Nieuwe situatie relatie

23-06-2016 16:21 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat de laatste weken nog al hectisch zijn geweest heb ik geen zin en tijd gehad om hier iets te melden. Maar inmiddels is er behoorlijk wat veranderd in mijn relatie. probeer het kort te houden en overzichtelijk maar de relatie tussen mij en mijn vriendin ging eigenlijk slechter.



Toen hebben we gepraat en heeft zij aangegeven (wij schelen circa 10 jaar die ik ouder ben dan haar) dat ze ook wel eens behoefte heeft aan een andere man. Niet zozeer voor een relatie maar puur op seksueel gebied. Maar goed ik stond ervan te kijken en het overviel me dus wist niet wat ik ermee aanmoest.



Toen hebben we na een paar keer het besproken hebben dus gezegd om het eens te proberen en dat als het mij echt niet zou bevallen, dat we het altijd weer kunnen veranderen.

Maar het is heel erg goed gegaan, naar mijn grote verrassing eigenlijk. Het voelt goed om haar nu weer veel gelukkiger te zien en de seks tussen haar en mij is ook weer goed zoals voorheen.



Ik ben van nature onderdanig maar in een relatie zocht ik dus altijd wel gelijkwaardigheid, omdat het voor mijn idee anders niet zou werken. Maar had dus nooit verwacht dat dit zo goed zou voelen nu ze hier gewoon open over is en ze aangeeft dat het haar puur om de spanning en seks gaat maar dat ze qua relatie en liefde alleen met mij haar toekomst ziet.



Nu hebben we als het ware het volgende afgesproken:



-Zij mag als ze een aantrekkelijke man ziet en ik ben er niet bij (uitgaan of in de stad of wat dan ook) met hem zoenen en eventueel seks met hem hebben. Wel alles veilig. Ze hoeft het dus niet van te voren te vragen, als ze het maar gewoon eerlijk zegt

-In ons huis komt geen andere man, en al helemaal niet om met haar seks te hebben. Dus in dat geval moet ze het bij hem doen (of bij een vriendin of haar ouders etc).

-Als wij samen zijn is er geen contact met een ander dmv bellen of appen en is ze gewoon van mij. Anders lijkt het me storend. Nou ja1 appje mag nog wel desnoods maar niet dat ik er echt wat van merk zeg maar.



Heel eerlijk voelt het voor mij totaal anders dan ik had gedacht. Het geeft me een fijn gevoel dat ik haar gelukkig zie en haar gelukkiger kan maken. En zie die contacten niet als bedreiging voor mijn relatie. Overigens is ze nu 2 x met een ander geweest dus het is misschien nog pril allemaal maar tot nu toe ben ik er tevreden mee, ook al omdat de seks tussen ons ook gewoon weer helemaal super is!



Overigens ken ik een stelletje, waarbij het dus precies andersom is: hij mag van haar zijn gang gaan,beetje onder de zelfde voorwaarden en zij voelt zich er prima bij. Alleen hebben zij het dus ook wel eens met 3en gedaan (dus hij met 2 dames) en dat laatste zie ik (met een andere man met mijn vriendin) totaal niet zitten.



Maar goed, we zullen het wel zien, ik had echt niet verwacht dat ik dit ooit goed zou vinden maar zo zie je maar dat je steeds weer iets over jezelf kan bijleren
Alle reacties Link kopieren
Nou toppie!
Mag jij ook?
Alle reacties Link kopieren
Als dit voor je werkt dan prima maar krijg toch de indruk dat je jezelf wil aanpraten dat je dit allemaal leuk en goed vindt. Denk dat jij meer voor haar over hebt dan andersom en dat je jouw grenzen dermate verlegt om haar maar tegemoet te komen. Nogmaals als jij je hier goed bij voelt dan prima maar denk niet dat dit het geval is. Je bent in je topic namelijk teveel bezig om ons en jezelf maar te overtuigen dat dit allemaal boven verwachting goed gaat
Alle reacties Link kopieren
Jullie waren niet meer blij en nu mag zij buiten de deur neuken en nu is iedereen weer blij. Het lijkt wel een sprookje joh.

Ben benieuwd of het gaat eindigen met "ze leven nog veel en hadden lange kinderen".
...
Dus je ziet en hoort niks. Dan kan je doen alsof er niks is. Gewoon wegdenken zeg maar
Alle reacties Link kopieren
als het voor jullie werkt, hebben jullie een goede oplossing gevonden, ongeacht wat een ander hier aan kinnesinne ook over je heen gaat storten.
Alle reacties Link kopieren
Prima als het zo voor je werkt, maar die regeltjes lijken me toch wel lastig.

En waar houdt het op met veilig vrijen. Een condoom om die vreemde vent zijn lul, begrijp ik wel.

Maar als zij op haar knietjes zit en hem pijpt en hij wil komen in haar mond, mag ze dan zijn zaad in haar mond houden. Moet ze het uit spugen of mag ze slikken? Ook daar kan bacterie mee overgedragen worden. Heb je dat besproken?
Als het zo goed voelt, hoezo heb je dan de behoefte dit te delen?
Alle reacties Link kopieren
quote:31oceanview schreef op 23 juni 2016 @ 16:36:

Prima als het zo voor je werkt, maar die regeltjes lijken me toch wel lastig.

En waar houdt het op met veilig vrijen. Een condoom om die vreemde vent zijn lul, begrijp ik wel.

Maar als zij op haar knietjes zit en hem pijpt en hij wil komen in haar mond, mag ze dan zijn zaad in haar mond houden. Moet ze het uit spugen of mag ze slikken? Ook daar kan bacterie mee overgedragen worden. Heb je dat besproken?Looool... "hey schat.. over die naar bed met andere thingy..."
The world will not be destroyed by those who do evil, but by those who watch them without doing anything.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eva- schreef op 23 juni 2016 @ 16:42:

Als het zo goed voelt, hoezo heb je dan de behoefte dit te delen?



Omdat ik blij ben dat het is opgelost en gewoon wel zo netjes om mensen hier dan even up te daten, als je een paar weken niet gereageerd hebt Of deel jij alleen slechte updates van eerdere problemen? :D



Verder: nee ik blijf seksueel gewoon monogaam en heb de behoefte ook totaal niet, al helemaal niet nu alles tussen ons ook qua seks weer heerlijk is.



En we hebben afgesproken dat ze alles veilig doet qua neuken, maar dat gaat me er vooral om dat ik het een smerig idee vind dat iemand anders in haar is gekomen en uit veiligheid want daar heb je toch het meeste kans op hiv mee.

Dus inderdaad met pijpen kunnen er ook bacteriën maar dat kan met zoenen of een hand geven ook, kan niet alle risicos uitsluiten. Ben blij dat we er gewoon open over kunnen zijn, dus als er wat zou zijn hoeft ze niet te liegen...
quote:PayPig schreef op 23 juni 2016 @ 16:46:

[...]Omdat ik blij ben dat het is opgelost en gewoon wel zo netjes om mensen hier dan even up te daten, als je een paar weken niet gereageerd hebt Of deel jij alleen slechte updates van eerdere problemen? :D

Ik hou niet het hele forum bij hoor, heb wel meer te doen op een dag. Als je een update doet, doe dat dan in je vorige topic. Zodat mensen die je volgden ook je update zullen lezen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eva- schreef op 23 juni 2016 @ 17:12:

[...]



Ik hou niet het hele forum bij hoor, heb wel meer te doen op een dag. Als je een update doet, doe dat dan in je vorige topic. Zodat mensen die je volgden ook je update zullen lezen.



Bleek uit mijn post toch duidelijk dat het geen nieuw verhaal was maar een update op een eerdere situatie .

Daarnaast dacht ik dat deze nieuwe situatie gezien de verandering wellicht beter in een ander draadje kon.



Maar sorry dat ik je blijkbaar op je teentjes heb getrapt , en nogmaals waarom

Zou je geen positieve dingen kunnen posten, ook als openingspost
Goed.

Als jij zo gelukkig bent ben ik echt blij voor je.

Ik hoop dat je zo gelukkig blijft en jezelf niet verliest met deze dame.

Mocht je er echt totale vrede mee hebben gun ik je uiteraard alle geluk van de wereld.

En kom je er later achter dat het een fout was... dan maken we die allemaal ergens een keer en wens ik je nog alle geluk toe uiteraard.

Interessante update!\

Bedankt
Ah. Zo is het afgelopen dus. (Had net gereageerd op je vorige topic. )



Tja.. als dit voor jullie werkt. Why not! Ik heb zelf ook een open huwelijk dus ik snap het wel.



Veel geluk samen!
Alle reacties Link kopieren
Wonen jullie al samen dan? in je vorige post van mei had je net 3 maanden een relatie.

En nu moet het al open? Zou mijn ding niet zijn.



"I trust everyone. It's the devil inside them I don't trust." Is een beetje het gevoel dat ik erbij krijg
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
Alle reacties Link kopieren
Paypig. Prima geen gezeur meer.
Zonder Viva wisten we minder
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de reacties en het gaat inderdaad nog steeds allemaal supergoed en voelt ook goed voor mij!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven