Niet meer aangetrokken tot vriend na ongeval

21-02-2015 20:32 237 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vind mezelf best egoïstisch als ik het opschrijf, maar dit is wel hoe ik me voel.



Ik ben een vrouw van bijna dertig en heb een relatie van 11 jaar met mijn vriend. We zijn elkaars eerste relatie. Ik ben echt supergelukkig bij hem, hij is mijn beste maatje en mijn grote liefde. Ik wil met hem oud worden en al onze toekomstplannen uitvoeren.

Ik wil hier zo graag samen uitraken...



Bijna twee jaar geleden raakte mijn vriend verbrand tijdens het koken. Hij heeft hiervoor een lange tijd in het ziekenhuis gelegen en kreeg meerdere operaties. Hij heeft een jaar van heel wat pijn en ellende achter de rug. Nu komt echter mijn probleem, ik kan niet wennen aan zijn 'nieuwe' lichaam. Hij heeft grote littekens op zijn buik en benen. Zijn linker been raakte zo beschadigd dat hij mankt. Sindsdien is ons seksleven een ramp. Hoe erg ik het ook vind om toe te geven, hij windt mij echt niet meer op. Ik word niet graag geconfronteerd met zijn littekens en vind het heel eng om zijn littekens aan te raken. Ik heb hem dan ook gevraagd om een T-shirt aan te houden en een dekentje te leggen op zijn benen in bed. Helaas gaat dat ten koste van de spontaniteit. Hierdoor mis ik zijn dominantere kantje die mij vroeger zo opwond. Ik weet dat de seks mij niet meer bevredigt en daardoor ga ik het zoveel mogelijk uit de weg. Natuurlijk is dit vreselijk voor mijn vriend, maar zijn lichaam is niet datgene waar ik verliefd op geworden ben...



Ik vind het vreselijk dat ik mij zo voel. Ik vind het zo oppervlakkig van mij... Is er iemand die zich hierin herkend? Hoe gingen jullie hier mee om? Weet er iemand tips om hieruit te raken?
Alle reacties Link kopieren
En hoe voelt hij zich met zijn littekens?
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Alle reacties Link kopieren
Jij zal in zijn ogen ook niet - meer - de lieve, loyale meid zijn waarop hij verliefd is geworden. Doe jullie beiden een plezier en maak het uit.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Tja ik kan mij best veel voor stellen, maar littekens eng en dat die zorgen dat je niet meer opgewonden wordt?

Nee, lukt me niet. Heb je niets aan, maar ok.
Alle reacties Link kopieren
Wat als je de seks even vergeet en gewoon gaat wennen aan zijn nieuwe lichaam. Veel naakt bij elkaar zijn, hem rustig aanraken zonder het doel opgewonden te worden. Samen praten en komen tot acceptatie. Als je meent dat je met hem verder wilt dan zul je zijn lichaam moeten accepteren. Dat hoeft niet van vandaag op morgen, geef jezelf de tijd.
Het is zoals het is
het is al 2 jaar.

Ben je bang dat je hem pijn doet? Of is het echt 'het oog wil ook wat?"
Alle reacties Link kopieren
Dus omdat hij aan de buitenkant is veranderd voel jij niets meer voor hem? Hoe zou jij reageren als hij je zou afwijzen na een borst-amputatie?
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Wat ontzettend oppervlakkig zeg!
Alle reacties Link kopieren
Als ik de vraag/ opdracht kreeg een dekentje over me heen te leggen bij de seks zou mijn manke been geen belemmering zijn om je de hele straat door achterna te zitten. Wat enorm grof.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik vind het inderdaad behoorlijk egoïstisch en oppervlakkig. Heel erg zelfs. Als nou zijn halve gezicht weggesmolten zou zijn, oke..

Tja, ik denk dat jij er ook niet meer zo uit ziet als waar hij 11 jaar geleden verliefd op werd, blijkbaar maakt het voor jou vriend niet uit, en maakt het voor jou wel uit dat jou vriend na een afschuwelijke gebeurtenis littekens op zijn been heeft.



Je kan relatie therapie overwegen, maar als ik jou vriend was zou ik daar al geen eens zin in meer hebben. Als hij over 10 jaar wat kilo's zwaarder is ren je waarschijnlijk weer weg.
Alle reacties Link kopieren
Je had je domme opmerking over dat kut dekentje en tshirt voor je moeten houden. Echt, hoe dom kun je zijn?



Ik hoop dat hij na jou heel gelukkig zal worden. Bah.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Dat dekentje ook, stel je voor dat vriend met littekens TO vraagt een zak over haar kop te doen..



Kan me niet voor stellen dat dit echt is.
Alle reacties Link kopieren
Hoe voelt hij zich zelf over zijn lichaam?
Het is zoals het is
Dat is nou de waarde van ware liefde. Ik zou je dumpen als een hete kool.

Erg zeg dit.
quote:MarianneDavids schreef op 21 februari 2015 @ 20:39:

Dus omdat hij aan de buitenkant is veranderd voel jij niets meer voor hem? Hoe zou jij reageren als hij je zou afwijzen na een borst-amputatie?Dit!
Sorry TO maar dit vind ik ook moeilijk te begrijpen. Je hoeft toch ook niet de hele tijd te kijken naar buik en benen tijdens seks? Ik begrijp eerlijk gezegd echt niet dat hij je niet neer opwindt. Hem vragen zich te bedekken vind ik ver gaan. Hoe moet hij zich daarbij voelen?

Misschien is hij ook beter af zonder jou...
Alle reacties Link kopieren
Wat ongelooflijk bot, tshirt en dekentje. Ik had die deken in je achterwerk gestopt, serieus!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
quote:Cateautje schreef op 21 februari 2015 @ 20:46:

Dat is nou de waarde van ware liefde. Ik zou je dumpen als een hete kool.

Erg zeg dit.En dit!
Alle reacties Link kopieren
Ik weet wel een tip om hieruit te geraken, pak als de donder je zootje bij elkaar en gun je vriend iemand die door littekens heenkijkt. Gatverdamme.
verba volant, scripta manent.
Maar een serieuze reactie: je stelt je aan wat betreft angst voor littekens. Het beste is actief te worden in de acceptatie, dus confrontatie met de angst. Zeg dat je het lastig vindt (maar dat weet hij dus wel, dat dekentje en die t-shirt..) maar dat het bij jou zit en masseer die littekens, smeer ze in met siliconen spul wat hij vast heeft gekregen van de plastisch chirurg.



Snap niet dat je dat niet over hebt voor iemand waar je al 11 jaar mee bent. Jij kan ook borstkanker krijgen, he, of een ongeluk krijgen, of gewoon een uitgezakte smoel door veroudering.
Alle reacties Link kopieren
In de middeleeuwen zouden ze je op de brandstapel gooien voor dit soort gedachten *oh, wacht...*
Je liefde is bekoeld. Blijkbaar was het alleen ' bij voorspoed'. Doe jullie beiden een plezier en maak het uit. Hij verdient iemand die van hem houdt om hoe hij is.
Alle reacties Link kopieren
quote:strikjemetstippels schreef op 21 februari 2015 @ 20:51:

Maar een serieuze reactie: je stelt je aan wat betreft angst voor littekens. Het beste is actief te worden in de acceptatie, dus confrontatie met de angst. Zeg dat je het lastig vindt (maar dat weet hij dus wel, dat dekentje en die t-shirt..) maar dat het bij jou zit en masseer die littekens, smeer ze in met siliconen spul wat hij vast heeft gekregen van de plastisch chirurg.



Snap niet dat je dat niet over hebt voor iemand waar je al 11 jaar mee bent. Jij kan ook borstkanker krijgen, he, of een ongeluk krijgen, of gewoon een uitgezakte smoel door veroudering.



+1



Alsof vriend er zelf voor heeft gekozen om verbrand te worden. Weet je wat comes around goes around. Wie weet valt TO keihard een keer op dr smoel tijdens een fietsongeluk en wilt haar nieuwe sexy lover zonder littekens dan wel een vriendinnetje wat wél een pearl white glimlach heeft.

Krijg zo'n komt een vrouw bij de dokter gevoel hiervan. Wat een oppervlakkigheid.

Ik snap wel dat zijn nieuwe uiterlijk wennen kan zijn maar bedekken met dekens en weet ik het wat? Pfff...
De vastheid die je zoekt is even groot als de veranderlijkheid waar jij naar verlangt
Echt misselijk dit. Wat erg voor je vriend; een relatie van 11 jaar en dan dit. Ik heb er echt geen woorden voor.
Alle reacties Link kopieren
For better or for worse.. Behalve als het om uiterlijk gaat....
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven