Moeite met vibrator

04-12-2016 19:40 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Toen ik járen geleden seksueel actief werd en ging experimenteren heb ik een vibrator geprobeerd, toen al vond ik dat dat best stroef ging en heb dat ding dus al snel gelaten voor wat het was...



Nu, 15 jaar verder dus weer een poging gedaan, super chique ding gekocht en vooral niet te dik

Maar eigenlijk gaat het net zoals vroeger en krijg ik hem er maar moeizaam in. Het lijkt alsof dat ding rechtdoor gaat waar ik vanbinnen een bochtje heb...

Ik moet hem dus inbrengen met heel veel korte duwtjes en goed 'de weg' volgen zeg maar

Ik ben nat genoeg en pijn doet het ook niet maar als hij erin zit kan ik dus ook niet echt een vlotte penetratiebeweging maken.

Gewoon seks met mijn man is totaal geen probleem, wel ben ik wat strak en is het soms een beetje wringen in 't begin, maar pijnloos.



Herkennen jullie dat probleem met de vorm van een vibrator? Of hoort hij er toch vlotjes in te glijden?
Er zijn er die meer de vorm volgen, zoiets:

Alle reacties Link kopieren
Het antwoord wat je zoekt is glijmiddel.
Alle reacties Link kopieren
Er zit al een lichte kromming in. Het is de Lelo Gigi om precies te zijn.



Glijmiddel zat er inderdaad bij maar omdat ik nat genoeg word vond ik dat eigenlijk niet nodig.
Als je het niet lekker vindt dan gebruik je hem toch gewoon uitwendig?
Alle reacties Link kopieren
quote:honingbijtje schreef op 04 december 2016 @ 19:47:

Als je het niet lekker vindt dan gebruik je hem toch gewoon uitwendig?



Ja gelukkig is hij daar wel goed voor

Maar omdat het een g-spot vibrator is hoopte ik op eens een andere ervaring.
Alle reacties Link kopieren
Een beetje glijmiddel op vieb aanbrengen.

Dan glijdt ie zo naar binnen!
Alle reacties Link kopieren
https://www.poppersbymail ... ot-pro-mini-vibrator.html is het zo één?

Ik heb hem ooit een keer besteld omdat ik er alleen de verzendkosten voor hoefde te betalen maar vind hem ook helemaal niet fijn. Ik denk dat het juist door die kromming komt, dat je het idee hebt dat ie niet naar binnen kan terwijl dat volgens mij wel de bedoeling is.

Ik ben verder niet aan het experimenteren geweest met andere dingen dus ben ook wel benieuwd naar andere ervaringen, misschien wil ik toch eens iets anders uitproberen nu ik weer vrijgezel ben
Alle reacties Link kopieren
Hij moet makkelijk naar binnen kunnen, misschien span je je spieren zonder dat je het in de gaten hebt. Betrap ik mezelf ook wel eens op als ik aan het spelen ben.
...
Alle reacties Link kopieren
quote:chanella1 schreef op 04 december 2016 @ 20:30:

https://www.poppersbymail ... ot-pro-mini-vibrator.html is het zo één?

Ik heb hem ooit een keer besteld omdat ik er alleen de verzendkosten voor hoefde te betalen maar vind hem ook helemaal niet fijn. Ik denk dat het juist door die kromming komt, dat je het idee hebt dat ie niet naar binnen kan terwijl dat volgens mij wel de bedoeling is.

Ik ben verder niet aan het experimenteren geweest met andere dingen dus ben ook wel benieuwd naar andere ervaringen, misschien wil ik toch eens iets anders uitproberen nu ik weer vrijgezel ben Nee hij is dunner.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 04 december 2016 @ 20:33:

Hij moet makkelijk naar binnen kunnen, misschien span je je spieren zonder dat je het in de gaten hebt. Betrap ik mezelf ook wel eens op als ik aan het spelen ben.



Misschien wel. Ik ga hem deze week eens rustig proberen zonder mijn man erbij.

Zal het zakje glijmiddel ook eens gebruiken.
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 07-12-2016 16:58
Reden: spam
% gewijzigd
Spammert
quote:febag schreef op 07 december 2016 @ 16:49:

SpammertHOezo? Jij denkt dat TO spamt over een vieb die niet past?
Had het over Mandy
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een hitachi aangeschaft een aantal maanden geleden is echt een wonder apparaat en gebruik hem alleen uitwendig als zit er ook een g-spot stimulator bij voor inwendig gebruik. Is alleen wel een prijzig speeltje , maar zijn geld wel dubbel en dwars waard.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt wel de juiste kleur besteld ?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb meerdere vibrators en geen problemen mee, mss is die van jou te stijf? Mijne zijn van rubber zodat ze een beetje kunnen plooien en bewegen
Alle reacties Link kopieren
Mss zijn vibrators niet je ding? Dan kun je t toch gewoon lekker laten, als je t 15 jaar niet gemist hebt. Of moet ie er perse in?
Alle reacties Link kopieren
Nee inderdaad, het is gewoon mijn ding niet. Heb het ondertussen geprobeerd met glijmiddel, dat hielp wel een beetje maar was toch geen wauw... Plastic blijft plastic hé.

Ik gebruik hem wel als clitorisvibrator, alhoewel mijn Womanizer op dat vlak toch niet te overtreffen is
Alle reacties Link kopieren
quote:Pretgleuf schreef op 27 december 2016 @ 04:32:

Je hebt wel de juiste kleur besteld ?citroengeel werkt bij mij ook niet echt
be free
Alle reacties Link kopieren
quote:Snoepeke schreef op 27 december 2016 @ 20:04:

Nee inderdaad, het is gewoon mijn ding niet. Heb het ondertussen geprobeerd met glijmiddel, dat hielp wel een beetje maar was toch geen wauw... Plastic blijft plastic hé.

Ik gebruik hem wel als clitorisvibrator, alhoewel mijn Womanizer op dat vlak toch niet te overtreffen is Mijn ding is het ook niet.. ligt al jaren ongebruikt in de kast. Heb er gewoon niet zoveel mee, nooit gehad.
Alle reacties Link kopieren
Het werkt bij mij ook het best als aanvulling op de sex , heb sinds kort ook een flinke dildo aangeschaft die ik dan zelf Berij terwijl ik mijn man aan het pijpen ben vind ik zelf behoorlijk opwindend .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven