Minnaar, deel 31

10-12-2015 00:33 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al 30 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankerd in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de la?

Met andere woorden...



Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?



Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.



Het is fijn als je een avatar oploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.

...
Alle reacties Link kopieren
Afkicken is lastig, had ik al gemerkt.
Love bubbles....
Alle reacties Link kopieren
Aftellen kan hier ook beginnen, hoewel.... ik ken dit heerschap al een poosje en het zou me dus niks verbazen als hij weer afhaakt. Wie weet reiken mijn feromonen heel ver dit keer!
...
Alle reacties Link kopieren
Hier is het aftellen ook weer begonnen!



En ik schijn een wijndate geregeld te hebben. Ik zeg: goed bezig
Alle reacties Link kopieren
Phoebal, jij bent een oudgediende toch? Doe es een tipje?
...
Alle reacties Link kopieren
Zie Pm Rooss.
Alle reacties Link kopieren
Weet je man van je minnaar Brietje?
Alle reacties Link kopieren
quote:whatamess schreef op 12 februari 2016 @ 12:14:

Weet je man van je minnaar Brietje?

Nou... wat denk je zelf?



Hai Phoe!
...
Alle reacties Link kopieren
Hai Rooss!



Ben je alweer voor de bijl gegaan, Focus?
Alle reacties Link kopieren
quote:Focus4life schreef op 12 februari 2016 @ 10:32:

Afkicken is lastig, had ik al gemerkt. Kan er hier over mee praten...wat een klote tijd
you can't handle the truth
Ja, de periode na een relatie is echt waardeloos :(



En ik hoop dat dat hier nog heel lang duurt! Vanochtend een heerlijke koffiedate gehad en op korte termijn misschien zelfs een nachtje weg, hmmmh...



Phoebal? Tell us more ...
Alle reacties Link kopieren
quote:Phoebal schreef op 12 februari 2016 @ 13:36:

Hai Rooss!



Ben je alweer voor de bijl gegaan, Focus?



Nee, die tijd is voorbij geloof ik, dat ik met gebonden vrouwen date zeg maar.

Het is wel afkicken, want het was gewoon goed gaaf en alles bij elkaar.



Ga voor ongebonden haha (Maar dat gaat mij nog niet zo goed af, dat werkt toch anders )
Love bubbles....
Alle reacties Link kopieren
Ik kan er gelukkig niet echt over mee praten en hoop dat nog heel lang zo te houden. Eerdere lovers verwaterden gewoon tot vriendschap.

Maar ze zeggen toch: the best way to get over some one...
Alle reacties Link kopieren
Blijft afkicken
Love bubbles....
Alle reacties Link kopieren
Mannen, hou es op met dat gejammer, nu weten we het wel. Hop, schouders naar achteren en open de jacht zou ik zo zeggen.
...
Alle reacties Link kopieren
Hier kunnen wij mannen anoniem onze gevoelige kant kwijt. De enige plek!

Laat ons even lekker jammeren zodat wij hierbuiten stoer en mannelijk kunnen zijn.
Love bubbles....
Alle reacties Link kopieren
Eens met Roos hoor, dat gejammer doe je maar op de klets bijvoorbeeld. Wees een kerel en hou op met dat gezanik. Het is A) ongeil en B) ongeil en C) doodvermoeiend. Zoals eerder gezegd: zet eens een ander liedje op. 'Laat ons even lekker jammeren', dat heb je al uitgebreid gedaan.
Alle reacties Link kopieren
Aha okay.

Het was niet de bedoeling om (A)geil, (B)geil en (C)enerverend te zijn. Dat doe je maar met je lover. Tekst is zo platonisch.

Ik snap je punt hoor, maar is er hier niet alleen maar sprake van herhaling van zetten al 30+ delen? No pun intended.

En mogen mannen niet hier jammeren? Of is dat exclusief aan jullie besteed?

Volgens mij bestaat er ook een negeer knop, als je zo aan deze jammerende mannen stoort, kleine handeling, groot plezier.



Nu houd ik op met zeuren.



Veel plezier jullie.
Love bubbles....
Alle reacties Link kopieren
Je mag best (eventjes) jammeren hoor, als je a) ook iets doet met de feedback en b) ook nog iets anders hier in te brengen hebt dan 'het is zo moeiluk'. Tuurlijk, het is kut, scheiden = lijden enzo. Maar met alleen maar oh het is zo zwaar, daar schiet niemand wat mee op. Vind ik
Alle reacties Link kopieren
True
Love bubbles....
Alle reacties Link kopieren
Jullie hebben gelijk hoor...

Nou hier weer half in het zadel...leuke apps met vrouw waar meer in zit 😆

Alleen hou ik het even af omdat ik er nog niet echt aan toe ben...
you can't handle the truth
Alle reacties Link kopieren
Tekst is zo platonisch? Ehm... aha, oké. Ik ken anders heel veel onplatonische teksten. Zal wel aan mij liggen dan. Of aan jouw woordkennis kan ook.

Eens met Phoe en Mok hoor, wat een gepiep. Even huilen mag best maar als dat je enige input is ben ik snel klaar inderdaad.



Jack, jij had toch afspraken met je vrouw? Eerst verbetering thuis, anders een minnares ofzo? Of heb ik het nou verkeerd begrepen?
...
Alle reacties Link kopieren
Ach, laat ook maar.
Love bubbles....
Alle reacties Link kopieren
Ik hou het voor gezien hier, vanwege de topicpolitie. Geen zin meer in. Bye!
Alle reacties Link kopieren
quote:Focus4life schreef op 12 februari 2016 @ 15:46:

maar is er hier niet alleen maar sprake van herhaling van zetten al 30+ delen? No pun intended.

En mogen mannen niet hier jammeren? Of is dat exclusief aan jullie besteed?

Volgens mij bestaat er ook een negeer knop, als je zo aan deze jammerende mannen stoort, kleine handeling, groot plezier.







Tuurlijk is het hier een herhaling van zetten, maar dat komt doordat er steeds nieuwe input is. Als iedereen hier alleen maar oneliners gaat posten van ach en wee, dan kunnen we dit topic wel opdoeken. Het gaat er toch om dat je hier je verhaal doet, daar reacties op krijgt en er dan vervolgens wel of niet wat mee doet? Dat dat steeds op hetzelfde neerkomt, ben ik met je eens. Maar doordat ieders situatie weer wat anders is, blijft het toch boeiend. Iemand die dan alleen maar komt zuchten dat ie het zo moeilijk heeft, mwah, laat maar, inderdaad.



Hoezo, mogen wij alleen maar jammeren? Ik zie de laatste 5-10 pagina's alleen maar twee heren jammeren. Daar heb ik al eerder wat van gezegd, wordt niks mee gedaan. Dus dan nog maar eens een keer.
Alle reacties Link kopieren
Oh theemok, niet vervelend bedoeld, ik zie 30 delen waar veel in gejammerd wordt.

Over nieuwe input merk ik weinig van (als de input: over 3 dagen weer een date! en een week later over 2 dagen een nieuwe date... Rinse repeat.)

De oneliners vallen wel mee, vaak een reactie op een stelling een vraag etc.

Het verhaal gedaan maar dan uitgemaakt voor watje, grow up, ballen etc. (Niet echt respectvol, toch?)



Leuke plek als je door 2 niet nader te noemen gebruikers daar elke keer wordt voor uitgemaakt.

Het is de toon die de muziek maakt (openingspost), en op dit moment vind ik de muziek hier behoorlijk vals.



Voor de rest eens met NouwNouw.



Tip: Negeer mij, hoef je niet aan mij te storen ;)



Ciao!





Veel plezier in dit topic en de talloze delen verder.
Love bubbles....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven