Minnaar, deel 29.

09-05-2015 18:23 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al 28 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankerd in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de la?

Met andere woorden...



Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?



Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.



Het is fijn als je een avatar oploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.

...
quote:marana schreef op 27 juli 2015 @ 21:08:

Starsie, hij vindt het wel fijn om nog wat contact te houden, als hij weer wat ruimte krijgt van zijn vrouw neukt hij je weer een keer maar meer moet je er absoluut niet van verwachten. Het klinkt alsof jij een relatie wilt met hem, niet alleen maar af en toe seks. En dat gaat m helaas niet worden. Wees wijs en beek met hem, hij gaat je nooit bieden wat je wilt.



Viavia wat zoek je er in dit topic? Leedvermaak?Waarom is jullie advies beter dan dat van mij?
Alle reacties Link kopieren
quote:jillinada schreef op 27 juli 2015 @ 21:03:

Heb je het hem al eens gevraagd?





Ja toen ik hem vroeg waarom hij dan wel wil blijven appen, zei hij; 'omdat ik je lief vindt'



Listen To Your Heart
Zeg ik dat viavia? Ik vraag me alleen af waarom je hier meeschrijft?
quote:viavia2013 schreef op 27 juli 2015 @ 21:09:

[...]





Waarom is jullie advies beter dan dat van mij?Wat was jou advies dan?
quote:jillinada schreef op 27 juli 2015 @ 21:21:

[...]





Wat was jou advies dan?Dat hij haar gebruikt voor seks... En de rest kan een beetje slimme zelfstandige vrouw zelf wel bedenken..
Alle reacties Link kopieren
quote:Starsie1984 schreef op 27 juli 2015 @ 21:19:

[...]





Ja toen ik hem vroeg waarom hij dan wel wil blijven appen, zei hij; 'omdat ik je lief vindt'





Dat zal ongetwijfeld waar wezen. Verder vindt hij het waarschijnlijk lekker om nog een beetje aandacht te zuigen. De vraag is dan ook niet wat hij wil of denkt te bereiken. De vraag is hoe lang jij je nog laat behandelen als een kattenspeeltje dat onder de bank vandaan mag komen als het hem belieft.



Jilinada, natuurlijk doet ieder mens een ander beroep op je, natuurlijk ben ik 100 verschillende roossen. Maar 180 graden draaien bij partner 1 of partner 2 zegt mij dat diegene geen stabiel karakter heeft en zich aanpast naar hoe de wind waait.
...
Alle reacties Link kopieren
quote:viavia2013 schreef op 27 juli 2015 @ 21:27:

[...]





Dat hij haar gebruikt voor seks... En de rest kan een beetje slimme zelfstandige vrouw zelf wel bedenken..

Dat is geen advies maar een constatering.

Verder ben ik, net als Marana, nieuwsgierig naar jouw minnaar-ervaringen.
...
Alle reacties Link kopieren
Zenuwachtig Ga lustminnaar na 2,5 maand weer even zien ;)
quote:Rooss4.0 schreef op 27 juli 2015 @ 22:34:

[...]



Dat is geen advies maar een constatering.

Verder ben ik, net als Marana, nieuwsgierig naar jouw minnaar-ervaringen.Want die moet je hebben om mee te kunnen praten?
Zonder ervaring is het een beetje alsof jij ons probeert te overtuigen van de smaak van chocolade, zonder dat je zelf ooit chocolade hebt gegeten. Ik was ook altijd zo'n moraalridder die schande sprak van vreemdgaan. Toch kwam ook ik in een situatie waarin ik koos voor een minnaar.

Aangezien ik van jou alleen maar belerende en zuurpruimerige posts lees, ben ik ook wel benieuwd naar jouw ervaringen. Alleen maar FOEI roepen voegt niet zo veel toe.
Alle reacties Link kopieren
Starsie, ik zou hem laten sudderen, stuurt hij een berichtje wacht dan lang genoeg voor je iets antwoord. Gewoon kort. Moest je er zelf echt geen zin meer in hebben kap hem dan af, laat weten dat je geen contact meer wil en dat je niet meer gaat antwoorden. Hij gaat haar voorlopig toch (nog) niet verlaten en op deze manier kan hij jou nog als back up houden moest hij toch weer zin/tijd hebben wat jou als een ping pong bal laat over en weer stuiteren. En je stelt je niet open voor nieuwe contacten want stel dat hij terug komt...
Elk einde is een nieuw begin
quote:Enigma-2 schreef op 28 juli 2015 @ 09:23:

Zonder ervaring is het een beetje alsof jij ons probeert te overtuigen van de smaak van chocolade, zonder dat je zelf ooit chocolade hebt gegeten. Ik was ook altijd zo'n moraalridder die schande sprak van vreemdgaan. Toch kwam ook ik in een situatie waarin ik koos voor een minnaar.

Aangezien ik van jou alleen maar belerende en zuurpruimerige posts lees, ben ik ook wel benieuwd naar jouw ervaringen. Alleen maar FOEI roepen voegt niet zo veel toe.Omdat jij in die situatie terechtkwam wil nog niet zeggen dat ik ook in zo'n situatie terecht zal komen. Dus geen ervaringen in liegen en bedriegen, wel in bedrogen worden. Dus zal ik inderdaad dingen schrijven die jullie niet willen horen. Moet dat dan? Dit is een openbaar forum. Dan moet je niet je vuile was hier bespreken. Dan zul je reacties krijgen die je niet wil horen. Net als in real life....
quote:Minniemous1981 schreef op 28 juli 2015 @ 09:41:

Starsie, ik zou hem laten sudderen, stuurt hij een berichtje wacht dan lang genoeg voor je iets antwoord. Gewoon kort. Moest je er zelf echt geen zin meer in hebben kap hem dan af, laat weten dat je geen contact meer wil en dat je niet meer gaat antwoorden. Hij gaat haar voorlopig toch (nog) niet verlaten en op deze manier kan hij jou nog als back up houden moest hij toch weer zin/tijd hebben wat jou als een ping bal laat over en weer stuiteren. En je stelt je niet open voor nieuwe contacten want stel dat hij terug komt...Wat een slecht advies! Waarom als een kneus die niemand wil, wachten op iemand die jou niet wil?
quote:viavia2013 schreef op 28 juli 2015 @ 10:35:

Omdat jij in die situatie terechtkwam wil nog niet zeggen dat ik ook in zo'n situatie terecht zal komen. Dus geen ervaringen in liegen en bedriegen, wel in bedrogen worden. Dus zal ik inderdaad dingen schrijven die jullie niet willen horen. Moet dat dan? Dit is een openbaar forum. Dan moet je niet je vuile was hier bespreken. Dan zul je reacties krijgen die je niet wil horen. Net als in real life....



Ik zeg ook niet dat JIJ die keuze zal maken, ik zeg dat het leven soms anders loopt dan je verwacht.

Maar nu jij zegt dat jij aan de bedrogen kant hebt gestaan, kan ik je reacties wel beter plaatsen ja. Zuurpruimerig dus inderdaad, wat ik al dacht. 😁
quote:Enigma-2 schreef op 28 juli 2015 @ 11:16:

[...]





Ik zeg ook niet dat JIJ die keuze zal maken, ik zeg dat het leven soms anders loopt dan je verwacht.

Maar nu jij zegt dat jij aan de bedrogen kant hebt gestaan, kan ik je reacties wel beter plaatsen ja. Zuurpruimerig dus inderdaad, wat ik al dacht. 😁Netjes, net zoals je waarden en normen. Jouw reactie zegt alles over jou......
Alle reacties Link kopieren
quote:viavia2013 schreef op 28 juli 2015 @ 09:07:

[...]





Want die moet je hebben om mee te kunnen praten?

Nee hoor, ik schrijf toch dat ik benieuwd ben?



Persoonlijk vind ik je ongenuanceerd, zuur en bijzonder weinig toevoegend maar schrijf vooral door, zwaai maar met je vingertje. Kijk er alleen niet heel raar van op als niemand naar je wil luisteren. Ik schrijf liever met ervaringsdeskundigen, dat wisselt net even lekkerder uit.

Het hele forum staat al vol met moralistische vingerzwaaiers maar als jij vindt dat je hier ook nog even je boze gram moet halen, be my guest.



En jouw reacties zeggen alles over jou he, vergeet je spiegeltje niet.
...
Toch voor de gein maar eens de reacties van Via gaan loopen in de verschillende topics.

Ik was nog geen maand terug en het wat blijkt.... Ze heeft een hekel aan vreemdgangers, aan broedse vrouwen, aan warm weer, aan mensen die niet meeklagen over het warme weer, aan zonneliefhebbers, aan gehandicapten en aan kinderen.

Ben maar niet verder terug gaan kijken als 28 juni, weet wel genoeg.



En de wetenschap dat jullie beide onbetrouwbare wezens zijn en trouw niet zo nauw nemen.

22 juli

En waarom is hij daar alleen verantwoordelijk voor? Oh wacht, omdat je broedse vrouwen niet kunt vertrouwen. Ah...nu snap ik het! En jullie geven elkaar hier adviezen over hoe een man erin te lokken.

11 juli

Dat zeg ik toch niet, domme kip. Waarom zouden wij niet mogen klagen over het weer? Wat heb jij daar nou voor last van?

4 juli

Dumpen die &@:;*%£$¥. Once a cheater......

4 juli

Jezus zeg, wat een kut mentaliteit hebben die zonneliefhebbers! Treurige, sneue zuigerts...

4 juli

We houden van alles in leven. Ik werk bij een grote gehandicaptenorganisatie en zie wat zielige kinderen op de woningen. Iedereen klaagt dat de zorg duur is/wordt, maar niemand wil dood.

28 juni

En een kind kost heel veel ja, het kost je namelijk je vrijheid. En die is onbetaalbaar!!

28 juni

Alle reacties Link kopieren
Ons vrolijke zonnetje in huis dus, Viavia2013
...
quote:Rooss4.0 schreef op 28 juli 2015 @ 12:20:

[...]



Nee hoor, ik schrijf toch dat ik benieuwd ben?



Persoonlijk vind ik je ongenuanceerd, zuur en bijzonder weinig toevoegend maar schrijf vooral door, zwaai maar met je vingertje. Kijk er alleen niet heel raar van op als niemand naar je wil luisteren. Ik schrijf liever met ervaringsdeskundigen, dat wisselt net even lekkerder uit.

Het hele forum staat al vol met moralistische vingerzwaaiers maar als jij vindt dat je hier ook nog even je boze gram moet halen, be my guest.



En jouw reacties zeggen alles over jou he, vergeet je spiegeltje niet.



Ik ben ook een ervaringsdeskundige, alleen van de zijde waar jullie graag aan voorbij gaan. De zijde waar de schrijvers grappen over maken, waar zonder respect over gepraat wordt. De zijde die de dames die hier schrijven liever vergeten, omdat je ook wel weet dat wat je doet moreel verwerpelijk is. Ik ben niet boos. Het was zijn verlies, niet de mijne. Ik heb mijn huwelijk beëindigd, ik hoef niet te blijven bij iemand die mij niet waard was. Ik ben financieel onafhankelijk, dus was niet bang om driehoog achter terecht te komen. En dan lees ik hier dames die needy zijn, bij iemand blijven omdat ze anders meer moeten gaan werken en bang zijn hun goede leven kwijt te raken. Die hier gniffelen over een huwelijk wat ze stuk kunnen maken. Want er zijn weinig mannen die nee zullen zeggen tegen een gratis gewillig aangeboden natte grot. Tuurlijk alles kan stuk, maar ben je dan iemand die trots in de spiegel kijkt? Ben je dan een moeder waar je kinderen trots op zijn? Zullen zij begrijpen waarom je je hebt laten naaien in een hotelkamer waar hun vader niks vanaf wist?



Laat mij maar zuur zijn, ik kan mezelf recht in de spiegel aankijken!
quote:Enigma-2 schreef op 28 juli 2015 @ 12:34:

Toch voor de gein maar eens de reacties van Via gaan loopen in de verschillende topics.

Ik was nog geen maand terug en het wat blijkt.... Ze heeft een hekel aan vreemdgangers, aan broedse vrouwen, aan warm weer, aan mensen die niet meeklagen over het warme weer, aan zonneliefhebbers, aan gehandicapten en aan kinderen.

Ben maar niet verder terug gaan kijken als 28 juni, weet wel genoeg.



En de wetenschap dat jullie beide onbetrouwbare wezens zijn en trouw niet zo nauw nemen.

22 juli

En waarom is hij daar alleen verantwoordelijk voor? Oh wacht, omdat je broedse vrouwen niet kunt vertrouwen. Ah...nu snap ik het! En jullie geven elkaar hier adviezen over hoe een man erin te lokken.

11 juli

Dat zeg ik toch niet, domme kip. Waarom zouden wij niet mogen klagen over het weer? Wat heb jij daar nou voor last van?

4 juli

Dumpen die &@:;*%£$¥. Once a cheater......

4 juli

Jezus zeg, wat een kut mentaliteit hebben die zonneliefhebbers! Treurige, sneue zuigerts...

4 juli

We houden van alles in leven. Ik werk bij een grote gehandicaptenorganisatie en zie wat zielige kinderen op de woningen. Iedereen klaagt dat de zorg duur is/wordt, maar niemand wil dood.

28 juni

En een kind kost heel veel ja, het kost je namelijk je vrijheid. En die is onbetaalbaar!!

28 juni

Ik heb absoluut geen hekel aan gehandicapten! Ik werk bij een grote GHZ organisatie, en de mensen op de woningen doen zeer waardevol werk. Maar dat wil niet zeggen dat zij ook wel eens nadenken over de waarde van het leven van bepaalde cliënten/bewoners.
Alle reacties Link kopieren
Waar lees jij grappen over de bedrogen partij? Waar lees jij gegniffel over stukgelopen huwelijken? Echt, je bril is zo donkergrijs gekleurd dat je er amper doorheen kunt lezen. En jij niet boos? Vrouw, je kent jezelf slecht, woest ben je. En weet je, dat is prima, het zal ongetwijfeld terecht zijn. Het heeft alleen geen barst zin om daar hier met ons in discussie te gaan want je zal altijd aan het kortste eind trekken. Niemand stopt met minnares zijn omdat jij tekeer gaat, zo werkt het niet in het leven.



Maar nogmaals, haal je boze, zure gram hier, prima als jou dat een goed of opgelucht gevoel geeft maar verwacht er niks van.
...
quote:Rooss4.0 schreef op 28 juli 2015 @ 12:53:

Waar lees jij grappen over de bedrogen partij? Waar lees jij gegniffel over stukgelopen huwelijken? Echt, je bril is zo donkergrijs gekleurd dat je er amper doorheen kunt lezen. En jij niet boos? Vrouw, je kent jezelf slecht, woest ben je. En weet je, dat is prima, het zal ongetwijfeld terecht zijn. Het heeft alleen geen barst zin om daar hier met ons in discussie te gaan want je zal altijd aan het kortste eind trekken. Niemand stopt met minnares zijn omdat jij tekeer gaat, zo werkt het niet in het leven.



Maar nogmaals, haal je boze, zure gram hier, prima als jou dat een goed of opgelucht gevoel geeft maar verwacht er niks van.Ik lees al heel veel delen mee, ook met andere nicks. Dus ik heb het bovengenoemde echt gelezen hier.... En nee ik ben niet boos, waarom zou ik? Ik heb hem eruit getrapt en ben verder gegaan. Ik heb niet de verwachting dat er iemand stopt met vreemdgaan, maar ik hoef ook niet mee te huilen met de wolven in het bos.
Alle reacties Link kopieren
quote:viavia2013 schreef op 28 juli 2015 @ 12:52:

[...]





Ik heb absoluut geen hekel aan gehandicapten!



Ik heb een hekel aan zon, aan mensen die van zon houden, van vrouwen met klapperende eierstokken, aan kinderen, aan mensen die geen last hebben van mensen met klapperende eierstokken, aan mensen die wel van kinderen houden, aan mensen die het stom vinden dat ik niet van zon houd, aan mensen die vreemdgaan, aan mensen die het belachelijk vinden dat ik vreemdgaan stom vind maar hee, ik heb geen hekel aan gehandicapten!



Je verdient een lintje, vrouw!
...
Alle reacties Link kopieren
quote:viavia2013 schreef op 28 juli 2015 @ 12:58:

[...]

maar ik hoef ook niet mee te huilen met de wolven in het bos.

Gelukkig vraagt dat ook niemand van je.

Je komt niet meehuilen, je hebt niet de intentie iemand van het vreemdgaan af te helpen, je hebt geen inhoudelijke bijdragen en je bent ook niet eens grappig.



Wat kwam je nou ook weer wel doen hier?
...
Soms mis ik hier echt zo'n FB-vind ik leuk-duimpje 👍

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven