Nieuwe lover is nogal klein geschapen...

21-01-2013 19:16 185 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nog niet zo heel erg lang single (heb 5 jaar relatie gehad) en heb begin november een hele leuke, lieve jongen ontmoet. Ik kende hem al via via, maar nu dus al inmiddels paar dates gehad. Toen ik hem ontmoette was ik nog niet heel erg lang single, dus heb het heel rustig aan gedaan. Was er ook totaal nog niet aan toe om meteen helemaal serieus te gaan daten etc. en hij wist dat ook. Dus hebben we paar keer gezellig gegeten en drankjes gedronken, maar elke keer niet met elkaar mee naar huis gegaan. Maar afgelopen vrijdag hadden we dus weer afgesproken en ondanks dat ik heel erg moe was (6 dagen gewerkt en niet top geslapen) had ik toch heel erg veel zin om hem te zien. Gezellige avond gehad en om 4.00 zei hij dat hij mij wel even naar huis zou brengen vanwege het weer (koud etc.) en hebben we een taxi gepakt. Ok 1 kopje thee dan.. Nou ik had m'n glas thee nog niet in m'n hand of hij besprong me zowat. Na een tijdje in bed gaan liggen en daar verder gegaan. We hebben niet geneukt (wilde ik ook niet) maar hij heeft mij voornamelijk verwend :-) Op een gegeven moment deed hij dus z'n onderbroek uit en voelde ik z'n geslachtsdeel om het maar even netjes te zeggen... Ik dacht echt OMG dat is wel heel klein en dun... Maargoed, vrolijk verder gegaan, maar ik merkte dat ik het best wel een beetje een afknapper vond... Ms omdat mijn ex (zeer) goed geschapen was, moest ik even wennen, maar ik weet dat ik jaren geleden ook een keer met iemand in bed had gelegen die ook vrij klein geschapen was en dat ik met het vrijen echt helemaal niks voelde...

Maar het gevolg was dus een beetje dat ik op een gegeven moment niet meer echt opgewonden was en ook eigenlijk doodmoe was (ik was inmiddels 24 uur wakker) en beneden werkte ook niet meer mee (droog, waar ik normaal met mijn ex nooit last van had..). Vervolgens in slaap gevallen en een uurtje later ofzo werd ik wakker van zijn gesnurk. Als of er een soort van drilboor bezig was... Toen kon ik dus helemaal niet meer slapen en eigenlijk wilde ik ook het liefst weer alleen zijn. Dus ik hem wakker maken of hij het heel erg vond om naar huis te gaan. Was wat mij betreft sowieso niet de bedoeling dat hij bleef slapen, omdat dat dat wat mij betreft nog allemaal beetje te vroeg is. Hij vond het verder geen probleem, dus hij ging. Daarna niks meer gehoord. Dus ik hem gisteravond whatsapp gestuurd dat ik het heel gezellig vond etc en hoopte dat hij het niet erg vond dat hij niet kon blijven slapen. Nou hij vond het ook gezellig etc en hoopte dat er niks anders aan de hand was waardoor ik hem heb weggestuurd...



Nu weet ik dus even niet zo goed wat ik moet doen. Het is echt een lieverd en heb het best wel gezellig met hem, maar ik wil absoluut geen relatie op dit moment, ben eigenlijk meer op zoek naar een sex relatie (had met m'n ex het laatste jaar nauwelijks sex wegens omstandigheden en heb daardoor nu echt enorme behoefte, maar geen zin dus in een relatie), maar of dat met hem gaat lukken...? Moet ik het nog een kans geven?
Alle reacties Link kopieren
Haha, ms wel!!! Laten we het hopen!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:little_pickle schreef op 22 januari 2013 @ 01:12:

[...]





Jemig, was niet specifiek naar jou bedoeld ;). Excuses dat de post dat insinueerde. Was meer gericht op dezelfde berichten waar jij ook aan refereerde.

Ja jemig zeg!



“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Vervelend zo'n klein garnaaltje. Ik zou er een speelneger bij nemen ..
Alle reacties Link kopieren
quote:wamozart schreef op 22 januari 2013 @ 22:20:

Vervelend zo'n klein garnaaltje. Ik zou er een speelneger bij nemen ..Precies zo eentje met 8 bij vrouwen, wordt je toch zo vrolijk van!
Alle reacties Link kopieren
Beter een kleine die steigert dan een grote die weigert
Alle reacties Link kopieren
quote:jessy0607 schreef op 22 januari 2013 @ 18:05:

Haha, ms wel!!! Laten we het hopen!!!Probeer de volgende keer te zien als een uitdaging. Een stiekem vergelijkend onderzoekje omte achterhalen hoe de kleine man een vrouw pleziert. Je weet toch al dat hij klein is, dus stel je open voorzijn kunsten. En misschien kan je dan constateren, wow, il est un conaisseur!
Alle reacties Link kopieren
Nou gisteravond m'n lover nog even gezien... Ik was gaan eten met vriendinnen en een van mijn vriendinnen heeft een relatie met de broer van mijn lover. Na het eten ging zij nog even naar kantoor waar beide broers aan het werken waren (hebben samen bedrijf). Ik kwam als soort van 'verassing' mee en moet zeggen dat ik best wel even kriebels voelde toen ik 'm zag.. Hij zag er heel goed uit, dus was zelf ook een soort van aangenaam verrast dat ik toch nog wat voelde. Blijkbaar vind ik hem dus (nog) best wel leuk... Later nog even buiten staan kletsen en nog even gezoend. Hij is zo lief en ik moest hem sms' en als ik veilig was thuisgekomen etc. En nu een dag later heb ik ineenkeer heel erg veel zin om hem te zien dat ik bijna in staat ben om te appen, maar ik doe het nog maar ff niet. Hij wilde me dit weekend heel graag zien, dus denk dat ik het nog een kansje ga geven. Merk ook aan m'n libido dat ik enorm veel zin heb... Maargoed, a second chance dus en ik hoop echt dat het niet tegen gaat vallen... Sta zeker op voor zijn kunsten :-)
Alle reacties Link kopieren
quote:jessy0607 schreef op 23 januari 2013 @ 17:49:

Ik kwam als soort van 'verassing' meeLullig dat je vriendinnen je meteen verassen. Zal wel een flinke verrassing zijn geweest. Wie stak het vuur aan?
Alle reacties Link kopieren
En Jessy, nog wat afgesproken voor komend weekend?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben benieuwd hoe het afgelopen is..Jessy???
jezus, dus je kent die gast al een tijdje, neemt hem mee naar huis, laat je eerst lekker beffen zonder dat je hem verwent, valt samen in slaap en gaat dan halverwege de nacht nog moeilijk lopen doen voor jezelf. nadenken over zijn kleine pik en zijn gesnurk, en dan maak je hem maar wakker en stuur je hem weg.



ik denk dat hij denkt 'bitch' en iets beters gaat zoeken. want dit snap ik niet.
Alle reacties Link kopieren
TO is sinds vorig weekend aan het zoeken naar zijn pikkie..
Alle reacties Link kopieren
Ik ben eerlijk gezegd ook wel eens afgeknapt op een kleine pik, terwijl ikzelf echt nauw ben down there...

Voelde gewoon weinig, hij was wel erg goed in mij bevredigen moet ik zeggen... Maar toen ik hem oraal bevredigde, werd mijn opwinding al minder en tijdens het neuken was er niet veel meer van over... Hoe lullig ook (hehe) want de man in kwestie was erg leuk en aantrekkelijk verder.. Maar ik werd er niet wild van.
Alle reacties Link kopieren
Wat is nou eigenlijk te klein?
Alle reacties Link kopieren
Als ik mijn hand er omheen doen en hij verdwijnt... En dan ook nog de omvang van een vinger... dat is klein.
Alle reacties Link kopieren
quote:patrick80 schreef op 22 januari 2013 @ 17:34:

Wat ik mijzelf afvraag, wat is jullie ideale maat penis dan?

Vanaf welke lengte en breedte is het voor jullie leuk?Jullie hebben het steeds over te klein.... maar hier hebben jullie geen antwoord op. Misschien even een nieuw topic openen.
quote:patrick80 schreef op 03 februari 2013 @ 12:42:

[...]





Jullie hebben het steeds over te klein.... maar hier hebben jullie geen antwoord op. Misschien even een nieuw topic openen.Jawel hoor: te klein is als je hem pijpt, doorzakt tot aan de wortel, en nog steeds niks tegen je huig voelt tikken.
quote:Mopsie41 schreef op 03 februari 2013 @ 12:53:

[...]



tot aan de wortelYek.
Alle reacties Link kopieren
Nou is mn topic weer weg.. wat kinderachtig.
Alle reacties Link kopieren
quote:coralie76 schreef op 01 februari 2013 @ 20:35:

jezus, dus je kent die gast al een tijdje, neemt hem mee naar huis, laat je eerst lekker beffen zonder dat je hem verwent, valt samen in slaap en gaat dan halverwege de nacht nog moeilijk lopen doen voor jezelf. nadenken over zijn kleine pik en zijn gesnurk, en dan maak je hem maar wakker en stuur je hem weg.



ik denk dat hij denkt 'bitch' en iets beters gaat zoeken. want dit snap ik niet.



Helemaal eensch. Ik vind dat TO met die jongen aan het sollen is.

- Ze wil geen relatie, alleen een sexrelatie

- Maar ze wil (nog) geen sex

- Intussen gaat ze met hem uit eten en zoenen enzo

- Dat gaat zo al een maand of 3 door

- Ze laat zich sexueel door hem verwennen maar geeft daarna niet thuis

- Midden in de nacht stuurt ze hem weg



En die lieve sukkel laat het allemaal nog toe ook.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Alle reacties Link kopieren
quote:patrick80 schreef op 03 februari 2013 @ 13:57:

Nou is mn topic weer weg.. wat kinderachtig.

Welk topic? Over zaterdagavond achter de pc zitten? Daar heb ik gisteren nog gereageerd.



Wat betreft het onderwerp: tja, als hij echt heel erg klein geschapen is en je voelt bijna niets, dan kun je het misschien beter nu afkappen. Er is vast wel iemand die hem om zijn andere "bedkunsten" kan waarderen. Maar ga hem niet aan het lijntje houden omdat je verder niemand anders hebt, vind ik nogal goedkoop.
Alle reacties Link kopieren
Wat is jullie ideale maat penis dan?

Had ik vanmiddag een topic van gemaakt...was al bij pagina 2
Alle reacties Link kopieren
Sorry voor late reactie, maar was een drukke week en moest dit weekend ook werken, maar nu gelukkig even tijd.



Anyway, heb m'n lover afgelopen dinsdag gezien. We hadden in een kroegje afgesproken. Het weekend was het er niet van gekomen. Ik merkte dat het niet meer zo was als de laatste keer toen ik 'm zag. Hij was enorm verlegen en er kwam weinig uit. Ik was de hele tijd aan het kletsen en als ik hem wat vroeg antwoordde hij heel kortaf, niet geïrriteerd of zo, maar hij had gewoon niet zo veel te melden (heeft hij vaker last van). Toen dacht ik echt, ok dit gaat 'm volgens mij niet meer worden en heb dit toen ook tegen hem gezegd dat ik hem heel leuk vond etc maar nu geen relatie wilde en hem niet aan het lijntje wilde houden etc. Hij begreep het en een uur later of zo hebben we afscheid van elkaar genomen. Wel nog even gewhatsappt, maar dat was het dan. Prima, beter denk ik. Het is echt een lieverd etc, maar denk dat we in the end gewoon niet bij elkaar passen. Heb er verder absoluut geen spijt van, maar het moet gewoon zeker in het begin (super) goed voelen en als dat niet echt het geval is, dan gaat het 'm niet worden...



Vind het ook wel weer even rustig zo. Kan ik me weer beetje op mezelf focussen en dat voelt ook weer goed.
Alle reacties Link kopieren
Jammer dat jullie niet bij elkaar passen..
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me inderdaad het beste Jessy, zo te horen voelt hij zich ook niet echt helemaal zeker bij jou. Goed beslissing.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven