Moet ik haar vertellen dat ik nog maagd ben?

27-09-2016 14:40 390 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Dit is niet echt m'n ding. Ik ben op dit forum terecht gekomen omdat ik met een dilemma zit. Eerst even de situatie schetsen. Ik zou wel graag hebben dat mensen me serieus nemen. Hier gaat ie dan.

Ik ben een man van 32 en ik ben nog maagd. I weet dat het absurd klinkt maar toch is het zo. En neen, ik ben niet oerlelijk, gestoord of aseksueel. Ik ben altijd extreem verlegen geweest rond vrouwen. Ik heb vaak genoeg in m'n leven vrouwen naar me zien kijken en lachen maar ik bevroor altijd van de angst. Vorige week had ik er genoeg van. Ik wou niet eindigen als een 40 jarige maagd. Ik ben gewoonweg op straat een beeldmooie vrouw tegen het lijf gelopen. Haar uitstraling was adembenemend. Ik zag haar naar me kijken en glimlachen. Ik heb al mijn moed bijeen geraapt en ik ben er zo cool mogelijk op afgestapt. Ik heb haar diep in de ogen gekeken en haar vertelt dat ik haar uitstraling ongelooflijk mooi vond. Ik was er 100% zeker van dat ze me gewoon zou weglachen. Het tegendeel was waar. Ze stond perplex en haar gezicht werd vuurrood. Ik heb mezelf voorgesteld en naar haar naam gevraagd. Ze antwoordde onmiddellijk en zei dat ze nog nooit zo'n zelfverzekerde man had gezien. Ik heb haar nummer gevraagd en ze typte hem direct in m'n smartphone. Daarna had ik een smoesje verzonnen dat ik dringend weg moest. Dit was natuurlijk gelogen omdat ik op het punt stond het te begeven. M'n hart raasde als zot en ik dacht dat ik zou flauwvallen. Ik zag er blijkbaar heel kalm uit maar vanbinnen ging ik dood van de zenuwen. Om een nog langer verhaal kort te maken. Ik heb haar gebeld en we zijn intussen al op 3 dates geweest. Ik denk echt dat ze me leuk vindt. Ik ben smoorverliefd op haar. Maar wat nu? Wat als het moment eraan komt dat we seks gaan hebben? Wat moet ik haar dan vertellen? Ze denkt waarschijnlijk dat ik enorm zelfzeker ben en al gevreeën heb. Moet ik haar de waarheid vertellen? Ik kan me niet voorstellen dat ik dit kan acteren. Het is uitgesloten. Kan iemand me raad geven?



Alvast bedankt
Ik zou het vertellen. Alleen al om je eventuele gestuntel te verklaren.
Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra_ schreef op 27 september 2016 @ 14:42:

Ik zou het vertellen. Alleen al om je eventuele gestuntel te verklaren.Enig idee wanneer ik het zou moeten vertellen? Ik heb ook nog nooit getongzoend. Kan ik dat faken?
Ja, vertellen...

Je merkt echt wel dat een man nog helemaal geen ervaring heeft. Dus ik zou het wel vertellen vooraf.
quote:Evidentialist schreef op 27 september 2016 @ 14:46:

[...]





Enig idee wanneer ik het zou moeten vertellen? Ik heb ook nog nooit getongzoend. Kan ik dat faken?

Al je op het punt staat dat te doen.



Zou zonde zijn als ze denkt dat je waardeloos bent in bed terwijl je gewoon nog eea moet leren.
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss-Pippilotta schreef op 27 september 2016 @ 14:46:

Ja, vertellen...

Je merkt echt wel dat een man nog helemaal geen ervaring heeft. Dus ik zou het wel vertellen vooraf.Jaag ik haar dan niet weg? Een 32 jarige maagd is niet echt normaal om het zacht uit te drukken. Dit spookt constant door m'n hoofd.
Alle reacties Link kopieren
'Mientje, ik vind je zo supertof maar ik moet bekennen dat ik nog weinig ervaring heb met vrouwen. Ik ben maagd. Als dat een probleem voor je is, moet je het nu zeggen.'



Of blufpoker. In dat geval succes en geniet er van!
"People, what a bunch of bastards"
quote:Evidentialist schreef op 27 september 2016 @ 14:48:

[...]





Jaag ik haar dan niet weg? Een 32 jarige maagd is niet echt normaal om het zacht uit te drukken. Dit spookt constant door m'n hoofd.

Dan is ze niet de juiste toch?

Ik denk dat je haar eerder wegjaagt als je doet alsof je ervaring hebt en dan waardeloos in bed blijkt te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou eerlijk zijn. het is juist heel bijzonder dat je voor haar je verlegenheid aan de kant hebt gezet. Zulke geheimen in een relatie voegen volgens mij niks toe. Als ze van niks weet, kan ze je ook niet helpen om het voor jullie beiden prettig te laten zijn
Alle reacties Link kopieren
Wat goed dat je op haar bent afgestapt!

Ik zou het haar wel vertellen, inderdaad ook als je op het punt staat het te doen.



En wat betreft tongzoenen.. joh, dat komt vast goed!
Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra_ schreef op 27 september 2016 @ 14:47:

[...]



Al je op het punt staat dat te doen.



Zou zonde zijn als ze denkt dat je waardeloos bent in bed terwijl je gewoon nog eea moet leren.Maar is het feit dat ik nog zoveel moet leren geen afknapper? Sorry voor de onnozele vragen maar het weegt wel zwaar op me.
quote:Evidentialist schreef op 27 september 2016 @ 14:50:

[...]





Maar is het feit dat ik nog zoveel moet leren geen afknapper? Sorry voor de onnozele vragen maar het weegt wel zwaar op me.

Tsja, geen idee. Ik denk dat dat voor iedere vrouw anders is.



Als je slechts een fuckbuddy zou zijn is het een afknapper. Zou ik straal verliefd op je zijn dan zou ik er prima mee kunnen leven
Alle reacties Link kopieren
Ik zou niet vertellen dat je nog nooit gezoend hebt. Sorry, niet lullig bedoeld maar ik zou daar een beetje op afknappen. Als er een volgende date is en er komt een moment waarop het goed voelt om te zoenen zou ik dat doen. Zoenen kan iedereen, laat je een beetje door haar leiden en dan komt het wel goed. Misschien komt de seks dan vanzelf wel. Of niet, en dan zou ik het haar vertellen.
Zoenen idd gewoon doen, zo moeilijk is dat niet.
Alle reacties Link kopieren
Wat een geweldig verhaal! Je maakt mijn dag



Het bekennen is nog een klein stapje in vergelijking met wat je al hebt bereikt! Natuurlijk zal ze best verbaasd zijn maar als ze zo leuk is als tot nu toe wil ze daar vast wel wat leiding van je overnemen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra_ schreef op 27 september 2016 @ 14:53:

Zoenen idd gewoon doen, zo moeilijk is dat niet.Het lijkt me zo complex. Met die tong bedoel ik. Waarschijnlijk maak ik het allemaal weer veel te moeilijk.
quote:Evidentialist schreef op 27 september 2016 @ 14:55:

[...]





Het lijkt me zo complex. Met die tong bedoel ik. Waarschijnlijk maak ik het allemaal weer veel te moeilijk.Nee joh, stevige tong, maar niet keihard, haar lippen aanraken met je tong en haar laten leiden. Dan voel je vanzelf wel wat ze wil.
Asje



https://www.youtube.com/watch?v=DTTBWLzQbY0
Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra_ schreef op 27 september 2016 @ 14:57:

[...]



Nee joh, stevige tong, maar niet keihard, haar lippen aanraken met je tong en haar laten leiden. Dan voel je vanzelf wel wat ze wil.Ok, bedankt voor het advies. Ik apprecieer het echt.
How To French Kiss! opzoeken op youtube misschien?
Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra_ schreef op 27 september 2016 @ 14:58:

Asje



https://www.youtube.com/watch?v=DTTBWLzQbY0Heb de video al opgeslagen in m'n bladwijzers. Ik wil dit goed doen. lol
quote:Evidentialist schreef op 27 september 2016 @ 15:02:

[...]





Heb de video al opgeslagen in m'n bladwijzers. Ik wil dit goed doen. lolMinder nadenken!
En weet je, ook als je allebei veel ervaring hebt, is het in het begin zoeken, aftasten, vragen, ontdekken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra_ schreef op 27 september 2016 @ 15:03:

[...]



Minder nadenken!Ja. Ik begin meer en meer te begrijpen dat ik al die jaren zelf m'n ergste vijand ben geweest. Toch jammer dat dit zo lang heeft moeten duren.
Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra_ schreef op 27 september 2016 @ 15:03:

En weet je, ook als je allebei veel ervaring hebt, is het in het begin zoeken, aftasten, vragen, ontdekken.Dit inderdaad! De eerste keer dat mijn man en ik zoenden was echt vreselijk, ookal hadden we allebei best wat ervaring.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven