"Minnaar", deel 30 alweer.

17-09-2015 15:48 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren
Proost!









Al 29 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankerd in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de la?

Met andere woorden...



Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?



Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.



Het is fijn als je een avatar oploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.

...
Alle reacties Link kopieren
Hier doen we aan legale gangbangs, vettevreemdgangersfetisjes en al dat andere dat god en alleman verboden heeft.





Verder nog vragen?

Je kan btw ook een stukje van het topic even lezen, ik zeg maar wat.
...
Alle reacties Link kopieren
Ha, gaan we weer gangbangen? Roep maar een datum, Rooss!

*trekt haar zwarte boekje met tig vreemdgaande minnaars open*
Hangt de intekenlijst alweer op de deur?

*heeft opeens een vette flashback*
Zucht...... vreselijke wijven :-)
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik heb nog wel een vraag:) Hoe kan je zeker weten dat een vrouw klaarkomt? Zijn er dingen waar je op kan letten wat niet valt te faken?
Alle reacties Link kopieren
Mag ik nou een keer fluffen? Pleazze! Ik heb nog nooit gefluft! Ik ben aan de beurt.

Vind ik.
...
Alle reacties Link kopieren
quote:vivagarcon schreef op 26 november 2015 @ 13:28:

Ja, ik heb nog wel een vraag:) Hoe kan je zeker weten dat een vrouw klaarkomt? Zijn er dingen waar je op kan letten wat niet valt te faken?

Als ze heel hard krijst en een appelflauwte krijgt is ze zeker te weten niet klaargekomen.

In alle andere gevallen dus wel.

We hebben trouwens ook een kletstopic!
...
Alle reacties Link kopieren
quote:vivagarcon schreef op 26 november 2015 @ 13:28:

Ja, ik heb nog wel een vraag:) Hoe kan je zeker weten dat een vrouw klaarkomt? Zijn er dingen waar je op kan letten wat niet valt te faken?Open ff een topic. Word je vast wijzer van.
Alle reacties Link kopieren
Ok bedankt. Dan ben ik goed bezig!
Alle reacties Link kopieren
quote:vivagarcon schreef op 26 november 2015 @ 13:31:

Ok bedankt. Dan ben ik goed bezig!Ja.. daar was ik al bang voor.
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 26 november 2015 @ 13:10:

[...]



Ik vind dit geen eerlijk vergelijk. Juist het feit dat je seks met je minnaar hebt maakt alles anders. Dat maakt kletsen over thuis met je vriendinnen legitiem en met je minnaar iets minder legitiem.

Zie het eens vanaf je mans point of view. Dat je vreemdgaat is 1 maar dat je ook nog je "thuis" met je seksmaatje bespreekt zou ik in jouw mans plaats als hoogverraad ervaren.Dat klopt, daar heb je helemaal gelijk in! Daarom zijn de gesprekken die ik met minnaar heb over "thuis" een stuk oppervlakkiger dan wanneer ik dingen met vriendinnen bespreek. Ik zal met minnaar nooit in detail treden over m'n thuisdingen en alles wat besproken wordt gaat op n respectvolle manier (voorzover je over respect kunt spreken wanneer je vreemdgaat, daar ben ik me zeker van bewust!), ik zal nooit vertellen over conflicten of kwaadspreken over m'n man en hij niet over z'n vrouw... Maar "thuis" is en blijft wel t belangrijkste onderdeel van ons leven waar je naast werk de meeste tijd doorbrengt en dus makkelijk onderwerp van gesprek is. Ikzelf zou t erg ingewikkeld vinden als ik dat onderwerp moet mijden...
Alle reacties Link kopieren
Je hoeft het onderwerp ook niet te mijden maar ik vind dat je wel voorzichtig mag zijn met de uitspraak "het maakt niet uit want ik bespreek het ook met mijn vriendinnen en dat is precies hetzelfde".

Ik heb thuis altijd besproken met mijn minnaars maar ik heb daar de valkuil altijd wel van gezien ondanks dat mijn man volledig op de hoogte was, ook van die gesprekken.
...
Ik vind het ook geen vergelijk inderdaad. Ik moet ook zegggen dat ik mijn relatie niet met vriendinnen bespreek. Wel met minnaars, maar ik praat overal over. Zou raar zijn als ik dat dan over zou moeten slaan.
Alle reacties Link kopieren
Ik vertel veel dingen , deel bijna alles. Deelde alleen weinig tot niks over mijn ex man. Minnaar zijn wel en wee ken ik ook, heel soms komt er iets voorbij over zijn vrouw maar eigenlijk verwaarloosbaar.

Minnaar heeft het moeilijk, hij geeft aan nu wel last te hebben van schuldgevoelens waar hij eerder claimde deze nooit te hebben.

Ik heb in de tijd dat ik nog samen was met mijn ex me vreselijk schuldig/ oneerlijk gevoeld. Hier heb ik me toen der tijd wel over uitgesproken. Is ook reden geweest tot een break.
Alle reacties Link kopieren
Heb ff bijgelezen over het bespreken van thuis met je minnaar (es)...ik zelf bespreek thuis wel met minnares en ziu dat nooit met mijn vrienden doen... A denk ik dat mannen toch al weinig met hun "vrienden" bespreken of het moet opschepperij zijn wat ik haat en B minnares heeft ook haar portie thuis ingebracht...Nu ga je dat niet meteen doen natuurlijk maar in de loop der tijd wel is mijn ervaring...
you can't handle the truth
Alle reacties Link kopieren
Jullie zijn echt erg! Vreemgaan kan door de beugel, maar oh wee als je jouw thuis situatie tot in detail bespreekt met je minnaar. Stel een open relatie voor.
Heb ik al gedaan joh. Been there, done that.

Serieus, als je bij wil dragen, ga je inlezen. Of open je eigen toppicje.
Alle reacties Link kopieren
Viva400,



Ja het gevoel, de principes.

De lust is _ _ _ geweldig. Wat er gebeurt ook.

Ik begin het beetje oneerlijk voor haar partner te vinden, steeds meer.

Principes had ik overboord gegooid, toch merk ik dat ik wel achter deze principes sta.
Love bubbles....
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 26 november 2015 @ 13:37:

Je hoeft het onderwerp ook niet te mijden maar ik vind dat je wel voorzichtig mag zijn met de uitspraak "het maakt niet uit want ik bespreek het ook met mijn vriendinnen en dat is precies hetzelfde".

Ik heb thuis altijd besproken met mijn minnaars maar ik heb daar de valkuil altijd wel van gezien ondanks dat mijn man volledig op de hoogte was, ook van die gesprekken.Ik heb ook niet gezegd dat dat precies hetzelfde is en ook zeker niet waar ik op doelde. Had t misschien iets anders moeten formuleren ;)
Ik heb het vaak als zeer beladen ervaren, de gesprekken met mijn lover, over thuis. Het voelde als verraad naar beide kanten, ook als ik het gesprek zo wendde dat het er makkelijker van leek te worden.

Maar iedere situatie lijkt anders, qua verhoudingen en neukerij.
Alle reacties Link kopieren
Recht lullen wat krom is.
Alle reacties Link kopieren
Focus4life



Als zij er geen problemen mee heeft.. Maar moeilijk inderdaad. Is ze plan helemaal voor jou te gaan of blijft het hierbij en vind je dat zelf een prettig idee om een nummer 2 te blijven ?
Ik bespreek helemaal niets over mijn thuis situatie met mijn minnaar. Hij weet niet eens hoe mijn partner heet en hoe oud hij is enz. Dat weet ik ook niet over zijn partner. Ik heb daar ook geen behoefte aan. Al zie ik hem nu zo een 8 a 9 maanden het is vrij oppervlakkig wat we van elkaar weten. Ik weet tot zo ver de dingen die moet weten en hij van mij. Mijn partner weet niets van mijn minnaar en uiteraard ben ik mij er van bewust wat voor een risico dat met zich mee brengt. Maar goed ik denk dat iedereen daar anders in staat. Ik ben nogal op mijn privacy gericht voor zover dat mogelijk is in deze situatie.
Alle reacties Link kopieren
quote:just-me-2311 schreef op 26 november 2015 @ 14:13:

Ik bespreek helemaal niets over mijn thuis situatie met mijn minnaar. Hij weet niet eens hoe mijn partner heet en hoe oud hij is enz. Dat weet ik ook niet over zijn partner. Ik heb daar ook geen behoefte aan. Al zie ik hem nu zo een 8 a 9 maanden het is vrij oppervlakkig wat we van elkaar weten. Ik weet tot zo ver de dingen die moet weten en hij van mij. Mijn partner weet niets van mijn minnaar en uiteraard ben ik mij er van bewust wat voor een risico dat met zich mee brengt. Maar goed ik denk dat iedereen daar anders in staat. Ik ben nogal op mijn privacy gericht voor zover dat mogelijk is in deze situatie.Wat zou jij ervan vinden als jouw partner vreemd gaat?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven