Minnaar, deel 32.

30-03-2016 11:23 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al 31 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.



Vliegt jouw hart vrij rond, vangbaar met een netje voor elke jager met stoute ogen of ben je een stoere krijgster met pantser en harnas? Moeten de mannen hún hart beschermen omdat jij voor de lust gaat en niet voor de liefde?

Met andere woorden...

Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?



Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.



Het is fijn als je een avatar oploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.

...
Alle reacties Link kopieren
Ik ben het eens met Spinsels vwb de eeuwige discussie. Ik weet dat het niet klopt. En alhoewel ik heerlijke tijden heb meegemaakt, zijn er ook dingen (zie bovenstaand berichtje) dat maakt dat ik het minnaresschap soms grondig haat.
Alle reacties Link kopieren
Secr dat zo druk hebben geloof ik nooit zo, als ze geil zijn hebben ze wel ineens tijd om te appen. Heb er ook zo eentje gehad, hij kon dagen stil zijn en dan ineens werd ik plat geappt terwijl hij het druk had. Dat vreemdgangers thuis niet of weinig kunnen appen snap ik wel maar 6 weken stilte vind ik wel erg lang.



Mijn minnaar is single en dat is dan toch wel weer erg makkelijk....maar kan ik hem nog wel mijn minnaar noemen
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat het voor mannen anders werkt. Vrouwen kunnen makkelijk multitasken en maken voor alles tijd. Maar mannen zitten toch iets anders in elkaar. Het lijkt alsof de focus voor een man of op de minnares ligt, de vrouw, of iets anders. Niet allemaal tegelijk. Natuurlijk wil ik niet generaliseren. Er zullen vast uitzonderingen zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het "ligt het soms aan mij" stukje weglaten. Ik zou daar flink van moeten zuchten, laat staan een man.

Nu vraag ik an sich geen gemultitask maar ik vind het wel belangrijk om een plekje in te mogen nemen. Daar puzzle ik nog wel eens mee.

Blijft lastig om tevreden te zijn met wat je hebt/krijgt. Niet mijn sterste kant. Zucht.
...
Alle reacties Link kopieren
Ja haha Rooss, zo heb ik het niet geformuleerd naar hem (al dacht ik het wel ) zei meer iets in de trant van 'je lijkt wat kortaf'.



Fijn hoor Pearl, zo'n single man . Dat duurt ook alweer een tijd, nietwaar?
Alle reacties Link kopieren
Ja secr, ongeveer 9 maanden nu. Voelt goed



Sommige dingen kun je best noemen zonder zeurderig over te komen
Alle reacties Link kopieren
Secr, leuk je weer te spreken. Hier ook geduurde de vakantie toch dagelijks wat berichtjes over en weer.

Eigenlijk nooit 24 uur stilte.

Ik benoem het wel hoor. Hou er ook niet van als nr 2 kort af reageert , je kan het niet zien door de telf heen hoe iemand zijn mood is dus navragen maar. Als die dat niet leuk vind , jammer dan. Zo als roos zegt ik vind ook dat ik een plekje bij hem mag bezetten inmiddels na 2,5 jaar waar hij rekening mee moet houden. Dat doe ik andersom ook. En als hij dat vergeet. Herrinder ik hem daar fijntjes aan.

Gelukkig kan dat bij ons zonder schade aan te richten. En soms benoem ik het zelfs dat ik idd net een vrouw ben en ja ook soms zo mijn zeur periodes heb.
Alle reacties Link kopieren
Volop voorpret voor een heerlijke date hier! Aftellen is zo leuk
Alle reacties Link kopieren
Mwah, niet als je opeens nog een week langer af moet tellen omdat hij het verkeerd in zijn agenda had gezet
Alle reacties Link kopieren
handig hoor...



Hier eindelijk op 1 hand af te tellen
Hier nog niets spcifieks gepland maar leuke voorpret hebben we al.

Aankomende dagen kunnen we weer goed opgewarmd worden met de tropische temperatuur.



Hoesje lekker hoor dat je af kunt tellen.



Phoehal grr dat is giga balen.
Alle reacties Link kopieren
Wat een sukjel Phoe!
Alle reacties Link kopieren
Lekker Hoesje, nog maar 1 hand! Hehe, eindelijk mag je bijna!



Oranje, dat zei ik dus ook... Hoe kun je je nou een week vergissen? Hij had wel een goede reden om niet te kunnen, daar niet van. Maar toch, hoe graag wil je dan.. Ik wacht al zo lang... Hmm, nou ja.. Ik ben meer needy dan hij blijkbaar. Stom.



Ben sowieso een beetje grommelig op minnaarsgebied geloof ik. De trainer is ook een beetje matjes. Het is dat ik hem irl gezien en geproefd heb, anders weet ik niet of ik hier nog zin in heb. Ben een beetje klaar met de koetjes en kalfjes. Elke poging van mij om het een beetje op te stoken loopt op dit moment dood. Ook al heeft hij een goede reden (ziek en operatie). Ook stom... Gmbrl..



Maar mijn libido is sky high en ik kruip tegen de muren op. Ik wil niet meer wachten!



* einde grommelbericht *
Alle reacties Link kopieren
Theekransjes zijn bij voorbaat kansloos Phoebal, zeker als jij de trainer al niet naar een higher level kunt brengen, dan wordt het niks meer.....



Hier hard aan het werk met datevoorbereidingen! Het is een hete zomer
Alle reacties Link kopieren
Dag dames,



Stel me eventjes voor. Nieuw hier, heb n relatie van 7 jaar. Op het moment zit ik er bijna middenin...berichtjes, spanning, we gaan afspreken.

Het leek me fijn hier om met jullie mee te kletsen, geloof dat ik veel aan jullie ervaring heb ????.

Groetjes van deze newbie xx
Alle reacties Link kopieren
Welkom jillke..

Eerste minnaar? Hoe ben je er zo in verzeild geraakt?

Open relatie?
Alle reacties Link kopieren
Eerste minnaar inderdaad, superspannend dus.

Ik ben erin verzeild geraakt door mijn eigen gevoelens.

Ik geloof dat iedereen wel zoiets meemaakt, het is wel jammer dat niet iedereen een open relatie tolereert.

Niet om eroplos te neuken...dat zou mijn essentie helemáál niet zijn.

Maar soms zou je net even dat tekort wat je mist kunnen aanvullen in een relatie met iemand anders.

Je bent nameljjk geen bezit van iemand, maar van jezelf.

Ik ervaar dat het geile chatten mij een positieve boost geeft. Krijg er weer energie van, en sinds die tijd dat ik chat is mijn sexleven met mijn vriend ook weer opgefleurd.



Ik lees ook de problemen die het met zich meebrengt zoals jullie je ervaringen beschrijven. Maar met alleen maar rozengeur en maneschijn wordt het leven ook al gauw saai...

Oei is ook wel fout gezegd, maar zijn we dat niet allemaal hier ??
Alle reacties Link kopieren
Spannend Jillke,



En net als zovelen van ons geen "open relatie" dus?

Besef dat er maar één weg is, en die gaat niet meer terug.

Als je dat eenmaal hebt geaccepteerd en je kunt het voor jezelf houden, dan moet je er vooral voor gaan.

Doe het voor jezelf, hou het bij jezelf en weersta de drang naar openheid erover tegen je naasten x
Wat fijn dat alles steeds goed komt
Alle reacties Link kopieren
Lief advies!



En geniet van jullie voorbeidingen ladies xx
Alle reacties Link kopieren
Ik kan die problemen best missen hoor.

Zoals GV zegt, er is geen weg meer terug.

Wel eens met je man gepraat dan over open relatie?

Of is het echt juist die spanning dat je aantrekt?
Alle reacties Link kopieren
Terecht gegrommel pheebs... Theekransjes kan ook met vrienden.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij ben ik zo de sahara weer ingewandeld onbedoelt.

Nee echt, ik moet niet eens aan seks denken, veel te heet!



Heb wel een spannende man in het vat, het andersommetje van Phoebal, hij probeert het gesprek steeds te vergeilen en staat als een trappelend ezeltje te wachten tot hij ein-de-lijk dickpics mag sturen (not gonna happen) en loopt immer tegen een bloedjenuchte Rooss aan. En foto's stuur ik ook al niet.



Met vivaman loopt het niet helemaal gladjes maar ik denk dat we een modus gaan vinden. Nu mezelf daar nog even van overtuigen.



En voor de geinteresseerden, Ed is van de wereld afgevallen denk ik. Hij zou me nog iets terugsturen maar dat gebeurt niet en ook van social media is hij vertrokken.

Jammer maar soit.
...
Alle reacties Link kopieren
Oh, ik kruip juist tegen de muren op. Ik word ook door mijn eigen vent keihard afgewezen met het is genoeg geweest



Theekransje zou ik het ook weer niet willen noemen want de trainer komt met zeer creatief beeldmateriaal . Maar we hebben een andere kijk op dingen; hij wil 'geen spoorboekje van een date' en ik vind het wel geilzellig om te communiceren wat voor verwachtingen en wensen er zijn. Het is dat die eerste date wel wow was want anders zou ik denken: jammer dan. Nou ja ach, voor nu is dat plan b want er spelen andere zaken.



Met viva man niet gladjes Rooss? Op welk vlak? Jammer dat Ed dood neer gevallen is.



Oranje, zelfs ik? Heerlijk die hete zomer van jou! Nog minder dan een maand en dan mag ik ook weer. En er is beloofd dat er geëxperimenteerd gaat worden. Zinnnn!



Jillke, welkom in de poel des verderfs

Geniet van dit moment want leuker dan dit gaat het niet worden (wel geiler waarschijnlijk ).
Het is erg warm weer maar goed om overdag nog heter te worden om s'avonds lekker los te gaan.

Gisteren met mijn eigen vent naar naaktstrand geweest en niet geheel ongeschuldig gezwommen.



Ooh ik heb als goed is zeer binnenkort ook een date staan, niet met de buurman maar veilig op afstand minaar.

De buurman vandaag wel tegengekomen maar liep snel door had geen behoefte aan gesprek of de spanning met hem op te zoeken.



Phoebal zit er wel een date binnenkort in of is dat nog afwachten.



Rpos wijntje pakken dan, ben je niet meer nuchter.

Wel jammer dat je niets meer van Ed vernomen hebt.

Viva man tja wie weet kom je snel tot een modus waar het wel lekker glad van wordt.
Ooh ja Jilke welkom bij de club.

Heb je de persoon al ontmoet of is het via de chat?

En wat andere ook al zeggen er is geen weg meer terug.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven