jullie contact omdat hij je een wereldwijf vindt natuurlijk! En omdat je die energie en die aandacht gewoon verdient.

Hij hoeft alleen niet meer per sé horizontaal (tenminste, die indruk krijg ik nu dan hè) en het is aan jou om daarmee akkoord te gaan of niet.
...
@louiloui aanmodderen :-)
Alle reacties Link kopieren
Uh, waar komt dat nou ineens vandaan Hart, dat hij jou als een stuk vlees ziet en dat je niet meer zo belangrijk bent?? Als dat zo was, laat een man je dat echt wel weten (bijvoorbeeld door compleet afstand te nemen) en zou hij dus écht niet de moeite doen die hij nu toch nog steeds doet, zoals je beschrijft. En tuurlijk kun je gewoon zeggen dat je hem lijfelijk ook nog wilt. Maar het antwoord is misschien niet bevestigend, momenteel. Maar dat neemt toch niet weg dat het wel fijn was? Niet in die negatieve modus schieten hoor. Maar, zoals ik al zei, ik heb dezelfde situatie ook aan de hand gehad en weet dat het erg verwarrend is. Uit je gewoon zoals je wilt en zie dan wat er gebeurt en of jij dat ook wilt.
Alle reacties Link kopieren
quote:opgewekt schreef op 29 juni 2015 @ 19:53:

[...]





Wat vervelend dat je zo gekwetst bent. Heel veel sterkte met het verdriet. Heb je je ook afgevraagd als je de affaire van je man even zou parkeren, wat hem er toe heeft bewogen om je te bedriegen. Ik neem aan dat je niet alles af reageert op zijn minnares.



Ja tuurlijk, maar we hadden net een relatie, een half jaar. Seks kreeg hij genoeg en ik was (en ben nog steeds volgens hem) de ware. De lucht in zijn longen blablablabla dus nee hij had geen goede reden



Dank je wel dat je me sterkte wenst

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven