Nieuwsgierig naar een vrouw!

20-11-2014 15:31 122 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Ondanks dat ik nu twee jaar een hele fijne en goede relatie heb met mijn vriend, waarmee ik ook een erg goed seksleven heb. Blijf ik nieuwsgierig naar een (eenmalige) seksuele ervaring met een vrouw.

Het is er tot nu toe nooit van gekomen, omdat je niet zomaar een aantrekkelijke vrouw ontmoet die in het zelfde schuitje zit, of ook op zoek is naar een eenmalige seksuele ervaring. Ik praat er wel heel open en eerlijk over met mijn vriend, en hoewel hij het lastig vind, zou hij mij de ervaring wel gunnen. Ik ben benieuwd naar of er meer meiden/vrouwen zijn die dit herkennen of er ervaring mee hebben. Het lijkt me namelijk ook erg spannend, ik zou die vrouw natuurlijk eerst ook beter willen leren kennen om te kijken of wij ons seksueel aangetrokken voelen tot elkaar.



Groetjes, Anne
Alle reacties Link kopieren
quote:bugs schreef op 26 december 2014 @ 14:05:

[...]



Het is toch niet gek als je tijd nodig hebt om aan te voelen/af te tasten of je je veilig voelt bij die persoon om je helemaal bloot (en meer) te geven?Daarom is er een verschil tussen lustig neuken en passievol de liefde bedrijven. Jezelf emotioneel voor iemand open stellen kost voor veel mensen meer tijd dan jezelf fysiek voor iemand open stellen.
Alle reacties Link kopieren
Is dat zo? Dat herken ik bij mijzelf niet. Jij kunt dus een onbekende neuken met wie je niets/nauwelijks iets hebt? Ook evt zonder moeite te doen het die persoon oprecht naar de zin te maken/te verwennen? (Mag van mij, mijn vraag is geen oordeel oid).



Ik snap het verschil tussen neuken en liefde bedrijven. Maar ik zou toch wat tijd om te wennen en een sterkere emotionele klik nodig hebben voordat ik vrolijk mijn erectie tevoorschijn zou halen en een vrouw ga neuken. Zonder een beetje veilig gevoel van wederzijds begrip oid zou ik me opgelaten voelen, ik kan me moeilijk voorstellen dat ik dan ontspannen genoeg zou zijn om klaar te komen.
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Alle reacties Link kopieren
Ik sluit me aan bij bugs... Een one night stand had ik mss leuk gevonden op mijn achttiende... Maar als moeder en getrouwde vrouw, zou ik alleen in n vertrouwde omgeving en met iemand die ik durf te vertrouwen een avontuur durven aangaan...

Met medeweten van manlief eerst eens een drankje gaan doen... Kijken hoe t klikt en wie weet...

Al voelt t meer als n never-gonna-happen, de fantasie en t verlangen blijven... ☺️



Heeft er iemand een leuke / spannende ervaring in lijn van dit topic???
Alle reacties Link kopieren
Hier ook bi-schierigheid... Wel eens gezoend met een vrouw, meer niet, maar wel nieuwsgierig. Of het er daadwerkelijk van komt weet ik niet, het is niet dat ik het gevoel heb dat ik het ooit eens 'moet' doen, maar zou het niet erg vinden als het gebeurt
Life is what you make of it!!
quote:Eva68 schreef op 24 december 2014 @ 00:55:

[...]





Ik vind de zogenaamde bi-radar echt onzin! En hoe moet je kunnen zien dat iemand bi is? Seksuele spanning kan altijd ontstaan tussen mensen. Ik heb ook leuke momenten met zogenaamde 'heterovrouwen' ervaren. Ik geloof niet in radars en etiketten. Je maakt contact en er is chemie of niet. Het vraagt een beetje lef en durf, daag jezelf eens wat meer uit en wacht niet totdat je zeker weet dat iemand 'iets' is. Je zult verrast zijn....gewoon, fietsen met losse handen!Toch is dat verdomd lastig soms. Ik heb weleens gedacht dat een dame waar ik van gecharmeerd was ook van mij gecharmeerd was. Me omhelzen, lachen, knipogen, me voortdurend aanraken, dubbelzinnige opmerkingen maken. En die bleek extreem anti-homo te zijn en vertelde dat ze geen vriendinnen wilde ze met mensen die lesbisch waren want straks werd ze aangerand en ze vond het allemaal maar vies ( ik was opeens minder gecharmeerd, zo kortzichtig als die bleek te zijn). Terwijl ik er écht van overtuigd was dat ze minstens bi was, zo flirterig als die zich gedroeg.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij werkt het net als met hetero stellen. Alleen bij mannetje/vrouwtje is het snel duidelijk als iemand iets wil. Bij 2 vrouwen (of 2 mannen) is dat allemaal wat lastiger.



Ik heb vriendinnen genoeg en er zou er best eens 1 tussen kunnen zitten die bi of bi-schierig is, maar ik ga het niet vragen en zij ook niet blijkbaar. Dat ligt toch allemaal wat gevoeliger.



Maar Bugs, het is niet mijn bedoeling om zomaar even als one night stand met een vrouw het bed in te duiken. Daar komt toch wel iets meer bij. Maar dat geld ook voor mannen. Zou ik ook nooit zomaar even doen.
yolo
Alle reacties Link kopieren
Een vriendin van mij was ooit nieuwsgierig naar seks met een vrouw. Ze besloot naar een ladiesnight te gaan, in de Fun.

Zocht en vond vooraf online contact met vrouwen die ook gingen.

Had een hele leuke avond waarop ze een paar erg leuke vrouwen tegen kwam.

Vond het een hele stoere actie dat ze alleen ging, ze was er dus blijkbaar nieuwsgierig genoeg voor.

Ze is later ook nog een paar keer bij Flirtation geweest, een ander soort avond maar wel de doelgroep waar ze nieuwsgierig naar was.
Alle reacties Link kopieren
quote:haddock schreef op 27 december 2014 @ 14:20:

Een vriendin van mij was ooit nieuwsgierig naar seks met een vrouw. Ze besloot naar een ladiesnight te gaan, in de Fun.

Zocht en vond vooraf online contact met vrouwen die ook gingen.

Had een hele leuke avond waarop ze een paar erg leuke vrouwen tegen kwam.

Vond het een hele stoere actie dat ze alleen ging, ze was er dus blijkbaar nieuwsgierig genoeg voor.

Ze is later ook nog een paar keer bij Flirtation geweest, een ander soort avond maar wel de doelgroep waar ze nieuwsgierig naar was.



En? Viel het mee of tegen?

Is toch wel heel erg sex gericht hoor op die manier. Prima op zich, maar dat moet je maar net kunnen. Heeft niks te maken met liefde of zoiets. Ik zou het op zich best eens mee willen maken, maar aan de andere kant is het ook zo plat. Ik denk niet dat ik daar het lef voor heb. Al ben ik er wel heel nieuwsgierig naar. Maar dat is nog iets anders dan ook echt doen. Liever iemand in het "echt" ontmoeten dan op zo'n avond.
yolo
Alle reacties Link kopieren
quote:Caren2500 schreef op 27 december 2014 @ 17:16:

En? Viel het mee of tegen?

Is toch wel heel erg sex gericht hoor op die manier. Prima op zich, maar dat moet je maar net kunnen. Heeft niks te maken met liefde of zoiets.

Ze vond het een mooie ervaring.

Ze was ook niet op zoek naar liefde maar naar de ervaring seks met een vrouw.

Daarna ontdekte ze Flirtation. Uitgaan met vrouwen waarvan je weet dat ze op vrouwen vallen. Daar heb ik haar vaker over gehoord dus volgens mij sprak dat haar meer aan.
Alle reacties Link kopieren
Als je op zoek bent naar liefde is zowel ladies night, als een website als hengelen op viva geen optie. Ga dan op een datingsite staan ofzo.
...
quote:Rooss4.0 schreef op 27 december 2014 @ 18:41:

Als je op zoek bent naar liefde is zowel ladies night, als een website als hengelen op viva geen optie. Ga dan op een datingsite staan ofzo.

Juist.



Dat je elkaar verder ook leuk en aardig moet vinden is op zich niet zo gek, maar dit lijkt meer op een relatie zoeken dan op een seksuele ervaring met een vrouw zoeken.



Mijn eerste mevrouw kwam ik ergens online tegen, voor iets heel anders, afgesproken, we wisten van elkaar dat we vrouwen interessant vonden en dat werd iets. En we zijn vriendinnen geworden. Maar dat wisten we ook niet toen we eraan begonnen. Als je al vriendinnen wilt zijn vóór die tijd wordt het wat ingewikkeld.
Alle reacties Link kopieren
Maar nu klinkt het zo zwart-wit, óf je doet het met iemand die je nauwelijks kent, óf je wordt eerst vrienden voor het leven.



Je kunt toch ook eerst een avondje afspreken voor een etentje thuis (als het om stelletjes gaat) of in een restaurant (iets minder verplichtend, makkelijker opstappen als het niet klikt)? Dan kun je elkaar een avondje leren kennen. Als het bevalt, kun je daarna een andere avond afspreken om uit de kleren te gaan en te vrijen. Dat geeft een beetje tijd om aan elkaar te wennen.



Zo zou het voor mij veiliger voelen.
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Alle reacties Link kopieren
Ben ik het mee eens Bugs maar dan spreek je nog altijd niet van liefde.
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Caren2500 schreef op 27 december 2014 @ 13:09:

Volgens mij werkt het net als met hetero stellen. Jep.
Alle reacties Link kopieren
Vroeger had je hier op Viva het 'bi-schierig'-topic.

Daar waren veel gelijkgestemde dames, de een met ervaring, de ander zonder ervaring.

Die gingen ook regelmatig met z'n allen naar Ladiesnights in de Fun.



Leeft dat topic nog trouwens, ik zie het nooit meer geupt worden eigenlijk.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss.Innuendo schreef op 28 december 2014 @ 00:52:

Vroeger had je hier op Viva het 'bi-schierig'-topic.

Daar waren veel gelijkgestemde dames, de een met ervaring, de ander zonder ervaring.

Die gingen ook regelmatig met z'n allen naar Ladiesnights in de Fun.



Leeft dat topic nog trouwens, ik zie het nooit meer geupt worden eigenlijk.Is dat dit topic? bi-schierig

Het is inderdaad al zo'n 2 jaartjes dood, maar als het weer geupt wordt komt het vast wel weer tot leven.
Alle reacties Link kopieren
quote:hankypankyshanghai schreef op 28 december 2014 @ 00:57:

[...]





Is dat dit topic? bi-schierig

Het is inderdaad al zo'n 2 jaartjes dood, maar als het weer geupt wordt komt het vast wel weer tot leven.



Nee, dat is een ander topic. Het originele topic is van langer geleden en was erg leuk en interessant! Ik heb toen ook meegeschreven en dankzij het forum de moed gehad naar een LN te gaan. Ja, was op seks gericht, maar als je daar niet klaar voor bent, blijf je beneden hangen. Voor een eerste keer kan het al spannend zijn om te flirten, een zoentje te stelen, een hand over je lichaam te laten gaan of dat bij een ander doen.

De drempel daar ligt veel lager, je weet dat de ander ook op vrouwen valt.



In het echt is het ook moeilijker iemand tegen te komen waarmee het klikt. Dat is voor een hetero-relatie al zo, voor een bi-relatie nog meer. In de stad weer makkelijker dan in een dorp. Ik zit in een dorp en wat mensen over je weten en zeggen speelt hier nog best een rol.

Trouwens, stel het klikt, stel je vind die vrouw. Wat nu als je begint te zoenen en het voelt verkeerd? Dat vond ik ook fijn aan een parenclub: als ik toch koudwatervrees zou krijgen, voelt het makkelijker om te stoppen dan wanneer ik al maanden naar zo'n moment toewerk met iemand. Want geil worden van het idee is makkelijk, hoe ga je reageren als je daadwerkelijk met een vrouw gaat zoenen en vrijen?
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 28 december 2014 @ 00:30:

Ben ik het mee eens Bugs maar dan spreek je nog altijd niet van liefde.



Dat is waar. Maar misschien is liefde hier een beetje verward met een emotionele klik. Als je gelukkig getrouwd bent, lijkt het mij niet dat je op zoek bent naar verliefdheid oid. Maar zonder emotionele klik (en wat tijd & rust om te bepalen of die er is) zou ik in ieder geval niet kunnen genieten van seks.



On topic: klinkt alsof er weer vraag is naar zo'n topic voor nieuwsgierige vrouwen!
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Alle reacties Link kopieren
quote:bugs schreef op 28 december 2014 @ 12:51:

[...]





On topic: klinkt alsof er weer vraag is naar zo'n topic voor nieuwsgierige vrouwen!Bi-schierig of bisexualiteit is erg actueel, maar nog steeds erg lastig. Dat blijkt maar weer.
yolo
Voor mij hoeft het niet dat geexperimenteer met ervaringen.

Maar ja ik ben dan ook een heel zwart/wit type, voor mij is het je bent verliefd of niet.

Ik zou het dan ook alleen met een vrouw willen doen als ik ook echt verliefd op haar ben.

Maar ja dan wil ik ook een relatie en niet dat het dan maar eenmalig is.
Misschien komt die bi-schierigheid voort uit de verhaallijn van GTST en de sterrentrend van de laatste tijd?
Alle reacties Link kopieren
quote:Schimmelteentje schreef op 28 december 2014 @ 14:15:

Misschien komt die bi-schierigheid voort uit de verhaallijn van GTST en de sterrentrend van de laatste tijd?



Ik kijk nooit naar GTST of andere soaps en ook niet naar films of real live series. Nee dat lijkt me onzin. Het zit in je of niet.



Ik heb jaren geleden een lesbische collega gehad. Ik had net een vervelende relatie achter de rug met een man en toen dat uit was voelde ik me zo ellendig dat ik tegen haar zei: "ik denk dat ik ook maar lesbisch wordt. Dat gezeik met die mannen ben ik zat". Ze werd heel boos op me en zei: "Lesbisch wordt je niet, dat ben je!". En zo is het ook met bi. Dat wordt je niet omdat het een trend is, dat ben je.
yolo
Precies Caren, je bent het of je bent het niet dat bedoelde ik ook te zeggen.

En als je het bent weet je het ook zonder dat je hoeft te experimenteren.

Maar het lijkt hier een beetje om een soort experiment te gaan van iemand die het niet weet.

Het topic zegt het ook al "nieuwsgierig naar een vrouw".
Alle reacties Link kopieren
quote:Vlammetje schreef op 28 december 2014 @ 08:39:

[...]





In het echt is het ook moeilijker iemand tegen te komen waarmee het klikt. Dat is voor een hetero-relatie al zo, voor een bi-relatie nog meer. In de stad weer makkelijker dan in een dorp. Ik zit in een dorp en wat mensen over je weten en zeggen speelt hier nog best een rol.

Ik heb daar nooit echt moeite mee gehad. Als ik een leuke meid ontmoet zie benader ik haar net zo als wanneer ik een leuke man ontmoet. Soms met succes en soms niet, maar succes is ook niet altijd gegarandeerd als ik een man benader. Ik woon dan wel in Amsterdam en niet in een dorp.
Alle reacties Link kopieren
quote:Caren2500 schreef op 28 december 2014 @ 14:31:

[...]





Ik kijk nooit naar GTST of andere soaps en ook niet naar films of real live series. Nee dat lijkt me onzin. Het zit in je of niet.



Ik heb jaren geleden een lesbische collega gehad. Ik had net een vervelende relatie achter de rug met een man en toen dat uit was voelde ik me zo ellendig dat ik tegen haar zei: "ik denk dat ik ook maar lesbisch wordt. Dat gezeik met die mannen ben ik zat". Ze werd heel boos op me en zei: "Lesbisch wordt je niet, dat ben je!". En zo is het ook met bi. Dat wordt je niet omdat het een trend is, dat ben je.



Maar doordat het een trend is - volgens mij is het dat al een jaar of 15 - is het voor lesbiennes wel makkelijker om ervoor uit te komen.

Overigens wel overdreven vind ik om zo boos te worden.

En ik ben het ook niet met haar eens. Niet dat je volgens een vast staande route lesbisch kunt worden, maar je geaardheid is niet per se je hele leven hetzelfde. Je kunt best een hetero periode hebben, en dan een lesbische.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven