Minnaar, deel 29.

09-05-2015 18:23 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al 28 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankerd in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de la?

Met andere woorden...



Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?



Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.



Het is fijn als je een avatar oploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.

...
Ik lees hier nergens terug dat wij grappen maken over de vrouw van minnaar of er om "gniffelen".

Ik ben ook bedrogen door mijn ex,lang en op een echt vreselijke manier.

Ik ken dus de andere kant ook.Maar veroordelen heb ik zelfs niet gedaan bij de gene waarmee hij mij bedroog. Zijn verantwoordelijkheid.

Natuurlijk vind ik het niet leuk voor de vrouw maar eerlijk is eerlijk ik sta daar niet al te veel bij stil.
Misschien niet in dit deel, er zijn vele delen hiervoor vol geschreven....
quote:Rooss4.0 schreef op 28 juli 2015 @ 13:01:

[...]



Gelukkig vraagt dat ook niemand van je.

Je komt niet meehuilen, je hebt niet de intentie iemand van het vreemdgaan af te helpen, je hebt geen inhoudelijke bijdragen en je bent ook niet eens grappig.



Wat kwam je nou ook weer wel doen hier?Omdat het kan.....
Via, het zou je sieren als je ook hier niet iedereen over een kam scheert, ik denk dat ook hier best regelmatig een tegengeluid klinkt. Maar in die zin helpt de verzameling quotes van Enigma wel, voor jou is het viva-forum misschien wel een uitlaatklep om al je negatieve frustraties te uiten. In die zin ben je net zo welkom als iedereen hier en het staat ook iedereen vrij om je gewoon onder de negeer-knop te zetten, zodat ze je niet meer hoeven te lezen. En ook jouw tegengeluid kan een toegevoegde waarde voor de discussie zijn, zolang je de moeite wilt nemen om het op een iets genuanceerdere wijze te brengen zullen anderen beter naar je luisteren.



Minnie: iemand laten sudderen en dus expres later reageren? Dan zijn gecompliceerde spelletjes waar ik helemaal niks mee heb. Ik hou van duidelijkheid en niet van gedoe binnen een situatie die sowieso al gedoe is.



Starsie: je minnaar heeft eieren voor zijn geld gekozen. Hij wil zijn huidige leven niet op het spel zetten, kennelijk zijn er meer dan voldoende elementen die hem gelukkig genoeg maken, ondanks de vlammende sex met jou. Sex is maar een onderdeel van het dagelijks leven. Jij bent zijn herinnering aan veel genot en hij zal dus vast nog regelmatig aan je denken met een glimlach op zijn gezicht. Koester dat en ga verder met je leven.



Nouwnouw: have fun!



Ik ben aan het aftellen
Hoe lang moet je nog tellen oranje?
quote:oranjexx schreef op 28 juli 2015 @ 13:10:

Via, het zou je sieren als je ook hier niet iedereen over een kam scheert, ik denk dat ook hier best regelmatig een tegengeluid klinkt. Maar in die zin helpt de verzameling quotes van Enigma wel, voor jou is het viva-forum misschien wel een uitlaatklep om al je negatieve frustraties te uiten. In die zin ben je net zo welkom als iedereen hier en het staat ook iedereen vrij om je gewoon onder de negeer-knop te zetten, zodat ze je niet meer hoeven te lezen. En ook jouw tegengeluid kan een toegevoegde waarde voor de discussie zijn, zolang je de moeite wilt nemen om het op een iets genuanceerdere wijze te brengen zullen anderen beter naar je luisteren.Ik ben een ongenuanceerd mens, dus dat zal lastig worden. Maar ik beloof na te denken over mijn woorden, voordat ik ze deel. In mijn omgeving (partner, familie, vrienden, collega's, e.d.) wordt ook zo gepraat. Als je gewend bent om dingen te benoemen zoals je ze ziet, is het lastig om ze te sugarcoaten.
Viavia eerlijk gezegd snap ik niet waarom je het je zelf aan doet om met een groep minnaressen in discussie te gaan terwijl het bij jou zelf nog zo hoog zit en zo te horen niet verwerkt is.

Dit lijkt mij je zelf onnodig pijn doen.
En ik snap jullie niet, dus ja........
Alle reacties Link kopieren
Oranjexx: ik ben wel iemand die een ander wat kan laten gaar koken. Eerst zeggen dat je geen contact meer wil en dan terug beginnen appen? neuh... Ben een manipulatieve bitch.



Zijn al onze situaties geen 'heel gedoe'?
Elk einde is een nieuw begin
Weet je viavia, ik ben geneigd om je niet zo serieus te nemen omdat je iedereen hier over 1 kam scheert. Terwijl een aantal hier juist regelmatig een tegengeluid laten horen. Ik heb me zelf nog nooit verkneukelt om een verbroken huwelijk, en met mij velen hier. Als je zonder vooroordelen leest zul je dat ook zien.



Minnie, sorry, maar ik vind het geen goed advies aan Starsie. Die man houdt haar duidelijk aan het lijntje en biedt haar niet wat ze wil. Dan moet je geen spelletjes meer spelen maar hem lekker loslaten.
Ieder zijn ding Minnie.
Alle reacties Link kopieren
Klopt. En inderdaad gewoon afkappen is het beste maar dat doet voor jezelf ook zo'n pijn.
Elk einde is een nieuw begin
Doorgaan met zo'n man doet uiteindelijk veel meer pijn, alles bij elkaar opgeteld...
Alle reacties Link kopieren
Van mij mag iedereen hier z'n verhaal doen, negatief, positief, maar gewoon met respect naar elkaar toch? Zo veel mensen, zo veel meningen.



Persoonlijk ben ik momenteel helemaal compleet ongelofelijk in de wolken en op een andere planeet, want date gehad! :p Wat zal ik ervan zeggen: geiler dan dit en dan hem bestaat niet Djesus..... Die laat ik nooit meer los Al bijna 2 jaar nu, geen verwachtingen van elkaar, alleen maar geilheid en dat neemt niet af ;)



NB reageren op iedereen is even lastig nu ivm vakantie, maar ik leef/lees mee
Lekker nagenieten nouwnouw!!



Stiekem ben ik nu wel een heel klein beetje heel erg jaloers
Alle reacties Link kopieren
Wauw nouw, klinkt goed.....ik ben ook een beetje jaloers maar met een beetje mazzel zie ik mijn lekkere minnaar maandag weer
Alle reacties Link kopieren
Fijn nouwouw....ook voor jou Pearl...



Meneer2 en ik hebben ivm vakantie vijf weken geen contact. ..vijf weken....ik ben aan het afkicken. ...echt....
Alle reacties Link kopieren
En soms....heel soms....begrijp ik waarom mannen een vochtige grot opzoeken in een hotelkamer.....
Alle reacties Link kopieren
Spinsels, een aantal blz terug schreef je dat jij en je minnaar nu zijn beland in de fase van 'houden van'.



Hoe kwam je daar zo opeens achter? Is dat iets wat je zelf voelt of hebben jullie dit naar elkaar uitgesproken?
Nou ik sta weer lekker in twijfel,dichtbij vraagt net op de app zondag even weer samen weg,niks hoeft alles mag........

Ik heb zooo zin maar het voelt ook zooo fout naar verweg toe nu....bah
Alle reacties Link kopieren
In feite ben je verweg niets verschuldigd, Jill...
Alle reacties Link kopieren
Secr, dit hebben we naar elkaar uitgesproken. Voor een poosje terug zijn we een PC club gaan bezoeken. Maar daarvoor hebben we lange gesprekken gehad ( over de app). Want het was best even een stap, wat kan je daar verwachten, wat wil je , wat verwacht je wel of niet van elkaar. Daar kwam ook uit dat onze gevoelens voor elkaar dieper zitten dan lust en geilheid. En is er een gelijkwaardigheid ontstaan die erg prettig voelt.



Starsie , nog heel even voor jouw. Stop met deze man voor hij je mentaal sloopt. Hij komt niet bij je terug echt geloof mij. Ga verder met je leven.
Jill, het lijkt me dat je er nog niet helemaal klaar voor bent, om volledig te gaan voor verwegman.
Weet je,dat ben ik voor mijn gevoel juist wel.........

De gesprekken die ik met hem heb,sex alles klopt alleen heb ik het nooit toe durven geven.

Ik durf nu nog niet zo goed er aan toe te geven omdat de kans ook groot is dat hij daar blijft. Hij zegt 50/50 en heeft het er zelf ook lastig mee.

Dus daarom durf ik nog niet zo goed te geven aan mijn gevoelens,bang om gekwetst te worden.

Echt ik spring een gat in de lucht als ie naar mij zou komen,ik hou echt heel veel van hem......

Maar de mogelijkheid van daar blijven is er ook nog en als ik daar aan denk breekt mijn hart...



En nu het zo onzeker is vind ik de situatie met dichtbij ook lastig,daar heb ik het ook erg leuk mee maar beslist geen gevoelens.Dat nu in eens opgeven lukt mij nog niet zo goed,mocht verweg bij mij komen geef ik hem meteen op dat zeker maar nu is dat nog niet zo en vind ik het lastig wat te doen....
Alle reacties Link kopieren
Jill, ik snap jou helemaal maar ik zou de ene nog niet opgeven voor het geval dat....nu kan je misschien je gedachten wat verzetten. Stoppen kan altijd nog.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven