MySize & Theyfit zitten niet goed

23-01-2015 00:08 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik heb een niet echt handig condoom probleem. Kwa omtrek val ik in de grotere categorieen voor condooms, daar ben ik op een erg onhandig tijdstip achtergekomen. Afijn, nu heb ik zowel MySize en TheyFit geprobeerd voor de grootste omtrek die ze bieden, en die passen op zich prima. Het punt is alleen dat ze onderaan knellen, waardoor er al snel een duidelijke rode rand ontstaat en ik voel ook dat het op die plek niet echt fantastisch zit.



Zelf denk ik dat het komt vanwege de lengte van de condooms, waardoor er veel over blijft en dat dat knelt. Ik ben niet zo heel erg blij met de situatie en ik weet ook niet zo goed wat ik er mee aan moet, vandaar mijn topic hier. Ik baal er behoorlijk van en ik zie het alleen maar als een vloek. Serieus advies / tips zou ik erg waarderen. Bij voorbaat dank.
Je hebt dus een grotere omtrek t.o.v. de lengte?
Alle reacties Link kopieren
http://condomerie.com/con ... L_TpfzgqMMCFQPHtAodWGYA9w



lengte en omtrek in vullen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
https://www.allecondooms.nl/info/condoo ... palen.html
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:joysjuhhh schreef op 23 januari 2015 @ 00:28:

Je hebt dus een grotere omtrek t.o.v. de lengte?

Jep, dat klopt.



quote:blijfgewoonbianca schreef op 23 januari 2015 @ 00:31:

http://condomerie.com/con ... L_TpfzgqMMCFQPHtAodWGYA9w



lengte en omtrek in vullen.Been there, done that. Ik heb meerdere proef/ test paketten geprobeerd, meerdere maten en merken. Ik heb zelfs de meettabel van MySize uitgeprint.. Sites afgespeurd in het engels en nederlands, maar ik kom er gewoon niet mee uit. Ook is dit specifieke probleem voor mij nergens te vinden, laat staan een oplossing.
anoniem_216021 wijzigde dit bericht op 23-01-2015 00:54
Reden: toevoeging
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik bedoel dit echt serieus......



Doe je 'm wel goed om? Je hoeft het condoom niet af te rollen totdat het ín je balzak snijdt. Ik heb er niet zoveel ervaring mee, maar volgens mij zijn condooms altijd te lang.
Alle reacties Link kopieren
quote:sassafras schreef op 23 januari 2015 @ 00:57:

Ik bedoel dit echt serieus......



Doe je 'm wel goed om? Je hoeft het condoom niet af te rollen totdat het ín je balzak snijdt. Ik heb er niet zoveel ervaring mee, maar volgens mij zijn condooms altijd te lang.Ik weet dat je het niet (altijd) maximaal hoeft af te rollen, bij mij ontstaat het probleem op gewone afrol lengte.
Alle reacties Link kopieren
Quote :



Ruimer zittende condooms zijn bijvoorbeeld de Pasante Large (56mm) of de London Extra Gross (57mm) of de Durex XXL en de Trojan Magnum XXL (60mm). De in supermarkten populaire durex ComfortXL is alleen iets langer rekbaar en net als de standaard durex 52mm breed, daar schiet je niks mee op. Je zou anders eens de Condomi XXL kunnen proberen die is 54mm
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 23 januari 2015 @ 01:09:

Quote :



Ruimer zittende condooms zijn bijvoorbeeld de Pasante Large (56mm) of de London Extra Gross (57mm) of de Durex XXL en de Trojan Magnum XXL (60mm). De in supermarkten populaire durex ComfortXL is alleen iets langer rekbaar en net als de standaard durex 52mm breed, daar schiet je niks mee op. Je zou anders eens de Condomi XXL kunnen proberen die is 54mmDie heb ik allemaal niet geprobeerd, en dat is met alle respect de moeite ook niet waard. Het probleem waar ik het over heb doet zich voor bij 69mm condooms.
Alle reacties Link kopieren
https://www.allecondooms. ... asante_3_stuks_12984.html
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:StopEsc schreef op 23 januari 2015 @ 01:14:

[...]



Die heb ik allemaal niet geprobeerd, en dat is met alle respect de moeite ook niet waard. Het probleem waar ik het over heb doet zich voor bij 69mm condooms.



Misschien scheelt het per merk.

Maar hé,...probeer je het toch niet? Zorg je voor een voorraad vrouwencondooms als je op stap gaat. Mij een biet.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Meten is weten

Men neme daartoe de centimeter uit de naaidoos van je vrouw. Wind jezelf op of laat iemand anders dat doen. Meet vervolgens de omtrek van je penis in volle glorie ongeveer twee centimeter vanaf de basis. Het zal nu direct opvallen dat de omtrek van je penis een hele andere is dan die van het doorsnee condoom. Je lul is aanzienlijk groter. Zo heeft het standaard Natural condoom van Durex een omtrek van 104 millimeter. Dat condoom zou bij het gros van de Nederlandse mannen te strak zitten, ware het niet dat condooms van latex worden gemaakt en dus ontzettend kunnen oprekken. Zozeer zelfs dat je een condoom over je hoofd – goed voor een slordige 580 millimeter – kunt trekken. Er zijn mensen die daar een sport van maken. Dat moeten zij weten, maar het voorbeeld maakt in ieder geval duidelijk dat je zou kunnen stellen dat één maat voor allen zou volstaan.



Diverse maten

Dat er toch verschillende maten bestaan, is hoofdzakelijk een kwestie van comfort en gemak. Als je penis een omtrek heeft van meer dan 135 millimeter, dan kan het in bepaalde gevallen lastig blijken het condoom helemaal tot aan de basis af te rollen. En comfort is dan ook ver te zoeken. In dat geval kun je een wijder condoom proberen, bijvoorbeeld Hot Rubber Easy of de Trojan Magnum. Meet je bij jezelf een omtrek die onder het gemiddelde ligt en heb je de ervaring dat het condoom vaak dreigt af te schuiven terwijl je het toch goed hebt omgedaan, dan kun je een smaller condoom proberen, zoals RFSU’s Mamba of Mi-Cro van Worlds Best.

Overigens zijn tegenwoordig alle Durex condooms voorgevormd. Het middendeel heeft nog steeds een omtrek van 104 millimeter, maar de eikel en het uiteinde zijn wijder. Het condoom laat zich daardoor makkelijker tot aan de basis afrollen, geeft meer gevoel tijdens het vrijen en blijft dankzij het smallere middendeel toch goed zitten. De fabrikant is van mening dat door deze nieuwe pasvorm één maat volstaat.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Tja. Die condooms moeten ergens vastzitten natuurlijk, anders heeft het geen zin en lekt nog steeds. Daar is die rand voor, om het lekken te voorkomen. Je gaat nooit een condoom vinden die niet ergens strak zit.
Alle reacties Link kopieren
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 23 januari 2015 @ 01:21:

Meten is weten

Men neme daartoe de centimeter uit de naaidoos van je vrouw. Wind jezelf op of laat iemand anders dat doen. Meet vervolgens de omtrek van je penis in volle glorie ongeveer twee centimeter vanaf de basis. Het zal nu direct opvallen dat de omtrek van je penis een hele andere is dan die van het doorsnee condoom. Je lul is aanzienlijk groter. Zo heeft het standaard Natural condoom van Durex een omtrek van 104 millimeter. Dat condoom zou bij het gros van de Nederlandse mannen te strak zitten, ware het niet dat condooms van latex worden gemaakt en dus ontzettend kunnen oprekken. Zozeer zelfs dat je een condoom over je hoofd – goed voor een slordige 580 millimeter – kunt trekken. Er zijn mensen die daar een sport van maken. Dat moeten zij weten, maar het voorbeeld maakt in ieder geval duidelijk dat je zou kunnen stellen dat één maat voor allen zou volstaan.



Die vergelijking gaat niet op, neem dat nou maar van mij aan uit eigen ervaring. Een vrouwencondoom is wel een goede ja, nog niet zo heel ingeburgerd maar wel een goede. En als reactie op je laatste bericht, als je niet serieus kan reageren doe dat dan svp gewoon niet. Ik ben er wel serieus over en ik vind het frustrerend.



quote:_lupine_ schreef op 23 januari 2015 @ 01:22:

Tja. Die condooms moeten ergens vastzitten natuurlijk, anders heeft het geen zin en lekt nog steeds. Daar is die rand voor, om het lekken te voorkomen. Je gaat nooit een condoom vinden die niet ergens strak zit.Er zit een verschil tussen strak en te strak, waardoor je voelt dat het oncomfortabel zit en het binnen een paar minuten al duidelijk zichtbaar is.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje joh, als die grootste MySize te krap is met 69mm gaat het lastig worden om iets te vinden wat wel past.



Ik probeer me voor te stellen hoe het dan knelt onderaan. Hou je gewoon heel veel condoom over waardoor het deel dat over blijft nog opgerold zit en dus een veel te dikke rand vormt?
Even over een andere boeg: Misschien zit het niet zozeer in de maat, maar ben je gewoon 'gezegend' met een gevoelige huid. Ik heb dat met sokken en ondergoed. Ik hoef ze nog maar een minuutje aan te doen of de afdrukken staan al in m'n huid en soms irriteert het wat. En ik koop echt de goede maat. Ik heb me er maar bij neergelegd...
Alle reacties Link kopieren
quote:glyce schreef op 23 januari 2015 @ 06:12:

Jeetje joh, als die grootste MySize te krap is met 69mm gaat het lastig worden om iets te vinden wat wel past.



Ik probeer me voor te stellen hoe het dan knelt onderaan. Hou je gewoon heel veel condoom over waardoor het deel dat over blijft nog opgerold zit en dus een veel te dikke rand vormt?

Dat denk ik zelf van wel, de lengte wordt vergroot met de omtrek. Ik houd veel te veel over, wat op zich geen probleem is, maar ik denk dat het inderdaad daardoor zo'n knellend gevoel geeft.



quote:Sjors007 schreef op 23 januari 2015 @ 07:21:

Even over een andere boeg: Misschien zit het niet zozeer in de maat, maar ben je gewoon 'gezegend' met een gevoelige huid. Ik heb dat met sokken en ondergoed. Ik hoef ze nog maar een minuutje aan te doen of de afdrukken staan al in m'n huid en soms irriteert het wat. En ik koop echt de goede maat. Ik heb me er maar bij neergelegd...Van die kant had ik het nog niet bekeken en je hebt zeker een punt. Het rode had ik ook niet erg gevonden, het knellende gevoel wel. :/
Alle reacties Link kopieren
Rol je hem dan niet gewoon veel te strak af? Hoe rol je überhaupt af? Lijkt een rare vraag misschien maar er zijn verschillende manieren.
Alle reacties Link kopieren
quote:glyce schreef op 23 januari 2015 @ 13:56:

Rol je hem dan niet gewoon veel te strak af? Hoe rol je überhaupt af? Lijkt een rare vraag misschien maar er zijn verschillende manieren.Dat dacht ik dus inderdaad eerst ook. Ondertussen zo vaak geprobeerd, precies zoals het hoort (tuitje vastpakken, afrollen etc), maar het probleem blijft. :|
Alle reacties Link kopieren
Ik rol nooit af, vind ik voor geen meter werken. Zeker niet bij een grotere penis. Staat er altijd veel te veel spanning op.

Vraag me af hoe ik je handig kan uitleggen wat ik dan wel doe. Even denken hoor.
Alle reacties Link kopieren
Ok. Here goes.

Je rolt het condoom al een stukje af en pakt het met beide handen vast tussen je duimen en wijsvingers. Aan 2 kanten zeg maar. Dan rek je het een beetje op en ga je het met je duimen en wijsvingers afrollen over de penis heen maar zonder dat het de penis raakt. Snap je wat ik bedoel? Je rolt het af tussen je vingers naar de basis van je penis en daar laat je het voorzichtig los. Voorzichtig want anders is het net een elastiekje op je pik en dat wil je denk ik niet.

Als het goed is heb je het condoom nu verder afgerond dan normaal en zit het minder strak. Normaal gesproken zit er nu ook geen lucht in het truitje.



Zie je het voor je? Lastig uitleggen hoor!
Alle reacties Link kopieren
quote:glyce schreef op 23 januari 2015 @ 15:08:





Zie je het voor je? Lastig uitleggen hoor!



Zoals je je sokken aan zou trekken, dus.

( zo moeilijk uitleggen is het niet, hoor ).
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 23 januari 2015 @ 15:10:

[...]



Zoals je je sokken aan zou trekken, dus.

( zo moeilijk uitleggen is het niet, hoor ).Ghe, inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
Precies zoals je een panty aan zou doen inderdaad! Sokken trek ik meestal in 1 ruk over mijn voet eigenlijk.

Maar weet TO hoe je een panty aan doet?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven