Na seks naar de WC?

11-02-2015 14:08 45 berichten
Even een vraagje. Na de seks moet ik altijd naar de WC omdat anders het sperma uit mij loopt. Ik heb nooit zin om te gaan, want lig dan lekker na te genieten in de armen van mijn vriend en wil graag zo in slaap vallen, maar dan moet ik eerst weer naar de WC. Ik ben wel eens blijven liggen, maar op een gegeven moment voel ik de sperma uit me lopen en dan wordt het laken wel erg nat en smerig, dus toch maar snel naar de WC gerend. Ik vraag me nu af: is dat bij iedere vrouw zo? Of ben ik één van de weinigen die hier last van heb. In films enzo zie je namelijk nooit dat de vrouw na de seks zegt: o, wacht even, ik moet eerst nog even naar de wc...
Alle reacties Link kopieren
Films zijn niet de realiteit. Ja (bijna) alle vrouwen hebben dit
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Handdoekje gebruiken?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hier ook wel last van, is heel normaal volgens mij.



Oplossing: rolletje wc-papier in het nachtkastje
Alle reacties Link kopieren
Wordt ook aangeraden om blaasontsteking te voorkomen.
Ik ga voor kwantiteit.
Hahaha, dat is heel normaal! Even een tissue, washand of handdoekje tussen je benen.
Alle reacties Link kopieren
Ik "moet" plassen als ik wat anders dan tv kijken in bed heb gedaan en lijkt mij dat de meeste vrouwen, als hun partner in ze is klaargekomen, eerst even naar het toilet gaan.
die ik wilde bestaat al...
Alle reacties Link kopieren
Ik ga sowieso, hoe vervelend ook, maar anders krijg ik blaasontsteking.



Wordt sowieso aangeraden om na de seks naar het toilet te gaan, ivm kans op blaasontsteking. Ik heb dit dus heel snel.
Alle reacties Link kopieren
Het is beter om te gaan plassen ivm hygiëne richting blaas.

Maar ik heb er ook niet altijd zin in.

Haddoekje tussen de benen en lekker in slaap vallen.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Alle reacties Link kopieren
Hier hetzelfde, ga ook altijd even naar de wc.

Wij hebben een tijdje condooms gebruikt en toen ging ik niet altijd naar de wc erna. Toen dus snel weer een blaasontsteking te pakken.

Dus ik ga altijd even plassen en kruip daarna weer lekker bij hem in bed.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon van die kleine handdoekjes bij het bed.
Handdoekje eronder, dan kun je wat langer blijven liggen!
Alle reacties Link kopieren
Tissues of handdoekje idd. Even nagenieten en dan toch gaan plassen, ook ivm blaasontsteking
some of the best moments in life are the one's you can't tell anyone about
Alle reacties Link kopieren
Ik sta na de seks altijd een half uurtje op mijn hoofd tegen de muur.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Dozen tissues overal binnen handbereik, de kinderen denken dat we chronisch verkouden zijn



Ik plooi na het vrijen een stuk of vijf tissues in de breedte in 3 tot ze formaat maandverbandje hebben en trek er een slip over.

Als ik ga plassen blijft altijd nog wat achter en heb geen zin in een natte plakkerige broek.
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 11 februari 2015 @ 14:20:

Ik sta na de seks altijd een half uurtje op mijn hoofd tegen de muur.Ik doe de wave na klaarkomen.
Zit jouw haar en make up ook altijd perfect na de seks, net zoals in de film? Bij mij echt niet

En dan zo elegant uit bed stappen en het laken wat zich spontaan om je heen drapeert...
quote:viva-amber schreef op 11 februari 2015 @ 14:20:

Ik sta na de seks altijd een half uurtje op mijn hoofd tegen de muur.







Zoals Broedkippetje zegt.
Ik ga trouwens zelden plassen na de seks, want ik krijg juist een blaasontsteking als ik ga plassen terwijl ik geen volle blaas heb.



Maar ik ben altijd al de uitzondering geweest.
Alle reacties Link kopieren
Het meeste haal ik altijd weg met een tissue en daarna na het toilet en eventueel kun je ook maandverband in je ondergoed doen, dat vind ik fijner slapen dan met een handdoek tussen de benen.
Doe wat goed voelt, kritiek krijg je toch wel!
Alle reacties Link kopieren
In films doen ze hun auto ook nooit op slot.
In films gaan mensen sowieso weinig naar de wc, zijn vrouwen niet ongesteld, houden ze hun bh aan tijdens de seks en worden ze de volgende ochtend stralend wakker met de mascara en foundation netjes op hun plek.
Alle reacties Link kopieren
Op laten drogen en dan op naar de volgende ronde. Het is zo simpel allemaal.
...
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn gastendoekjes ideaal voor.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Ik blijf gewoon liggen/slapen tenzij ik moet plassen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven