Moet ik haar vertellen dat ik nog maagd ben?

27-09-2016 14:40 390 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Dit is niet echt m'n ding. Ik ben op dit forum terecht gekomen omdat ik met een dilemma zit. Eerst even de situatie schetsen. Ik zou wel graag hebben dat mensen me serieus nemen. Hier gaat ie dan.

Ik ben een man van 32 en ik ben nog maagd. I weet dat het absurd klinkt maar toch is het zo. En neen, ik ben niet oerlelijk, gestoord of aseksueel. Ik ben altijd extreem verlegen geweest rond vrouwen. Ik heb vaak genoeg in m'n leven vrouwen naar me zien kijken en lachen maar ik bevroor altijd van de angst. Vorige week had ik er genoeg van. Ik wou niet eindigen als een 40 jarige maagd. Ik ben gewoonweg op straat een beeldmooie vrouw tegen het lijf gelopen. Haar uitstraling was adembenemend. Ik zag haar naar me kijken en glimlachen. Ik heb al mijn moed bijeen geraapt en ik ben er zo cool mogelijk op afgestapt. Ik heb haar diep in de ogen gekeken en haar vertelt dat ik haar uitstraling ongelooflijk mooi vond. Ik was er 100% zeker van dat ze me gewoon zou weglachen. Het tegendeel was waar. Ze stond perplex en haar gezicht werd vuurrood. Ik heb mezelf voorgesteld en naar haar naam gevraagd. Ze antwoordde onmiddellijk en zei dat ze nog nooit zo'n zelfverzekerde man had gezien. Ik heb haar nummer gevraagd en ze typte hem direct in m'n smartphone. Daarna had ik een smoesje verzonnen dat ik dringend weg moest. Dit was natuurlijk gelogen omdat ik op het punt stond het te begeven. M'n hart raasde als zot en ik dacht dat ik zou flauwvallen. Ik zag er blijkbaar heel kalm uit maar vanbinnen ging ik dood van de zenuwen. Om een nog langer verhaal kort te maken. Ik heb haar gebeld en we zijn intussen al op 3 dates geweest. Ik denk echt dat ze me leuk vindt. Ik ben smoorverliefd op haar. Maar wat nu? Wat als het moment eraan komt dat we seks gaan hebben? Wat moet ik haar dan vertellen? Ze denkt waarschijnlijk dat ik enorm zelfzeker ben en al gevreeën heb. Moet ik haar de waarheid vertellen? Ik kan me niet voorstellen dat ik dit kan acteren. Het is uitgesloten. Kan iemand me raad geven?



Alvast bedankt
Doe niet zoals Maarten, en dan komt het vast goed!
Alle reacties Link kopieren
quote:Corona67 schreef op 27 september 2016 @ 15:06:

Doe niet zoals Maarten, en dan komt het vast goed!Nee, zo onhandig ben ik nu ook niet. haha
Alle reacties Link kopieren
Ik zou de afknapper groter vinden als je niks zegt
"People, what a bunch of bastards"
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het pas direct voor de daad zelf mededelen of gewoon helemaal niet en zorgen dat je allebei een beetje alcohol hebt gehad. Dan kun je altijd nog beweren dat je een beetje tipsy bent. Mijn partner had ook nog niet zoveel ervaring; als hij dat al gelijk vanaf het begin af aan had verteld (tijdens de opbouw van een date ofzo) had ik dat best wel een 'big deal' gevonden. Dat roept bij mij een 'ah gossie'-gevoel op. Zo van: ahhhhh, kom maar hoor, snoeziewoezie En dat is voor mij persoonlijk wel een beetje een moodkiller -> pity fuck. Maar dat hangt natuurlijk echt wel af van de persoon. Misschien kun je het beter voor achteraf bewaren. Dan denkt ze waarschijnlijk: hey, dit was al lekker en het kan alleen nog maar beter worden, jeeujjj!
Alle reacties Link kopieren
Ik was 28 toen ik m'n eerste vriendinnetje had, en ook nog nooit gezoend. Ik heb het verteld vlak na onze eerste kus; het was even schrikken en ze wilde er van alles over vragen, daarna was het geen probleem meer.



En ik had het veel te groot gemaakt in mijn hoofd; zo moeilijk is het allemaal niet en zij was van harte bereid me aanwijzingen te geven. Als het een lieve meid is, komt het helemaal goed!
Alle reacties Link kopieren
Ten eerste wil ik gewoon even zeggen dat ik je echt mega stoer vind. Ik had dat echt nooit gedurfd.



Verder zou ik eerlijk zijn dat je nog maagd bent. Ik zou dat echt wel willen weten.

Over zoenen weet ik het niet. Heb ook met genoeg niet-maagden gezoend, die het echt niet konden.



Sowieso bedenk dat veel mensen de eerste keer met seks en zoenen vaak nog wat verlegen zijn bij elkaar. Dus maak je verder ook niet al te druk of je alles wel goed doet. Dat komt vanzelf.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Gewoon zeggen dat je nog maagd bent.

Dat je altijd te verlegen was om op een vrouw af te stappen, maar dat toen je haar zag, je het jezelf nooit zou vergeven als je geen actie had ondernomen

Dan nog liever een blauwtje lopen
Alle reacties Link kopieren
quote:Duratys schreef op 27 september 2016 @ 15:13:

Ik was 28 toen ik m'n eerste vriendinnetje had, en ook nog nooit gezoend. Ik heb het verteld vlak na onze eerste kus; het was even schrikken en ze wilde er van alles over vragen, daarna was het geen probleem meer.



En ik had het veel te groot gemaakt in mijn hoofd; zo moeilijk is het allemaal niet en zij was van harte bereid me aanwijzingen te geven. Als het een lieve meid is, komt het helemaal goed!Mijn probleem is dat ze waarschijnlijk denkt dat ik al ervaring heb. Als je zoals ik gedaan heb een vrouw benadert en dan na de eerste kus vertelt dat je nog 100% maagd bent is niet een goed plan denk ik.
quote:Evidentialist schreef op 27 september 2016 @ 15:16:

[...]





Mijn probleem is dat ze waarschijnlijk denkt dat ik al ervaring heb. Als je zoals ik gedaan heb een vrouw benadert en dan na de eerste kus vertelt dat je nog 100% maagd bent is niet een goed plan denk ik.

Waarom niet?



En ik zou het pas vertellen als je verder gaat dan kussen.
Alle reacties Link kopieren
quote:lollypopje schreef op 27 september 2016 @ 15:15:

Ten eerste wil ik gewoon even zeggen dat ik je echt mega stoer vind. Ik had dat echt nooit gedurfd.



Verder zou ik eerlijk zijn dat je nog maagd bent. Ik zou dat echt wel willen weten.

Over zoenen weet ik het niet. Heb ook met genoeg niet-maagden gezoend, die het echt niet konden.



Sowieso bedenk dat veel mensen de eerste keer met seks en zoenen vaak nog wat verlegen zijn bij elkaar. Dus maak je verder ook niet al te druk of je alles wel goed doet. Dat komt vanzelf.Stoer was het niet echt hoor. Mijn hart ging tegen 1000 bonzen per minuut en kreeg bijna geen adem meer. Ik heb geprobeerd zo cool mogelijk te blijven maar ik moest daar echt zo snel mogelijk weg toen. Het ergste is dat ik zelfs een erectie had en dat zou toch te beschamend geweest zijn als iemand dat zou zien.
Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra_ schreef op 27 september 2016 @ 15:17:

[...]



Waarom niet?



En ik zou het pas vertellen als je verder gaat dan kussen.Ik ben erover aan het nadenken om haar uit te nodigen bij mij voor een gezellig etentje. Ik kan best goed koken? Goed idee om het dan te proberen?
quote:Evidentialist schreef op 27 september 2016 @ 15:23:

[...]





Ik ben erover aan het nadenken om haar uit te nodigen bij mij voor een gezellig etentje. Ik kan best goed koken? Goed idee om het dan te proberen?

Nou ja, dat ligt een beetje aan je timing natuurlijk

Denk er niet zo over na, het is niet te plannen. Laat het gewoon gebeuren.

De eerste vrijpartij met mijn lief was op een totaal onverwacht moment
Alle reacties Link kopieren
quote:Evidentialist schreef op 27 september 2016 @ 14:50:

[...]





Maar is het feit dat ik nog zoveel moet leren geen afknapper? Sorry voor de onnozele vragen maar het weegt wel zwaar op me.



Voor mij zou het geen afknapper zijn. Wel als je het me niet zou vertellen.

(ik vind het trouwens enorm goed dat je zo op haar afgestapt bent!)
TO: ik zou als het ter sprake komt gewoon eerlijk zijn, mocht ze vervelend reageren weet je meteen dat ze niet de juiste persoon voor je is.



Ik vind het ook vreemd en onnodig dat je je er voor schaamt.

Want wie beslist nou dat je het ' gedaan hoort te hebben op jouw leeftijd'.

Het is jouw leven en wat iemand anders daar van vindt is jouw probleem niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Evidentialist schreef op 27 september 2016 @ 15:21:

Her ergste is dat ik zelfs een erectie had en dat zou toch te beschamend geweest zijn als iemand dat zou zien.



Wat? Waarom?



Mannen hebben een piemel. Boeiend. Stel je voor dat er iemand voor je staat met een erectie (potentieel relatiemateriaal)... Zou je dan afknappen of juist denken: zo, goed bezig. Ik zou gefascineerd zijn en me juist afvragen of het wel een erectie is of dat je groot geschapen bent. Bovendien is er niks mis mee om een meisje aantrekkelijk te vinden. Erectie is altijd een pluspunt; althans, in dit geval. Als het je bijna-zestigjarige-baas is en je staat in het kopieerhok zou ik anders stellen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Evidentialist schreef op 27 september 2016 @ 15:23:

[...]





Ik ben erover aan het nadenken om haar uit te nodigen bij mij voor een gezellig etentje. Ik kan best goed koken? Goed idee om het dan te proberen?

Het kussen? Kan zeker.



Niet te hard en wild met je tong heen en weer gaan, dan komt het wel goed. Het is geen wedstrijd, dat voel je wel aan.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
quote:Alicemorgan82 schreef op 27 september 2016 @ 15:26:

TO: ik zou als het ter sprake komt gewoon eerlijk zijn, mocht ze vervelend reageren weet je meteen dat ze niet de juiste persoon voor je is.



Ik vind het ook vreemd en onnodig dat je je er voor schaamt.

Want wie beslist nou dat je het ' gedaan hoort te hebben op jouw leeftijd'.

Het is jouw leven en wat iemand anders daar van vindt is jouw probleem niet.Het is gewoon zo ongemakkelijk. Ik trek me waarschijnlijk te veel aan van wat de samenleving denkt, maar ik kon het echt niet meer uithouwen. Ik wil weten wat wat het is om de warmte van een vrouw te voelen en intiem te zijn.
quote:SarahMary schreef op 27 september 2016 @ 15:26:

[...]





Wat? Waarom?



Mannen hebben een piemel. Boeiend. Stel je voor dat er iemand voor je staat met een erectie (potentieel relatiemateriaal)... Zou je dan afknappen of juist denken: zo, goed bezig. Ik zou gefascineerd zijn en me juist afvragen of het wel een erectie is of dat je groot geschapen bent. Bovendien is er niks mis mee om een meisje aantrekkelijk te vinden. Erectie is altijd een pluspunt; althans, in dit geval. Als het je bijna-zestigjarige-baas is en je staat in het kopieerhok zou ik anders stellen.Daar denk ik toch heel anders over.
quote:Geelheer schreef op 27 september 2016 @ 15:25:

[...]





Voor mij zou het geen afknapper zijn. Wel als je het me niet zou vertellen.

(ik vind het trouwens enorm goed dat je zo op haar afgestapt bent!)Ik ook, zeker aangezien je, denk ik, faalangst hebt... (kan je de hand schudden..)
Alle reacties Link kopieren
quote:Evidentialist schreef op 27 september 2016 @ 15:29:

[...]





Het is gewoon zo ongemakkelijk. Ik trek me waarschijnlijk te veel aan van wat de samenleving denkt, maar ik kon het echt niet meer uithouwen. Ik wil weten wat het is om de warmte van een vrouw te voelen en intiem te zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:doornroosje9 schreef op 27 september 2016 @ 15:28:

[...]



Het kussen? Kan zeker.



Niet te hard en wild met je tong heen en weer gaan, dan komt het wel goed. Het is geen wedstrijd, dat voel je wel aan.Ik dacht eerder aan het haar vertellen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra_ schreef op 27 september 2016 @ 15:29:

Daar denk ik toch heel anders over.



Vertel, hoe denk jij daarover?



Ik zou echt geen aanstoot nemen van een man die een erectie van mij krijgt, hoor. Ik zou het een compliment vinden. Dan moet ik er wel bij zeggen dat uitstraling en gesprekswaarde hoger telt. Het moet geen pervert zijn, maar een normale jongen die met mij staat te praten? Prima toch. Ik zie ook niet in waarom je daar aanstoot aan moet nemen. Het is een lichamelijke reactie; net zoals mijn borsten reageren op kou. Daar kan hij toch niks aan doen? Je maakt gewoon iets in die persoon los.
Alle reacties Link kopieren
quote:Alicemorgan82 schreef op 27 september 2016 @ 15:30:

[...]



Ik ook, zeker aangezien je, denk ik, faalangst hebt... (kan je de hand schudden..)Faalangst niet echt. Wel, alleen met vrouwen dan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Evidentialist schreef op 27 september 2016 @ 14:55:

[...]





Het lijkt me zo complex. Met die tong bedoel ik. Waarschijnlijk maak ik het allemaal weer veel te moeilijk.Mijn tip: beetje rustig opbouwen. Eerst "gewoon" zoenen, zonder tong. Lippen op elkaar, mond iets open, langzaam (!) "happende" beweging maken. Dat een tijdje doen, en dan heel voorzichtig een beetje likken. Dan voel je haar tong vanzelf. NIET je hele tong naar binnen werken meteen, maar probeer aan te voelen waar zij op reageert. Als het goed gaat wordt het vanzelf heftiger.
quote:SarahMary schreef op 27 september 2016 @ 15:33:

[...]





Vertel, hoe denk jij daarover?



Ik zou echt geen aanstoot nemen van een man die een erectie van mij krijgt, hoor. Ik zou het een compliment vinden. Dan moet ik er wel bij zeggen dat uitstraling en gesprekswaarde hoger telt. Het moet geen pervert zijn, maar een normale jongen die met mij staat te praten? Prima toch. Ik zie ook niet in waarom je daar aanstoot aan moet nemen. Het is een lichamelijke reactie; net zoals mijn borsten reageren op kou. Daar kan hij toch niks aan doen? Je maakt gewoon iets in die persoon los.

Ik zou het op zijn minst erg vreemd vinden als een vreemde mij aanspreekt met een paal in zijn broek.

Is het mijn vriend, dan is het natuurlijk anders.



Pervert is zeker een lelijke vent? En een normale jongen een lekkere?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven