Minnaar, deel 31

10-12-2015 00:33 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al 30 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankerd in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de la?

Met andere woorden...



Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?



Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.



Het is fijn als je een avatar oploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.

...
Alle reacties Link kopieren
Ik ben achter mijn harde bescherming doodmoe...ik word er soms letterlijk niet lekker van. Vanmiddag voelde ik heel duidelijk mijn muur zakken. Vast houden dacht ik. Later ineens verdriet, huilen. Hij keek me een aantal keer recht aan, maar stelde steeds vragen over een bestelling bij een webshop. Ik weet zeker dat hij het zag. Deed me echt pijn, voelde de muur weer omhoog gaan. En toen het over was ging hij vragen stellen wat er nou was. Niks meer dus. Hij was bezig, had geen tijd, die bestelling moest weg. Ik had het al fijn gevonden als hij het op dat moment erkend had. Gewoon een "kop op meid" was voldoende geweest. Weer dezelfde deksel op mijn neus. En dat doet verdomd pijn. Pijn die ik weiger te blijven voelen. Tijdens het eten weer bijna in een andere discussie, weer gezegd niet te willen praten in bijzijn van onze dochter. Hij vond duidelijk vervelend dat ik geen zoen wilde geven toen hij ging werken. Reageer ik nou zo vreemd?
Alle reacties Link kopieren
Jij denkt dat hij van je voorhoofd af kan lepelen wat er aan de hand is? Hij is een man hè? Jij voelt je kut, hij moet dat aanvoelen, daarna vraagt hij wat er is, jij zegt "niks" want toen was het al over maar daarna krijgt hij als straf geen zoen en dan moet hij wederom snappen waarom hij straf heeft verdient? In mijn ogen reageer je inderdaad vreemd. Is het een plan om met een psych je verwachtingen en bijbehorende teleurstellingen eens onder de loep te nemen?

Dit advies heb je nu 1,2,3..5,6 eeeh 11 keer gehad?
...
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij kun je beter een topic op relaties openen Sunshine. Ik weet niet precies wat je wilt horen, maar ik vrees dat je het hier niet gaat halen..
Alle reacties Link kopieren
Is ook niet zo'n verkeerd plan maar in real stappen zetten lijkt me een nog veel beter plan eigenlijk!
...
Alle reacties Link kopieren
Eens, maar dat advies heeft ze al tig keer gekregen en het lijkt niet alsof ze daar iets mee gaat doen..
Alle reacties Link kopieren
Als ik sta te huilen, tranen sta te drogen, verwacht ik zonder meer dat hij dat ziet. Ik probeerde mijn bescherming te laten vallen, te voelen, wat ik zal moeten als er iets beter moet worden. Dat hij het volledig negeerde deed pijn. Dat ik hem weer moet vertellen niet te willen praten over scheiden in bijzijn van onze dochter klopt niet.

Wat ik hier verwacht te vinden, geen idee. Relatietopic zal me wrs afbranden, een minnaar hebben / willen lokt nogal wat uit.

Boodschap is iig duidelijk.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is die minnaar niet jullie grootste probleem Sunshine. Jullie hebben op vele andere vlakken problemen die op een relatie pijler beter tot hun recht komen denk ik.
Alle reacties Link kopieren
De minnaar is zéker niet het grootste probleem!



Je kan een nieuwe nick aanmaken en het hele minnaarverhaal weglaten. Is dat misschien een ideetje? Ik gun je echt een plek waar je je verhaal kwijt kan maar ik weet niet of dit de plek is, Sunshine. Ik denk dat wij niet zo heel veel kunnen met jouw verhaal, sorry.
...
Alle reacties Link kopieren
Onze problemen zijn inmiddels een stuk groter ja. Ik krijg alleen steeds de schuld in mijn schoenen, als ik geen ander zou willen was dit niet gebeurd. Moet bekennen dat het niet geholpen heeft nee...een aardig deel van de problemen hebben er mee te maken. Ook qua heftigheid. Soms kost het me nog moeite ook om niet stiekem contact te zoeken...Doe het maar niet, wil de gevolgen niet weten. Maar zou me graag even beter voelen.
Alle reacties Link kopieren
Denk je dat contact met je minnaar je beter doet voelen?
...
Alle reacties Link kopieren
Maar hoe jullie met elkaar omgaan, dat kun je volgens mij ook los van die minnaar zien. Dreigen, emotionele chantage, negeren. Echt, daar heb je geen minnaar voor nodig om rottigheid in je huwelijk te krijgen. Jullie zitten in jullie eigen schuttersputje en daar moeten jullie uit. Minnaar of geen minnaar.
Alle reacties Link kopieren
Wrs wel, eventjes. Realiseer me best dat dat vooral een pleister is. En dat de pleister er af trekken wrs vies tegen zou vallen. Wil niet denken aan de gevolgen als het uit zou komen.



Voor dit gedoe was het niet zoals nu. Al ging het vooral met mij niet zo best. Met ons ook niet. Verbale agressie ed waren er in mindere mate. Beiden uitgesproken vooral samen te zijn voor onze dochter. Het ging geloof ik iets beter tussen ons. Mijn minnaar tegen gekomen, voelde me zoveel beter! Het bracht ons dichter bij elkaar. Tot ik het verknalde. Dingen vond die in mijn relatie niet aanwezig waren. En ik mijn minnaar niet wilde / kon opgeven. Steeds ruzie. Als ik dat toch zou gaan doen kwam mijn man er weer mee dat het toch wel kon, of liet het ineens gaan. Verweet me later dat ik het niet afgebroken had. Moest eerst mijn minnaar bellen, we waren "betrapt". Later op de dag mocht het onder voorwaarden misschien weer door. Vind zelf niet dat alle schuld bij mij ligt.



Hij maakt zijn excuses voor wat hij gezegd heeft, maar puntje bij paaltje heb ik het veroorzaakt. Hij zei een paar dgn geleden weer te stoppen met verwijten.

Hij zit nog met mijn verliefdheid op een klasgenoot 11-12 jr geleden. Niks gebeurd. Hij verbood contact. Ook over mijn ex, waar ik tijdens onze breuk ruim 8 jr geleden mee was, moet ik me nog verdedigen. Het sluimerde, was geen oorzaak, ik ging niet vreemd. Steeds meer, over bv oppervlakkig sms contact wat ik in het begin had met iemand in Turkije. Voor zijn tijd mee geflirt tijdens mijn vakantie. Of over iemand die ik voor zijn tijd leuk vond, die bezet was. Ik heb daar schijnbaar wel eens mee gemaild in het begin. Dit met mijn minnaar zal hij me wrs voorgoed na dragen.

Therapie zal hier een hele kluif aan hebben denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Ik ben nieuw hier op het viva forum. Lees al eventjes met veel genoegen mee met diverse onderwerpen en ik vroeg me af waar jullie al die minnaars en minnaressen zoal zoeken/vinden?



Groet Spinning
Work hard, play hard
Alle reacties Link kopieren
In de bar, op de hoek van de straat, op de sportschool, in de parenclub, op het werk, op internet, op het viva-forum. Da's zo'n beetje de oogst van de laatste twee jaar
Alle reacties Link kopieren
Nou nog in slaap vallen...

Jullie hebben gelijk, mijn problemen horen hier niet thuis. Reacties zou ik nog wel waarderen, ik klets misschien wel wat mee als dat mag maar zal minder uitweiden over mijn strubbelingen.
Alle reacties Link kopieren
Sunshine, ik blijf je verhaal heftig vinden, maar ben het wek eens dat het hier niet thuishoort. Snap wel dat get oplucht, maar hier moeten jullie samen iets aan doen. En professionele hulp zou daar wel bij helpen denk ik zo, samen komen jullie er niet uit. En een minnaar helpt dat ook niet, maar vind het van hen ook weer te makkelijk om om het daarop tr schuiven dat de ellende daarmee begonnen is.



Welkom voor de nieuwelingen!



Spinning: mijn eerste was een bekende van me en mijn andere via SL



Maandag wee rheerkijke date gehad. Bijna elke week nu met nieuwe, hij is zo leuk en lekker. Dat word nog wat als Brieman weer thuis is, gaan we elkaar nog missen. Maar Oh wat ben ik blij als Brieman weer thuis is.
Alle reacties Link kopieren
Brietje, weet jouw minnaar ook dat het over is zodra je man thuiskomt? Hij is echt lang weg zeg, wanneer verwacht je hem thuis?
...
Alle reacties Link kopieren
Dat wordt inderdaad heel hard afkicken dan Brietje. Van elke week naar helemaal niks. Oef!
Alle reacties Link kopieren
Ik gooi 'm d'r nog maar eens in, Brietje. Geef jezelf de tijd om afscheid te nemen. Waarom moeten die 3,5 week per se volgepropt worden met dates? Straks zit je met een hoofd en hart dat in de war is op het moment dat je man thuiskomt.

En wat Roos zegt. Weet je minnaar wel dat er een einddatum aan zit?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geloof ik een soort van kruis. Datum wordt vanavond doorgeappt. Vind ik toch weer spannend zeg!
...
Lekker Roos!



spinrag, doorsmeren enz?
Alle reacties Link kopieren
Die 14 kruisspinnen beginnen aardig te jeuken ja!

Zou je het kunnen verleren denk je?
...
Alle reacties Link kopieren
Nee joh, het is toch net als fietsen?

Je moet gewoon het stof even van je fiets blazen.
Kruisman heeft je gevonden op basis van je goddelijke skills toch?
Alle reacties Link kopieren
Dit weekend eerste date via SF ben erg benieuwd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven