Minnaar, deel 32.

30-03-2016 11:23 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al 31 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.



Vliegt jouw hart vrij rond, vangbaar met een netje voor elke jager met stoute ogen of ben je een stoere krijgster met pantser en harnas? Moeten de mannen hún hart beschermen omdat jij voor de lust gaat en niet voor de liefde?

Met andere woorden...

Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?



Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.



Het is fijn als je een avatar oploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.

...
Alle reacties Link kopieren
Kan me, met alles wat er over en weer is gegaan, ook niet voorstellen dat het zo loopt. Dat er niet iets heel anders aan de hand is ofzo. Probeer niks te zonnig te zien maar kan het me gewoon niet voorstellen.
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal
Alle reacties Link kopieren
Moeder1983.

Jou verhaal komt erg overeen met mijn exminaar alles verschilde wij njet veel leeftijd. Maar ook een bekende. Veel dezelfde vrienden en bekenden. Brieman kent hem ook zelfs dus heel gevaarlijk.

Idd verliefde gevoelens vertroebelen alles. Is alles wat je belangrijk vind in een relatie niet meer te vinden bij je huidige partner? En dit is nu allemaal lekker en spannend maar zou hij een je levenspartner kunnen zijn ondanks het leeftijdsverschil. Wat zijn z'n mindere trekjes en hoe irritant zou je die in het dagelijkse leven vinden.

Het niet weten wanneer je weer afspreekt maakt je helemaal gek obsessief bijna, herkenbaar, je wilt alleen maar bij hem zijn en de tijd stilzetten en nooit meer uit de armen weg willen en ee boel lekker de boel laten. Helaas kan dat njet en moet je je normale leven leuk kunnen leiden. Is het spannende bij je minaar niet te gebruiken bij je huidige partner. Mijn minaars leven heeft mij eigen sexleven ook flink opgespiced. Daardoor nog meer van mijn man gaan genieten.

Maar iemand loslaten waar je zo verliefd op bent maar niet mag is zo verschrikkelijk moeilijk. Het onbereikbare is dan het gene wat je het liefste wilt. Sterkte.
Alle reacties Link kopieren
Subon wat super k*t. Hij had wel ff iets kunnen sturen idd. Frustrerend!!
Subon, wat een naaistreek! Ik zou ook heeeeeel pissed zijn! Hoor dan nog liever een k*texcuus, dan gewoon helemaal niets... Dan ga je je toch vanalles afvragen..
Alle reacties Link kopieren
Nog steeds niks gehoord, meis?
...
Alle reacties Link kopieren
Nog steeds niks. Niet meer online geweest sinds uren dus ook niet gelezen.

Nou, meneer kan voor nu het piep krijgen. Ik ga lekker de dingen dit weekend die ik gepland had en volgende werkweek zal ik nog wel eens zien wat ik doe als ik niks meer hoor.
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk. Gewoon een lekker weekend van maken en kijken of je het een beetje uit je hoofd kan zetten. Maar het is wel raar. Echt raar.

Het ene moment superleuk contact en ineens dit. Heel erg vreemd.
...
Alle reacties Link kopieren
Precies. Huidige online zijn klopt ook niet met laatste periodes.

Doorademen en verder gaan
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal
Alle reacties Link kopieren
Oei! Subon dat is wel heel heel naar zeg!



Moeder, welkom hier! Hoteldebotel op iemand in je nabije omgeving...Autsj! Heel onverstandig....nja ik sluit me aan bij mijn voorgangsters!



Even een onderwerpje de groep in gooien....



Safe sex?! Met je minnaar?! Op de eerste date?! Jullie meningen/ervaringen graag
Alle reacties Link kopieren
Subon, jeetje, dat is echt vreemd, ben heel benieuwd naar zijn verklaring!



Bedankt voor al jullie reacties. Natuurlijk niet allemaal de dingen die ik wil horen, maar stiekem weet ik het wel... Onverstandig is t, heel erg zelfs! Maar ook zo verslavend, precies wat Brietje zegt... Omdat t zo onverstandig is, is t des te lekkerder. Stom hoe dat werkt. Maar bij jullie komt er nooit gevoel kijken bij een minnaar? Of hoe werkt dat? En hoe doe je dat? Ik ben echt een groentje in minnaarland haha, dus ik heb er geen idee van.

Voor nu wacht ik even af, contact is er veel, maar het is echt niet altijd leuk via de app. En hoe graag ik zou willen, er zou geen toekomst voor mij en minnaar weggelegd zijn. Voornamelijk vanwege leeftijdsverschil, mensen zien ons aankomen haha!

Met mijn man is het moeilijk, we zijn elkaar kwijt geraakt in n heftige periode in ons gezin. Wij zijn daar verschillend mee om gegaan. En hoewel dat op dat moment niet voor afstand zorgde, doet het dat nu wel, nu het weer rustiger is. En we krijgen elkaar niet terug gevonden. Seks heb ik niet meer met hem, heb er geen zin in. Dus helaas geen opspicen door minnaar... Maar denk ook dat hij zo geen eerlijke kans krijgt, als minnaar de hele tijd in mijn hoofd zit.

Ik heb t nog allemaal niet helder!
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij heb je het aardig helder....alleen wil je er nog niet aan geloven!
Alle reacties Link kopieren
quote:123_D_T_eyes schreef op 29 april 2016 @ 22:47:

Volgens mij heb je het aardig helder....alleen wil je er nog niet aan geloven!Nou, dat. Ergens diep van binnen weet je het wel.
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal
Alle reacties Link kopieren
Wat hebben gevoelens hiermee te maken, Moeder? Zijn jouw acties minder dom omdat je verliefd bent? Je schetst het zelf al prachtig, juist het onverstandige maakt het zo fijn toch? Denk je nooit aan je kinderen als je op je toyboy duikt? Je kent hem uit het verenigingsleven nota bene, als er ergens geluld wordt...

Maar ja hoor, ik heb gevoelens gehd voor minnaars. En ik ben ook de grens over gegaan. En keihard op mijn smoel gegaan.

Dat liefdesverdriet heeft heel lang geduurd, veel te lang. Stiekem verdriet is verschrikkelijk en ik had een open relatie. Ik vond dat ik niet moest zeiken, geen verdrietrecht had. En dat maakte het allemaal nog veel erger.

Ik had de stekker er veel eerder uit moeten trekken maar ja, verliefd enzo. Verliefdheid is trouwens maar een lullige samenklontering van allerlei chemische middelen in je lijf. Het maakt je niet handelingsonbekwaam ofzo.



Blue-eyes, ik ben geen safe sekser. Zou me eigenlijk regelmatig moeten laten testen maar daar ben ik niet soafobisch genoeg voor.

En jij? Seks jij safe?
...
Alle reacties Link kopieren
Roosss, ik wel! Maar dat is voor mij meer nog om zwangerschap te voorkomen dan soa-technisch. soa technisch, en dat is misschien wishfull thinking, zou ik een minnaar die eerst wel met condoom wil meer vertrouwen dan degene die meteen eerste date zonder wil....



Het is serieus al eens een showstopper geweest bij een erg leuk (online) contact. Het feit dat ik zei niet zonder condoom te willen neuken betekende meteen een dikke doei vanuit hem. Dat zette mij wel aan het denken en spookt zo nog door mijn hoofd, daarom benieuwd naar jullie meningen/ervaringen.
Alle reacties Link kopieren
Het is bij mij nauwelijks een gespreksonderwerp, als mijn minnaars erover beginnen dan kletsen we erover, wat wil je, wat is het risico. Ik sputter niet als ze safe willen, het is prima.

Zwanger word ik niet dankzij mirena en dat is maar goed ook. Op eoa manier neuk ik condooms vaak aan flenters of ik ben er weer eens eentje kwijt. Zo niet aan mij besteed, die dingen.
...
Alle reacties Link kopieren
Hi huismoeder, je haalt nu allerlei dingen in je hoofd over een toekomst met hem. Ziet hij dat wel zitten? Twee kinderen opvoeden die niet van hem zijn op zo'n jonge leeftijd?



Subon, veel plezier dit weekend met al je bezigheden.
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal, ben ik ook weer eens. Ik lees zo nu en dan mee. Toen ik mijn minnaar net had schreef ik hier een tijdje actief mee. Deze minnaar heb ik nog steeds. Nu alweer bijna 2 jaar.



Huismoeder; de reden dat ik nu weer reageer is oa door jouw verhaal. Ik zat toen in dezelfde positie. Ik was niet op zoek naar een minnaar. Het overkwam me. Ik werd verliefd op iemand vrij dicht in de buurt.(oke, niet zo extreem als bij jou) Daaruit ontstond een affaire. Ook mijn huwelijk was slecht. Dat je smoorverliefd bent op minnaar is slopend. Maar te lekker en verslavend om te stoppen.

Hoe ik het gedaan heb? Ik ben slap geweest en ben al die tijd hiermee doorgegaan. De verliefdheid wordt op een gegeven moment minder en dan wordt het makkelijker, dat vind ik tenminste.

Ik begrijp jouw situatie in elk geval volkomen. Wilde ik even kwijt. Maar wees echt voorzichtig. Als iemand je betrapt is de schande groot in jouw geval en heb je volgens mij geen leven meer. Sterkte!!
Alle reacties Link kopieren
Interessante topic
Never let go of your dreams
Alle reacties Link kopieren
Moeder, zijn je partner en jij al in relatietherapie geweest?



Ik heb geen enkel probleem met gevoelens voor minnaars, maar ze hebben in het verleden mijn blik behoorlijk vertroebeld en de balans verstoord. Ik ben dol op Kees, zeker verliefd en misschien inmiddels ook wel een beetje meer. Ik heb gewoon een enorm groot hart wat er steeds weer nieuwe kamertjes bij bouwt. Het kamertje voor mijn man is nog steeds het grootste en het mooiste.



Ik doe met minnaars aan safe sex. Is ook de afspraak met mijn man. Maar met Kees niet meer (en ook dat eerst even kortgesloten met mijn man).
Alle reacties Link kopieren
Mooi gezegd, van die kamertjes
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal
Alle reacties Link kopieren
quote:Oranjexxx schreef op 30 april 2016 @ 08:09:

Ik heb geen enkel probleem met gevoelens voor minnaars. Ik ben dol op minnaar, zeker verliefd en misschien inmiddels ook wel een beetje meer. Ik heb gewoon een enorm groot hart wat er steeds weer nieuwe kamertjes bij bouwt. Het kamertje voor mijn man is nog steeds het grootste en het mooiste.



Ik doe met minnaars aan safe sex. Is ook de afspraak met mijn man. Maar met minnaar niet meer.



Nou, dit dus. Scheelt weer typen.



En wat Rooss zegt, verliefdheid is "maar" een chemisch dingetje. Het zijn de stofjes in je lijf. Als je er zo nuchter tegenaan kijkt, gast de magie er al een stukje af. Misschien dat dat je in staat stelt nét iets harder na te denken?
Poe safe sex is hier geen discussie, zonder condoom gaat het gewoon niet gebeuren.. Zelfs een afknapper als blijkt dat man op moment supreme niets bij zich heeft.. Of je geeft aan dat je geen condooms kan/wil halen (ivm kans op betrapt worden) of je neemt ze als man zijnde zelf mee.. Ik snap mannen ook niet die het zomaar zonder willen doen, dan heb je wel heel blind vertrouwen in dat de vrouw aan de pil is oid..



Heb in het verleden van een vaste scharrel een soa gekregen incl HPV en uitstrijkjes ellende, dus toen was ik wel genezen..



Na langere tijd met 1 iemand wil ik het wel overwegen, na testen, maar dan moet je ook zeker weten dat ie niet met iedereen de koffer in duikt.
Alle reacties Link kopieren
Eerste keren sowieso altijd safe gedaan. En wil iemand dat niet dan is het jammer maar helaas hoor. Ik vind het zelf altijd zo'n afknapper als een man zodra je een condoom omdoet de boel gelijk slap hangt. Brieman nooit problemen mee rond eisprong. Liever niet natuurlijk. Ik snap echt dat het minder lekker is maar he, je hebt evengoed sex alleen voel je het ff minder. Wij vrouwen ook. Gewoon staan en je werk doen
Alle reacties Link kopieren
Er zijn wel een hoop piemels met condoomvrees, alsof er hersens in dat ding zitten
Alle reacties Link kopieren
Soms wel....althans dat denken ze!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven