Minnaar, deel 29.

09-05-2015 18:23 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al 28 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankerd in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de la?

Met andere woorden...



Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?



Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.



Het is fijn als je een avatar oploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.

...
Alle reacties Link kopieren
Dat is ook pijnlijk tootje!!!!!! Heel erg pijnlijk!!!!! Het is zwaar om iemand te laten gaan waar je veel om geeft.
Alle reacties Link kopieren
Hi Tootje, ik zit beetje in hetzelfde schuitje. Ik heb minnaar genomen omdat ik in een seksloze relatie zat. Sinds een half jaar zit mijn relatie met man enorm in de lift qua seks. Dit komt door mijn man en niet door minnaarrelatie overigens. Ik vind nu ook dat ik minnaarrelatie moet stoppen, maar vind dit enorm moeilijk. Hoewel ik geen verslavend karakter heb, vind ik mijn minnaar enorm verslavend werken: de aandacht, de appjes, de geile seks. Bovendien is het ook nog eens een hele aardige sympathieke vent



. Waarom heb jij nog steeds contact met je minnaar, Tootje? Dit werkt blijkbaar niet voor jou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Naam0911 schreef op 28 augustus 2015 @ 23:51:

[...]





Heerlijk hè, zo'n mirena: hoef nooit na te denken kan het wel/niet! Het kan altijd😛Is het zeker....en laat ik dan ook nog eens altijd zin hebben
Alle reacties Link kopieren
@ secr

Het waarom nog wel contact is een goede vraag.

In de opening statement van dit topic staat het denk ik al, kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Verleg jij steeds je grenzen?

Als ik naar mezelf kijk was en ben ik niet alleen verlust. Ik houd van hem en ons contact is niet alleen sexueel. Het is meer dan dat. We zijn er voor elkaar, het is liefdevol van beide kanten. En dat wil ik graag behouden, maar doet me steeds naar hem verlangen. De vriendschap lijkt niet te kunnen bestaan zonder sex.
Alle reacties Link kopieren
Wel lastig tootje want zo blijven jullie elkaars gevoelens voeden, die kunnen denk ik pas verdwijnen als jullie helemaal los komen van elkaar. Maar ik snap dat het een moeilijke beslissing is.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees hier veel verhalen over verliefd worden op je minnaar, maar wat moet je doen als je het idee hebt dat het omgekeerde aan de hand is? Ik heb single minnaar en het idee dat hij verliefd op mij aan het worden is... we kennen elkaar nog maar heel kort...ben erg duidelijk in wat ik wil en wat mijn verwachtingen zijn..
Alle reacties Link kopieren
Zolang jij je er niet ongemakkelijk bij voelt en duidelijk bent dat het niet wederzijds is, is er niet zoveel aan de hand, lijkt me. Als je het zelf niet prettig vindt, zit er maar één ding op. Maar zolang je duidelijke grenzen aan kunt geven en hij zich daarnaar kan voegen, why not?
Een verliefde minnaar is een risico, zeker als hij single is en jij stiekem doet.

Het is heel goed om duidelijk te zijn naar hem over wat je wel en niet van jullie minnaarsrelatie verwacht, maar gaat dat zijn gevoelens veranderen? Ik denk dat het goed is om dat met hem te bespreken, dan kun je samen besluiten of het wel slim is om hier mee door te gaan.
Alle reacties Link kopieren
Een idee dat hij verliefd aan het worden is is een aanname, je weet het niet zeker tot hij het uitgesproken heeft. En als hij het uitspreekt is het mogelijk dat hij het als probleem ervaart. Ik heb dat ook aan de hand gehad, hij wilde een relatie, ik niet. Ik heb hem even laten nadenken en toen na die periode het gevoel niet gezakt was hebben we de stekker er gezamenlijk uitgetrokken. Niet omdat ik geen verliefde minnaar hoef, wel omdat de boel niet meer in evenwicht was.
...
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie reacties. Er is een enorme klik qua sex, dus ik denk dat t daarmee te maken heeft...



Ik wacht nog wel even af totdat hij zelf zijn verliefdheid uitspreekt. Als ik merk dat hij zijn verliefdheid niet onder controle heeft, jaloers wordt etc, dan ga ik daarover in gesprek.



Het was tot nu toe alleen maar over sex , maar kreeg vandaag ineens een app met een heel verhaal over zijn gevoelens. Ik vind de openheid fijn, maar denk ook... we kennen elkaar net...gaat dit wel goed zo?...



Ik heb weinig ervaring met minnaars
Alle reacties Link kopieren
Waarom afwachten? Dan laat je het op zijn beloop, geef je voeding aan zijn gevoelens omdat er niks uitgesproken wordt. Ik zou zo snel mogelijk een eerlijk gesprek aangaan.
Alle reacties Link kopieren
Amante, even wat voor mijzelf helder krijgen. Is dat je minaar waarmee je nu 1 keer afgesproken had ?

Zijn zoveel nwe schrijvers. Ben het een beetje kwijt.

Kwam je ook tegen op andere topic. Mag ik je daar wat over vragen ?
Alle reacties Link kopieren
Amante ik heb precies hetzelfde bij de hand op het moment, maar dan met een verliefde minnares.

En het is niet eenvoudig om, zeker wanneer die persoon ook nog eens een geweldige match is, aan te gaan geven dat er grenzen worden overschreden...
Alle reacties Link kopieren
Niet eenvoudig, maar wel zo eerlijk. Bang zijn om te verliezen wat je hebt is redelijk egoïstisch en een slechte motivatie om niks te doen en de ander aan te laten modderen met gevoelens. Er zijn echt meerdere vissen in de zee.
Net Amante ook zooo verslaafd en net als Tootje het idee dat we ooit de sex stoppen maar ik zou er dan ook wel erge moeite mee hebben om m niet meer te spreken of te zien.. wellicht aanzienlijk minder afspreken en alleen nog maar op neutraal terrein. Hij meldt mij "wordt niet verliefd" maar meldt ook wel eens dat hij me niet kwijt wil (zn sex speeltje, hij ook mijn sexspeeltje hoor ).



Mijn remedie tot nu toe. Niet teveel over nadenken en proberen niet in gevaarlijke situaties te komen (dus geschiedenis wissen enzo. Ik ben m ook wel regelmatig tegen gekomen als ik met mn complete gezin was. Dan negeren we elkaar maar dat blijft dan wel wat raar.. ach t is nou eenmaal zo.
Alle reacties Link kopieren
Spinsels: klopt.. Kennen elkaar pas net. En je mag me vraag stellen hoor, ook privé als je wil.
Alle reacties Link kopieren
Amante , nee hoeft niet prive ( denk ik ) ik vroeg mij gewoon af in de topic over clubs zeg je naar een club te willen met een man, is dat je nr 1 of je minaar ??

Hier is ook sprake van houden van in mijn nr 2 relatie. Wij hebben dit ook naar elkaar uit gesproken. Maar weten van elkaar dat het een houden van binnen deze relatie is. Wij gaan geen van tweeën onze huidige nr 1 relatie's opblazen elkaar.
Alle reacties Link kopieren
Naar club met minnaar, hoop dat wij nooit houden van gevoelens krijgen, eerlijk gezegd.

Ik vind t zo al gecompliceerd genoeg.
Alle reacties Link kopieren
Amante, maar hij heeft nu al verliefde gevoelens. Die zijn naar mijn idee veel lastiger te kanaliseren als een stabiel houden van. Zo lang er aan beide kanten maar geen : ik wil 24/7 met je verder : gevoel aanwezig is.

Oké vroeg het mij gewoon af. Ik ga met nr 2 ook Regelmatig naar een club.

Wij vinden het er erg fijn.
Alle reacties Link kopieren
ik ben nog nooit naar een club geweest, wel nieuwsgierig naar inmiddels. Kan me best voorstellen dat ik dat met minnaar zou doen ooit.

Ik ben wel echt verliefd en hij ook, maar binnen de kaders. Praten over elkaars gezin en helpen elkaar ook met werkperikelen. Ik vind dat juist heel fijn. Puur op basis van de vlinders zou ik met hem naar het einde van de wereld willen gaan, maar als ik denk aan dat ik een hele week met hem moet bedenken wat we die dag gaan eten of wat we samen gaan, dan weet ik dat het nooit wat wordt. Mijn nummer 1 is echt de man die bij me past, alleen niet zo knap en nauwelijks nog sex (al gaat dat de laatste tijd heel veel beter!).



We willen allebei aanvullen en niks opblazen, dat werkt goed!



Zonder verliefdheid kan ik het niet. Ik heb even een minnaar geprobeerd puur voor de sex, maar dan wil ik na afloop echt heel snel naar huis en dat voelt heel goedkoop. Voor mij niet fijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:nieuwNote schreef op 30 augustus 2015 @ 15:12:

Amante ik heb precies hetzelfde bij de hand op het moment, maar dan met een verliefde minnares.

En het is niet eenvoudig om, zeker wanneer die persoon ook nog eens een geweldige match is, aan te gaan geven dat er grenzen worden overschreden...Ben jij m'n ex minnaar ? dat zou wat zijn dat hier de ander ook zit incognito
Alle reacties Link kopieren
Joehoe!!! The talk met de minnaar heeft gewerkt, want we gaan donderdag EINDELIJk naar een hotel!



Hij belde me vandaag voor een werkvraag en we hebben se hele avond heerlijk lief en spannend gemaild.

En donderdag gaan we dus naAr een hotel. Het aftellen is begonnen!!
Alle reacties Link kopieren
quote:viva400 schreef op 30 augustus 2015 @ 21:51:

[...]



Ben jij m'n ex minnaar ? dat zou wat zijn dat hier de ander ook zit incognitoNee hoor viva wees gerust. Of ik je -nieuwe- minnaar ben dat is natuurlijk koffiedik kijken, maar je ex minnaar, dat ben ik zeker niet ;)
Grinnn Note



Beterdanooit: veel plezier!



Hier staat met potlood weer een datum voor een nachtje.
Alle reacties Link kopieren
Hier staat vetgedrukt weer een datum voor een nachtje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven