Minnaar, deel 29.

09-05-2015 18:23 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al 28 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankerd in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de la?

Met andere woorden...



Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?



Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.



Het is fijn als je een avatar oploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.

...
Alle reacties Link kopieren
Oh ja, was er een beetje bij ingeschoten: sterkte rabarbara!
Hm vond t zo raar dat ik m vanmorgen toch maar even berichtje heb gestuurd dat ik t druk heb. Hij was paar daagjes weg, even radiostilte appte ie terug.. nou op zich goed zo. Echt afstand. En ik heb t ook echt druk dus dat is goed. En 1 had zowaar bloemen meegenomen vanmorgen dat hij weer was sporten terwijl ik dan hier alles opstart.. dus dat was wel pittig.
quote:rabarbara schreef op 30 juni 2015 @ 09:25:

[...]

... we hadden net een relatie, een half jaar....
En als antwoord, waar pik je ze op. Ik was t helemala niet van plan een minnaar te nemen.. ik was wat ongelukkig in mn relatie-leven. Alles stond al zo lang stil en met mn eerste actie om mn sociale netwerk uit te breiden beland ik na een paar koffie-dates in bed. En eigenlijk is het er iig op bepaald vlak minder op geworden. Helemaal nu hij een 1 heeft. We zouden nog eens samen een terrasje pakken. "Werkoverleg" en we konden heerlijk discussieren over kunst enzo. Nu spreken we af voor sex. En soms wisselen we geen woord. Ik zie m en ik wil m.. en het zijn gestolen momenten. Na een afspraak die ik al heb staan ofzo.



Maar wie weet is dit het einde. Het zou wel goed zijn. Was dit een heel bijzonder half jaar in mn leven. Veel geleerd over mn eigen lijf zullen we t maar positief stellen.



En Rabarbara. Mijn 2 had dus geen 1 toen ik wat met m kreeg. Ik heb geen idee of ik zoiets zou kunnen hebben met iemand die een echte 1 heeft. En dat mijn 2 in een relatie stapt terwijl hij scharrelt met een getrouwde vrouw is natuurlijk ook heel bizar.. maar ik snap m ook wel. Hij wil dat heel graag maar of dit de ideale manier en het ideale moment is.. maar ja, misschien ben je niet meer kieskeurig op een bep moment..
Hera, het klinkt of jouw minnaar de touwtjes in handen heeft. Je kunt ook zelf besluiten dat dit het einde is. De honeymoonweken zijn over, zo leuk en lekker als het in het begin was wordt het zeker niet meer en het lijkt steeds meer een bootycall te worden als ik je zo lees. Als jij daar ook helemaal gelukkig mee bent, prima. Maar als je meer van hem wilt of van een minnaar, dan is het misschien beter om zelf de knoop door te hakken.



Sta je nu open voor een volgende minnaar? Of is het eens maar nooit weer?
Oranjexx denk zomaar dat je gelijk hebt en ik weet niet of er ooit nog eens een minnaar komt. Ik was deze ook niet van plan..
Alle reacties Link kopieren
Rabarbara, ook van mij sterkte gewenst. Ik hoop dat je in de toekomst iemand vindt die je wel de moeite waard vindt.



Echt...ik maak hetzelfde mee als Hart. Hier ook een minnaar waarmee ik over de app keuvel over vanalles en nog wat, maar niet over seks. Ik heb dat weleens aangekaart en hij vindt het wel goed zo. Hij vindt de dates al opwindend genoeg. Ondertussen geven we elkaar ook nog eens hele waardevolle adviezen. Ik weet niet zo goed wat ik hiervan moet vinden. Maar ja...dat heb ik wel vaker. Relatie met mijn man is ook steeds beter. Ik wil nog geen einde maken aan relatie met Meneer2. Ik geniet echt met volle teugen van zijn aandacht en de spanning voor een date...Dus zo kabbelt mijn leven voort en ik heb het eigenlijk best naar mijn zin zo...
Alle reacties Link kopieren
Ik vind mijn vriendje-2 steeds liever worden. Ik dacht dat onze afstand groter zou worden na het toegeven aan de intimiteit. Van mijn kant is dat ook wel zo, uit zelfbescherming denk ik, maar hij wordt liever. Gek. Minnaar-2 is al even buiten beeld. We hebben een doel voor een volgende afspraak, maar dat zit er voorlopig denk ik niet in vanwege vakantie. Tussendoor is er geen contact, dus dat geeft wel rust. Met man thuis kabbelt het voort, zolang ik niet moeilijk doe



Heb het in elk geval wel erg naar m'n zin momenteel
oranjexx mn minnaar heeft in zoverre de touwtjes in handen dat ik m wel zelf steeds opzoek. Ik geniet er van dat hij mij wil. En dat ik m zo weer naar me kan laten verlangen. Onze apps gaan eigenlijk alleen over sex. 3 zinnen normaal en dan komt er iets dat dubbelzinnig opgevat kan worden en dan begint ie al digitaal te kreunen :-)



Maar denk dat ik er best vrede mee kan hebben als t over is. En hij nu lekker date met zijn 1 (al kan ik me echt niet voorstellen dat dit een goede start is. Hij wil te graag en het is praktisch haalbaar. Zij is nl vrijgezel :-))



Zou het alleen wel jammer vinden m nooit meer te zien. Hij heeft me ook hele waardevolle dingen geleerd. Ik kijk met meer aandacht en kan meer genieten van de kleine dingen. Wie weet zouden we nog wel samen kunnen werken.. heb t altijd een soort perron 13 3/4 genoemd (dat is dat perron in Harry Potter), een 8e dag. Iets wat er eigenlijk niet is. En daarom kan ik nog redelijk slapen en functioneren zonder al te veel schuldgevoel.
Alle reacties Link kopieren
Mijn nr 2 wordt ook steeds liever.

Vandaag weer een heerlijke date gehad. En ik krijg zoveel aandacht.

Ik geniet er volop van.

Denk dat wij aardig de balans hebben gevonden in onze relatie. Er is geen wachten op een geluid van elkaar. Als we wat te zeggen hebben doen we dat. En gaan niet " spastisch " zitten wachten op de eerste app. Ik heb het op dit moment ook erg naar mijn zin.

Ik sudder nog even in mijn roze wereld.
Spinsels, hoe lang duurt het bij jou al?



Ik heb vannacht allemaal rare dromen gehad. Ik heb sinds dit altijd wel meer parranoia. Dat ik denk dat ik appjes heb van mensen die me melden dat ze het afkeuren. Of weet ik wat. En nu droomde ik over ze.. ieks. Eigenlijk elke keer als ik semi wakker was dus dan kon en moest ik actief over iets anders gaan denken. Maar eigenlijk heb ik hele goeie dagen al zo/ma/di. Ik heb het relatief druk, mn 1 heeft t niet zo ontzettend druk en soms doet ie precies het juiste.
Alle reacties Link kopieren
[quote]secr schreef op 30 juni 2015 @ 18:34:

Rabarbara, ook van mij sterkte gewenst. Ik hoop dat je in de toekomst iemand vindt die je wel de moeite waard vindt.



Die mij de moeite waard vind? Bedankt hoor
Alle reacties Link kopieren
Hera, mijn nr 2 en ik kennen elkaar nu 16 mnden. En het wordt bij ons alleen maar beter.

Dat is echt heel fijn, want ik heb op dit moment totaal geen last van onzekerheden . Soms ook beetje eng. Wat als er straks meer gevoelens komen van zijn kant.

Tot nu toe gaan we allebei voor wat we nu hebben en niet meer. Gelukkig kunnen we dit goed naar elkaar uitspreken.

Rare dromen zijn echt niet fijn. In je onder bewust zijn ben je er dan wel druk mee. Maar goed dromen zijn bedrog. Laat je daar niet door gek maken. Druk zijn is het beste medicijn.

Je weet waar zijn radio stilte vandaan komt. Dus daar hoef je niet onzeker van te worden .
Woehoe gisteren een heerlijke,wat de lekkerste nacht ooit gehad maar dichtbij minnaar

Ik geniet nog helemaal na!



Nu een maand elkaar niet zien,zo meteen vertrek ik met vakantie met kind en als ik terug kom gaat hij.

Verweg nog geen contact mee gehad,na de vakantie maar even mee in gesprek denk ik want ben benieuwd hoe het daar gaat.
Oooh ben toch van mn vingers afgegaan toen ik vanmorgen weer berichtjes ontving (hij is weer terug.. ) en heb me ook al weer heerlijk laten verwennen.. :-(/:-) ach t zijn nu echt heel drukke weken dus wie weet wat er nog komt en is .. we gaan t meemaken en t zou alleen maar goed zijn voor mn gemoed als de frequentie (en de afhankelijkheid er van..) minder zouden worden dus ik ben nog steeds vol goede moed.
Alle reacties Link kopieren
Oh lekker zeg al die dates!



Ik kreeg net zowaar een mailtje van minnaar dat ie iets geregeld heeft voor de volgende keer Spannend! Zo grappig, hoor verder nooit iets tussendoor, en denk dan dat ie geen interesse meer heeft, en dan ineens, bam, is ie er weer met een onverwacht lief en geil mailtje. Ik zit in een lekkere vibe momenteel, want vriendminnaar is ook al zo lief en maakt altijd tijd voor contact ook al heeft hij het erg druk.
Alle reacties Link kopieren
He hoi...rustig hier...allemaal genieten van de zon...



Ik stuurde Meneer2 een appje vanochtend iets met hoi...fijne dag. Krijg ik paar uur later berichtje...hoi...ik zit daar en daar....X..



Hij was duidelijk iets aan het doen met zijn gezin, prima, maar ik raakte flink geïrriteerd van zijn appje en ik weet niet goed waarom. We vertellen elkaar globaal wel eens wat we gaan doen dus zo gek is dat niet. Toch ben ik geïrriteerd. Waarom weet ik niet zo goed. Jullie wel?



Fijne zomerse dagen allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Omdat het je ergens ergert dat hij met zijn gezin daar of daar is.

Omdat dan extra de nadruk wordt gelegd op hoe illegaal jullie contact is.

Omdat je niet wist dat hij daar of daar met zijn gezin is.

Omdat je iets anders verwachtte?

Omdat er licht jaloerse gevoelens meespelen?
...
Alle reacties Link kopieren
Ik denk een combinatie van B en D.
Alle reacties Link kopieren
Hij hoefde niet te appen, maar als hij dan toch wil appen...waarom dan die info?
Volgens mij denkt hij er lang niet zo diep over na als jij, hij appt gewoon wat terug omdat hij wat terug wil appen. Zonder bijbedoelingen, denk ik zomaar. Gewoon even een klein gesprekje. Jij: fijne dag. Hij: oké, want ik zit daar en daar (en dat is wel/geen reden voor een fijne dag).



Niet elke letter analyseren, is totaal zinloos.
Alle reacties Link kopieren
quote:secr schreef op 03 juli 2015 @ 17:49:

Hij hoefde niet te appen, maar als hij dan toch wil appen...waarom dan die info?Hebben jullie de afspraak dat uitwisselen over de thuissituatie not done is?
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 03 juli 2015 @ 18:02:

[...]



Hebben jullie de afspraak dat uitwisselen over de thuissituatie not done is?



Nee geen afspraak. We wisselen niet zoveel thuisinfo uit. Ach....ik leg op teveel slakken zout.



Ik hoop dat hij het leuk heeft ;)
Zoute slakken zijn ook helemaal niet lekker. Niet doen dus.
Alle reacties Link kopieren
Onzeker momentje denk ik.

Inderdaad niet teveel aandacht aan besteden.
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven