Minnaar?

14-11-2014 22:22 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi all,



Situatie: Woest aantrekkelijke man voor alleen seks. Ik weet niet of ik hem leuk vind of ga vinden! Want als dat wel zo is, moet ik wegrennen....Hij heeft een gezin. Vrouw is overigens op de hoogte!



Now what?



En ja, is niet netjes... Daar ben ik me van bewust.
Enjoy life!
Wat is er niet netjes als zijn vrouw op de hoogte is?
Alle reacties Link kopieren
Omdat zijn kinderen hier niet voor kiezen naar mijn mening.
Enjoy life!
Kinderen hebben liever helemaal niet dat hun ouders seks hebben.



Wat hebben die kinderen er mee te maken als de ouders besluiten dat het okay is om er een minnaar/minnares op na te houden?
Als nu al bang bent dat je het niet aankunt, dan kun je op je vingers uittellen dat dit op een drama gaat uitlopen.
Alle reacties Link kopieren
Euh.... die kinderen doen toch niet mee? Dus wat hebben zij met de afspraak van hun ouders op het gebied van seks te maken? Maar goed; Ik neem aan dat hij jou van hun afspraak op de hoogte heeft gesteld? Of was zij bij dat gesprek?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Die zijn er toch niet bij als jij een bootycall krijgt. Hoop ik tenminste heel hard.



En hoe is die vrouw op de hoogte? Als in open relatie of ze weet van je bestaan, maar niet dat je haar vent neukt?
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
Weinig. Het ging me ook meer om de drama in het geval ik hem wel echt leuk zou gaan vinden.
Enjoy life!
Als je nu al zoveel drama maakt, begin er dan maar niet aan.
Alle reacties Link kopieren
Hoezo zoveel drama? Er is helemaal geen drama!
Enjoy life!
Lees je OP. Die is nogal hysterisch.
Alle reacties Link kopieren
quote:Anno-83 schreef op 14 november 2014 @ 22:28:

Weinig. Het ging me ook meer om de drama in het geval ik hem wel echt leuk zou gaan vinden.quote:Anno-83 schreef op 14 november 2014 @ 22:30:

Hoezo zoveel drama? Er is helemaal geen drama!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat jij de enige bent voor wie het drama wordt, hij blijft gewoon bij zijn vrouw of jij hem nu leuk gaat vinden of niet. Ik denk dat het hem onverschillig is wat jij allemaal gaat voelen. Of denk je dat ie hartstikke verliefd op je gaat worden en dan "Ze leven nog lang en gelukkig met torenhoge alimentatie.", ofzo.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
Geniaal dit
Jawel, je OP gaat over eventuele drama.



Als jij een minnaar wil en niks meer dan dat, dan kan zoiets best werken. Ik heb alleen het idee dat jij geen minnaar maar een relatie wil. Dan start je al verkeerd dus. Dan neem je maar genoegen met een beetje, terwijl je eigenlijk alles wil. En dat werkt gewoon niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind woest aantrekkelijke mannen vooral eng.
Doe anders eerst een kringgesprek met het hele gezin.
Alle reacties Link kopieren
quote:StoraHuntur schreef op 14 november 2014 @ 22:34:

Doe anders eerst een kringgesprek met het hele gezin.Goed plan.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
quote:StoraHuntur schreef op 14 november 2014 @ 22:34:

Doe anders eerst een kringgesprek met het hele gezin.
quote:StoraHuntur schreef op 14 november 2014 @ 22:34:

Doe anders eerst een kringgesprek met het hele gezin.
Alle reacties Link kopieren
Als jij hem te leuk gaat vinden, wordt het denk ik wel drama ja.
Alle reacties Link kopieren
Wat is je vraag precies?

To minnaar or not to minnaar?
...
Alle reacties Link kopieren
Netjes, zo 2012 joh, net als drama.
Alle reacties Link kopieren
Wat is 2014 dan? Cool en vóóral van bil gaan?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:StoraHuntur schreef op 14 november 2014 @ 22:34:

Doe anders eerst een kringgesprek met het hele gezin.Ik zeg opvoedondersteuning.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven