Minnaar, deel 32.

30-03-2016 11:23 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al 31 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.



Vliegt jouw hart vrij rond, vangbaar met een netje voor elke jager met stoute ogen of ben je een stoere krijgster met pantser en harnas? Moeten de mannen hún hart beschermen omdat jij voor de lust gaat en niet voor de liefde?

Met andere woorden...

Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?



Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.



Het is fijn als je een avatar oploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.

...
Alle reacties Link kopieren
Ik had het gewoon over de Dominante man voor Brietje hoor..
Alle reacties Link kopieren
Uh-huh.
Alle reacties Link kopieren
Oh my, het idee alleen al! Madame toch!



Ik zit even in een Teckel spagaat, Ed is dammit toch wel erreg lekker... het wordt steeds leuker. Luxeprobleempje.
...
Alle reacties Link kopieren
Wat is dan precies de spagaat Rooss? Wil je exclusief met Ed?
Alle reacties Link kopieren
Dat is mijn puzzeltje voor nu inderdaad. Het volstaat gewoon heel erg en het bevredigt enorm. Ik heb af en toe wel zin in een ander lijf maar ik weet niet of dat een "vaste" meneer moet worden. Mag met recht een luxe"probleem" genoemd worden.
...
Alle reacties Link kopieren
Hm, know that probleem
Alle reacties Link kopieren
Ja he?

Langzaam weet hij de weg onder mijn huid toch te vinden, geinig, heb ik nog nooit ervaren denk ik. En toch vind ik het weer zwaar relaxed als ik hem sufgeneukt en sufgekletst weer uit mag zwaaien, heerlijk alleen en even landen.

Het is gewoon helemaal prima zo, dr hoeft eigenlijk geen man bij.

En toch... Dr loopt dammit zoveel lekkers rond out there!
...
Alle reacties Link kopieren
Heel herkenbaar....



Hoe staat Ed er zelf in?



Kees en ik hebben een poosje geleden ook zo'n gesprekje gehad, we zijn allebei zeer blij met de huidige status quo en die houden we graag in stand. Exclusiviteit dus en dat voelt prima.
Alle reacties Link kopieren
Fijn toch, Oranje, dat jullie er allebei hetzelfde instaan? Met jullie frequentie past er ook niet echt nog eentje leuk tussen



Rooss, jeps. Date zit al heel lang heel erg onder mijn huid, dus ook al een hele tijd exclusief. En toch heb ik soms die onrust van dat er nog veel meer te ontdekken is. Nou ja ach, zolang ik nog niks leuks ontdekt heb, heb ik ook geen luxe probleem
Alle reacties Link kopieren
Precies Phoe, ik zou niet weten waar ik de tijd vandaan moest halen ;)
Alle reacties Link kopieren
Als ik denk welke jullie bedoelen qua op z'n pik getrapt, nee die D. Is het niet.



En lastig het luxeprobleem roos
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet hoe Ed erin staat, ik weet dat hij geen minnares erbij hoeft, is volgens mij ook al weken niet op SF geweest en ik bespreek niet met hem hoe dat voor mij is. Gaat m eigenlijk ook niet zoveel aan, wij hebben geen exclusiviteits afspraak of "je moet het zeggen" afspraak. Naar eigen zeggen kent hij geen jaloezie en als hij wat wil weten mag hij er naar vragen.
...
Alle reacties Link kopieren
Mijn brein is simpel I know, maar ik begrijp het niet Rooss....er is zoveel lekkers, maar je wil eigenlijk alleen Ed? Waarom spreek je toch af dan met Hairy?
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor, ik wil niet alleen Ed. Denk ik. Ik ben er nog niet over uit dus. Dat is mijn spagaat.
...
Alle reacties Link kopieren
Heb je nooit dat soort gesprekjes Rooss? Bij mij is er altijd wel een punt wanneer dat ter sprake komt eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren
Een paar weken geleden hebben we naar elkaar uitgesproken dat we er geen afspraken over hebben! Ik heb hem wel gevraagd hoe hij erin staat, ik vind het nl wel belangrijk om te weten. Hij zei toen dat hij genoeg heeft aan mij en zijn vriendin natuurlijk. Geen behoefte aan meer, helemaal happy zo en hij wil mij ook gewoon aandacht geven, het is ook een tijdsding.

Over mij hebben we het verder niet gehad en daarmee ga ik ervan uit dat hij het niet heel belangrijk vindt. Anders zou hij het vragen. Out of the blue vertellen dat hij niet per definitie de enige is vind ik een beetje mja, gek ofzo.

Het is ook de aard van zijn beestje, hij is ook absoluut niet nieuwsgierig naar waar zijn vriendin huist met haar vreemdganger. Het boeit m gewoon niet. Voor mij ondenkbaar, voor hem heel gewoon.
...
Alle reacties Link kopieren
Ah ja, dat soort mannen bestaan ook. Heerlijk!
Alle reacties Link kopieren
Nou dat vind ik eigenlijk ook. Het is gewoon mijn eigen hersenspinseltje, sec genomen staat Ed hier volledig los van. Het gaat er niet zozeer om dat Ed me dan moet delen, het gaat er enkel om of ik zelf nog gedeeld wil worden.
...
Alle reacties Link kopieren
Ik vond zelf het nadeel van delen dat ik dan soms toch moest kiezen. Konden ze tegelijk of wilden ze tegelijk aandacht van me. Vond ik veel te lastig.
Alle reacties Link kopieren
Ed en ik zien elkaar supersteady om de 2 weken, dat weekend houden we eigenlijk ook vrij, zeggen er dingen voor af zeg maar (of nee, zeggen nee op andere voorstellen). Daar peur ik niet aan. Een evt andere man mag de gaatjes opvullen!
...
Alle reacties Link kopieren
Ik word altijd blij van gevulde gaatjes
Alle reacties Link kopieren
Oh, nooit zo'n last van gehad. Ik kan uitstekend multitasken

Bovendien, als je maar weinig date, blijft er zeeën van tijd over.
Alle reacties Link kopieren
Ben de komende dagen (misschien wel week) combleet infuckable. Zie eruit alsof ik door een bulldozer ben overreden terwijl ik ruzie had met de kaasschaaf.

En ik ben alleen maar bij mijn vriendinnetje op bezoek geweest!
...
Alle reacties Link kopieren
Stomme kut-trap inderdaad! Godsamme, ik zie je nog vallen. Brrr. En mijn nieuwe ava met theemok en jouw duim wil ook al niet uploaden.



Hopelijk ben je op tijd weer opgelapt! En anders moet Ed of Teckel je maar als een egeltje behandelen.
Alle reacties Link kopieren
Ed wilde al komen zoenen maar geheel onloederlike heb ik neeeeee gezegd!
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven