Nieuwe relatie aangaan met Genitale Wratten

14-03-2016 21:40 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste mensen,



Het vorige topic hierover is al redelijk Out of date (~2 jaar).

Ik heb een paar vragen over genitale wratten.



Ik heb ze in mijn vorige relatie opgelopen. Ze zitten er nu ong 6 maanden maar trekken langzaam weg. Is het toch beter om een behandeling te ondergaan of toch maar even afwachten? De huisarts adviseert namelijk dat ze vanzelf weggaan en een behandeling niet nodig is. In 1 - 2 jaar tijd schijnen ze vanzelf te verdwijnen.



en.. de tweede vraag is.

Hoe vertel ik dit aan een nieuwe date/partner? Lijkt mijzelf echt een enorme 'nogo'. Wat vinden jullie ?
Ik zou toch naar de huisarts gaan.
Alle reacties Link kopieren
Je zou altijd nog even naar de huisarts kunnen voor een kuur denk ik? Weet niet wat je er voor krijgt? En ik zou dan pas daarna bezig gaan met een relatie.
Waarom vandaag doen wat morgen kan.
Alle reacties Link kopieren
Je weet het al 6 maanden of ben je 6 maanden onder behandeling?
Alle reacties Link kopieren
Genitale wratten worden veroorzaakt door het HPV virus en dat virus is niet te testen bij mannen, 80% van de vrouwen heeft het ooit gehad of heeft het.

De wratten zelf kan je laten behandelen, het virus dus helaas niet.

Je bent ook alleen besmettelijk door de wratten zelf, het virus geef je volgens mijn ha iig op geen andere manier door.

Het is wel zo netjes je volgende date op de hoogte te stellen dat je drager ben en dus met voorbehoedsmiddelen te werken tot de wratten helemaal weg zijn (gehaald).
Don't know, don't care
Alle reacties Link kopieren
Ik zou een andere huisarts zoeken. Mijn god hier blijf je toch niet mee lopen??
Alle reacties Link kopieren
quote:teletubbie1234 schreef op 14 maart 2016 @ 21:46:

Je weet het al 6 maanden of ben je 6 maanden onder behandeling?Ik weet het al 6 maanden en ga ook regelmatig naar de huisarts. Deze vind dat ze goed wegtrekken en dat bij mij de beste behandeling, geen behandeling is. Maar heb wel een kuur voor het geval, aldus mijn HA "het je cosmetisch stoort.".
Alle reacties Link kopieren
quote:GateKeeper schreef op 14 maart 2016 @ 21:53:

Ik zou een andere huisarts zoeken. Mijn god hier blijf je toch niet mee lopen??

Wat adviseer je dan?

Er is gewoon niet zo heel veel tegen te doen. Ze schijnen aanstipbaar te zijn maar het is niet gezegd dat ze hier sneller door weggaan. Het is gewoon een enorme rotkwaal waar je heel lang mee loopt en bijna onbehandelbaar is.



Lalinda, ik denk overigens niet dat 80% van de vrouwen ze heeft of krijgt. 80% zou wellicht virusdrager kunnen zijn. Ik denk dat dat bedoelt wordt.
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 14 maart 2016 @ 21:58:

[...]



Wat adviseer je dan?

Er is gewoon niet zo heel veel tegen te doen. Ze schijnen aanstipbaar te zijn maar het is niet gezegd dat ze hier sneller door weggaan. Het is gewoon een enorme rotkwaal waar je heel lang mee loopt en bijna onbehandelbaar is.



Lalinda, ik denk overigens niet dat 80% van de vrouwen ze heeft of krijgt. 80% zou wellicht virusdrager kunnen zijn. Ik denk dat dat bedoelt wordt.Idd aanstippen. Je gaat toch niet 1 tot 2 jaar wachten, kom op hoor. Zolang je ze nog hebt dan ben je besmettelijk en 2 jaar lang geen geseks, zie jij dat zitten Roos? Kan je die arme meid toch niet aan doen
Alle reacties Link kopieren
Ik doe niet aan Soa's, dat is algemeen bekend toch?
...
Wratten zijn kut. In hoeverre kun je gemeenschap hebben zonder je partner te besmetten?
Alle reacties Link kopieren
Een forumvriendinnetje ooit had gaten geknipt in haar en zijn pyamabroek!
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 14 maart 2016 @ 22:02:

Ik doe niet aan Soa's, dat is algemeen bekend toch? Oh ja dat is waar.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou gewoon een leuke man zoeken.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 14 maart 2016 @ 21:58:

[...]



Wat adviseer je dan?

Er is gewoon niet zo heel veel tegen te doen. Ze schijnen aanstipbaar te zijn maar het is niet gezegd dat ze hier sneller door weggaan. Het is gewoon een enorme rotkwaal waar je heel lang mee loopt en bijna onbehandelbaar is.



Lalinda, ik denk overigens niet dat 80% van de vrouwen ze heeft of krijgt. 80% zou wellicht virusdrager kunnen zijn. Ik denk dat dat bedoelt wordt.



Ik had het over het HPV virus, daarvan is 80% van de vrouwen drager of ooit drager geweest, daarin zijn weer verschillende varianten en maar een aantal die wratten kunnen veroorzaken.

Ik ben ook drager van het wratten type op het moment maar ik heb geen symptomen.
Don't know, don't care
Alle reacties Link kopieren
Je hebt er al een middel tegen? Dan zou ik even de bijsluiter lezen en dat gebruiken.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Alle reacties Link kopieren
quote:lalalalalinda schreef op 14 maart 2016 @ 21:50:

Genitale wratten worden veroorzaakt door het HPV virus en dat virus is niet te testen bij mannen, 80% van de vrouwen heeft het ooit gehad of heeft het.

De wratten zelf kan je laten behandelen, het virus dus helaas niet.

Je bent ook alleen besmettelijk door de wratten zelf, het virus geef je volgens mijn ha iig op geen andere manier door.

Het is wel zo netjes je volgende date op de hoogte te stellen dat je drager ben en dus met voorbehoedsmiddelen te werken tot de wratten helemaal weg zijn (gehaald).Ie



Yep, alleen niet alle HPV varianten krijg je wratten (of kanker) van.....

Je moet het vertellen !!!



Wat had je dan gedacht ? NIet gelijk, gun jezelf eerst een "liefde" !!! als hij/zij je ziet zitten kun je zeggen dat er iets belangrijks is....

Iedereen heeft wel wat joh.



Ik zou een leuke vrouw er niet om laten staan
Alle reacties Link kopieren
Je kunt moeilijk jezelf tot non/monnik bombarderen !!

Wat dacht je van degenen die herpes hebben (ook viraal !!) ...of potentieproblemen, vaginale droogte, krampen, hepatitis B, HIV, ziekte van Crohn, chronische pfeiffer, incestperikelen ... etc etc



Die zoeken toch ook liefde ? Gewoon daten.

Dat zijn vaak de leukste mensen ook nog, door hun problemen ...
Alle reacties Link kopieren
wel zeggen !!!
Alle reacties Link kopieren
Maar pas als je verder wilt met iemand...pik t juiste moment later uit !!
Voor mij zou het zeker een no-go zijn. Nog anderhalf jaar en dan ben je ervan af(hopelijk) is best vol te houden en ook een goede karakter training. Succes
Zolang je de wratten niet weghaalt ben je besmettelijk. Er is daar een middel voor om je wratten weg te branden. Als ze weg zijn kan je niemand meer besmetten. Wel bliijf je drager dus als je immuunsysteem verzwakt is kan het weer de kop opsteken. Gebruik het middel dat je hebt voorgeschreven gekregen van de huisarts en je bent er binnen een week van de wratten af.
quote:emmetje2 schreef op 14 maart 2016 @ 23:39:

Zolang je de wratten niet weghaalt ben je besmettelijk. Er is daar een middel voor om je wratten weg te branden. Als ze weg zijn kan je niemand meer besmetten. Wel bliijf je drager dus als je immuunsysteem verzwakt is kan het weer de kop opsteken. Gebruik het middel dat je hebt voorgeschreven gekregen van de huisarts en je bent er binnen een week van de wratten af.In lalalalaland ja. Op Aarde zijn wratten echter gewoon kut-dingen die zo goed als niet te bestrijden zijn.
Nee Armand ze zijn weg te halen. Ze kunnen alleen wel terugkomen. Dat is geen lalaland.
Mh. Een wrat weghalen die terugkomt is geen weghalen hè.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven