Minnaar, deel 31

10-12-2015 00:33 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al 30 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankerd in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de la?

Met andere woorden...



Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?



Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.



Het is fijn als je een avatar oploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.

...
Focus, ik dacht dat het andersom was. Mannen hebben minder zenuwuiteinden én maken meer endorfine aan (en voelen dus minder pijn), en dan tóch klagen. Mannengriep, my ass, verkoudheid bedoel je zeker?
Alle reacties Link kopieren
Het stond in de Telegraaf, dus is het waar
Love bubbles....
Tuurlijk. Wil je een zakdoekje erbij?
Alle reacties Link kopieren
https://vrouw.nl/gezond/16728/mannengriep_bestaat



Het staat op vrouw.nl!



(Please schiet dit ook niet af, met dit artikel kan ik schermen hahaha )
Love bubbles....
De bootsman spreek ik af en toe, volstrekt platonisch.



Hssh (highschoolsweetheart) vindt mij helemaal geweldig, maar geniet/genoot volop van de andere lijntjes die hij had uitgezet. En dan blijkt dat het bddn-wereldje klein is, want twee van die lijntjes kwamen bij elkaar en zo ontdekten we het over dezelfde man te hebben. Au.

Andere dame en hebben er een enorme bitchfight van gemaakt en toen ik mijn gewicht in de strijd gooide, won (whahahaha) ik op punten. Dat andere dame ong 150 km verderop woont, doet dan ook niet ter zake. Hssh had uiteraard niks in te brengen ;),behalve dat ik nog een beetje overtuigd moet worden dat hij nou echt mij wil.



Ik geloof niet im exclusiviteit, maar heb geleerd dat ik hem eigenlijk niet wil delen.
Oh.. Euh... Hoe kom je van een dame 150 km verderop erachter dat je het over dezelfde hebt? Doen jullie aan het reviewen van date materiaal ofzo?



Ik kan ook heel goed delen, ik hoef alleen ook niet te weten dat het met een bekende zou zijn.

Gaat het hem lukken hem weer te overtuigen?
Alle reacties Link kopieren
Nouww... Je schrijft je als vrouw in op een site en komt daar iemand tegen. Je schrijft summier over diegene op een besloten forum. Eén van de maisjes van dat besloten forum herkent eea en hoppetee, door de mand die sukkel!



Zo kan het gaan en zo geschiede!



Edit, a bitchfight it was! Ik was aan de winnende hand maar toen zette madame Orange haar bevallige bibs op mijn gezicht en moest ik me gewonnen geven.

Bummer maar de beste heeft gewonnen!
...


Was het weer zo ver...
Alle reacties Link kopieren
Dit was compleet nieuw voor me. En redelijk hilarisch ook ja. Tenminste... madame en ik kunnen er nu wel zo'n beetje om lachen! Toch madame?
...




Mja, kan me toch voorstellen dat het minder grappig voelde..

Ik neem het risico niet meer hoor. Nieuwe mannen, laat maar. Ik neem gewoon nieuw speelgoed. Minnaar krijgt concurrentie van onverwoestbaar speelgoed. Die heeft tenminste een lege agenda
Alle reacties Link kopieren
Wastie ook niet erg origineel als ie zo snel op deze manier door de mand valt!
Alle reacties Link kopieren
Het was even schrikken maar ik heb me onmiddellijk teruggetrokken toen bleek dat ik de nieuwlief van Madame aan mijn haakje had. De schade is zeer beperkt gebleven.



Ik denk dat ik voortaan ook maar voor oude vlammen ga, iets met vleesch en kuyp!
...
Op het moment zelf vond ik het redelijk waardeloos en was ik echt even van de leg, want ik word heel erg blij van hem. Dat mijn nieuwe minnaar mijn Roosje ook een lekker ding vindt begrijp ik volkomen, maar ik zie het niet zo zitten om hem te delen met iemand die ik ken. Roosje en hij hadden alleen nog maar virtueel contact gehad en hij is eigenlijk wel heel erg duidelijk dat hij mij niet kwijt wil. Roosje stapte heel chique terug, waarvoor dank



Look, morgen zie ik hem. Nu is alles wel een beetje vertroebeld door het gedoetje, dus ik laat het je na de date weten ;) Overigens denk ik dat Roos en ik er nog heel lang smakelijk om zullen lachen, want hoe groot is de kans tenslotte dat dit gebeurt?
quote:nouwnouw schreef op 04 februari 2016 @ 16:05:

Wastie ook niet erg origineel als ie zo snel op deze manier door de mand valt!



Nouw, in mijn landsdeel zijn niet zoveel mannen actief op de site. Dus heb ik ze allemaal wel eens voorbij zien komen in het verleden in mijn inbox, denk ik. En dan kan een detail al voldoende zijn om iets te herkennen.



Kennelijk hebben we oog voor de pareltjes ;)



Overigens hebben we wel vaker dezelfde man in onze inbox gehad, volgens mij samen met andere maisjus hier. Die man had overduidelijk

Copy/paste gedaan en was zelfs vergeten de naam aan te passen. Dat heeft hier nog tot zeer vermakelijke berichtjes geleid, ik denk dat die man onze reacties steeds eigenaardiger begon te vinden...
Alle reacties Link kopieren
OMG oranje en Rooss, wat een hilariteit, maar snap ook wel dat het heel gek moet zijn, maar moest toch ook wel ff lachen. Wel netjes van je Rooss
Alle reacties Link kopieren
Balen voor je pearl vanwege ziekte. Zo jammer als je er naar uitkijkt
Alle reacties Link kopieren
Brietje, is je man al terug?
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me geweldig zo'n ontdekking! Nou ja, niet als je denkt een leuke man aan de haak geslagen te hebben natuurlijk, maar het idee dat je iets weet wat hij niet weet, vind ik dan wel weer erg grappig



Fijn dat het opgelost is Oranje (en Roos, maar ja, die leest mij niet omdat ik onder de negeerknop sta omdat ze niet zo goed tegen cynische opmerkingen kan :p)



Pearl: tja, ziek zijn kan natuurlijk, maar blijkbaar geloof je er niet zo in dat het zo is?



Look: ládingen batterijen heb ik inmiddels aangeschaft bij gebrek aan minnaarmateriaal. En ik waag me maar niet op een site. Voor ik het weet heb ik de high school vlam in m'n postbakkie



Stond op het punt om lustminnaar te mailen vandaag. Toch maar niet. Hij kan toch niet :( Vriendminnaar is even het land uit. Telefoonminnaar zit elke dag in m'n gedachten en neem ik ook mee naar bed ;)
Alle reacties Link kopieren
Theemok, nee nog 3,5 week
. Zegt dat genoeg Look?
Wat? Ik zie gewoon niks hoor! *groen*



Nouw, ik heb gelukkig oplaadbare speeltjes, dus batterijen zijn niet meer nodig. Maar alleen minnaar kan dat gspot dingetje en dat wil ik gvd gewoon nú! Dus ik ben op zoek naar het perfecte speeltje daarvoor. Dus. En ik wil gewoon dat wat Orange heeft! Aan speciale sites waag ik me ook niet, de visvijver blijkt al overvol en ik vind daar toch niet wat ik leuk vind.
Alle reacties Link kopieren
Niks aan dus Oranje

Lekker hoor! Enjoy ;)



Heb net lustminnaar toch gemaild. We gaan gewoon proberen om via een heleboel omwegen toch proberen te daten yessss! En hij mist me
Misschien gun ik me wel een hele dag om te landen!
Eentje maar?
Na een date van 2 uurtjes?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven