Minnaar, deel 29.

09-05-2015 18:23 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al 28 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankerd in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de la?

Met andere woorden...



Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?



Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.



Het is fijn als je een avatar oploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.

...
@Naam

Alleen omdat de seks met nr 2 beter is? Dat zou wel een treurige reden zijn vind ik.
Alle reacties Link kopieren
Naam, dat had ik idd gelezen. Had voor dat ik mijn bericht schreef even terug gelezen wat je verhaal ook al weer was. En kwam dat verhaal ook tegen.

Het geld bij mij ook dat de sex echt vele keren beter is dan bij nr 1.

Voor mij logisch want nr 2 en ik gaan bewust voor uren sex . Terwijl met nr 1 het in de dagelijkse sleur verweven is en er voldoende gepasseerd is om die passie niet meer te voelen. Ik ben er van overtuigd dat als nr 2 een nr 1 zou worden er op een moment ook daar een sleur komt te zitten. En dat zou ik nooit willen. Vandaar dat ik nr 1 en nr 2 nooit van plaats zou willen laten verwisselen. Nu voelt het apart heerlijk met nr 2 en dat wil ik behouden
Hij is ook heel lief voor me, we kunnen goed praten met elkaar en hebben veel lol samen!

Ik ken hem al een jaar of 10 en kon altijd al goed met hem praten. Ik deed hem ook wat, dat voelde ik gewoon. Sinds onze seksuele relatie voel ik me vanaf het begin geweldig bij hem en dit duurt al ruim 3 jaar!



We hadden het een van de eerste keren over dat dit lust was, geen liefde. Enkele dagen daarna kreeg ik een app dat hij echt wel gevoelens voor me had en dat het niet alleen lust was... Maar dat hij bij zijn vrouw blijft is echt puur om het geld! Ze is bovendien heel erg knap!!
@spinsel: oké, daar is wat voor te zeggen dat het een sleur zou worden met nr2. Dat denk ik ook wel. Je moet toch over tot de orde van de dag...



Mijn nr2 zegt dat hij thuis helemaal niet zo makkelijk is, maar dat zou ik best aandurven ☺️



Maar weet jouw nr1 van nr2 af? Heb je een open relatie?
Alle reacties Link kopieren
quote:Naam0911 schreef op 25 juli 2015 @ 15:39:

O ja, dat ik nr1 voor nr2 zou verlaten klopt inderdaad. Kijk, als het je interesseert even bij mijn verhaal: beschrijf je laatste neuk 😜Waarom laat je de beslissing om je man te verlaten afhangen van de mogelijkheid op een toekomst met nr 2? Zo 'nr 1' is je man toch al niet meer, gun hem een toekomst met een vrouw die wél echt voor hem gaat.
Ik moet zeggen dat ik het wel een beetje met dvreeesw eens ben

Of je wilt scheiden van je nr 1 of niet moet je niet laten afhangen van je minnaar, maar van je relatie met nr 1. Ik vertelde afgelopen week al dat ik niet samen ben met de minnaar die ik had toen ik mijn scheiding in gang zette. Ik besloot te scheiden omdat ik niet meer met mijn man verder kon, en dat stond los van of mijn minnaar zou gaan scheiden of niet. Ik ging mijn eigen leven leiden, onafhankelijk van een man, en dat is me zeer goed bevallen. Ik moet zeggen, ik ben blij dat die minnaar van toen niet ook is gaan scheiden, want het was uiteindelijk niets geworden tussen ons, en hij wou echt gaan scheiden vanwege mij (gezien het feit ook dat hij nu, voor zover ik weet, nog steeds bij zijn vrouw is).
Alle reacties Link kopieren
Naam, wij praten inmiddels ook over liefde en niet meer over lust als we het hebben over wat wij voor elkaar voelen. En dat is oké zolang we het maar in de juiste context houden.

Ik denk zelfs dat als ik om welke reden dan ook zonder nr 1 kom te zitten dat ik geen 24/7 relatie meer zou willen.

Nee ik heb geen open relatie. Mijn nr 2 is illegaal. Dit zou ook niet uit moeten komen want dan veroorzaak ik / heb ik echt veel ellende .
Bij mij ook, spinsels: als het uitkomt kan ik m'n koffers pakken. Minnaar ook trouwens...

Hoewel ik denk dat nr1 er ook er een minnares op na houdt...dus dan zou er miss over te praten zijn. Nr1 zal dat niet snel toegeven trouwens...

Dat zou een verklaring kunnen zijn waarom hij zo weinig zin in seks heeft.



Miss verandert er wel eea als ik idd met nr2 zou verdergaan. Het vreemdgaan is natuurlijk geen goede basis voor een relatie.. Maar zoals ik er nu in sta, denk ik dat het wel goed zit tussen mij en nr2.
Alle reacties Link kopieren
Dat is natuurlijk geen vergelijk. Heb je je 2 al eens meegemaakt dat ie uitgeput op de bank zit, moe van een lange werkdag? Dat ie zijn sokken laat slingeren, moppert op de kinderen, alweer naar de kroeg gaat met zijn vrienden of weer liever met zijn hobby bezig is dan met joy? Kortom, heb je hem al uitgebreid meegemaakt buiten zijn rol als minnaar?
Naam, als ik dit zo lees heb jij thuis veel werk te verzetten. Je nr 1 is nogal controlerend en gaat mogelijk ook vreemd? Wordt het niet eens tijd om energie in je eigen relatie te steken, in plaats van alleen maar weg te dromen met nr 2?



Waar zie jij jezelf over een jaar? Of over vijf jaar?
quote:Naam0911 schreef op 25 juli 2015 @ 16:27:

Mijn nr2 zegt dat hij thuis helemaal niet zo makkelijk is, maar dat zou ik best aandurven...



Hij is zich er dus wel van bewust dat hij bij jou anders is dan in een relatie. Waarom wil/kan jij dat dan niet zien?

Besef je nu echt niet dat jouw beeld van hem gebaseerd is op een fantasiewereld die zich vooral in jouw hoofd afspeelt?
Volgens mij is elke man wel anders bij zijn minnares,daar heb je alleen de leuke dingen en mis je de dagelijkse rompslomp.Wie de doet de boodschappen,was niet in de wasmand,ochtend humeur enz enz.

Een man kan ook veranderen bij een andere vrouw. Mijn ex waar ik meer dan tien jaar samen mee was is bij zijn nieuwe vriendin heel anders dan ie met mij was.

Je moet het niet romantiseren.

Mijn fwb/verweg minnaar zijn in het verleden toen we beide nog vrij waren wel weken samen geweest en dat is heel anders dan een paar uurtjes in bed en erna even praten.

Het ging heel goed hoor maar dan maak je elkaar wel echt heel anders mee.
Alle reacties Link kopieren
Naam kent haar minnaar 10 jaar en hebben 3 jaar een affaire, zij kan toch wel inschatten los van alle trivialiteiten of ze goed samen gaan.

Dat het bijna nooit echt lukt hangt vooral samen met de meestal ontstane puinhoop veroorzaakt door de clandestiene affaire. Echt niet om vuile sokken en een ochtendhumeur.

Het kan ook zo zijn dat je buiten de seks, helemaal nooit samen meer hebt gedeeld of gedaan, maar dan kan ik me weer niet voorstellen dat je serieus samen verder wilt of dat serieus overweegt.

Als er een relatie opgebroken wordt met kinderen duurt het minmaal een jaar of twee voor het weer rustig is, en er gezonde ruimte is voor de nieuwe relatie. Tel daar bij op economische achteruitgang, andere woning , splitsing van vrienden en kennissen en het verdriet wellicht boosheid van de partner die achterblijft. Gaat nou niet echt vanzelf of makkelijk weer voorbij. En al die sores kan ook verward worden met de keus die gemaakt is voor de nieuwe geliefde ( die er al was)
Gewoon niet direct gaan samenwonen hier geen gedoe over wasmanden en vuile sokken, gaat best goed zo
Alle reacties Link kopieren
Misschien niet om vuile sokken of ochtendhumeur, wel omdat de legale relatie wellicht stukken minder spannend is dan out in the open waarmee een flink stuk spanning en nieuwigheid verloren gaat, zelfs na 3 jaar.

Geheime minnaars zijn partners in crime en dat schept een band. Die band kon nog wel eens flink gemist gaan worden als het allemaal mag.



Maar goed, het gaat ook regelmatig goed natuurlijk, dan blijkt de nieuwe relatie wel degelijk stand te houden en is bijna iedereen gelukkig.
...
Alle reacties Link kopieren
Naam, heb je kinderen?

Ik zou hoe dan ook het topic 'mijn vrouw en haar mannelijke collega ' eens doorlezen voor je besluit je gezin op te breken voor een minnaar.
Dat ben ik met je eens Roos. Je minnaarsrelatie bestaat omdat de gemene deler is dat het stiekem moet en wat je stiekem doet is lekkerder. Je deelt een geheim. Dat valt weg als het allemaal open is.



Wat voor mij ook lastig was, was het gevoel van 'we hebben een date' vasthouden. Als we een stiekeme afspraak hadden maakte ik mezelf mooi, bedacht hij wat hij allemaal met me wilde doen, dat soort dingen. Ik kreeg opdrachten vooraf, over wat ik aan moest trekken, we hadden eindeloze chats over hoe heerlijk het was achteraf. Nu we veel meer samen zijn valt dat allemaal weg. Hij ziet me nu bijna altijd zonder make-up, ik scheer me niet dagelijks, dat soort dingen.

Het wordt gewoner en stiekeme dates waren speciaal en dus deed je meer je best voor elkaar. Nu wonen wij niet samen dus doen we dergelijke dingen nog wel eens als we elkaar een paar dagen niet gezien hebben. Maar als je samenwoont loop je het gevaar sneller in de sleur terecht te komen die je nu met je nr 1 hebt en dat is killing denk ik. Daar moet je dus voor oppassen, je best voor doen om niet weer in een uitgebluste relatie te zitten.
Alle reacties Link kopieren
Geheel mee eens, Marana en dan zit je zomaar ineens in je oude nr 1 relatie maar dan heeft ie een ander jasje aan.



Mensen vergeten nogal eens dat ze vooral zichzelf meenemen in zo'n nieuwe relatie en niet alles ineens helemaal anders zal zijn dan wat je gewend bent.

Wat Jillinanda schrijft over haar ex (die bij een andere vrouw compleet anders lijkt) vertelt mij eigenlijk dat hij gewoon heel meegaand is en zich naadloos aanpast aan zijn partner.

Dat deed hij bij haar, dat doet hij nu weer bij zijn nieuwe partner.
...
Alle reacties Link kopieren
Daar heb ik ook schrik voor se. Stel dat je je leven helemaal overhoop gooit, mensen kwetst en eindelijk toch voor jezelf kiest en dus een scheiding aanvraagt. Vervolgens een open relatie aangaat met je minnaar, komt het dan uiteindelijk niet terug op hetzelfde neer? Na 10 jaar zal die spanning ook wel weg zijn, laat hij zijn scheten ook in bed terwijl je gezellig rug tegen rug ligt en liggen de vuile onderbroeken ook naast de wasmand in plaats van erin. Dus is het dan wel beter als nu?

Ik zou op dit moment gewoon even man-af willen zijn. Een leuk vriendje om op tijd mee af spreken maar hou die mannen verder maar even buiten de deur.
Elk einde is een nieuw begin
Hier alles gelukkig weer iets rustiger,zo nu en dan komt het wel weer even kei hard binnen en wordt ik gek van onzekerheid.

Maar over algemeen nu redelijk goed te doen.



Gister stond afspraak met dichtbij,die is wel door gegaan maar niks gebeurd.We zijn naar zee gereden flinke wandeling gemaakt en een goed gesprek.Heeft mij wel even goed gegaan en hij is nu ook op de hoogte van hoe het er voor staat.Op zich niet iets wat hem echt aan gaat maar nu wel iets groots in mijn leven en voelt niet goed het stil te houden.

Hij wil graag blijven daten zo lang het kan maar snapt ook dat het voor mij wat dubbel voelt en geeft mij daar de ruimte in.



Kwa werk weer goed druk,lange dagen en nog een paar leuke uitjes op het programma.Afleiding is nu heel fijn want als ik eenmaal begin ik met denken...



Roos ik was bij mijn ex ook heel anders dan bij deze minnaars en andere dates.



Ik denk dat je bij iedereen wel ietsje anders bent,de een reageert ook anders dan de ander.Ik blijf wel mij zelf maar de een roept nu eenmaal andere reacties dan de andere.

Mijn ex kon bv nog al opvliegend en ongeduldig zijn (soms) en verweg is bv de rust zelve en heeft alles in de hand lijkt het,dat roept bij mij ook verschillende reacties op.

Ex was geen prater en wat harder in zijn denken(wel lief hoor) en verweg is zorgzaam en denkt aan beide.
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen. K ben nieuw hier maar wil graag jullie hulp!

Ik had een jaar een affaire met een getrouwde man. Zij kwam er steeds achter maar elke keer weer besloot ze om bij hem te blijven.

N maand geleden besloot hij ineens dat hij voor zn huwelijk/kind wilde gaan en zei dat we moesten stoppen.

Maar... hij appt me nog elke dag. Terwijl hij niet meer wil afspreken zegt hij..

Waarom houd ie dan contact? Ik snap er de ballen nie van. Om me aan t lijntje te houden?
Listen To Your Heart
quote:Starsie1984 schreef op 27 juli 2015 @ 20:30:

Hallo iedereen. K ben nieuw hier maar wil graag jullie hulp!

Ik had een jaar een affaire met een getrouwde man. Zij kwam er steeds achter maar elke keer weer besloot ze om bij hem te blijven.

N maand geleden besloot hij ineens dat hij voor zn huwelijk/kind wilde gaan en zei dat we moesten stoppen.

Maar... hij appt me nog elke dag. Terwijl hij niet meer wil afspreken zegt hij..

Waarom houd ie dan contact? Ik snap er de ballen nie van. Om me aan t lijntje te houden?Seks op afroep, dicht bij de hand... Oeps, oh nee, hij houdt echt van je...
Heb je het hem al eens gevraagd?
Alle reacties Link kopieren
Starsie, het enige wat je volgens mij kan doen in deze situatie is hem blokkeren op je app, hij wilde niet meer , maar wel blijven appen hoe tegenstrijdig kunnen de signalen zijn. Dit maakt je gek, geeft hoop waar het niet is ( ik spreek uit ervaring ) gooi hem definitief uit je systeem.

Dit klinkt misschien hard maar is denk ik het enige juiste advies

Ja om je aan het lijntje te houden dus.
Starsie, hij vindt het wel fijn om nog wat contact te houden, als hij weer wat ruimte krijgt van zijn vrouw neukt hij je weer een keer maar meer moet je er absoluut niet van verwachten. Het klinkt alsof jij een relatie wilt met hem, niet alleen maar af en toe seks. En dat gaat m helaas niet worden. Wees wijs en beek met hem, hij gaat je nooit bieden wat je wilt.



Viavia wat zoek je er in dit topic? Leedvermaak?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven