Nieuwschierig naar seks met een meisje

15-04-2016 12:16 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen!

Ik ben een meisje van 21 jaar, ik val op jongens maar vind meisjes ook interessant. Niet dat ik er een relatie mee zou kunnen hebben, maar ik zou wel een keertje seks met een meisje willen. Nu heb ik echt geen idee hoe je dat moet aanpakken, waar vindt je een lotgenoot? Ik durf niet zomaar in de kroeg met een meisje te gaan zoenen of wat dan ook..

Wie heeft dit ook, of al meegemaakt? Ben benieuwd!
Het is nieuwsgierig.

Ik zou ook niet zomaar met iemand gaan zoenen, nee, daar schrikken mensen van.
Alle reacties Link kopieren
Seks met een meisje mag niet, das illegaal.



Jeetje, je bent een (jonge) vrouw en wil een keer seks met een vrouw.

Meisje.... je bent geen 12 meer.
Alle reacties Link kopieren
Beetje flirten in een gaybar?
Ik wil hier geen tekst (maar een leeg vak kan ik niet opslaan)
quote:groenebroek schreef op 15 april 2016 @ 12:19:

Seks met een meisje mag niet, das illegaal.



Jeetje, je bent een (jonge) vrouw en wil een keer seks met een vrouw.

Meisje.... je bent geen 12 meer.Lekker ouwelijk.. de term 'meisje' wordt helemaal niet zo letterlijk genomen hoor.
op een feestje goed dronken worden met een vrouw/meid die je leuk vind, samen over seks gaan praten zodat zij ook goed in de stemming komt. hand op haar knie, lachen, drinken en dan ineens zoenen.

jullie samen je daarna afzonderen op een plek waar je verder kunt gaan.

zoiets.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap die nieuwsgierigheid wel, Nadia. Ik ben zelf dan lesbisch, maar op mijn plaats was ik op een gegeven moment ook wel benieuwd naar hoe het zou zijn met een (jonge)man. Uiteindelijk bleek ik seks met iemand van het andere geslacht nu en dan ook wel te kunnen waarderen, terwijl ik nog nooit verliefde gevoelens voor een van hen heb gekoesterd en me ook nooit in een relatie met een man zie belanden.



Je zou Tinder eens kunnen proberen, maar ook gewoon een keer naar een gayfeestje gaan. In het midden van het land heb je bijvoorbeeld Ensuite, Pann (en Pann XS) en daar loopt genoeg rond. In A'dam heb je Flirtation. Het schijnt dat daar ook heel veel hetero meiden rondlopen die ofwel gewoon eens ongestoord zonder mannen willen feesten, ofwel ook opzoek zijn naar een soortgelijke ervaring als jij :-)
test
Alle reacties Link kopieren
quote:groenebroek schreef op 15 april 2016 @ 12:19:

Seks met een meisje mag niet, das illegaal.



Jeetje, je bent een (jonge) vrouw en wil een keer seks met een vrouw.

Meisje.... je bent geen 12 meer.

Oud wijf.



Vrouwen van 35+ die zichzelf 'meisje' noemen zijn vervelend, maar bij 25- vind ik dat een heel normale benaming.



On-topic: Bij mij kwam het er gewoon van. Is paar keer gebeurd, nooit opgezocht, maar net zoals je bij een man soms een klik hebt, heb je dat bij een vrouw soms ook. En dan ineens vind je jezelf zoenend op de bank, of kruipt ze net wat te dicht tegen je aan in bed en wordt 't gezellig. Was er nooit naar op zoek, noem mezelf ook niet bi, maar vond het heel waardevolle en leuke ervaringen.
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
Alle reacties Link kopieren
"Lotgenoot"
Bezoek idd feesten.. Ik weet niet waar je woont, maar je zou ff kunnen googlen.
Er zijn heel veel vrouwen die dit willen, je zou ook gewoon eens met je vriendinnen erover kunnen praten. Wie weet is er wel een die het ook wel eens wil en vinden jullie elkaar leuk.



Verder snor je ook vrij gemakkelijk iemand op in het uitgaansleven hoor, je fantasie is heel gebruikelijk. Lach gewoon eens naar een vrouw die je aantrekkelijk vind, begin een gesprek. Beetje lef hebben, is het zo voor elkaar.
Alle reacties Link kopieren
Oke, dank je wel voor jullie reacties! Waren hulpvol, sommige ook onnodig ;)
Alle reacties Link kopieren
Je kunt ook eens kijken op girlongirlsecrets.com
Alle reacties Link kopieren
quote:Justmaartje123 schreef op 15 april 2016 @ 13:30:

Er zijn heel veel vrouwen die dit willen, je zou ook gewoon eens met je vriendinnen erover kunnen praten. Wie weet is er wel een die het ook wel eens wil en vinden jullie elkaar leuk.



Verder snor je ook vrij gemakkelijk iemand op in het uitgaansleven hoor, je fantasie is heel gebruikelijk. Lach gewoon eens naar een vrouw die je aantrekkelijk vind, begin een gesprek. Beetje lef hebben, is het zo voor elkaar.Persoonlijk zou ik het niet met een vriendin doen. Heb ik destijds wel gedaan maar blijft altijd nog wel een beetje awkward, ofzo. Niet dat de hele vriendschap is verpest, maar het is toch anders nu.
quote:anonymousnosepicker schreef op 15 april 2016 @ 14:40:

[...]





Persoonlijk zou ik het niet met een vriendin doen. Heb ik destijds wel gedaan maar blijft altijd nog wel een beetje awkward, ofzo. Niet dat de hele vriendschap is verpest, maar het is toch anders nu.Ik denk dat we wellicht een boven gemiddeld vrije vriendengroep hebben. Bij ons maakt het 0,0 verschil. Kan me inderdaad best voorstellen dat dat voor veel mensen anders is.
Alle reacties Link kopieren
Herkenbaar! Zou een post van mij kunnen zijn ;)



Je kunt idd naar feesten waar ook bi-mensen komen, maarja, daar ga je niet in je eentje naartoe.. Dus dan zou je je vriendinnen je droom/wens moeten vertellen en dat zou ik toch nog niet zo snel doen. En in een normale kroeg is het toch lastig in te schatten of een vrouw jou ook leuk vindt.



Ik lees nog even mee!
Ik zeg tinder ???? of een keertje naar Pann of Kiss Kiss, ik kan het je wel aanraden .

Ik heb een vriend maar een meisje heeft soms ook wel wat :)!
Alle reacties Link kopieren
quote:miloen schreef op 16 april 2016 @ 15:49:

Ik zeg tinder ???? of een keertje naar Pann of Kiss Kiss, ik kan het je wel aanraden .

Ik heb een vriend maar een meisje heeft soms ook wel wat :)!Maar met wie ga je dan naar pann of Kiss Kiss?
Volgens mij zijn jij en TO al met zn tweeën ;)!
quote:Justmaartje123 schreef op 15 april 2016 @ 13:30:

Er zijn heel veel vrouwen die dit willen, je zou ook gewoon eens met je vriendinnen erover kunnen praten. Wie weet is er wel een die het ook wel eens wil en vinden jullie elkaar leuk.



ar.Denk dat je toch niet tegen elke vriendin zomaar zegt, hey zullen wij vandaag elkaars kutje likken?
quote:coralie76 schreef op 17 april 2016 @ 08:31:

[...]





Denk dat je toch niet tegen elke vriendin zomaar zegt, hey zullen wij vandaag elkaars kutje likken?



Nee, net als dat ik dat overigens ook niet aan een man vraag die me wel leuk lijkt.



Wat een rare vraag.
Alle reacties Link kopieren
quote:pink632 schreef op 16 april 2016 @ 20:24:

[...]





Maar met wie ga je dan naar pann of Kiss Kiss?Ja ik zou ook niet zomaar naar zo een feest gaan, en wie moet je dan meevragen haha
Hoeft helemaal niet vreemd te worden als je dat met een gewone vriendin doet hoor. Maar ja... je moet je ook maar aangetrokken voelen tot iemand. Ik heb dat toen ik iets jonger was met mijn beste vriendin gedaan en ook nog met een paar andere vrouwen want het is toch niet te vergelijken. Net als seks met mannen niet te vergelijken is.
Alle reacties Link kopieren
Hey Nadia,



Ik probeerde jou een privé berichtje te sturen maar dat lukt niet.

Kan jij mij wel een bericht sturen?



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Sinds wanneer ben jij nieuwsgierig? Hier ook een nieuwsgierige dame alleen heb wel een partner. Hij weet overigens wel dat ik nieuwsgierig ben. Maar weet niet of ik er wat mee wil doen. Denk het wel, haha ben nog jong! Maar wat houden die feestjes in dan? Want ik ga wel graag naar een feestje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven