natte droom

19-12-2010 11:31 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is misschien zo'n onderwerp wat bij tijd en wijlen te spraken komt op het forum. Maar ik vraag me toch af:



Mijn man heeft geregeld een natte droom, omdat ik naast hem slaap weet ik dat Afgelopen nacht was dat ook; ik vroeg hem: Goh heb je natte droom gehad. (dit is was eigenlijk meer een retorische vraag) Alleen vanochtend was hij niet erg blij toen ik dit vroeg, de rede was omdat hij vertelde dat het niet over mij ging. En hij voelde dit als "vreemdgaan". (wat hij overig nooit zal doen of gedaan heeft)



Wat ik me toch afvraag (en misschien heeft niemand een antwoord, dat is ook goed) hoe komt iemand aan zo'n natte droom.
Alle reacties Link kopieren
Uiting van gevoelens en/of behoefte? Het onderbewuste dat ontspanning zoekt? Geen idee, maar het zal psychologisch prima verklaarbaar zijn.



Ik was vannacht ook aan de beurt Is je man 180cm, donkerblond en dominant?
quote:Lizzl schreef op 19 december 2010 @ 11:38:

Uiting van gevoelens en/of behoefte? Het onderbewuste dat ontspanning zoekt? Geen idee, maar het zal psychologisch prima verklaarbaar zijn.



Ik was vannacht ook aan de beurt Is je man 180cm, donkerblond en dominant?
Alle reacties Link kopieren
Bij mannen kan het ook gewoon lichamelijk zijn, het letterlijk lozen van zaad.
Bij vrouwen en bij mannen heeft het, zo las ik ooit in een boek dat best intelligent klonk verder, alles te maken met genitale schoonmaak. Er moet zaad of slijm naar buiten, en dan is een erotische droom blijkbaar de methode.
Bij de term "natte droom"moet ik altijd denken aan andere nattigheid in bed.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lizzl schreef op 19 december 2010 @ 11:38:

Uiting van gevoelens en/of behoefte? Het onderbewuste dat ontspanning zoekt? Geen idee, maar het zal psychologisch prima verklaarbaar zijn.



Ik was vannacht ook aan de beurt Is je man 180cm, donkerblond en dominant?



ehm hij is 183 cm en inderdaad donkerblond maar sorry hij is niet dominant.



Hij vertelde dat er iemand in die droom meespeelde. Die tot onze vriendenkring behoorde en ja hij wou er niet meer over praten.

Ons seksleven is goed, we hadden die avond ervoor nog seks gehad, en goed ook.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 19 december 2010 @ 11:56:

Bij de term "natte droom"moet ik altijd denken aan andere nattigheid in bed.ik bedoel dat hij een zaadlozing had,...en het rook naar seks, zeg maar.
quote:TheUndertaker schreef op 19 december 2010 @ 12:01:

[...]





ik bedoel dat hij een zaadlozing had,...en het rook naar seks, zeg maar.Dan heb je geluk gehad, als een volwassen man in bed plast, heb je het al snel over een liter of twee en half
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 19 december 2010 @ 12:10:

[...]



Dan heb je geluk gehad, als een volwassen man in bed plast, heb je het al snel over een liter of twee en half hij is zindelijk
quote:TheUndertaker schreef op 19 december 2010 @ 12:19:

[...]





hij is zindelijk Dromen kunnen heel onvoorspelbaar zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:TheUndertaker schreef op 19 december 2010 @ 12:19:

[...]





hij is zindelijk
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 19 december 2010 @ 12:25:

[...]



Dromen kunnen heel onvoorspelbaar zijn. ik heb op mijn 14de ofzo een keer in bed geplast omdat ik droomde dat ik op de wc zat...
quote:moeilijkenaam schreef op 19 december 2010 @ 12:43:

[...]





ik heb op mijn 14de ofzo een keer in bed geplast omdat ik droomde dat ik op de wc zat... kan iedereen gebeuren.........................haha.
Alle reacties Link kopieren
Een droom is een droom, klaar. Daar heeft je vriend zelf geen invloed op, en hoeft hij zich dus ook niet schuldig over te voelen. Ik droom zovaak de meest debiele dingen, ook wel eens over sex met iemand dat ik denk 'jak'. Ik zou me er dan ook niet te druk over maken.
Alle reacties Link kopieren
Ach, ik had laatst een sexdroom over een nogal lelijke vent van de tv, vriend en ik hebben er later hartelijk om gelachen

En dus no way dat ik ooit ook maar iets met die vent zou willen, dus het betekent gewoon helemaal niets!
Alle reacties Link kopieren
quote:moeilijkenaam schreef op 19 december 2010 @ 12:43:

[...]





ik heb op mijn 14de ofzo een keer in bed geplast omdat ik droomde dat ik op de wc zat...Ik droom wel eens dat ik heel erg nodig naar de wc moet en dat het niet lukt om te plassen. Dat duurt dan voor mijn gevoel heel erg lang. Op een gegeven moment wordt ik dan wakker en moet ik echt ontzettend nodig plassen, ik heb er dan gewoon buikpijn van. Na het plassen sllap ik vrij snel weer in.
Alle reacties Link kopieren
quote:Draakje29 schreef op 19 december 2010 @ 14:14:

[...]





Ik droom wel eens dat ik heel erg nodig naar de wc moet en dat het niet lukt om te plassen. Dat duurt dan voor mijn gevoel heel erg lang. Op een gegeven moment wordt ik dan wakker en moet ik echt ontzettend nodig plassen, ik heb er dan gewoon buikpijn van. Na het plassen sllap ik vrij snel weer in.Dat droom ik ook heel vaak, dat ik nodig moet plassen, maar nergens een toilet kan vinden. En als ik er dan een vind dan droom ik ook dat ik aan het plassen ben. Lucht ontzettend op, maar gelukkig doe ik het dan niet in mijn bed
Alle reacties Link kopieren
Seksdromen heb ik helaas niet zo vaak, zou wel vaker willen..



En ik dacht dat alleen jonge jongens last hadden van natte dromen. Wist niet dat dit ook bij volwassen mannen voor kon komen, die de avond ervoor ook nog eens seks hebben gehad. Heel apart, zo leer je nog eens wat.
Alle reacties Link kopieren
Dat jou man af en toe een natte droom heeft kan hij niets aan doen. Hij heeft dan een geile droom en dat kan over van alles zijn. Soms weet je het, als je wakker wordt, te herinneren maar soms ook niet eens.



Je droomt dan zo hevig dat je gewoon klaar komt.

En dat heb je niet in de hand.



Jij, of/en hij kan zich daar wel druk om maken, maar je doet er niets aan. Sommige (jonge) mannen hebben dit vaker dan andere.



Dat hij zegt dat hij zich daarvoor schaamt is een "rare" redenatie hoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dave890 schreef op 20 december 2010 @ 08:53:

Dat jou man af en toe een natte droom heeft kan hij niets aan doen. Hij heeft dan een geile droom en dat kan over van alles zijn. Soms weet je het, als je wakker wordt, te herinneren maar soms ook niet eens.



Je droomt dan zo hevig dat je gewoon klaar komt.

En dat heb je niet in de hand.



Bedankt voor het uitleggen wat een natte droom is Dave, ik denk dat veel dames er niets van begrepen tot jouw uitleg!

(Ja, ik weet dat je het goed bedoeld, maar soms komen je posts een beetje belerig over. No offence hoor, veel van je posts zijn erg informatief!)



quote:Dat hij zegt dat hij zich daarvoor schaamt is een "rare" redenatie hoor.Nah, dat vind ik dan weer niet. Wat is raar? Iedereen is anders en als hij zich er ongemakkelijk over voelt dan kan dat toch gewoon. Ik vind het netjes dat TO er verder geen probleem van maakt. Je zou de dames de kost moeten geven die meteen onzeker of aangevallen reageren.
Alle reacties Link kopieren
dat zou ik nu juist leuk vinden , een natte droom .

dat is al heel lang geleden , ik droom wel spannende dingen maar de meeste keren als het dan echt spannend word is het van tuuuuut tuuuuuuuuuuuuut tuuuuuuuuuuut ( dan gaat die stomme wekker )
Alle reacties Link kopieren
Dave, ik den dat het andersom is. Je lichaam wil klaarkomen en verzint er een droom bij. Ik kan anders niet verklaren hoe je door een gedachte alleen klaarkomt!



Ik ben het wel met je eens dat het heel vreemd is dat die man zich slecht voelt over de inhoud van de droom. Althans, ik zou die info lekker voor mezelf bewaren óf er juist heel laconiek mee omgaan. Als man heb je hopelijk genoeg ervaring met natte dromen om er niet te veel achter te zoeken! Misschien is het de interrpretatie hvan TO?
Alle reacties Link kopieren
quote:gerwin schreef op 21 december 2010 @ 14:30:

dat zou ik nu juist leuk vinden , een natte droom .

dat is al heel lang geleden , ik droom wel spannende dingen maar de meeste keren als het dan echt spannend word is het van tuuuuut tuuuuuuuuuuuuut tuuuuuuuuuuut ( dan gaat die stomme wekker )Iets minder aftrekken of neuken, dan komt het vanzelf.
Alle reacties Link kopieren
quote:JohnnyCake schreef op 21 december 2010 @ 14:40:

Dave, ik denk dat het andersom is. Je lichaam wil klaarkomen en verzint er een droom bij. Ik kan anders niet verklaren hoe je door een gedachte alleen klaarkomt!

.

Daar zou je inderdaad wel eens gelijk in kunnen hebben Johnny.

Oorzaak en gevolg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven