Nieuwe lover is nogal klein geschapen...

21-01-2013 19:16 185 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nog niet zo heel erg lang single (heb 5 jaar relatie gehad) en heb begin november een hele leuke, lieve jongen ontmoet. Ik kende hem al via via, maar nu dus al inmiddels paar dates gehad. Toen ik hem ontmoette was ik nog niet heel erg lang single, dus heb het heel rustig aan gedaan. Was er ook totaal nog niet aan toe om meteen helemaal serieus te gaan daten etc. en hij wist dat ook. Dus hebben we paar keer gezellig gegeten en drankjes gedronken, maar elke keer niet met elkaar mee naar huis gegaan. Maar afgelopen vrijdag hadden we dus weer afgesproken en ondanks dat ik heel erg moe was (6 dagen gewerkt en niet top geslapen) had ik toch heel erg veel zin om hem te zien. Gezellige avond gehad en om 4.00 zei hij dat hij mij wel even naar huis zou brengen vanwege het weer (koud etc.) en hebben we een taxi gepakt. Ok 1 kopje thee dan.. Nou ik had m'n glas thee nog niet in m'n hand of hij besprong me zowat. Na een tijdje in bed gaan liggen en daar verder gegaan. We hebben niet geneukt (wilde ik ook niet) maar hij heeft mij voornamelijk verwend :-) Op een gegeven moment deed hij dus z'n onderbroek uit en voelde ik z'n geslachtsdeel om het maar even netjes te zeggen... Ik dacht echt OMG dat is wel heel klein en dun... Maargoed, vrolijk verder gegaan, maar ik merkte dat ik het best wel een beetje een afknapper vond... Ms omdat mijn ex (zeer) goed geschapen was, moest ik even wennen, maar ik weet dat ik jaren geleden ook een keer met iemand in bed had gelegen die ook vrij klein geschapen was en dat ik met het vrijen echt helemaal niks voelde...

Maar het gevolg was dus een beetje dat ik op een gegeven moment niet meer echt opgewonden was en ook eigenlijk doodmoe was (ik was inmiddels 24 uur wakker) en beneden werkte ook niet meer mee (droog, waar ik normaal met mijn ex nooit last van had..). Vervolgens in slaap gevallen en een uurtje later ofzo werd ik wakker van zijn gesnurk. Als of er een soort van drilboor bezig was... Toen kon ik dus helemaal niet meer slapen en eigenlijk wilde ik ook het liefst weer alleen zijn. Dus ik hem wakker maken of hij het heel erg vond om naar huis te gaan. Was wat mij betreft sowieso niet de bedoeling dat hij bleef slapen, omdat dat dat wat mij betreft nog allemaal beetje te vroeg is. Hij vond het verder geen probleem, dus hij ging. Daarna niks meer gehoord. Dus ik hem gisteravond whatsapp gestuurd dat ik het heel gezellig vond etc en hoopte dat hij het niet erg vond dat hij niet kon blijven slapen. Nou hij vond het ook gezellig etc en hoopte dat er niks anders aan de hand was waardoor ik hem heb weggestuurd...



Nu weet ik dus even niet zo goed wat ik moet doen. Het is echt een lieverd en heb het best wel gezellig met hem, maar ik wil absoluut geen relatie op dit moment, ben eigenlijk meer op zoek naar een sex relatie (had met m'n ex het laatste jaar nauwelijks sex wegens omstandigheden en heb daardoor nu echt enorme behoefte, maar geen zin dus in een relatie), maar of dat met hem gaat lukken...? Moet ik het nog een kans geven?
Ik ken een man met een pinkeltje, maar ik heb ervan genoten niet normaal.

Hij is tot nog toe de enige waarbij ik door penetratie klaarkwam, heerlijk!

Ik zou het een keer proberen en ben je niet tevreden dan zou ik stoppen.

Als je puur voor de seks gaat moet het goed zijn en niet half half.



Succes!
anoniem_149335 wijzigde dit bericht op 21-01-2013 19:23
Reden: nog iets...
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ben je wel duidelijk geweest naar die jongen dat je alleen een seksrelatie wil? Met al dat gedate lijkt dat er niet op...
Alle reacties Link kopieren
Heel kort: Nee.
Als mijn schrijven rommelig overkomt... tsja, het is ook rommelig in mijn hoofd :D
Alle reacties Link kopieren
Als je een seksrelatie zoekt vind ik dat je wel duidelijk moet zijn dat je alleen maar dat zoekt.



Gezellig theedrinken vind ik daar eigenlijk al niet bij horen. Als je een seksrelatie zoekt én je neemt iemand s nachts mee naar huis... dan is het niet zo raar dat je in bed belandt.



Ik denk dat je wat wisselende signalen afgeeft zo.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het persoonlijk niet erg vinden als hij een leuke man blijkt te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Allereerst vreemd dat je hem wel jou laat verwennen maar jij eigenlijk niets terug wil doen. Het is geen wedstrijd maar doe dan helemaal niets denk ik dan, als je het niet echt wil.



Maar goed, als het niet klinkt seksueel, is het niet het complete plaatje. De eerste keer zou hemels moeten zijn.
Er zijn verlengstukken in de handel.



Had je niet per ongeluk zijn duim vast?
Alle reacties Link kopieren
Als er maar genoeg kracht in zit dat ie rechtop kan staan dan hoeft het formaat toch geen probleem te zijn? Je went er vanzelf wel aan als het vaker gebeurd.
Alle reacties Link kopieren
Zeg maar gewoon eerlijk: je hebt er geen zin meer in.
Je bent dus afgeknapt op zijn kleine piemel en zijn gezaag. Dat kan. Ik zou er dan wel heel snel een einde aan breien, om valse verwachtingen bij die jongen te voorkomen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb niet tegen hem gezegd dat ik een 'sex relatie' wil, maar hij weet wel dat geen serieuze relatie wil. Ik heb dit afgelopen vrijdag ook tegen hem gezegd, maar toen hadden we nog geen seks gehad. Mocht het er nog een keer van komen, dan zal ik dat zeker tegen hem zeggen, maar dat is dus even de vraag...
Alle reacties Link kopieren
Het klinkt mij als een hele fijne respectvolle man in de oren. Maar als jij iets anders zoekt in een relatie moet je eerlijk zijn en er met hem een punt achter zetten. Maar houd het netjes en maak geen opmerkingen over dat je hem kleingeschapen vindt. Dat verdient deze jongen niet.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Zit er voor hem nog een kans in dan dat je ooit wel een relatie met hem wilt dan? Of ben je echt afgeknapt op zijn piemel?
Alle reacties Link kopieren
Je noemt je topic: Nieuwe lover, maar je wilt alleen een seksrelatie.....strange.....maar goed, je kunt toch pas echt erover oordelen als je vaker met hem hebt gevreeen?

Waarom zou een man met een kleine penis minder goed presteren?



Geef het een kans, maar wees ook eerlijk naar deze jongen....
Alle reacties Link kopieren
Dat gesnurk is echt een turn off!!!



Kleine pik ook trouwens.
Was je wel opgewonden gebleven als hij groter geschapen was? Het kan ook zo zijn dat je hem gewoon over het algeheel niet aantrekkelijk vond. Ik hou ook niet van hele kleintjes, maar als er een lekkere vent aan vast blijf ik wel geil hoor. Tenzij hij er niks van bakt natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Het is ook een hele fijne, respectvolle en lieve man. En denk ook dat een relatie met hem heel fijn zou zijn, maar voor nu zit dat er voor mij niet in. En het feit dat hij klein geschapen is, is op het eerste gezicht wennen en ms niet top, maar ms als ik hem nog een kans geef, dat hij zich ontpopt als een heerlijke minnaar...
Ik heb het tegenovergestelde. Nieuwe scharrel blijkt een megapik te hebben. Ook niet ideaal.
Alle reacties Link kopieren
Maar wat wil hij dan?



Want een aantal keer samen eten zonder te seksen dat klinkt niet alsof je beiden op zoek bent naar een seksrelatie. Weet je zeker dat hij je niet gewoon leuk vindt?
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Alle reacties Link kopieren
quote:Waxine schreef op 21 januari 2013 @ 19:57:

Ik heb het tegenovergestelde. Nieuwe scharrel blijkt een megapik te hebben. Ook niet ideaal.Kunnen jullie niet ruilen?
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het liefste een gemiddeld model.
quote:Moonlight82 schreef op 21 januari 2013 @ 19:58:

[...]



Kunnen jullie niet ruilen?



Dacht ik ook meteen... maar denk je even verder... te groot is ook niet ideaal, maar te klein ook niet, dus dan zit de ander ermee. Als ik het verhaal goed gevolgd heb.



Kunnen ze uiteindelijk toch beter allebei met mij meegaan. ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:Moonlight82 schreef op 21 januari 2013 @ 19:58:

Maar wat wil hij dan?



Want een aantal keer samen eten zonder te seksen dat klinkt niet alsof je beiden op zoek bent naar een seksrelatie. Weet je zeker dat hij je niet gewoon leuk vindt?





Dit dus. Je gedraagt je niet alsof je niet aan iets serieus toe bent/een seksrelatie.



En daarin ben je op deze manier ook niet heel duidelijk naar hem toe. Ik denk dat er een stuk minder relatieproblemen zouden zijn als mensen alleen iets met elkaar beginnen op wat voor manier dan ook wanneer ze dezelfde verwachtingen hebben...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven