Niet/nauwelijks nat worden

23-11-2016 11:36 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tja, probleem dat ik al jaren heb. Met mijn (inmiddels ex)man altijd glijmiddel gebruikt en nooit een probleem van gemaakt. Nu vrijgezel en af en toe leuke date. Dan wil je toch niet met glijmiddel aankomen..... Iemand ideeën / tips? Is sinds de geboorte van mn oudste (horror bevalling), alles is hersteld, behalve dat. Maakt dus niet uit hoeveel zin ik heb.... Goede orale sex vooraf helpt uiteraard, maar doe ik niet gelijk op eerste date (tenminste, niet altijd ). Wie heeft goede tips of ideeën hoe hiermee om te gaan? Vind het best gênant namelijk.....
Je date erop laten spugen?
Alle reacties Link kopieren
Slik je de pil?
Alle reacties Link kopieren
Maar wat is het probleem dan? Als je toch echt zin hebt merkt hij dat toch wel dan zeg je toch gewoon van hee mijn poes doet altijd moeilijk ik heb altijd zin in lekkere seks alleen mijn poes is eigenwijs en wil niet uitzichzelf nat worden dus ja dan maar zo, of jij moet hem lekker nat willen maken? Klaaaaar :D
Bij mij deed het stoppen met de pil wonderen
Niets mis met glijmiddel hoor.
Condoom met glijmiddel?
Alle reacties Link kopieren
quote:Mawieke schreef op 23 november 2016 @ 12:29:

Condoom met glijmiddel?Zit er standaard op toch?
Love bubbles....
Alle reacties Link kopieren
Geen pil maar wel spiraaltje. Maar was daarvoor ook al.

En nee, glijmiddel is prima (mits het niet plakt) maar wel een beetje een afknapper toch om mee aan te komen bij je eerste keer met een nieuwe lover?
Nee is geen afknapper hoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:AnnieThePannie schreef op 23 november 2016 @ 12:32:

Geen pil maar wel spiraaltje. Maar was daarvoor ook al.

En nee, glijmiddel is prima (mits het niet plakt) maar wel een beetje een afknapper toch om mee aan te komen bij je eerste keer met een nieuwe lover?

Nou ja afknapper, zou ik niet zo willen noemen. Ik ben een man en zou daar geen seconde iets negatiefs of raars over denken. Ik denk dat het meer jezelf is die hier tegen op kijkt (goedbedoeld hoor)



In mijn beleving hebben condooms glijmiddel er op zitten.
Love bubbles....
Vitamine E 200 slikken, dan is het probleem binnen een paar dagen weg.
quote:AnnieThePannie schreef op 23 november 2016 @ 12:32:

En nee, glijmiddel is prima (mits het niet plakt) maar wel een beetje een afknapper toch om mee aan te komen bij je eerste keer met een nieuwe lover?Welnee! Volgens mij denk je dat maar omdat je het zo ziet als een disfunctioneren van je lichaam. Je moet er een beetje speels en creatief mee omgaan, dan is het juist een heerlijke aanvulling op je voorspel.
Tube glijmiddel in je tas: een slimme meid is op neuken voorbereid
Alle reacties Link kopieren
quote:Bugs_Bunny schreef op 23 november 2016 @ 13:54:

Tube glijmiddel in je tas: een slimme meid is op neuken voorbereid
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 23 november 2016 @ 13:30:

Vitamine E 200 slikken, dan is het probleem binnen een paar dagen weg.Ben benieuwd of dit helpt, maar heb wel gelijk vit E200 besteld bij de apotheek. Bij het Kruidvat e.d. niet te krijgen. Hoop er dan maar het beste van. Ze krijgen het vrijdag binnen. Bedankt voor de tip in ieder geval!
Genoeg drinken Haha. Even serieus.



Heb je er zelf last van tijdens penetratie dat het iets te droog is? Of heb je schrik dat je niet opgewonden genoeg overkomt dan?
Alle reacties Link kopieren
quote:AnnieThePannie schreef op 23 november 2016 @ 16:40:

[...]



Ben benieuwd of dit helpt, maar heb wel gelijk vit E200 besteld bij de apotheek. Bij het Kruidvat e.d. niet te krijgen. Hoop er dan maar het beste van. Ze krijgen het vrijdag binnen. Bedankt voor de tip in ieder geval!Het zou me niks kunnen schelen als man, tover maar fijn het glijmiddel tevoorschijn als dat niet van nature meer komt, maar ik ben wel erg nieuwsgierig naar het resultaat van Cateautjes tip. Vandaar deze terugvindpost, in de hoop later nog een update hierover te lezen.
quote:kerol schreef op 23 november 2016 @ 18:20:

[...]





Het zou me niks kunnen schelen als man, tover maar fijn het glijmiddel tevoorschijn als dat niet van nature meer komt, maar ik ben wel erg nieuwsgierig naar het resultaat van Cateautjes tip. Vandaar deze terugvindpost, in de hoop later nog een update hierover te lezen.

Ik heb zelf de tip opgevolgd en het werkt. Bij mij kwam het door de overgang.

Ik heb deze tip vaker gegeven hier en al feedback gekregen. Het werkt niet alleen daarvoor, maar de hele vochthuishouding van het lichaam wordt herstelt.

Het werkt onder andere ook tegen droge ogen en een droge mond.
Alle reacties Link kopieren
Misschien niet echt een optie voor de eerste date...maar bij mij was de pil wel een boosdoener.

Al jaren niet meer aan de pil en ben net een waterval
Always be a badass
Alle reacties Link kopieren
Geen pil hier maar Mirena. Maar had er daarvoor ook al 'last' van.



Vit. E200 zijn besteld en haal ik vanmiddag op; ben benieuwd, dank voor de tip in ieder geval!
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp dat je het zo voelt, maar toch zou je je niet hoeven schamen. Ik als man zou me er niet aan storen.

Het is voor jou misschien wel een drempel om op zo'n eerste intieme date tussendoor naar je tas te willen grijpen voor glijmiddel.

Je wilt ook geen grote tube tevoorschijn halen misschien, maar dat kun je oplossen door een kleine verpakking voor 1e dates te hebben.

Ga het vooral niet uitleggen of denken dat uitleg nodig is. Zorg bijvoorbeeld dat je hem pijpt en als die pik goed stijf is en je wilt erop dat je dan het glijmiddel pakt en er gewoon iets lekkers over zegt, zo van, Kijk hoe geil ik je pik ga laten glimmen. Trek hem 2x zachtjes af zodat het glijmiddel er goed op zit en zeg er bij, voelt lekker zeg zo'n enorm gladde paal. Daarna ga je er op zitten en neuk je hem.

Geen date die er problemen mee heeft hoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:AnnieThePannie schreef op 25 november 2016 @ 11:56:

Geen pil hier maar Mirena. Maar had er daarvoor ook al 'last' van.



Vit. E200 zijn besteld en haal ik vanmiddag op; ben benieuwd, dank voor de tip in ieder geval!



Ben benieuwd of het werkt! Succes ermee.

Gelukkig heb je nu ook de mening van een man hieronder. Die kan het als geen ander weten en beschrijft het heel goed.

Of die glijmiddel nodig is of niet, op doe manier breng je elke man zijn hoofd op hol ;)
Always be a badass
Alle reacties Link kopieren
Hmm, tot nu toe geen verschil helaas. Maar ben misschien wat ongeduldig, dus neem ze braaf iedere dag in en wacht op beter resultaat
Alle reacties Link kopieren
Ik denk ook dat het voor de meeste mannen geen probleem zal zijn hoor. Zeker niet als het om een one night stand gaat. Geef er een leuke draai aan en ze vinden het wel prima.



Kan me wel voorstellen dat je het zelf vervelend vindt. Ik vind het fijn om uit mijzelf zo nat te zijn, dat hij er gelijk in kan glijden. Zou me er denk ik ook aan irriteren constant glijmiddel te moeten gebruiken.



Ik hoop dat die vitamines je gaan helpen! En anders misschien overstappen naar andere anticonceptie?! Succes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven