Moet ik haar vertellen dat ik nog maagd ben?

27-09-2016 14:40 390 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Dit is niet echt m'n ding. Ik ben op dit forum terecht gekomen omdat ik met een dilemma zit. Eerst even de situatie schetsen. Ik zou wel graag hebben dat mensen me serieus nemen. Hier gaat ie dan.

Ik ben een man van 32 en ik ben nog maagd. I weet dat het absurd klinkt maar toch is het zo. En neen, ik ben niet oerlelijk, gestoord of aseksueel. Ik ben altijd extreem verlegen geweest rond vrouwen. Ik heb vaak genoeg in m'n leven vrouwen naar me zien kijken en lachen maar ik bevroor altijd van de angst. Vorige week had ik er genoeg van. Ik wou niet eindigen als een 40 jarige maagd. Ik ben gewoonweg op straat een beeldmooie vrouw tegen het lijf gelopen. Haar uitstraling was adembenemend. Ik zag haar naar me kijken en glimlachen. Ik heb al mijn moed bijeen geraapt en ik ben er zo cool mogelijk op afgestapt. Ik heb haar diep in de ogen gekeken en haar vertelt dat ik haar uitstraling ongelooflijk mooi vond. Ik was er 100% zeker van dat ze me gewoon zou weglachen. Het tegendeel was waar. Ze stond perplex en haar gezicht werd vuurrood. Ik heb mezelf voorgesteld en naar haar naam gevraagd. Ze antwoordde onmiddellijk en zei dat ze nog nooit zo'n zelfverzekerde man had gezien. Ik heb haar nummer gevraagd en ze typte hem direct in m'n smartphone. Daarna had ik een smoesje verzonnen dat ik dringend weg moest. Dit was natuurlijk gelogen omdat ik op het punt stond het te begeven. M'n hart raasde als zot en ik dacht dat ik zou flauwvallen. Ik zag er blijkbaar heel kalm uit maar vanbinnen ging ik dood van de zenuwen. Om een nog langer verhaal kort te maken. Ik heb haar gebeld en we zijn intussen al op 3 dates geweest. Ik denk echt dat ze me leuk vindt. Ik ben smoorverliefd op haar. Maar wat nu? Wat als het moment eraan komt dat we seks gaan hebben? Wat moet ik haar dan vertellen? Ze denkt waarschijnlijk dat ik enorm zelfzeker ben en al gevreeën heb. Moet ik haar de waarheid vertellen? Ik kan me niet voorstellen dat ik dit kan acteren. Het is uitgesloten. Kan iemand me raad geven?



Alvast bedankt
quote:Ameliaaa schreef op 01 oktober 2016 @ 00:40:

geneukt. Kutautocorrect.Nou en. Ik zie het verschil niet
Ik gok op een liefdesbeeb
Alle reacties Link kopieren
Die ligt natuurlijk nog bij te komen van een ele nacht ruige sex
Alle reacties Link kopieren
Jullie blijven er speciaal voor op, om te horen hoe die avond van Evidentialist is verlopen.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Niet wakker voor gebleven, maar wel even komen kijken of er een update is toen ik wakker werd



TO ligt nu nog met zijn exotische Marokkaanse schone te genieten van een ontbijt op bed. Verse croissants, verse jus d' orange, kopje koffie / thee. Dat werk. #wishfulthinking
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop echt dat ze een heerlijke avond hebben gehad.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
He, ik hoopte op een update vanochtend toen ik dit topic hoog in de lijst zag staan, maar helaas! Ben benieuwd, TO!
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Spannend ...
Alle reacties Link kopieren
Ik kwam dit topic toevallig tegen en wat leest dat lekker weg.. Ik heb wel alle pagina's lang gehoopt dat op de laatste pagina een update over de date zou staan.. Helaas!! Ik hoop dat het leuk is (geweest)!
Alle reacties Link kopieren
quote:Hightower schreef op 01 oktober 2016 @ 09:38:

TO ligt nu nog met zijn exotische Marokkaanse schone te genieten van een ontbijt op bed....met een beschuitje erbij. "Met haar zou ik wel een beschuitje willen eten!"
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen,



Ik zie dat sommige van jullie zeer nieuwsgierig zijn naar wat er gisterenavond is gebeurt. Geen nood. Ik zal het in detail onthullen. Dat is wel het minste dat jullie verdienen na zoveel steun. En het is trouwens toch volledig anoniem. Wel, ik ben nu officieel ontmaagd. Vooral ik daar verder op inga zal ik eerst even vertellen wat er daarvoor is gebeurt. Het was een geweldige avond. Ze vond het een leuke verassing dat ik voor haar Tajine had gemaakt, en ze vond hem nog lekker ook. Na het eten hebben we gewoon nog een halfuurtje aan tafel gezeten en wat gepraat. Daarna vond ik het tijd om actie te ondernemen. Ik stelde voor om in de zetel te gaan zitten met een glas wijn erbij. Voor ik het wist waren we aan het kussen. Ik zag gewoon diep in haar ogen en waagde m'n kans. Blijkbaar was dat een goede move. Na een tijdje kussen wist ik niet wat ik nu wel of niet mocht aanraken dus ik stopte. Ik keek haar aan en zei dat ik haar iets moest vertellen. Ik zei dat ik nog nooit seks had gehad en dat ik vroeger zwaar last had van extreme verlegenheid. Ik zei dat toen ik haar zag ik haar wel moest benaderen omdat ik anders voor de rest van m'n leven er spijt van zou hebben. Ik kon zien dat ze verschoot maar er verscheen nogal snel een glimlach op haar gezicht. Ze zei dat het in orde was. Ze begon me terug te kussen en vroeg of ik er klaar voor was. Ik wist even niet wat te zeggen. Ik denk dat m'n ja er nogal stotterend uitkwam. Ze vroeg of ik condooms had. Ja, in m'n slaapkamer, zei ik. Laten we dan naar de slaapkamer gaan, zei ze. In de slaapkamer liet ik me gewoon gaan. Ze nam alles volledig over. Voor de daad zelf wou ik alles toch eens goed aanraken en kussen. Het gevoel was onbeschrijfelijk. Haar warme lichaam. Haar parfum. Haar lange zwarte haren. Haar zachte getaande huid. Haar borsten en poep. Ik kon gewoon niet geloven dat ik zo'n godin aan het aanraken was. Ik was volledig in de ban. Gelukkig had ik me een paar uur daarvoor zelf al afgetrokken, anders was ik toen al klaargekomen denk ik. Ik was nog nooit zo opgewonden geweest. Wat nog opwindender was, was de manier waarop zij mij aanraakte. Haar handen gingen constant over m'n borstspieren, buikspieren, en m'n penis. Ze kon m'n lichaam duidelijk ook appreciëren. Daarna trok ik m'n condoom aan en ze leidde me naar bed. Ik vroeg of ik haar niet eerst oraal moest bevredigen. Ze lachte en zei dat daar nog tijd genoeg voor ging zijn. Dat was ongelooflijk prettig om te horen. Ik wist toen dat het wel degelijk serieus was en niet voor één keer. Ik ging plat op m'n rug liggen en ze kroop bovenop me. Ze begon m'n hele lichaam te kussen. Daarna ging ze op me zitten en vooraleer ik het wist zat ik erin. Ik kon m'n ogen niet van haar borsten houden. Ik kwam toch vrij snel klaar. Ze lachte en zei dat dat niet erg was. Daarna hebben we gewoon naast elkaar gelegen en liggen kussen en knuffelen. Ik vertelde haar dat ik me de gelukkigste man op aarde voelde. Ze zei dat ze nooit had kunnen raden dat ik nog maagd was. Ze vertelde me ook dat ze ontzettend onder de indruk was van de manier waarop ik haar benadert had. Ze zei dat ze vanaf dat moment al gefascineerd was door me. Misschien is dit een tip voor alle heren die dit lezen. Gewoon direct zijn in het vervolg? Ze vertelde me dat ik een aangename verassing was. Ze had voor mij al twee vriendjes gehad, maar dat bleken allebei ontrouwe macho figuren te zijn. Ze waren allebei ook blijkbaar van Marokkaanse afkomst. Ze dacht dat blanke mannen in haar geen interesse hadden. Tot ik haar benaderde. Ze zei dat het haar duidelijk was dat ik anders was. We hebben in bed nog over van alles gepraat, en ze is uiteindelijk blijven slapen. Ik denk dat ik in heel m'n leven nog nooit zo goed geslapen heb. Het beste moment van allemaal was naast haar wakker worden. Ik kan het onmogelijk in woorden uitdrukken hoe gelukkig het me maakte om haar naast me te zien liggen. Ze was al wakker. Na wat geknuffel en gelach had ik onwijs veel zin om de missionaris stand eens te proberen. Ik hield het langer vol maar toch niet echt lang. Ze kwam klaar door zichzelf snel te bevredigen. Heel opwindend om te zien. We hebben daarna samen gedoucht en ontbeten. Ze vertelde me dat ze vanmiddag nog verbeterwerk had. Maar vanavond wilt ze voor mij koken bij haar thuis. En hier zit ik dan. de tijd af te tellen tot ik haar weer kan zien. Ik wil jullie allemaal nog eens extra bedanken want zonder jullie hulp had ik het nooit gedaan gekregen.



Zo, ik hoop dat het niet te lang was?
Alle reacties Link kopieren
"Na wat geknuffel en gelach had ik onwijs veel zin om de missionaris stand eens te proberen. Ik hield het langer vol maar toch niet echt lang. Ze kwam klaar door zichzelf snel te bevredigen. Heel opwindend om te zien."



Wil je een boek schrijven, of ben je gewoon heel dramatisch in bewoordingen? Zo heb ik iemand een nachtje neuken nog nooit zien of horen beschrijven.
Alle reacties Link kopieren
Nou ik vind het mooi. En heel fijn voor jou! Ik ben blij voor je!
Alle reacties Link kopieren
quote:Michellely85 schreef op 01 oktober 2016 @ 13:24:

"Na wat geknuffel en gelach had ik onwijs veel zin om de missionaris stand eens te proberen. Ik hield het langer vol maar toch niet echt lang. Ze kwam klaar door zichzelf snel te bevredigen. Heel opwindend om te zien."



Wil je een boek schrijven, of ben je gewoon heel dramatisch in bewoordingen? Zo heb ik iemand een nachtje neuken nog nooit zien of horen beschrijven. I'm new at this. Give me a break. :P
Alle reacties Link kopieren
quote:Geelheer schreef op 01 oktober 2016 @ 13:28:

Nou ik vind het mooi. En heel fijn voor jou! Ik ben blij voor je! Mercikes.
Alle reacties Link kopieren
quote:Michellely85 schreef op 01 oktober 2016 @ 13:24:

"Na wat geknuffel en gelach had ik onwijs veel zin om de missionaris stand eens te proberen. Ik hield het langer vol maar toch niet echt lang. Ze kwam klaar door zichzelf snel te bevredigen. Heel opwindend om te zien."



Wil je een boek schrijven, of ben je gewoon heel dramatisch in bewoordingen? Zo heb ik iemand een nachtje neuken nog nooit zien of horen beschrijven.







--



To klinkt echt als een perfecte ervaring.

Je mag in je handjes knijpen met zo'n vrouw

En wat leuk dat jullie vanavond elkaar al weer zien, straks wordt t nog serieus!

En nu niet alleen nog maar bezig zijn met wat er in je broek zit he
Alle reacties Link kopieren
We hadden allemaal wel verwacht dat er iets zou gaan gebeuren, maar dat het zo goed zou gaan...leuk man!



Ben blij voor je. Eerste keer gezoend en eerste keer sex en dat met een dame waar je stapelverliefd op bent. En zij op jou zo te horen. Veel plezier vanavond.



(en vind in het ontdekken van alles je / jullie eigen tempo, het is niet nodig om de hele kamasutra binnen een weekend geprobeerd te hebben )
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
Je schrijft bouquetreeksen?



Gefeliciteerd.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pinda-Kaas schreef op 01 oktober 2016 @ 13:40:

[...]









--



To klinkt echt als een perfecte ervaring.

Je mag in je handjes knijpen met zo'n vrouw

En wat leuk dat jullie vanavond elkaar al weer zien, straks wordt t nog serieus!

En nu niet alleen nog maar bezig zijn met wat er in je broek zit he



Wat er in haar broek / onder haar rokje zit is interessanter hoor PK

En onder haar shirt ook!



Maar idd, TO, denken doe je met je hersenen. ;)
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
Alle reacties Link kopieren
Wat geweldig!!! Gefeliciteerd



Je schrijft zo lief erover!! Ik herken het gevoel van 'nog nooit zo goed geslapen' geweldig is dat!

Oh man, jullie gaan een geweldige tijd tegemoet.

Sla de condooms ruim in, want in het begin kan het nig wel eens hard gaan



Ze klinkt als een blijvertje! Jij ook trouwens
Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra_ schreef op 01 oktober 2016 @ 13:42:

Je schrijft bouquetreeksen?



Gefeliciteerd.bouquetreeksen?
Ehhh, zo bleu en nog maagd. Maar dan ineens uit het niets dit? Tuuurrrlllijk
Zeur niet zeg. Hoe zou jij het dan beschrijven, je eerste keer? Voorbeelden graag!
Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra_ schreef op 01 oktober 2016 @ 13:42:

Je schrijft bouquetreeksen?





haha dat was eerste waar ik aan dacht. ik ben daar allergisch voor :D

Toen ik 'haar poep' las, dacht ik WTF? Oh ja, vlaming..
The superficial disappears when it begins to rain...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven