Minnaar, deel 32.

30-03-2016 11:23 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al 31 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.



Vliegt jouw hart vrij rond, vangbaar met een netje voor elke jager met stoute ogen of ben je een stoere krijgster met pantser en harnas? Moeten de mannen hún hart beschermen omdat jij voor de lust gaat en niet voor de liefde?

Met andere woorden...

Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?



Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.



Het is fijn als je een avatar oploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.

...
Alle reacties Link kopieren
Yeuh, Rooss bedankt.
Trahit sua quemque voluptas
Alle reacties Link kopieren
Wanneer is een topic vol?
Alle reacties Link kopieren
Bij 3000 posts.
Alle reacties Link kopieren
Maar goed, liefdeloze seks dus en nonknuffels.



Het moet natuurlijk niet. Zeker als je vreemdgaat kan ik me best voorstellen dat je bepaalde zaken, dingen, gevoelens niet met je minna(a)r(es) wenst te delen. Ik zou het wel als enorm gemis ervaren, er zelfs wel een tikje verdrietig van worden.



Choco, waarom blijft hij eigenlijk slapen als hij zo'n moeite heeft met die intimiteit? Dat zou dan het eerste zijn dat ik weg zou laten denk ik.
...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog in het andere deel geschreven
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik ook. Ik heb eenmaal een overnachting gehad met minnaar en daarna besloten we allebei dat niet meer te doen. Terwijl ik zonder probleem een vakantie doorbracht bij een sv. Die lijn is dun blijkbaar.
Alle reacties Link kopieren
Hey, happy new topic!
Alle reacties Link kopieren
quote:Phoebal schreef op 30 maart 2016 @ 11:31:

Ja, ik ook. Ik heb eenmaal een overnachting gehad met minnaar en daarna besloten we allebei dat niet meer te doen. Terwijl ik zonder probleem een vakantie doorbracht bij een sv. Die lijn is dun blijkbaar.

Zeker.



Ik wist ook zeker dat oud-minnaar oud-minnaar was en moest blijven toen ik de volgende ochtend wakker werd. Ik wilde hem weg. Weg van mijn bed, mijn lijf en mijn neus.

Manman, wat kan je afknoedelen de volgende ochtend.
...
Alle reacties Link kopieren
Nee, het was een middagdutje. Hij blijft niet de hele nacht slapen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 30 maart 2016 @ 11:39:

[...]



Zeker.



Ik wist ook zeker dat oud-minnaar oud-minnaar was en moest blijven toen ik de volgende ochtend wakker werd. Ik wilde hem weg. Weg van mijn bed, mijn lijf en mijn neus.

Manman, wat kan je afknoedelen de volgende ochtend.Oh! Dat is ook een optie ja. Hier was het juist andersom. Het begon opeens op een echte relatie te lijken, meer dan de bedoeling was. Daar zijn we wel even van in de war geweest. Ik vraag me nu ik dit type me af of het weer zo overdonderend zou zijn. Ik denk het niet eigenlijk, we weten nu veel beter waar we staan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Chocopinda schreef op 30 maart 2016 @ 11:42:

Nee, het was een middagdutje. Hij blijft niet de hele nacht slapen.



Middagdutje?? Hoe oud is hij?

Ik bedoel, ff doezelen tussen twee rondes in ok, heerlijk. Maar echt slapen en dan weer wegwezen. Hum..
Alle reacties Link kopieren
Blijven slapen bij elkaar doen we niet meer. Wat phoebal schrijft, het werd te close en verwarrend. Wil het wel maar werkt gewoon niet goed. Deel 32, yes.
Alle reacties Link kopieren
quote:Phoebal schreef op 30 maart 2016 @ 11:49:

[...]





Middagdutje?? Hoe oud is hij?

Ik bedoel, ff doezelen tussen twee rondes in ok, heerlijk. Maar echt slapen en dan weer wegwezen. Hum..Ja, dat bedoel ik. Maar ik had net zo goed alleen in dat bed kunnen liggen. Daarna wel weer gesekst. Maar het is de manier waarop he.
Alle reacties Link kopieren
ik denk dat ik me redelijk goedkoop zou voelen.
Trahit sua quemque voluptas
Alle reacties Link kopieren
Apart choco... Mijn minnaar kan ook opeens razend snel verdwijnen in de douche, telefoon spelen net zo. Maar doet dat wel al naknuffend en verder opgeilend.

Maarreh, dutje doen? Put je hem zo uit?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zo blij dat die stomme telefoon totaal buiten bereik blijft tijdens mijn dates. Wat een afknapper zeg, dat gespeel met dat rotapparaat.
...
Alle reacties Link kopieren
Yes, nieuw topic!
Alle reacties Link kopieren
Is ook zo roos, bij kortere dates zie ik dat ding gelukkig niet. Wel toen we nog dagen met elkaar in een hotel zaten, dan heb ik er ook minder moeite mee.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu 1,5 jaar iets met meneer2 en de seks wordt alleen maar beter. In het begin ook goed, maar we gingen destijds van het ene naar het andere standje zonder knuffelen etcetera. We moesten er echt even inkomen.



Telefoon even checken vind ik geen probleem eigenlijk. Soms kijk ik ook even: de kinderen zitten immers op school. Ik ga geen appjes of zo beantwoorden of een spelletje doen. Doet hij overigens ook niet. Douchen ook geen probleem, meestal vraagt hij of ik meega.



Eigenlijk ben ik best makkelijk als ik mezelf zo teruglees..



Misschien nog even volhouden choco
Alle reacties Link kopieren
Phoebal, schreef jij hier vroeger mee onder een andere naam?
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben nu bijna 2 jaar iets. En het zelfde als bij secr het wordt alleen maar beter

Wij knuffelen heel wat af zou ook niet zonder willen.

Heerlijk na afloop en geleidelijk over gaan in het volgende. Ik hou ervan.



Vorige week mijn verticale date gehad. En ja ik vind hem nog net zo leuk.

Heb besloten hem te houden

Over twee weken weer een uitgebreide date. Ben aan het aftellen.



Wij bergen onze telf op. Even de rest van de wereld afsluiten.
Alle reacties Link kopieren
Hi Spinsels, jullie zien elkaar best wel vaak, leuk hoor! Bij ons zit er meestal 6-9 weken tussen en vind ik best wel lang.
Alle reacties Link kopieren
De goede lezer heeft ontdekt dat ik een X erbij heb gekregen
Alle reacties Link kopieren
En ik maar denken dat je een nieuwe date had Oranje



Waarom doen jullie dat eigenlijk, dat periodieke wissen?



Secr, klopt! Ik stond altijd automatisch ingelogd en opeens niet meer. Ik kon mijn wachtwoord niet meer achterhalen, dus vandaar..



Telefoonspelletjes spelen tijdens een date??? Dan heb je toch wel iets beters te doen? Ik ben wel altijd bereikbaar, maar doe voor de rest niks met onze telefoons. Nou ja, trouwfoto's bekijken dan enzo

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven