moett ik me zorgen maken over zwangerschap

07-04-2015 19:22 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
hey!

ik had net met mijn vriend voor het eerst seks denk ik,

men vriend en ik vingerden rukkten melkaar eerst alleen maar,

maar vandaag besloten we verder te gaan, zo als volgt deed hij een condoom om, en was ik er klaar voor

maar na 3sec scheurde het condoom al, toen deed hij m eraf, en pakte een nieuwe maar toen scheurde die weer, maar toen die weer scheurde haalde hij m er weer snel uit, nadat de 2e gescheurd was durfde ik niet meer verder, omdat ik nu nog maar net aan de pil ben (2weken) en ik dachtte bij mezelf dat de pil vast nog niet goed zou werken,

weet iemand trouwens ook wanneer de pil echt werkt?

maar nu ben ik bang dat mijn vriend voorvocht had, ik heb t m gevraagd en hij wist t niet,

is er een kans dat ik zwanger ben, en nee wass geen ziekte we zijn alle 2 bij elkaar de 1e met seks

maar nu vraag ik me af of wel de morning after pil te kopen of niet?
Even de bijsluiter lezen die je bij de pil krijgt.
Alle reacties Link kopieren
Wanneer ben je begonnen met de pil? Op de eerste dag van je menstruatie? Dan is de pil meteen betrouwbaar. In andere gevallen, na 7 dagen. Dus je hoeft je geen zorgen te maken.
Alle reacties Link kopieren
Als je niet weet hoe je een condoom om moet doen, en niet weet hoe de pil werkt, dan ben je niet klaar voor seks.



nee, je bent niet zwanger
Ik vind het nogal ongeloofwaardig ...sorry als het echt waar is.
Alle reacties Link kopieren
...en ik dachtte bij mijzelf ....?



Is dat Nederlands?



Nee, je bent waarschijnlijk niet zwanger. Ja, als je je zorgen maakt, haal de morning after pill. En wacht met seks tot je zelf je vragen kunt beantwoorden.
quote:Honeymoonquiz schreef op 07 april 2015 @ 19:24:

Even de bijsluiter lezen die je bij de pil krijgt.



Dit. En goede condooms kopen, en leren hoe deze om te doen.



En oh, doe ook maar even een cursus Nederlands.
Alle reacties Link kopieren
Als ik je moeder was, hield ik m'n hart vast.
Hallo?!
Alle reacties Link kopieren
quote:geordie schreef op 07 april 2015 @ 19:24:

Als je niet weet hoe je een condoom om moet doen, en niet weet hoe de pil werkt, dan ben je niet klaar voor seks.



nee, je bent niet zwanger



Dit idd. Verhaal komt behoorlijke ongeloofwaardig over maar goed indien wel echt:

Oefenen met condooms. Die dingen scheuren zo goed als bijna nooit bij goed gebruik, zeker niet twee keer achter elkaar. Lees de gebruiksaanwijzing en oefen eerst met omdoen.



Lees de bijsluiter van je pil, dat ding zit er niet voor de leuk bij.

Bij goed gebruik is hij veilig nu.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Hoe krijgen jullie twee condooms gescheurd? Zet hij ze op zijn hoofd of zo? Leer eerst zoiets netjes omdoen en pas daarna verder.
Alle reacties Link kopieren
Even voor de zekerheid... dat condoom moet om z'n pik he, NIET om een banaan zoals op de lagere school gedemonstreerd... Dat harde uiteindje van de banaan laat 'm inderdaad scheuren...
Alle reacties Link kopieren
Even dit filmpje bekijken en goed oefenen (op een banaan of komkommer ofzo) voordat jullie weer seks willen gaan hebben:



https://www.youtube.com/watch?v=RNWyW05WXDo
Alle reacties Link kopieren
quote:geordie schreef op 07 april 2015 @ 19:24:

Als je niet weet hoe je een condoom om moet doen, en niet weet hoe de pil werkt, dan ben je niet klaar voor seks.



nee, je bent niet zwangerHeel erg mee eens
If you can dream it, you can do it.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven