Moeder is een 'swinger'

02-11-2015 00:29 394 berichten
Alle reacties Link kopieren
..
Alle reacties Link kopieren
Het schijnt dat er nogal wat mensen hier op forum ronddwalen die moeite hebben met begrijpend lezen. Hier heb ik er ook al één gevonden.

Je begrijpt er geen hout van he Sanjay!
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
quote:Sanjay schreef op 02 februari 2016 @ 21:23:

[...]





Precies. Ik heb me ouders namelijk heel hoog zitten.Oh werkelijk! Ik hoop dat ze nooit van hun voetstuk vallen...voor je ouders dan.
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
Wat valt er te begrijpen?

Ik vind t pervers en zou het afschuwelijk vinden om erachter te komen dat mijn ouders seksclubjes bezoeken waar ze van bil gaan met vreemden en riscogedrag vertonen. Jij vind het normaal en doet t er graag aan mee. Dat kan en mag. Klaar toch?
Alle reacties Link kopieren
quote:Sanjay schreef op 02 februari 2016 @ 21:28:

Wat valt er te begrijpen?

Ik vind t pervers en zou het afschuwelijk vinden om erachter te komen dat mijn ouders seksclubjes bezoeken waar ze van bil gaan met vreemden en riscogedrag vertonen. Jij vind het normaal en doet t er graag aan mee. Dat kan en mag. Klaar toch?Waar ik op doelde is dat jij niet begreep waarover 2 east schreef. Er wordt niet ontkend dat swingers tot een risicogroep horen vanwege wisselende contacten. Integendeel. Ik denk juist dat de meeste swingers hier heel bewust van zijn en een groep is wat zich regelmatig laat controleren op soa's waardoor het aan SOA's onder swingers lager is dan het landelijke gemiddelde.

Dus nee....je hebt 2 East niet betrapt op een leugen.
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
Het juist niet waar dat het aantal soa's onder swingers lager is dan het gemiddelde. Daarom hebben ze na hrt onderzoek in 2015 gepleit om soa test weer gratis te maken voor dit risicogroep.

Maar goed, ga maar zelf lezen ik ga niet alles voorkauwen n
Alle reacties Link kopieren
Als er iets duidelijk wordt, dan is het wel dat de swingers in dit draadje zich totaal niet bewust zijn van de risico's van hun levensstijl. Zowel op het gebied van soa's als wat het kan doen met hun kinderen. Argumenten die ingaan op het tegendeel worden weggescholden en eigen frustraties zijn het belangrijkste. Ik hoop echt dat jullie iets van een spiegel voor ogen krijgen, want ik snap dit werkelijk niet. Open seksueel zijn maakt sommige mensen toch wel akelig kortzichtig...
Alle reacties Link kopieren
quote:Sanjay schreef op 02 februari 2016 @ 21:23:

[...]





Precies. Ik heb me ouders namelijk heel hoog zitten.





Maareuh...



Gewoon even voor mijn beeldvorming;



Kies even:



1:

Jouw ouders gaan niet naar parenclubs om zich daar gehuld in latex, te laten uitwonen door tientallen mensen met een midlife crisis



2:

Jouw ouders zijn zo bekwaam in het liegen tegen en het bedriegen van hun kinderen dat ze in staat zijn geweest een deel van hun leven structureel verbogen te houden voor de rest van het gezin. Met als gevolg dat jij nog niet weet of je ouders nou eigenlijk wel of niet swingers zijn?
jouw leven is een keuze
Alle reacties Link kopieren
quote:Sanjay schreef op 02 februari 2016 @ 21:40:

Het juist niet waar dat het aantal soa's onder swingers lager is dan het gemiddelde. Daarom hebben ze na hrt onderzoek in 2015 gepleit om soa test weer gratis te maken voor dit risicogroep.

Maar goed, ga maar zelf lezen ik ga niet alles voorkauwen nIk zal het je nog een keer voorkauwen hetgeen er te lezen is uit die 2 linken die jij aandraagt. Daar staat dat het risico onder swingers hoger is wat ook niemand tegenspreekt. Er staat NERGENS dat het niet waar is dat het aantal SOA's lager is. LEZEN!!!!
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
quote:--Dinges-- schreef op 02 februari 2016 @ 21:54:

Als er iets duidelijk wordt, dan is het wel dat de swingers in dit draadje zich totaal niet bewust zijn van de risico's van hun levensstijl. Zowel op het gebied van soa's als wat het kan doen met hun kinderen. Argumenten die ingaan op het tegendeel worden weggescholden en eigen frustraties zijn het belangrijkste. Ik hoop echt dat jullie iets van een spiegel voor ogen krijgen, want ik snap dit werkelijk niet. Open seksueel zijn maakt sommige mensen toch wel akelig kortzichtig...



Argumenten die weg worden gescholden? Wie is hier aan het schelden? Ik lees het niet. Kijk en dat is de manier waarop jullie lezen en interpreteren en er vanuit gaan dat jullie mening ook direkt feiten zijn.

Zelfs het verhaal van TO begrijpen jullie geen snars want daar is swingen bijzaak en de verwaarlozing van TO als kind hoofdzaak.

Eerlijk gezegd vraag ik me af of kinderen niet meer te lijden hebben van kortzichtigheid van ouders.
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
Leen,



Het heeft geen zin. Mensen als Dinges en Sanjay leven in hun eigen waarheid. Verwijten anderen niet open te staan voor argumenten, terwijl ze zelf iedere vorm van onderbouwing door anderen negeren. Zo verblind door de splinter in het oog van de ander, dat ze de balk in hun eigen oog niet zien.



Ja, swingers reageren fel, en terecht, als je weggezet wordt als slechte ouder. Maar dat de kwetsende opvattingen van die types en de toon waarop deze gebracht worden, in feite net zo fel zijn, hebben ze niet eens in de gaten.



Iemand kortzichtigheid verwijten zonder op de inhoud in te gaan is ook kortzichtig.



Dit topic is gekaapt door swinger-haters, op de zelfde wijze als waarop rasistische malloten de vluchtelingen-discussie in Nederland gekaapt hebben. Weg met de moslims en hup! gooien maar met die stenen en dat vuurwerk.

Hoezo inhoudelijk debat met een gemeenteraad? "Daar moet een piemel in!!!" En knokken met de ME. Want alle moslims zijn geweldadig, agressief, seksueel gefrustreerd en komen ons hun waarden opdringen. (Dat je je met zo'n xenofobe houding zelf verlaagd tot het niveau van de gemiddelde narrow-minded IS-terrorist, laat ik maar even in het midden)



Gelukkig kan je op dit forum geen kogelbrief versturen en worden doodsbedreigingen door moderatoren gestraf, maar het effect blijft het zelfde.



Ik vind het jammer voor xsunsetxmoonxrise, ze opende een zinvol topic, waar ik inhoudelijk op wil reageren. Een inderwerp waarover ik zeker anders denk dan TO maar waarvan ik wel gecharmeerd ben. En ook een topic dat me geleerd heeft anders tegen eigen overtuigingen aan te kijken.



Helaas voeren de mensen met het IQ "schoenmaat" in dit topic de boventoon en is daardoor inhoudelijk discussiëren onmogelijk geworden.



Ik stop er mee. Ga een parenclub openen in Teheran, denk namelijk dat ze daar toleranter zijn dan sommige mensen hier.....
jouw leven is een keuze
Alle reacties Link kopieren
quote:--Dinges-- schreef op 02 februari 2016 @ 21:54:

Als er iets duidelijk wordt, dan is het wel dat de swingers in dit draadje zich totaal niet bewust zijn van de risico's van hun levensstijl. Zowel op het gebied van soa's als wat het kan doen met hun kinderen. Argumenten die ingaan op het tegendeel worden weggescholden en eigen frustraties zijn het belangrijkste. Ik hoop echt dat jullie iets van een spiegel voor ogen krijgen, want ik snap dit werkelijk niet. Open seksueel zijn maakt sommige mensen toch wel akelig kortzichtig...



Ho eens even.... nu ga je het over een andere boeg gooien. Open sexueel zijn is naar mijn mening iets anders dan swingen.

waarbij ik mij kan voorstellen dat open sexueel wel schadelijk is voor kids.

ik zelf kies ervoor om mijn swingersleven niet open te hebben voor iedereen.

maar ha, dat is mijn mening....
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
Ik sluit me aan bij 2east, zo'n mensen blijven in hun eigen wereldje met paardenbril aan.



Inderdaad, swingers zijn een grotere risicogroep op soa's door wisselende seksuele contacten. Daardoor gaan ze juist voorzichtiger met alles om en controleren ze zich juist MEER dan anderen. Daardoor zijn er ook meer cijfers bekend over swingers omtrent soa's. En zo gaat de cirkel rond. Maar nee laat ons gewoon zeggen dat ze een gevaarlijke groep zijn en geen rekening houden met anderen in hun omgeving die een andere overtuiging hebben... Moest iedereen zich zoveel laten controleren als ' swingers ' dan zouden er heel wat minder soa's in omloop zijn.



Het is inderdaad je goed recht om het pervers te vinden, zoals ik het recht heb om je kortzichtig en bekrompen te vinden. Ik hoef het gewoon niet iedere keer te zeggen om een statement te maken... Dit doe je zelf wel.



En dinges... Je valt in herhaling...



Zoals east zei, jammer dat het onderwerp van de to hierdoor weggeveegd wordt.
Alle reacties Link kopieren
2 east en de hele pro-swingers gang doen hetzelfde wat ze anderen verwijten, namelijk het topic kapen om hun gram te halen. Sommige mensen vinden het pervers en mogelijk schadelijk voor de kinderen van mensen die zulke hobbies op na houden. So be it.

Geef het een plekje en ga verder met je (swingers) leven.
Alle reacties Link kopieren
Nee sanjay. Jij bent idd kortzichtig.

Zoals je in werkelijk ALLE reacties kunt lezen is er NIEMAND het ermee eens dat je je kinderen dit moet aan doen.

niemand wil zijn kinderen schaden.

iedereen, swinger of niet, vind de manier waarop TO ermee geconfronteerd is geraakt onjuist. En een ieder geeft aan het voor zijn kinderen verborgen te houden.

helaas heeft dit niets met swingen an sich te maken, maar met opvoeding, respect en normen en waarden.

jij daarentegen scheert iedereen over een kam en dat is een gebrek bij jou. Wellicht kun je er niets aan doen. Hierdoor krijg je uiteraard veel reacties. En die zijn dan niet gerelateerd aan het topic, omdat jou reactie dat ook niet is.

maar net zo min als wij jou onze manier van leven niet willen opdringen, zou dat andersom ook niet het geval moeten zijn.

RESPECT is het sleutelwoord
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
Even een vraag:

Zouden kinderen deze manier van leven echt niet door hebben? Mijn kinderen weten al dat ik chips heb gegeten, zonder dat daar ook maar een enkele aanwijzing voor is.



Laat ik duidelijk zijn in mijn standpunt: ik ben niet voor en niet tegen. Iedereen mag doen wat hij/zij wil, zolang alle partijen tevreden zijn (er achter staan). En ik ben er van overtuigd dat iedere swingende ouder dit zo discreet mogelijk doet. Maar kinderen hebben een extra voelspriet.
Alle reacties Link kopieren
De vraag is of het die ouders echt boeit of de kids erachter komen en of ze om dat risico te vermijden zouden overwegen om ermee te kappen. Mijn idee is dat de meeste het risico wel durven nemen en dit topic bevestigd dat.
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, Sanjay is zo verbitterd door het feit dat hij het swingen zelf niet durft, die gaat echt niet opgeven.



Ik heb hier in het klooster niet heel goed bereik, dus zal de reactie kort houden en verder geen bandbreedte meer verspillen aan onze kruisvaarder Sanjay !



Maar inhoudelijk Jules, kinderen weten toch best dat hun ouders seks hebben? Onze puber begint ongeveer al te lachen als ik het over worsten of het aaien van de poes heb.



Maar swingen doe je niet als je kinderen thuis zijn. Wij sowieso niet! En als je ouders goede vrienden hebben waar ze af en toe mee afspreken, waarom zouden daar dan andere ideeën bij komen?



Je praat er niet over bij kinderen, je laat geen swingers website open staan op je pc, dus waarom zouden kinderen moeten weten dat je niet alleen iets gaat eten en drinken met die vrienden, maar dat er ook meer gebeurd?



Je doet je uiterste best het bij de kinderen weg te houden, dat doet iedere ouder, swinger of niet.
If no one comes from the future to stop you from doing it, then how bad of a decision can it really be?
Alle reacties Link kopieren
Klopt prins_joe, goed punt! Mijn vraag is beantwoord.



Ik denk overigens ook dat het bij to vooral de verwaarlozing is die haar 'kapot' heeft gemaakt. In haar geval direct verbonden aan het swingen, waardoor het swingen zo'n nare smaak heeft gekregen.
Alle reacties Link kopieren
quote:leen65 schreef op 02 februari 2016 @ 23:09:

[...]

Argumenten die weg worden gescholden? Wie is hier aan het schelden? Ik lees het niet. Kijk en dat is de manier waarop jullie lezen en interpreteren en er vanuit gaan dat jullie mening ook direkt feiten zijn.

Zelfs het verhaal van TO begrijpen jullie geen snars want daar is swingen bijzaak en de verwaarlozing van TO als kind hoofdzaak.

Eerlijk gezegd vraag ik me af of kinderen niet meer te lijden hebben van kortzichtigheid van ouders.



Ik zie toch echt dat een pagina hiervoor Sanjay uitgemaakt wordt voor haat-imam en pedo-priester. Niet gezien door de rode waas?



Jij wil het gewoon een bijzaak laten zijn terwijl al die kinderen aangeven dat het voor hen een hoofdzaak is. Jij kan je niet voorstellen wat een vertrouwensbreuk het is wanneer je ouders intiem zijn met onbekenden. In je reacties wil je ook naar voren laten komen alsof swingers zich allemaal hyperbewust zijn van wat ze doen, dat ze juist daarom beter zijn in bijvoorbeeld het voorkomen van soa's terwijl dit helemaal niet zo is. Zo zullen ze ook niet beter zijn in het voorkomen van trauma's voor hun kinderen. Misschien is het een soort beroepsdeformatie en ga je zo in in je hobby dat je je echt niet voor kan stellen dat je kinderen er zo'n moeite mee zouden hebben.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sanjay schreef op 02 februari 2016 @ 21:28:

Wat valt er te begrijpen?

Ik vind t pervers en zou het afschuwelijk vinden om erachter te komen dat mijn ouders seksclubjes bezoeken waar ze van bil gaan met vreemden en riscogedrag vertonen. Jij vind het normaal en doet t er graag aan mee. Dat kan en mag. Klaar toch?quote:Sanjay schreef op 02 februari 2016 @ 19:08:

[...]





Wat jij lekker vind boeit mij totaal niet.

Het valt me wel op dat jij van veel mensen hun seksuele voorkeuren kent. "Wat jij lekker pervers vind boeit mij totaal niet."

Zie je hoe kinderachtig en totaal niet inhoudelijk zo'n opmerking is?



Je roept al een aantal pagina's dingen als "so be it" en "klaar toch" en "dat mag toch", waarom pas je dit zelf niet toe? Jij blijft maar doorgaan over hoe pervers je het vindt, helemaal prima. Maar als ik moet accepteren dat jij dit soort dingen pervers vindt, moet jij dan ook niet accepteren dat anderen mensen dit niet vinden? Of is dat een hele rare logica?



Er zullen genoeg situatie's zijn waar kinderen last hebben/getraumatiseerd zijn door de seksuele voorkeuren van hun ouders. Maar dit gaat veel verder dan alleen ouders die swingen. En ook niet alle ouders die swingen krijgen getraumatiseerde kinderen. Ik denk dan ook dat het gek is om zo iedereen over één kam te scheren.
Alle reacties Link kopieren
Nou dinges, even over die reactie op sanjay, die ik overigens niet geplaatst heb.

maar worden hier niet alle swingers uitgemaakt voor perverse sexbeesten? Die zich in donkete achterafkamertjes laten nemen door jan en alleman. In latex gehuld en met voorbinddildo's?

Ook dat zijn uitspraken die niet kunnen.



Om de vraag achter de vraag te beantwoorden: mijn kids zien alleen 2 gelukkige ouders die veel van elkaar houden. In tegenstelling tot veel leeftijdsgenootjes. Waarbij ouders gaan scheiden omdat hun leven zo'n sleur is geworden.

en ja, mocht het mijn kids schaden dan stop ik wel ermee. Wellicht dat ik het later dan op pak of gewoon de frequentie verlaag naar 4x pj. Wat heel redelijk is lijkt me.

ik ken ouders (geen swingers) die hun kind het ene weekend bij de ene en het andere weekend bij de andere oma droppen.

Wij doen dat zelf niet. En als we 1x per ca 6 weken de kids laten slapen verheugen ze zich hier altijd erg op.

geen probleem dus.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
Maarreuh Dinges, hoe bedoel je een vertrouwensbreuk?



Heb jij een gelofte afgelegd aan je kinderen dat je de rest van je leven alleen seks met je vrouw gaat hebben? In dat geval kan ik me voorstellen dat er een vertrouwensbreuk is als je gaat swingen. Maar mijn kinderen hebben eigenlijk niets met ons seksleven te maken.



Dat, als ze er later achterkomen ze teleurgesteld kunnen en misschien zelfs zullen zijn, dat kan. Maar wat thanx ook zegt, het gaat erom dat je gelukkig bent als ouders. Sinds wij het swingen ontdekt hebben is ons huwelijk een heel stuk beter geworden, en lopen er hier ook twee gelukkige en tevreden ouders rond!
If no one comes from the future to stop you from doing it, then how bad of a decision can it really be?
Alle reacties Link kopieren
Dit is allemaal eigenlijk een non-discussie.

Ik en vele andere vinden swingen maar niks en de swingers in dit topic verdedigen hun, in mijn ogen, perverse hobby met hand en tand. Dat kan en mag. Lets agree to disagree op dat punt.

Punt 2, zoals eerder door dinges terecht is aangegeven kan swingen wel degelijk een jong kind beschdigen en traumatiseren als hij/zij hierachter komt. Dat het wellicht niet van toepassing is op de TO (dat betwijfel ik) of de kinderen van andere swingers zal best wel. En dat sommige swingers die hier gepost hebben de illusie hebben dat hun kinderen het zelfs stoer en er trots op zijn, oke whatever. Het zal allemaal wel Ik heb daar me twijfels over en ook dat mag.

Dat sommige mensen mij bekrompen, kortzichtih en zelfs ervan uitgaan dat ik onderdrukt wordt is ook jullie goed recht.

Volgens mij gaat dit helemaal nergens over.
Alle reacties Link kopieren
quote:Prins_Joe schreef op 03 februari 2016 @ 11:25:





Dat, als ze er later achterkomen ze teleurgesteld kunnen en misschien zelfs zullen zijn, dat kan. Maar wat thanx ook zegt, het gaat erom dat je gelukkig bent als ouders. Sinds wij het swingen ontdekt hebben is ons huwelijk een heel stuk beter geworden, en lopen er hier ook twee gelukkige en tevreden ouders rond!Hier komt de aap uit de mouw. Ik begon net een klein beetje empathie te krijgen voor swingers en nu word er weer bevestigd dat veel swingers het toch uit een egocentrisch oogpunt doen. Mochten de kinderen er toch achter komen, mwah jammer dan. Zolang als JIJ maar gelukkig bent. Bah.
Alle reacties Link kopieren
Jij hebt gewoon eens een goede beurt nodig sanjay



Liever gelukkige ouders die swingen dan ongelukkige die altijd ruzie maken.
de wereld wacht om ontdekt te worden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven