Minnaar, deel 29.

09-05-2015 18:23 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al 28 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankerd in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de la?

Met andere woorden...



Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?



Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.



Het is fijn als je een avatar oploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.

...
Alle reacties Link kopieren
Het is me gelukt

Om geen berichtje te sturen



Hopelijk hebben we snel een goed gesprek. ..



Vind het jammer dat het nu zo moet gaan op de forum





Ik had echt gehoopt een luistert oor te vinden hier...

want heb helaas niemand anders waarmee ik er over kan praten...



En mss in de toekomst iets voor een ander te betekenen. ..
Lievelie, maak je niet druk. Je kunt nog steeds hier je verhaal kwijt. Je leest al langer mee zei je. Dan weet je ook dat je hier je hart kunt luchten, maar ook dat je hier een kritische blik krijgt.
HDL, ook welkom uiteraard!
Alle reacties Link kopieren
Lievelie, wat knap dat je geen berichtje hebt gestuurt. Het is beter om het face to face te bespreken. Zoek afleiding. Probeer je niet afhankelijk op te stellen. Dat is jammer van je eigen dagen/leven.

Luisterend oor vind je hier zeker. Zoek de juiste dingen uit de adviesen. Ik heb er veel aan gehad. Kritische kijken naar jezelf kan heel verhelderend werken maar is gelijk eng.
Alle reacties Link kopieren
quote:theemok schreef op 17 mei 2015 @ 21:58:

Zucht.ja het is link, weet het. Maarja andere opties qua lokaties weet ik niet. Hotel wil ik niet aangezien ik zelf geen inkome heb en mijn man voor de kosten van de kamer opdraait. Dat is pas lullig. En nee mijn minnaar kan het ook niet ophoesten. Auto wil ik ook niet, niet echt comfortabel. En meer pakkans.
Neehee. Je begrijpt me alweer verkeerd. Die zucht is omdat je nog steeds geen antwoord geeft op mijn vragen. Maar doe vooral je ding.
Alle reacties Link kopieren
quote:theemok schreef op 18 mei 2015 @ 05:34:

Neehee. Je begrijpt me alweer verkeerd. Die zucht is omdat je nog steeds geen antwoord geeft op mijn vragen. Maar doe vooral je ding.Sorry maar de vragen zijn me wellicht ontschoten. Wil je ze nog een keer stellen? Ik kom hier namelijk niet om te katten gevalletje miscommunicatie.
Alle reacties Link kopieren
P.s. het kan zijn dat ik later reageer, heb nl een wellness dag :-)
Je kan de vragen gewoon teruglezen op de voorgaande bladzijden. Misschien ook wel verhelderend om je reacties op onze posts nog een keer te lezen?
Ik zou juist wel blij zijn met die kritische blik van anderen.

Ik deel dit met verder niemand,jullie zijn de eersten;-)

Je kunt van elkaar leren en en tips/adviezen zijn altijd welkom.

Dat ik zelf geen relatie hebt maakt het misschien wel ietsje makkelijker.

Mijn kind is er wel en dat vind ik wel eens lastig want ik wil kind er wel buiten houden,geen enkel contact met de minnaars.

Toch is bij mij thuis afspreken het handigst,bij beide minnaars thuis is geen optie,beide aan de vrouw en ik wil niet in haar "domein" komen.

Dus meestal bij mij thuis als kind te logeren is en wel thuis dan beneden of slaapkamer met de deur op slot.

Kind wordt gelukkig nooit wakker en mocht dat ooit wel gebeuren dan is er nog niks te zien met de deur op slot al zou ik het niet leuk vinden!



Hotel is nog niet voorgekomen,lijkt mij eerlijk gezegd een keer super en wekelijkse minnaar ook en binnenkort gaat dat ook gebeuren.



Mag ik vragen hoe vaak jullie je minnaars zien?
Alle reacties Link kopieren
Theemok: De binding die ik met hem heb is naast de kids is dat ik eigenlijk van hem hou zonder intieme gevoelens momenteel. De vrolijkheid als nr 2 is geweest maakt mn kids blij. Toen ik nog geen minnaar had was ik soms wst gefrustreerd en omdat mn man hele lange dagen maakt reageerde ik soms niet altijd even fijn af op de kids. Kon bijv. al uit mn slof schieten als er 1 een liedje zong en ik rustig op de bank wou zitten. Nu zing ik gewoon met ze mee en vind het nog leuk ook :-) mede door nr 2
Alle reacties Link kopieren
Jillinada, ik zie mijn minaar niet zo vaak ongeveer om de zes à acht weken. En soms valt daar door omstandigheden nog wel eens een date tussen uit. Wel hebben wij dagelijks contact in de weekende en vakantie,s soms wat minder. Maar dat is oké.
Lonha, je snspt er nog steeds niks van. Ik hou maar op.



Ikzie mijn minnaars redelijk onregelmatig. Clubmeneer zo eens in de twee weken, openrelatieman eens in de maand of zo. Daar tussenin heb ik ook wel eens een losse date of ik ga in mijn eentje naar een parenclub. Goh, ben best wel een sloerie!
Theemok je kan het ook anders zien,jij geniet van het leven en alles wat het te bieden heeft
Alle reacties Link kopieren
Jillinada, ik zie mijn lover wekelijks en we hebben dagelijks contact via de app.



@lievelie, hoe gaat het vandaag ? Weet je al wanneer je 2 weer ziet.



Voor mijn misschien een date vanavond fingers crossed
Alle reacties Link kopieren
@ spinsels.



Dankje wel.

Ik voel me nu ook wat beter. Nu ik weer bezig ben.

Ik ken nr 2 nog niet zo lang..

Heb hem nu nog maar 1 keer live ontmoet..



@liesje35

Ik nu ech geen idee wanneer ik hem zie of spreek..

we hebben het elke keer over om af te spreken...maar nog geen concrete plannen. ..



ik zit nu op dit moment ook weer in twijfelom contact op te nemen



maar als ik heel eerlijk ben...heeft hij niks verkeerd gedaan..

Ik zoek momenteel nog erg de bevestiging of alles oke is

En daardoor staat mijn dagelijkse leven behoorlijk op zijn kop.



vind het gewoon moeilijk om van de ene moment de heetste gesprekken en de volgende dag weer wat afstandelijker te gaan
Kan me voorstellen dat het moeilijk is Lievelie. Blijkbaar heeft je minnaar even behoefte aan wat meer afstand. Dat hoeft helemaal geen probleem te zijn. Juist in een minnaarsrelatie is het soms nodig om even je focus te verleggen, zodat de ander niet te veel in je hoofd gaat zitten. Jullie hebben tenslotte allebei een gezin.

Het probleem ontstaat vaak pas, als je voor hem allerlei redenen gaat verzinnen wat het zou kúnnen zijn, daar maak je alleen jezelf maar ongelukkig mee. Je kunt het niet namens hem invullen, maar als ik lees dat je al zijn woorden zo afweegt, dan denk ik dat het een valkuil van je is om er een hele andere betekenis aan te geven dan waarmee hij ze geschreven heeft. Of zie ik dat verkeerd?
Alle reacties Link kopieren
@xenigmac



Nee dat zie je niet verkeerd..

Dat is ech mijn valkuil

Hij heeft nog geen lelijk woord gezegd

Maar ik vind die omschakeling zo moeilijk..

Waardoor ik ga twijfelen



Ik moet ech mezelf effe verzetten

En niet te veel voor een de ander na te denken



Jij heb ook gelijk..dat hij niet te veel in mijn hoofd moet gaan zitten. ..mijn dagelijkse leven gaat eronder lijden...dat is ook niet de bedoeling



Weet alleen niet hoe nu verder...wel of niet mailen..



Ik heb hem gister ochtend voor het laatst gehoord. .
Alle reacties Link kopieren
Jillinada, ik spreek mijn nr2 bijna dagelijks, ze is namelijk een goede vriendin van me. We doen het af en toe, en af en toe varieert dan van twee keer per maand tot eens per zes weken, zoiets. Vrij onregelmatig.
Alle reacties Link kopieren
Hallootjes, goedemorgen, bonjour.

Na 4 dagen in hogere sferen ben ik weer neergedaald in viva-land en geniet weer schoftig mee met jullie geweldige communicatieworstelingen en ander minnaargeneuzel, heerlijk, dank.



Het is wel grappig, na een paar dagen in een totaal andere sfeer kijk je beslist anders naar bepaalde discussies hier, het twee-gesprek tussen Mokske en de neger-eigenbed-mevrouw. (ben je naam even kwijt)

Het lijkt alsof we met elkaar, de vaste schrijvers, een draaiboek hebben gemaakt voor goed minnaarschap, hotel mag wel, auto ook, eigen bed niet, onder geen beding.

Ik ben me er van bewust dat ik zelf heel hard heb meegedaan aan het opstellen van die regels, van dat draaiboek en nu ineens zie ik de absurditeit ervan. Ik zie vanzelfsprekend óók de haken en ogen, ik zie ook zieke kindjes voor me die voor de deur staan terwijl moeders met haar grotepiemelneger het kalk van het plafond ligt te orgasmeren maar afijn, zieke kindjes zijn altijd een probleem als je met de verkeerde man waar dan ook ligt, reken maar dat dit je moederschap even tijdelijk onder de loep van het schuldgevoel legt.



Ik denk dat we voorzichtig en secuur mogen zijn met onze oordelen want ja, ook roepen dat in je eigen bed neuken met de foute man fouter dan fout is is een oordeel. En hiermee steek ik onmiddellijk hand in eigen boezem, oordelen, echt, ik kan er wat van!



Lievelie, goed minnaarschap moet je leren, het is niet anders. Het is nieuw voor je en het brengt verwarring met zich mee. Je mag gewoon tegen je minnaar zeggen dat je onzeker bent over het contact, je kan daar afspraken over maken, wees eerlijk, helder en duidelijk. Spreek bv af dat geen nieuws goed nieuws is en je kan ook een contactfrequentie afspreken. Mannen "vergeten" ons gewoon, dat is me in de loop der jaren erg duidelijk geworden. Daarmee zegt hij niet dat hij je niet leuk vindt maar dat je gewoon even in een kop-kamertje bij hem zit met de deur dicht.

Wijzelf slaan op hol, zij niet. Het lijkt me heerlijk om man te zijn. Soms.
...
Oordelen over een ander is altijd makkelijker dan over je zelf.



Ik heb van te voren bedacht wat ik wel en niet zou willen,een van die dingen is onder geen beding bij hem thuis willen afspreken.

Ik kan dat voor mij zelf niet goed krijgen,ik kom niet aan haar domein...wel aan haar man best wel raar eigenlijk....

Grenzen heb ik ook,ga er niet over heen maar worden soms wel door mij zelf verlegd.



Voor nu vooral heel erg moe en spierpijn!
Het ging wat mij betreft ook niet zozeer om het feit in welk bed je vreemdgaat, maar wel om het totale gebrek aan respect voor gezin, man en zelfs minnaar wat ik daar uit vind spreken. En dat respect las ik ook in geen enkele andere post terugkomen. Dan kun je een reactie een oordeel vinden, maar vraag me af of dat het ook is.

Hoewel ik niet zal ontkennen dat niets menselijks mij vreemd is en dus ook oordelen niet.
wat Enigma zegt. Lonha ontwijkt alle vragen over haar nr 1 relatie, ze walst over alles heen wat met hem te maken heeft. Dat vind ik fouter dan fout. Ben het erg niet met je eens dit keer!



Welkom terug lieve schat ik hou wel van je hoor!
Alle reacties Link kopieren
quote:xenigmax schreef op 18 mei 2015 @ 10:32:

Het ging wat mij betreft ook niet zozeer om het feit in welk bed je vreemdgaat, maar wel om het totale gebrek aan respect voor gezin, man en zelfs minnaar wat ik daar uit vind spreken. En dat respect las ik ook in geen enkele andere post terugkomen. Dan kun je een reactie een oordeel vinden, maar vraag me af of dat het ook is.

Hoewel ik niet zal ontkennen dat niets menselijks mij vreemd is en dus ook oordelen niet.



Eigenlijk is het wel raar dat wij het belangrijk vinden om het uit respect niet in ons eigen bed/het bed van de getrouwde minnaar/minnares te doen. Dat we respect dus zo belangrijk vinden, dat we vasthouden aan dat soort respect omdat we op een andere manier behoorlijk respectloos bezig (kunnen) zijn. Ik heb dat zelf dus wel, ik schreef al eerder dat ik het niet in het bed waar ik ook met mijn nr1 slaap met mijn nr2 zou doen. Omdat ik dat een stapje hoger op de vreemdgaanladder vind. Terwijl dat eigenlijk bullshit is. Maar ik zie dat ook bij vrienden die praten over vreemdgaan, het een zou veel respectlozer dan het ander zijn, een slippertje met een bekende vinden ze erger dan een onbekende, als iemand bezopen is, wordt het eerder vergeven dan bij nuchterheid... Beetje vage post, maar ik vraag me af waar dat dan in zit. Wie bepaalt de "gradaties van ergheid" en waar komt dat door?

Maandagochtendgedachtenkronkels.
Als je het zo stelt, klinkt het inderdaad alsof je goed en fout kunt vreemdgaan. Dat is natuurlijk niet zo. Vreemdgaan is altijd fout, maar er zijn wel omstandigheden waardoor je er toch voor kunt kiezen. Als je die keuze gemaakt hebt, dan kan je wel proberen het respect voor de anderen niet nog verder uit het oog te verliezen dan je op dat moment al doet.

En van sommige acties hebben we hier uit de vele verhalen inmiddels geleerd dat ze een hele grote kans hebben om tot veel narigheid te leiden. Maar als iemand dat liever zelf wil ervaren, dan mag dat natuurlijk ook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven