na neuken pijn in heupen

29-03-2015 20:30 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie herkent dit of heeft tips om dit te voorkomen?

standjes knieën bij elkaar of benen wijd maakt niet uit, erna heb ik pijnlijke heupen.

Ben al onder behandeling bij fysiotherapeut trouwens en slik ook pijnstillers.

pijn maakt me al chagrijnig en moe en als ik dan ook nog eens niet kan genieten van seks ivm de pijn tijdens maar voooral achteraf, dan maakt me dat best ongelukkig, om maar niet te spreken over hoe het voor mn partner is.
life's a beach and then you die
Alle reacties Link kopieren
Niet meer neuken.
Alle reacties Link kopieren
Das slecht voor mn geestelijke gezondheid en de gezondheid van mn relatie minni
life's a beach and then you die
Alle reacties Link kopieren
quote:Barbitura schreef op 29 maart 2015 @ 20:32:

Das slecht voor mn geestelijke gezondheid en de gezondheid van mn relatie minniDe geestelijke gezondheid nog wel.
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 29 maart 2015 @ 20:33:

[...]

De geestelijke gezondheid nog wel.Van niet neuken wordt je rete chagerijnig heur.
Alle reacties Link kopieren
quote:GateKeeper schreef op 29 maart 2015 @ 20:34:

[...]



Van niet neuken wordt je rete chagerijnig heur.Maar ja, je krijgt er ook pijnlijke heupen door. Dilemma's!
Hoe lang heb je al fysio? Misschien nog even geduld hebben totdat het helpt.
Alle reacties Link kopieren
Waar dan precies; voor of achter?
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Zijn je spieren wel soepel genoeg? Dagelijks stretchen zou kunnen helpen
Alle reacties Link kopieren
Je kan ook andere dingen doen tijdens het vrijen dan penetreren. Is net zo lekker en het geeft geen pijn.
Alle reacties Link kopieren
Is het omdat er niet 6453 post achter mn naam staan...? Het is een serieuze vraag van mij, heb er erg last van.

Nou ja ik wacht wel even af of er nog reacties komen waar ik iets mee kan.
life's a beach and then you die
Alle reacties Link kopieren
Misschien een gekke vraag, maar is er iets anders aan de hand waardoor je die pijn krijgt (een bepaalde ziekte of aandoening)? Klinkt voor mij nogal heftig namelijk, dat je er pijnstillers voor moet nemen en er fysiotherapie voor hebt.
Alle reacties Link kopieren
Doe het eens niet op bed maar een week of twee alleen staand. Wie weet scheelt dat.

Heb je wel een goed matras?
quote:Barbitura schreef op 29 maart 2015 @ 20:38:

Is het omdat er niet 6453 post achter mn naam staan...? Het is een serieuze vraag van mij, heb er erg last van.

Nou ja ik wacht wel even af of er nog reacties komen waar ik iets mee kan.Ik stelde een serieuze vraag.
Alle reacties Link kopieren
Je krijgt prima reacties hoor, dame!



Heb je wel eens op je zij gelegen, knieën tegen elkaar en benen 90 graden? Je partner kan wellicht daarachter plaatsnemen op zijn knieën en je penetreren? Niet zo gezellig wellicht maar heuptechnisch zeer ontlastend. Een kussen tussen je knieën maakt de doorgang beter bereikbaar.



Of jij op je rug, je benen over zijn lijf, hij op zijn zij, samen een kruis vormen en dan penetreren?



Of schildpad, jij op je buik, je onderlijf op een kussen en hij die op je rug plaatsneemt? (erg fijn) Succes.
...
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 29 maart 2015 @ 20:33:

[...]



De geestelijke gezondheid nog wel.

Zo, echt wel.

Kan jij je dat niet voorstellen?
...
Alle reacties Link kopieren
Ah Dank vd reacties!



Pijn aan zijkanten, ik doe regelmatig piriformis spier stretch oefeningen vd fysio, ik heb al veel gepijpte de laatste weken/maand maar ik wil ook wel eens neuken.



Montana ik denk dat je gelijk hebt... heb 5 sessies fysio gehad inmiddels.

maar ja liep al langer met pijn dus het zal inderdaad even tijd nodig hebben.



nogmaals dank voor de reacties!

Ik schreef jaren geleden onder een andere naam maar heb ivm herkenning toen een time out gehad en nu een nieuwe nick. Wie weet geeft dt wat forum cred ;)
life's a beach and then you die
Alle reacties Link kopieren
wat zegt je fysio ervan? doe je aan sport, hoe lenig ben je? wat doet er precies pijn, je spieren, je gewrichten of je pezen?
never a failure, always a lesson
Alle reacties Link kopieren
Thanx Roos!!



Mijn eerste reactie was alleen naar minni, crosspost met de reacties die snel na die van haar kwamen.

geduld is niet mijn sterkste kant
life's a beach and then you die
Alle reacties Link kopieren
Fysio zegt dat ik de boel in onderlijf zelf vastzet, op spanning zet, over seks heb ik het nog niet gehad met hem.
life's a beach and then you die
Alle reacties Link kopieren
Sorry voor mijn ongeduld, ik me waardeer de reacties zeer zeker.



staand is lastig ivm lengteverschil.

huisarts heeft de diagnose spier toestand gesteld. Verder heb ik fibromyalgie.
life's a beach and then you die
Alle reacties Link kopieren
Ik ken het wel, ik heb erg soepele heupen en die gaan na (lang) penetreren erg veel zeer doen, zozeer dat ik vaak mijn bovenbenen moet vasthouden om het vol te houden. Niet erg sexy. weet jouw fysio waar het aan ligt? Te soepel of juist te stijf? Bij te soepel kun je spierversterkende oefeningen doen om die spieren wat te verstevigen en dus wat minder te laten 'hangen'. Sterkte, ik weet hoe vervelend het is.
Alle reacties Link kopieren
quote:Barbitura schreef op 29 maart 2015 @ 20:49:

Fysio zegt dat ik de boel in onderlijf zelf vastzet, op spanning zet, over seks heb ik het nog niet gehad met hem.

Dat wordt dan misschien eens tijd, ik denk dat juist hij goede tips voor je zou kunnen hebben.



En joh, wat maakt het uit hoe lang iemand hier schrijft, je stelt een serieuze vraag, mag je doodgewone antwoorden op verwachten.
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 29 maart 2015 @ 20:43:

[...]



Zo, echt wel.

Kan jij je dat niet voorstellen?Niet op die manier.
Ik heb het ook regelmatig, maar alleen rechts en dan ook met lage rechtse rugpijn (als je het nog volgt ). Hobbel dan bijvoorbeeld heel oncharmant de trap af. Doet best zeer.

Ik lees mee!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven