Nieuwsgierig naar een vrouw!

20-11-2014 15:31 122 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Ondanks dat ik nu twee jaar een hele fijne en goede relatie heb met mijn vriend, waarmee ik ook een erg goed seksleven heb. Blijf ik nieuwsgierig naar een (eenmalige) seksuele ervaring met een vrouw.

Het is er tot nu toe nooit van gekomen, omdat je niet zomaar een aantrekkelijke vrouw ontmoet die in het zelfde schuitje zit, of ook op zoek is naar een eenmalige seksuele ervaring. Ik praat er wel heel open en eerlijk over met mijn vriend, en hoewel hij het lastig vind, zou hij mij de ervaring wel gunnen. Ik ben benieuwd naar of er meer meiden/vrouwen zijn die dit herkennen of er ervaring mee hebben. Het lijkt me namelijk ook erg spannend, ik zou die vrouw natuurlijk eerst ook beter willen leren kennen om te kijken of wij ons seksueel aangetrokken voelen tot elkaar.



Groetjes, Anne
Alle reacties Link kopieren
Heel herkenbaar. Ik ben ook bi en heb 1 keer een ervaring gehad met mijn vrouw. Mijn vriend en haar vriend waren daarbij maar deden niet mee. Ik vond het een fijne ervaring en zou het graag nog eens of zelfs vaker meemaken. Met of zonder mijn vriend erbij.



Ik zoek al lang naar leuke bi vrouwen, gewoon om mee te kletsen, eventueel kennis te maken en dan maar zien. Maar het schijnt nogal een beladen onderwerp te zijn. Alles wat je op internet tegen komt is fake of ze willen onmiddellijk afspreken voor wilde sex. Ik haak dan meteen af. Zo opdringerig.



bi-love en al die andere websites zijn het ook niet. Er zit zoveel nep tussen. Volgens mij kun je het beste iemand gewoon live tegen komen. Maar waar? Mijn bi-radar werkt meestal niet.



Dus, ik sluit me aan bij de dames die wel bi zijn of denken dat ze bi zijn en graag eens op een normale manier verder kletsen. En die Ladiesnight bij Fun4two als die er komt, ben ik erbij!



Caren
yolo
Alle reacties Link kopieren
Nog steeds mission impossible dus? Hm, dan had ik zeker mazzel
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 22 december 2014 @ 18:56:

Nog steeds mission impossible dus? Hm, dan had ik zeker mazzel Ik woon in Zeeland, niet echt een dichtbevolkt gebied met bi-vrouwen. Of ik zoek niet goed. Ik zie misschien alles wel te snel als fake. Hoe heb jij iemand gevonden dan Rooss4.0? Via zo'n website? Alle tips zijn welkom.
yolo
Alle reacties Link kopieren
Yep, via zo'n website. Oftewel viva. Zeg maar
...
Alle reacties Link kopieren
Je kunt natuurlijk ook gewoon een keer de stoute schoenen aantrekken en naar een dansfeest of bar gaan. Of is dat een brug te ver? Er zijn heel veel vrouwen die gelijkgestemd zijn en hetzelfde verlangen hebben. Durf te leven....
Leef
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriendin had diezelfde wens en we zijn naar een parenclub gegaan voor stellen. Wat bleek, bijna alle vrouwen daar zijn 'bi-schierig' .



Zoek je een vrouw om seks mee te hebben apart of mag je vriend er ook bij zijn? Of wil hij dat niet?
Mja, veel vrouwen zoenen of doen wel eens wat in een club. Maar die echte klik, waarbij je verder kunt gaan in een club, die heb ik nog niet meegemaakt. Dan wordt er in het vuur van de strijd wel even met me gespeeld, maar het echte werk komt er niet van. Ik ga dus ook niet meer als single vrouw naar een avond waar alleen stellen mogen komen. (ook omdat ik intussen een vast vriendinnetje heb). Dan lijkt me die ladies night in de Fun een betere tip.



In het verleden heb ik ook op Bi-love gestaan, maar daar gebeurde echt helemaal niks. Ja, behalve dat het me geld kostte.
Alle reacties Link kopieren
quote:Caren2500 schreef op 22 december 2014 @ 18:48:Ik zoek al lang naar leuke bi vrouwen, gewoon om mee te kletsen, eventueel kennis te maken en dan maar zien. Maar het schijnt nogal een beladen onderwerp te zijn. Alles wat je op internet tegen komt is fake of ze willen onmiddellijk afspreken voor wilde sex. Ik haak dan meteen af. Zo opdringerig.





Ik begrijp wat je zegt, maar seks is ook gewoon doen hè en uitproberen!!!



Jij wilt immers ook seks. Dat iemand anders daar sneller naar toe werkt en als doel stelt. Tja.



Ik sta zelf niet op bi sites. Maar als ik jullie was zou op zoek gaan naar meetings op die site. Of organiseer het zelf, desnoods een oproep op deze site, een etentje in een restaurant, een avond kroeg, dagje dierentuin, of inderdaad een ladiesnight in een parenclub.



En proberen gewoon. Het hoeft toch geen hartsvriendin te worden voordat je durft hoop ik.



Soms denk ik wel eens bij bi-nieuwschierige damens, en sommige damens die zich bi noemen.... Zijn jullie wel echt bi? Als iemand heel kritisch is, houd je dan wel echt van de vrouw als seksueel aantrekkelijk wezen.



Gewoon een gedachtengang van mij. Weer ontopic!



Alle reacties Link kopieren
@ hint Jep, ik ben 100% Bi. Daar ben ik heel zeker van. Ik kan echt verliefd worden op een vrouw, net zo verliefd als op mijn vriend. En ja natuurlijk wil ik sex, maar een bi relatie/vriendschap is zoveel meer.



@couplegooi mijn vriend zou maar wat graag mee doen en van mij mag hij. Ik zeg altijd, als je een leuke vrouw tegen komt, neem ze dan maar mee naar huis. Maar de meeste vrouwen zitten daar niet op te wachten of het moet een swingdate worden met beide mannelijke partners. Zit ik ook niet mee hoor trouwens.



@ Eva68 Dansfeesten zijn niet aan mij besteed. Naar een kroeg wel, maar in je eentje is dat ook niet echt prettig.



@ theemok Bi-love is inderdaad doods. En heel veel andere sites zijn gewoon nep. Het draait om geld. Je ziet een leuke foto, je reageert en dan wordt gevraagd of je in verband met privacy (vriend/man mag het niet weten, bla bla) wil reageren via een andere site, maar daar moet je dan wel eerst grof voor betalen.



Nee, gewoon iemand in real life ontmoeten lijkt met het leukste.



Iemand vanavond niks te doen? :-)
yolo
Alle reacties Link kopieren
@caren2500 ook hier behoefte aan een klik voordat er evt sprake is van meer. Mocht je een goed adres voor een bi-radar hebben, hoor ik graag van je
Alle reacties Link kopieren
@daan01 mijn bi-radar werkt meestal niet :-) dus ik vrees dat het toch echt een keer een club of feest wordt. Vieve la vie in Amsterdam lijkt me ook erg gezellig, maar zijn daar ook bi-dames of alleen lesbische dames?



Ohja er moet echt een klik zijn en ook sprake van verliefdheid. Nu wordt ik heel erg snel verliefd, dus dat scheelt. Maar met een man zou ik ook nooit een one-night-stand hebben en met een vrouw ook niet. (denk ik....)
yolo
Alle reacties Link kopieren
Is bi-love zo doods? Hmmm, dat wist ik niet, sorry voor die tip dan.



Dan zou ik het toch zoeken op SDC of adult match denk ik. Daar zullen niet veel fake profielen te vinden zijn.
...
Alle reacties Link kopieren
SDC vond ik ook niet echt wat. Heel erg gericht op snelle sex en stiekem veel mannen alleen.
yolo
Alle reacties Link kopieren
Nu ik actief ben op dit topic ben ik ook weer even wat meer bezig met het hele bi gebeuren. De afgelopen maanden was ik het zoeken naar een leuke vrouw door alle teleurstellingen op de vele sites even zat.



Ik zat net te denken, we vergeten Twitter helemaal. Ik heb net ontdekt dat er op Twitter heel veel bi-vrouwen zitten, maar 95% is samen met een man. Stellen die een bi-vrouw erbij zoeken dus of vrouwen die er geld voor vragen. As always. De "gewone" vrouw kom ik er niet tegen.



En nu valt bij mij ineens het kwartje waarom ik het gewoon niet kan vinden op het grote web. Het draait in de meeste gevallen echt alleen maar om snelle sex en de bijbehorende foto's om de waar aan te prijzen liegen er niet om. Begrijp me niet verkeerd, ik vind foto's van (mooie) borsten of vagina's best mooi om naar te kijken en ik kan er ook echt wel opgewonden van raken, maar dat extravagante, dat ben ik niet. Dat is ook meteen de reden waarom ik niet zomaar naar een Ladies Night of dansavond ga. Ik ben een tijd lid geweest van bimeiden.nl (later werd dat girl-on-girl dating) en ook zij organiseren Ladies Nights. Maar als ik dan de foto's van zo'n avond zie, zie ik alleen maar bloedmooie, superslanke vrouwen op torenhoge hakken.



Ik ben verre van preuts en in bed echt wel een wilde en sta voor heel veel open, maar ik ben niet zo'n type paalhakken van 20 cm en sexy jurkjes. Ik loop in het dagelijks leven nooit op hakken (ik zou m'n nek erop breken want ik ben motorisch gestoord zeggen mijn vrienden). Ik draag wel graag een mooi decolleté en ik daag wel graag mensen uit, voornamelijk mannen want bij vrouwen durf ik niet, maar het blijft beschaafd.

Ik heb een eigen bedrijf en heb te maken met klanten en opdrachtgevers en ik zou niet willen dat zij mij op internet tegen komen in een string op hoge hakken. Stel je voor...



Met andere woorden, via internet moet je jezelf behoorlijk expliciet laten zien en dat zit niet in me. Ik ben meer van iemand in de ogen kijken, beetje flirten, praten en dan rustig verder gaan. Misschien ligt het dus wel gewoon aan mezelf.



Mijn beste vriendin, zij is ook bi, maar wij doen niets met elkaar, is behoorlijk dik, ik zeg een 140 kilo. Prachtige vrouw hoor met grote borsten en altijd veel bekijks van mannen. Zij draagt dus wel korte jurkjes en hele hoge hakken. Zij heeft wel dat lef en ik niet. Ik ben meer terughoudend en kom pas helemaal los als ik iemand goed ken.



Blijven zoeken dus en toch die radar gaan trainen?



Sorry Ann-89, ik neem geloof ik je topic nu een beetje over. Hoe zit het met jou? Ben je er al uit en heb je antwoord op je vragen?
yolo
Alle reacties Link kopieren
@daan01 in welke provincie woon je? Misschien kunnen we eens kijken waar we onze radar kunnen trainen :-)



Omdenken: misschien zien de dames gewoon niet aan mij dat ik bi ben? Dat kan natuurlijk ook.
yolo
Alle reacties Link kopieren
@Caren: ik begrijp dat je niet zo makkelijk iemand vindt. Maar nu zitten hier al een paar vrouwen aan elkaar te schrijven dat het zo moeilijk is om vrouwen te vinden die het met een vrouw willen doen.



Ligt een persoonlijk berichtje niet voor de hand? Dit forum is expliciet geen datingsite, maar via pb's mag je toch wel afspreken? Zoek elkaar eens op en je merkt vanzelf wel of je in bed belandt. Of is de moderator tegen?
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Alle reacties Link kopieren
De meeste forumleden hebben ingesteld dat je geen persoonlijk bericht kan sturen. Jammer. Mij kan iedereen een pb sturen. Ik ben de hele avond online en morgenavond ook. Mijn mannetje moet werken. Oeps, dat suggereert dat ik dit stiekem doe. Niets is minder waar. We doen dit samen. Maar als hij thuis is ga ik niet de hele avond achter de computer zitten.



Ik vroeg al, wie heeft er vanavond niks te doen? Maar meestal blijft het bij praten en niet afspreken. Niet erg hoor. Ik doe mijn verhaal om maar weer eens aan te geven hoe moeilijk het nog is om gelijkgestemden te vinden en werkelijk te ontmoeten.
yolo
Alle reacties Link kopieren
Dan kun je toch een lid op het forum aanspreken en vragen of ze persoonlijke berichten toestaan? En dat je met meer mensen praat dan vrijt, lijkt mij niet zo gek. Dat zal altijd wel zo zijn, tenzij je gewoon voor de snelle seks gaat.



En ik vind het spannend dat je het over vanavond hebt, maar ja, ik ben een man (in een relatie bovendien), dus aan mij heb je helemaal niets. :-)
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Alle reacties Link kopieren
Dat "vanavond" moet je met een korreltje zout nemen Bugs.
yolo
Alle reacties Link kopieren
Haha! Idem voor mijn post.
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Alle reacties Link kopieren
Mag ook morgenavond :-) Haha.



We moeten er maar een beetje lollig over doen anders wordt het zo serieus allemaal.



Nog geen pb trouwens...
yolo
Alle reacties Link kopieren
quote:Caren2500 schreef op 23 december 2014 @ 18:30:

@daan01 in welke provincie woon je? Misschien kunnen we eens kijken waar we onze radar kunnen trainen :-)



Omdenken: misschien zien de dames gewoon niet aan mij dat ik bi ben? Dat kan natuurlijk ook.Ik vind de zogenaamde bi-radar echt onzin! En hoe moet je kunnen zien dat iemand bi is? Seksuele spanning kan altijd ontstaan tussen mensen. Ik heb ook leuke momenten met zogenaamde 'heterovrouwen' ervaren. Ik geloof niet in radars en etiketten. Je maakt contact en er is chemie of niet. Het vraagt een beetje lef en durf, daag jezelf eens wat meer uit en wacht niet totdat je zeker weet dat iemand 'iets' is. Je zult verrast zijn....gewoon, fietsen met losse handen!
Leef
Alle reacties Link kopieren
quote:Eva68 schreef op 24 december 2014 @ 00:55:

[...]





Het vraagt een beetje lef en durf, daag jezelf eens wat meer uit en wacht niet totdat je zeker weet dat iemand 'iets' is. Je zult verrast zijn....gewoon, fietsen met losse handen!Ja daar heb je gelijk in Eva. Dat is ook zo. Het klikt met iemand of het klikt niet. In welke zin dan ook.
yolo
Alle reacties Link kopieren
quote:Eva68 schreef op 24 december 2014 @ 00:55:

[...]





Het vraagt een beetje lef en durf, daag jezelf eens wat meer uit en wacht niet totdat je zeker weet dat iemand 'iets' is. Je zult verrast zijn....gewoon, fietsen met losse handen!Dit dus ^ Ik benader vrouwen ook gewoon zoals ik mannen benader en meestal met succes. Je zult inderdaad zult verrast zijn. Succes is niet altijd gegarandeerd, maar dat is ook het geval bij heteroseksuele mannen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eva68 schreef op 24 december 2014 @ 00:55:

[...]

Het vraagt een beetje lef en durf, daag jezelf eens wat meer uit en wacht niet totdat je zeker weet dat iemand 'iets' is.



Dat zal heus waar zijn, maar ik verbaas mij er toch over hoe makkelijk mensen seks met elkaar hebben. Je kent elkaar niet/nauwelijks en even later lig je naakt bij iemand in bed met je benen wijd. Dat is toch serieus anders dan de rest van het dagelijkse sociale verkeer, waar je naaktheid, geilheid en lust normaal niet toont.



Het is toch niet gek als je tijd nodig hebt om aan te voelen/af te tasten of je je veilig voelt bij die persoon om je helemaal bloot (en meer) te geven?
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven