Moet ik haar vertellen dat ik nog maagd ben?

27-09-2016 14:40 390 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Dit is niet echt m'n ding. Ik ben op dit forum terecht gekomen omdat ik met een dilemma zit. Eerst even de situatie schetsen. Ik zou wel graag hebben dat mensen me serieus nemen. Hier gaat ie dan.

Ik ben een man van 32 en ik ben nog maagd. I weet dat het absurd klinkt maar toch is het zo. En neen, ik ben niet oerlelijk, gestoord of aseksueel. Ik ben altijd extreem verlegen geweest rond vrouwen. Ik heb vaak genoeg in m'n leven vrouwen naar me zien kijken en lachen maar ik bevroor altijd van de angst. Vorige week had ik er genoeg van. Ik wou niet eindigen als een 40 jarige maagd. Ik ben gewoonweg op straat een beeldmooie vrouw tegen het lijf gelopen. Haar uitstraling was adembenemend. Ik zag haar naar me kijken en glimlachen. Ik heb al mijn moed bijeen geraapt en ik ben er zo cool mogelijk op afgestapt. Ik heb haar diep in de ogen gekeken en haar vertelt dat ik haar uitstraling ongelooflijk mooi vond. Ik was er 100% zeker van dat ze me gewoon zou weglachen. Het tegendeel was waar. Ze stond perplex en haar gezicht werd vuurrood. Ik heb mezelf voorgesteld en naar haar naam gevraagd. Ze antwoordde onmiddellijk en zei dat ze nog nooit zo'n zelfverzekerde man had gezien. Ik heb haar nummer gevraagd en ze typte hem direct in m'n smartphone. Daarna had ik een smoesje verzonnen dat ik dringend weg moest. Dit was natuurlijk gelogen omdat ik op het punt stond het te begeven. M'n hart raasde als zot en ik dacht dat ik zou flauwvallen. Ik zag er blijkbaar heel kalm uit maar vanbinnen ging ik dood van de zenuwen. Om een nog langer verhaal kort te maken. Ik heb haar gebeld en we zijn intussen al op 3 dates geweest. Ik denk echt dat ze me leuk vindt. Ik ben smoorverliefd op haar. Maar wat nu? Wat als het moment eraan komt dat we seks gaan hebben? Wat moet ik haar dan vertellen? Ze denkt waarschijnlijk dat ik enorm zelfzeker ben en al gevreeën heb. Moet ik haar de waarheid vertellen? Ik kan me niet voorstellen dat ik dit kan acteren. Het is uitgesloten. Kan iemand me raad geven?



Alvast bedankt
Alle reacties Link kopieren
quote:Corona67 schreef op 01 oktober 2016 @ 13:48:

Ehhh, zo bleu en nog maagd. Maar dan ineens uit het niets dit? Tuuurrrlllijk Inderdaad, past ook bij jouw signature/motto
The superficial disappears when it begins to rain...
Alle reacties Link kopieren
quote:Ameliaaa schreef op 01 oktober 2016 @ 13:52:

Zeur niet zeg. Hoe zou jij het dan beschrijven, je eerste keer? Voorbeelden graag!



Haha nou in mijn geval is daar niks moois over te beschrijven hoor

Een hoop pijn en veel bloed, in ieder geval niks voor in een bouquetreeks
quote:autumncloud schreef op 01 oktober 2016 @ 14:00:

[...]





haha dat was eerste waar ik aan dacht. ik ben daar allergisch voor :D

Toen ik 'haar poep' las, dacht ik WTF? Oh ja, vlaming..Ik moest er even om grinniken
Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra_ schreef op 01 oktober 2016 @ 14:04:

[...]



Ik moest er even om grinniken Ik ook.
Zelfs haar poep mooi vinden is toch wel het toppunt van verliefdheid
Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra_ schreef op 01 oktober 2016 @ 14:08:

Zelfs haar poep mooi vinden is toch wel het toppunt van verliefdheid Ok, kont dan. Zo goed? lol
Alle reacties Link kopieren






Nou, als een man toch zo over me zou schrijven...
Alle reacties Link kopieren
quote:Ameliaaa schreef op 01 oktober 2016 @ 13:52:

Zeur niet zeg. Hoe zou jij het dan beschrijven, je eerste keer? Voorbeelden graag!



Niet echt bouquetreeks waardig



Kaarsjes, wijntje, de hele zooi....

Beetje zoenen en dat ging steeds verder. Spannend en leuk!



Na de eerste keer viel ik daarna bijna in slaap, maar dat was niet de bedoeling. Haar ex-vriend had nog een sleutel (ze had samengewoond), dus kwartiertje later werd ik eruit geschopt.
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
Alle reacties Link kopieren
quote:Evidentialist schreef op 01 oktober 2016 @ 13:30:

[...]





I'm new at this. Give me a break. :P





No offence intended, alleen die quote was een beetje bijzonder.

Ik heb zelden meisjes meegemaakt die nog maar weinig ervaring hadden, en zich de volgende ochtend spontaan heel snel begonnen te vingeren, mijn gebrek.
Alle reacties Link kopieren
quote:Michellely85 schreef op 01 oktober 2016 @ 14:21:

[...]





No offence intended, alleen die quote was een beetje bijzonder.

Ik heb zelden meisjes meegemaakt die nog maar weinig ervaring hadden, en zich de volgende ochtend spontaan heel snel begonnen te vingeren, mijn gebrek. Ik ben degene die weinig ervaring heeft. Niet zij.
Alle reacties Link kopieren
quote:Hightower schreef op 01 oktober 2016 @ 14:19:

[...]





Niet echt bouquetreeks waardig



Kaarsjes, wijntje, de hele zooi....

Beetje zoenen en dat ging steeds verder. Spannend en leuk!



Na de eerste keer viel ik daarna bijna in slaap, maar dat was niet de bedoeling. Haar ex-vriend had nog een sleutel (ze had samengewoond), dus kwartiertje later werd ik eruit geschopt.



Ik realiseer me nu dat ik na mijn ontmaagding ook nog naar huis ben gefietst..

Ik en mn vriendje mochten nog niet bij elkaar blijven slapen van mijn moeder
Alle reacties Link kopieren
quote:Evidentialist schreef op 01 oktober 2016 @ 14:23:

[...]





Ik ben degene die weinig ervaring heeft. Niet zij. Een paar Marokkanen las ik ergens, ik zal het wel fout hebben. Te snel gelezen, sorry.
Alle reacties Link kopieren
quote:Michellely85 schreef op 01 oktober 2016 @ 14:26:

[...]





Een paar Marokkanen las ik ergens, ik zal het wel fout hebben. Te snel gelezen, sorry. Ja, ze had twee vriendjes voor mij. Wanneer is een vrouw dan ervaren? Na honderd partners?
Alle reacties Link kopieren
quote:Evidentialist schreef op 01 oktober 2016 @ 14:31:

[...]





Ja, ze had twee vriendjes voor mij. Wanneer is een vrouw dan ervaren? Na honderd partners?



Niet teveel in meegaan, gaat misschien over een detail waarin jullie elkaar verkeerd begrijpen.

Wat die ander bedoelt, is dat ze je wss geen masturbatie-show heeft gegeven, waarbij je mocht toekijken. Dat dat onwaarschijnlijk zou zijn.
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
Alle reacties Link kopieren
De eerste keer had ik mijn onderbroek nog aan. Vriendje was druk bezig aldaar en in de haast vergeten mij van dat stukje stof te ontdoen. Het liep dan ook niet echt lekker zeg maar.

Maar goed, ik was 16....
...
quote:autumncloud schreef op 01 oktober 2016 @ 14:01:

[...]





Inderdaad, past ook bij jouw signature/motto
Alle reacties Link kopieren
quote:Evidentialist schreef op 01 oktober 2016 @ 14:31:

[...]





Ja, ze had twee vriendjes voor mij. Wanneer is een vrouw dan ervaren? Na honderd partners?





Minstens! Ik loop tegen de 30 en ik ben er bijna, eindelijk.
quote:Pinda-Kaas schreef op 01 oktober 2016 @ 14:35:

[...]







Minstens! Ik loop tegen de 30 en ik ben er bijna, eindelijk.Slet !
Alle reacties Link kopieren
quote:Evidentialist schreef op 01 oktober 2016 @ 14:31:

[...]





Ja, ze had twee vriendjes voor mij. Wanneer is een vrouw dan ervaren? Na honderd partners?



Yup. Na precies 100 partners.



Nee, just messing with ya, ik vond het gewoon een rare zin die niet klopt met mijn ervaringen qua vrouwen die een paar partners hebben gehad. Dat wanneer je wat voor elkaar voelt, en een schijnbaar vrij unieke ervaring deelt, dat je 's morgens nog even besluit om je snel te vingeren in het bijzijn van je nieuwe geliefde, maar ik ken niet ieder mens.



Ik vond het bijzonder, niet de wereld, niet iedereen die het las, ik. En ik ken jullie allebei niet, dus wat maakt het uit?
Alle reacties Link kopieren
quote:Corona67 schreef op 01 oktober 2016 @ 14:38:

[...]



Slet !



Slet is pas vanaf 250 dacht ik!

Dus dat duurt nog even
Alle reacties Link kopieren
Opnieuw een prachtige ervaring! Wat super om mee te maken en het klinkt inderdaad als een blijvertje. Grappig detail van die macho exen

Wat betreft die opmerkingen over bouquetreeks, niets van aantrekken. Ik herken dit trouwens heel duidelijk van iemand op een ander forum. Ik vind het heel moedig dat je dit zo op Internet durft te schrijven maar dat voelt voor jou waarschijnlijk niet zo. Je tip voor mannen om ook direct te zijn is niet 1 op 1 overdraagbaar maar heeft voor mij ook gewerkt. Ik heb dat hier niet echt hoeven te verdedigen maar het op straat iemand aanspreken wordt op dit forum niet als zeer kansrijk gezien. Uiteraard is dat nogal afhankelijk van de omstandigheden.
Alle reacties Link kopieren
quote:ooitverlegen schreef op 01 oktober 2016 @ 14:42:

Opnieuw een prachtige ervaring! Wat super om mee te maken en het klinkt inderdaad als een blijvertje. Grappig detail van die macho exen

Wat betreft die opmerkingen over bouquetreeks, niets van aantrekken. Ik herken dit trouwens heel duidelijk van iemand op een ander forum. Ik vind het heel moedig dat je dit zo op Internet durft te schrijven maar dat voelt voor jou waarschijnlijk niet zo. Je tip voor mannen om ook direct te zijn is niet 1 op 1 overdraagbaar maar heeft voor mij ook gewerkt. Ik heb dat hier niet echt hoeven te verdedigen maar het op straat iemand aanspreken wordt op dit forum niet als zeer kansrijk gezien. Uiteraard is dat nogal afhankelijk van de omstandigheden.Waarom zou het niet kansrijk zijn? waarom om de pot draaien? Ik vraag me gewoon af waarom het niet succesvol zou zijn.
quote:Pinda-Kaas schreef op 01 oktober 2016 @ 14:42:

[...]





Slet is pas vanaf 250 dacht ik!

Dus dat duurt nog even

Oh.. Vroeger was dat al veel eerderderder.

Hoe tijden veranderen he..
Alle reacties Link kopieren
quote:Evidentialist schreef op 01 oktober 2016 @ 14:45:

[...]





Waarom zou het niet kansrijk zijn? waarom om de pot draaien? Ik vraag me gewoon af waarom het niet succesvol zou zijn.



Niet alle vrouwen zijn er van gediend.

Ik word ook vaak op een nare manier aangesproken op straat, dus ook iemand met goede intenties sta ik niet direct voor open als die me op straat aan zou spreken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pinda-Kaas schreef op 01 oktober 2016 @ 14:47:

[...]





Niet alle vrouwen zijn er van gediend.

Ik word ook vaak op een nare manier aangesproken op straat, dus ook iemand met goede intenties sta ik niet direct voor open als die me op straat aan zou spreken.Wat bedoel je met naar? Als een man hetzelfde zou zeggen tegen jou wat ik tegen haar gezegd heb, zou je dat naar vinden? Gewoon curieus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven