Minnaar, deel 29.

09-05-2015 18:23 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al 28 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankerd in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de la?

Met andere woorden...



Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?



Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.



Het is fijn als je een avatar oploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.

...
Alle reacties Link kopieren
nu wel
Alle reacties Link kopieren
Ik ben hopeloos verslaafd...
Alle reacties Link kopieren
quote:louiloui schreef op 28 augustus 2015 @ 18:16:

Je kunt onbedoeld rare types tegenkomen, maar ik neem aan dat je jezelf hiertegen ook wel beschermd.Hoe kan je jezelf daar goed tegen beschermen?
Alle reacties Link kopieren
geen persoonlijke links, referenties buitengewoon voorzichtig met informatie. De ander op naam en sites controleren. Geen info over jezelf geven die herleidt naar identificatie. Aftasten of de ander normaal reageerd en dan kleine stappen vooruit. Nog steeds privé afbakenen nou ja best ver gaan in beveiliging van je eigen gegevens en persoon.
Alle reacties Link kopieren
Hoe was je date Amante? Goed blijkbaar? Ik lees verslaafd :-)



Pearl, jouw mix van minnaars klinkt ideaal. Fijn lijkt me dat.



Ik zou denk ik wel moeite hebben met het ontmoeten van zijn vrouw. Hoewel ik ook merk hoe mijn opvattingen over dingen veranderen tijdens dit avontuur. Denk er steeds vaker over om een open relatie voor te stellen omdat ik vriend ook avontuur gun. Wie weet...



Mijn minnaar belde me vandaag toen ik op kantoor was. Zo'n leuke verrassing op deze drukke dag!

Wij hebben ook elke keer vuurwerk, terwijl hij eigenlijk helemaal niet mijn type is. Toch kan ik niet van hem afblijven.



Ik heb ook een mirena, wat een verademing! En nu heel handig inderdAd. Zou het toch zuur vinden als Eem date niet door kan gaan door ingesteldheid.



Op hoteltips blijf ik even aandachtig meelezen
Alle reacties Link kopieren
Ja zo handig dat je geen rekening moet houden met maandelijkse toestanden. De laatste maanden voordat ik mijn mirena moest laten vervangen kreeg ik weer een klein beetje 'last', ik had zelfs af en toe contactbloedingen. Dit heb ik laten onderzoeken, de dokter stelde zelfs een soatest voor. Hij zal wel vermoedens hebben denk ik. Mirena mocht pas vervangen worden na de uitslag, die was gelukkig goed. Ik heb baarmoedermonderosie en dat veroorzaakte de contactbloedinkjes. Na vervanging heb ik nergens geen last meer van gelukkig, dit was niet helemaal zeker en dan kun je dat weg laten branden dan mag je pas sex hebben als alles genezen is en dat kan weken duren. Gelukkig was dat niet nodig.



Beterdanooit, ik heb het inderdaad wel goed met twee zulke minnaars al is het met mijn ene ook wel een periode erg moeizaam geweest maar momenteel gaat het erg goed. Ze zijn allebei ontzettend gek op me
Alle reacties Link kopieren
Baarmoedermonderosie??

Ik had precies hetzelfde als jij, daarom ook soatest. Nu nieuwe mirena, hoop dat bloedinkjes stoppen. Wegbranden lijkt me om allerlei redenen niet ok...
Alle reacties Link kopieren
Bij mij waren de bloedinkjes gelijk over.......zelfs na sex met een behoorlijk exemplaar
Alle reacties Link kopieren
quote:Pearl2-0-1-5 schreef op 28 augustus 2015 @ 20:52:

Bij mij waren de bloedinkjes gelijk over.......zelfs na sex met een behoorlijk exemplaar





Alle reacties Link kopieren
Even testen kan nooit kwaad😉
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal

Ik post all een tijd niet meer. Ik ben namelijk al een tijd minnaar af. Ik ben door de ervaring sexueel en mentaal gegroeid. Mijn relatie, vooral sexueel, is ook verbeterd tussen mijn man en ik.

Waarom nog posten dan?

Ik nog wel contact met mijn vroegere minnaar, we appen en bellen nog steeds. Hij geilt me ook wel eens op en vond het leuk dat ik dat dan op mijn man bot vier. Ik mis hem ook. Ik mis hem echt heel erg, zijn geur, aanrakingen, het samen zijn en natuurlijk de waanzinnig goede sex. Ik weet dat ik sterk moet zijn en niet terug moet gaan. Mijn man en ik gaan deze maand voor het eerst naar een parenclub. We gaan elkaar meer sexuele vrijheid geven. Hij weet niet van mijn vroegere minnaar. Ik heb wel besproken dat ik behoefte heb aan exploratie en daar wil hij in mee, maar wel alles samen ontdekken.

Ik heb gewoon wat steun en begrip hier nodig over mijn liefdesverdriet, waarbij ik weet dat het tijd wordt om ook echt het contact met mijn minnaar te verbreken, anders verlies ik denk ik alles wat ik nu heb met mijn man. Mijn minnaar fantaseert wel eens over dat we elkaar in de parenclub tegenkomen. Want hij gaat wel vaker. Maar zelfs dat lijkt me geen goed idee.
Alle reacties Link kopieren
Is iedereen de hort op..? *jaloers*



In een hotel lijkt me echt hot..beetje net als in een film haha..
Alle reacties Link kopieren
tootje ..hi ik post nog niet lang hier, dus je verhaal gemist..maar dat zou wel de ideale kans zijn toch om af te spreken of juist niet omdat je man erbij is.

Lijkt me ook spannend naar een parenclub maar ook raar
Alle reacties Link kopieren
Tootje het lijkt me lastig als je contact blijft hebben terwijl je iemand uit je hoofd wil krijgen maar ik kan best begrijpen dat definitief breken erg moeilijks
Alle reacties Link kopieren
quote:Dragon99 schreef op 28 augustus 2015 @ 19:21:

[...]



Hoe kan je jezelf daar goed tegen beschermen?Ik heb een fantastisch beschermingsmechanisme, mijn bellen, mijn eigenste, prachtige alarmbellen. Die rinkelen soms oorverdovend en heeeel soms luister ik daar niet naar en dan gaat het mis. Ik luister daarom altijd naar mijn bellen, ben heel niet voorzichtig, spreek rustig af bij een vreemde man thuis zonder dat iemand weet waar ik ben, vind ik ook niet eng. Maar die bellen, die zijn goud waard.
...
Alle reacties Link kopieren
Tootje, kom op, je weet zelf wat je doen moet.



Be a big girl en trek die stekker eruit, niet zo tutfiepen.
...
Alle reacties Link kopieren
Tootje, wat heeft je eerder doen besluiten om met je minnaar te stoppen? Of om elkaar fysiek te zien in ieder geval. Kwam hij te dichtbij?



In tegenstelling tot viva400 lijkt me hem "toevallig" treffen in een pc overigens helemaal geen goed idee dan, maar dat terzijde.
Alle reacties Link kopieren
Nee, natuurlijk is dat een waardeloos idee. Dat is zelfs een heel link en respectloos idee. Maar ik lees dan ook niet van Tootje dat dat het plan is.
...
Alle reacties Link kopieren
Tootje, was het een bewuste keuze van jou om je minnaar vaarwel te zeggen?
Alle reacties Link kopieren
nou ja als ze hem mist... en toch wil blijven zien,is het een oplossing. misschien niet de handigste nee. Als je verstandig bent dan stop je ermee natuurlijk (zei ik, die niet kan loslaten)
Alle reacties Link kopieren
Ik denk even hoe dat bij mij werkt...

Ik heb 1 ex-minnaar waarmee ik nog contact heb.

Maar daar wil ik dus GEEN affaire meer mee en GEEN sex.

Dus mis ik hem ook niet op die manier, en dan is het makkelijk om contact te onderhouden.

Maar zou ik nog wel naar die ex-minnaar verlangen...

Dan zou ik helemaal gek worden van steeds elkaar warm maken en geen date.

Gaat toch niet, lijkt mij dan, je maakt jezelf helemaal gek daarmee???

Ik begrijp dat je hem mist maar door te appen en bellen houdt je dat verlangen in stand.

Als je van dat verlangen af wil (wat ik lees in jouw bericht) moet je echt minderen met het contact.

Misschien om de paar maanden een mailtje naar hem sturen.

Maar echt stoppen met het appen en bellen!!!!!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er zelf mee gestopt. Maar trek de pleister er dus langzaam af en dat doet meer pijn. Ik ben gestopt, omdat ik zag dat het tussen mijn man en mezelf weer top was, mede dankzij mijn minnaars relatie ( hoe bizar dat ook klinkt). Op dat moment voelde het gewoon niet goed om door te gaan met mijn minnaar. Met mijn minnaar was het nog heerlijk, maar het was tijd om voor mijn man te kiezen. Hij begreep dat heel goed, hij heeft me nooit geclaimt of aan me getrokken, maar hij kan nu ook niet goed loslaten.

Ja ik weet dat ik niet moet mutsen, maar voel me wel verdrietig.

Ik heb de beslissing eigenlijk al gemaakt dat ik geheel en al de stekker eruit moet trekken, maar het doet wel pijn. En die pijn kan ik met niemand delen, dus deel ik hem hier.
Alle reacties Link kopieren
Sterkte ..snap je gevoel..
quote:Pearl2-0-1-5 schreef op 28 augustus 2015 @ 17:31:

Geen last van viva, ik heb een mirena spiraal😊Heerlijk hè, zo'n mirena: hoef nooit na te denken kan het wel/niet! Het kan altijd😛
Alle reacties Link kopieren
quote:Naam0911 schreef op 28 augustus 2015 @ 23:51:

[...]





Heerlijk hè, zo'n mirena: hoef nooit na te denken kan het wel/niet! Het kan altijd😛ken veel nare ervaringen ermee in familie en vriendenkring..lucky girls jullie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven