niet pijpen want penis stinkt

02-11-2012 23:50 211 berichten
Alle reacties Link kopieren
laten we er niet omheen draaien...ik hou van pijpen. maar al enige jaren heb ik een vriend die niet besneden is en zich niet voldoende wast. Hij gaat elke dag douchen maar trekt de voorhuid niet helemaal naar achteren bij het wassen. resultaat: een stinkende lul. Nu heb ik ghem dat al meerdere malen gezegd dat hij zich beter moet wassen, maar dan wordt hij boos. hij vind dat hij zich goed wast en wil ook niet dat ik het voor hem ga doen.



ik weet nu niet meer wat ik moet doen. pijpen doe ik al jaren niet meer maar ik vind het wel heel jammer....

overigens beft hij mij ook niet. hij houd er niet van.



wat moet ik doen? Ik wil hem niet kwijt hoor....we zijn al best lang samen en hebben een kind
Accepteren?
Alle reacties Link kopieren
S'nachts zijn voorhuid er af knippen?



Nee grapje, ik denk dat je toch nog eens moet praten, en dan niet in aanvallende manier van je pik stinkt, maar meer zo van schat, ik wil je graag pijpen maar kan je misschien beter wassen ofzo.
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
Alle reacties Link kopieren
Dus hij is niet in staat om z'n piemel normaal te wassen? Is ie 12?
Wil hij wel gepijpt worden?
Alle reacties Link kopieren
ja, hij vind pijpen wel lekker, maar hij vraagt er niet om. dus hij vind het niet erg dat ik het niet doe
Alle reacties Link kopieren
nee, hij is begin 30.....zeker geen 12. maar je hebt wel gelijk....hij heeft het misschien nooit geod geleerd. maar hij word kwaad als ik er wat van zeg
Alle reacties Link kopieren
quote:norma_jeane schreef op 02 november 2012 @ 23:54:

S'nachts zijn voorhuid er af knippen?

too funny!
Known to cause insanity in laboratory mice
Alle reacties Link kopieren
Nou... je kan hem toch een plezier doen ? Als je van hem houdt moet dat geen punt zijn.



sorry topic niet goed gelezen...

Je mag er op staan dat hij schoon is!! Nee, nooit op de penis staan :D
Alle reacties Link kopieren
Getver.



Kwaad worden of niet, ik zou het hem wel blijven zeggen.

Smerig zeg.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
2 dingen:

1. Misschien kan het allemaal niet ver genoeg naar beneden. Dan is een dokter een optie. Niet alleen vanuit pijp-oogpunt, maar ook qua gezondheid van het ding.

2. Nadeel van niet besneden zijn, is dat het ding aan het einde van de dag niet meer zo fris is als na het douchen. Enige oplossing dan is wassen voor seks, al is dat ook zo niet spontaan.
Alle reacties Link kopieren
Door kwaad te worden kapt hij alle mogelijkheden af, lastig hoor.

Ik weet natuurlijk niet hoe jij daarop reageert, maar het lijkt me dat 'zo'n gesprek' dan wel klaar is.

Je kunt misschien ipv over zijn stinkpiemel te praten, eens vragen waarom hij soms kwaad wordt als jij iets goedbedoelds zegt. Aangeven wat dat met jou doet.

Of misschien zelf eens erg boos worden om de manier waarop hij reageert?
Known to cause insanity in laboratory mice
Alle reacties Link kopieren
alleen door het te lezen word ik er zo onpasselijk door
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat sommige mannen dit gewoon hebben. Mijn vriend heeft dit ook. Alleen net na het douche pijp ik hem af en toe. Zelfs als ik help met schoonmaken onder de douche blijft er een toch iets vieze geur aanzitten.Maar hij weigert om ermee naar de dokter te gaan. Dus gewoon accepteren en niet pijpen.
Alle reacties Link kopieren
Bah! Ik zou het ook blijven zeggen, dan is ie maar kwaad hoor. Doet hij dit expres ofzo, zodat hij jou niet hoeft te beffen? Hier moet toch op een normale manier over gepraat kunnen worden, zonder dat er iemand kwaad wordt? Ik moet de eerste man nog treffen die niet van beffen houdt trouwens.



En shepard: het ding?
Alle reacties Link kopieren
Is het misschien een idee om samen te douchen en dan zijn pik lekker sensueel in te zepen? Voelt goed en dan weet jij dat-ie goed gewassen is
Alle reacties Link kopieren
quote:topolino schreef op 02 november 2012 @ 23:59:

nee, hij is begin 30.....zeker geen 12. maar je hebt wel gelijk....hij heeft het misschien nooit geod geleerd. maar hij word kwaad als ik er wat van zegTja, dat is kut. Maar als je nu eens lekker geil met hem gaat douchen, en laat zien hoe het moet?
Alle reacties Link kopieren
quote:kink_info schreef op 03 november 2012 @ 00:18:

Is het misschien een idee om samen te douchen en dan zijn pik lekker sensueel in te zepen? Voelt goed en dan weet jij dat-ie goed gewassen is zeep is nie goed he
Alle reacties Link kopieren
quote:victory schreef op 03 november 2012 @ 00:22:

[...]





zeep is nie goed heDoe dan voor hoe het moet. Zit niet zo te zeiken zeg!
Alle reacties Link kopieren
Hè bah.

Als het hygiënische voor hem niet uitmaakt, kan jij niet meer dan orale dienst weigeren.



Mij is geleerd dat gemeenschap hebben met een ongewassen penis de kans op baarmoederhalskanker zou vergroten. Wie weer is het vreselijk broodje aap, maar wellicht kan het hem aan het denken zetten over jouw gezondheid.
Alle reacties Link kopieren
Jayk
Alle reacties Link kopieren
Sukkel zeg.

1. Koop een pompfles "neutral"-zeep voor hem (bij de AH of drogist).

2. Laat hem zien hoe hij zich ermee moet wassen onder de douche. (voorhuid naar achteren trekken even goed insmeren daar. Voelt echt niet onaangenaam)

3. Beloon hem als hij het elke dag doet
Beklaag je niet over de duisternis, steek een kaars aan.
Alleen pijpen onder de douche, als jij zn piemie eerst zelf gewassen hebt, anders niet!
Alle reacties Link kopieren
quote:taralina schreef op 03 november 2012 @ 00:56:

Alleen pijpen onder de douche, als jij zn piemie eerst zelf gewassen hebt, anders niet!Zijn wat!
quote:victory schreef op 03 november 2012 @ 00:22:

[...]





zeep is nie goed heNou uh, die van mij wordt al ruim 40 jaar gewoon met doucegel cq. zeep gewassen en zit er nog steeds goed vast aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven