Nieuwsgierig naar een vrouw!

20-11-2014 15:31 122 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Ondanks dat ik nu twee jaar een hele fijne en goede relatie heb met mijn vriend, waarmee ik ook een erg goed seksleven heb. Blijf ik nieuwsgierig naar een (eenmalige) seksuele ervaring met een vrouw.

Het is er tot nu toe nooit van gekomen, omdat je niet zomaar een aantrekkelijke vrouw ontmoet die in het zelfde schuitje zit, of ook op zoek is naar een eenmalige seksuele ervaring. Ik praat er wel heel open en eerlijk over met mijn vriend, en hoewel hij het lastig vind, zou hij mij de ervaring wel gunnen. Ik ben benieuwd naar of er meer meiden/vrouwen zijn die dit herkennen of er ervaring mee hebben. Het lijkt me namelijk ook erg spannend, ik zou die vrouw natuurlijk eerst ook beter willen leren kennen om te kijken of wij ons seksueel aangetrokken voelen tot elkaar.



Groetjes, Anne
Alle reacties Link kopieren
quote:tonkje schreef op 28 december 2014 @ 14:58:

[...]





Maar doordat het een trend is - volgens mij is het dat al een jaar of 15 - is het voor lesbiennes wel makkelijker om ervoor uit te komen.

Overigens wel overdreven vind ik om zo boos te worden.

En ik ben het ook niet met haar eens. Niet dat je volgens een vast staande route lesbisch kunt worden, maar je geaardheid is niet per se je hele leven hetzelfde. Je kunt best een hetero periode hebben, en dan een lesbische.Je wordt geboren met je geaardheid. Sommige mensen komen er pas later achter omdat ze hun geaardheid onderdrukken omdat het in sommige plaatsen onacceptabel is. Maar geaardheid is geen fase. Hetero periodes en lesbische periodes bestaan niet. Dat zijn meestal gewoon bi-schierige mensen die hetero zijn. Ik snap best dat ze boos werd als haar geaardheid wordt vergeleken met een keuze.
Alle reacties Link kopieren
quote:tonkje schreef op 28 december 2014 @ 14:58:

[...]





Overigens wel overdreven vind ik om zo boos te worden.



`

het is al een jaar of 18 geleden. Toen was het nog anders denk ik. En misschien zat zij ook wel in een gefrustreerde periode. Maakt verder ook niet uit. Ze had wel een goed punt. Het opende toen wel mijn ogen.
yolo
Alle reacties Link kopieren
quote:hankypankyshanghai schreef op 28 december 2014 @ 15:08:

[...]





Je wordt geboren met je geaardheid. Sommige mensen komen er pas later achter omdat ze hun geaardheid onderdrukken omdat het in sommige plaatsen onacceptabel is. Maar geaardheid is geen fase. Hetero periodes en lesbische periodes bestaan niet. Dat zijn meestal gewoon bi-schierige mensen die hetero zijn. Ik snap best dat ze boos werd als haar geaardheid wordt vergeleken met een keuze.Neuh, ik geloof niet dat het zo 100% vastligt wat je bent.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
quote:The_wizzard schreef op 15 december 2014 @ 19:41:

Het woord zegt het al parenclub is een club om te paren
Alle reacties Link kopieren
quote:hankypankyshanghai schreef op 28 december 2014 @ 14:41:

[...]





Ik heb daar nooit echt moeite mee gehad. Als ik een leuke meid ontmoet zie benader ik haar net zo als wanneer ik een leuke man ontmoet. Soms met succes en soms niet, maar succes is ook niet altijd gegarandeerd als ik een man benader. Ik woon dan wel in Amsterdam en niet in een dorp.Dat maakt echt wel verschil denk ik. Een vriendin van me woon t ook in de stad en duikelt de ene na de andere lekkere vrouw op. Ook getrouwde vrouwen die er een minnares naast mogen houden. In mijn dorp weet iedereen precies wie er op vrouwen valt. Die vrouwen zoeken echter een relatie. Er zullen ongetwijfeld ook andere-bi-vrouwen rondlopen, maar tref je de verkeerde bij je poging, ga je als een lopend vuurtje rond. Ik heb daar dus weinig zin in en heb mijn vrouwelijk schoon daarom buiten het dorp gezocht.
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
Alle reacties Link kopieren
quote:Vlammetje schreef op 29 december 2014 @ 08:36:

[...]





Dat maakt echt wel verschil denk ik. Een vriendin van me woon t ook in de stad en duikelt de ene na de andere lekkere vrouw op. Ook getrouwde vrouwen die er een minnares naast mogen houden. In mijn dorp weet iedereen precies wie er op vrouwen valt. Die vrouwen zoeken echter een relatie. Er zullen ongetwijfeld ook andere-bi-vrouwen rondlopen, maar tref je de verkeerde bij je poging, ga je als een lopend vuurtje rond. Ik heb daar dus weinig zin in en heb mijn vrouwelijk schoon daarom buiten het dorp gezocht.Precies. Ik woon in een dorp met 700 inwoners. Ons kent ons en gluren achter de gordijnen is hier heel normaal. Bij de oudere generatie, dat dan wel. Er is hier een stel dat er een vrij leven op na houdt en regelmatig pikante foto's op internet zet. Moet je ze horen hier. Moeten ze lekker zelf weten. Maar ik zou hier niemand op kunnen noemen die bi is of waar ik uberhaubt op zou vallen. In de kroeg zitten alleen maar vervelende vrijgezelle mannen dus daar hoef ik het ook niet te zoeken. In de stad is het vast allemaal een stuk makkelijker, maar het feit blijft dat je toch op iemand af moet stappen. Dat is niet makkelijk, alleen in de stad is het anoniemer. Ga je af, dan is dat jammer, maar je ziet zo'n persoon toch nooit meer en jou kennen ze ook niet.
yolo
Alle reacties Link kopieren
Nu ben ook ik nieuwsgierig naar een andere vrouw. Ik ben volgens mij heel wat jonger als jullie, niet dat dit wat uitmaakt . Op het moment een relatie met mijn vriend. Ons sexleven is super goed. Beide komen we enorm goed aan onze trekken, we genieten. Nu heb ik aan hem vertelt dat ik nieuwsgierig ben naar een andere vrouw. Dit vind hij alleen maar leuk. Ik hoor namelijk veel uit de mannen van mijn omgeving, dat ze 'het' graag met 2 vrouwen willen doen. Gewoon om te weten hoe het is. Wat moet ik hier van vinden? En hoe zit dat bij jullie?
don't let stupid things, break your happiness
Alle reacties Link kopieren
quote:joyceeee schreef op 31 december 2014 @ 17:08:

Nu ben ook ik nieuwsgierig naar een andere vrouw. Ik ben volgens mij heel wat jonger als jullie, niet dat dit wat uitmaakt . Op het moment een relatie met mijn vriend. Ons sexleven is super goed. Beide komen we enorm goed aan onze trekken, we genieten. Nu heb ik aan hem vertelt dat ik nieuwsgierig ben naar een andere vrouw. Dit vind hij alleen maar leuk. Ik hoor namelijk veel uit de mannen van mijn omgeving, dat ze 'het' graag met 2 vrouwen willen doen. Gewoon om te weten hoe het is. Wat moet ik hier van vinden? En hoe zit dat bij jullie?Als jullie het allebij willen, ga ervoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:joyceeee schreef op 31 december 2014 @ 17:08:

Nu ben ook ik nieuwsgierig naar een andere vrouw. Ik ben volgens mij heel wat jonger als jullie, niet dat dit wat uitmaakt . Op het moment een relatie met mijn vriend. Ons sexleven is super goed. Beide komen we enorm goed aan onze trekken, we genieten. Nu heb ik aan hem vertelt dat ik nieuwsgierig ben naar een andere vrouw. Dit vind hij alleen maar leuk. Ik hoor namelijk veel uit de mannen van mijn omgeving, dat ze 'het' graag met 2 vrouwen willen doen. Gewoon om te weten hoe het is. Wat moet ik hier van vinden? En hoe zit dat bij jullie?



Hier was het een wens van ex. Ik gaf toen aan dat ik eerst zelf ervaring met een vrouw wilde opdoen, zodat ik wist of ik op vrouwen viel. Ik zag het niet zo zitten om bij een trio af te wachten en niets te doen, als iedereen op elkaar viel leek het me wel leuk.

Ik kreeg van hem toen een tripje Ladies night in de Fun cadeau. Ervaringen opgedaan, genoten, maar wel het gevoel dat ik dit niet direct samen wilde beleven. Seks met vrouwen was voor mij heel anders dan met mannen. Mijn ex accepteerde dat en zag af van een trio met twee vrouwen.
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
Alle reacties Link kopieren
quote:Vlammetje schreef op 01 januari 2015 @ 11:04:

[...]





Hier was het een wens van ex. Ik gaf toen aan dat ik eerst zelf ervaring met een vrouw wilde opdoen, zodat ik wist of ik op vrouwen viel. Ik zag het niet zo zitten om bij een trio af te wachten en niets te doen, als iedereen op elkaar viel leek het me wel leuk.

Ik kreeg van hem toen een tripje Ladies night in de Fun cadeau. Ervaringen opgedaan, genoten, maar wel het gevoel dat ik dit niet direct samen wilde beleven. Seks met vrouwen was voor mij heel anders dan met mannen. Mijn ex accepteerde dat en zag af van een trio met twee vrouwen.Dat is dus ook iets wat mij tegenhoudt. Ik wil weten hoe het is, voelen hoe ik reageer op vrouwen. Maar of ik dit idd wil delen nee. Hij geeft al aan dat zoenen met een vrouw geen probleem moet zijn (andere mannen wel). Ik denk dat het ook meespeelt dat ik misschien jaloers wordt dan? Zou jij dat hebben? En hoe was je ervaring? Wat fijn dat je die ervaring mocht hebben!
don't let stupid things, break your happiness
Alle reacties Link kopieren
hoii....



hier ook een nieuwsgierig aagje!

ben al tijd met vlagen actief op bilove.nl, de dates zijn op een hand te tellen en de rest was veel chatten en uiteindelijk niets meer van horen!



zie hier allerlei ideeën voorbij komen over ladies night ed. I'm innnn!!!



woon zelf in een klein dorpje in Brabant....waar niet veel gesproken wordt over fantasieën en verlangens dus mijn bi-radar is ook erg onderontwikkeld....
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Ook ik word nieuwsgierig naar een (eenmalige)seksuele ervaring met een vrouw(na 13 jaar getrouwd geweest te zijn met en man)

Ik heb dan ook geen flauw idee hoe ik dat moet gaan aanpakken...

Is er iemand met een idee?



Groetjes Heleen
Alle reacties Link kopieren
Als jullie nou allemaal even je PB functie aanzetten kan je achter de schermen contact zoeken.



Ik bedoel... tig vrouwen hier die op zoek zijn naar een bi-ervaring en het niet kunnen vinden.

In mijn (wellicht simpele) redenering is 1 plus 1 plus 1 plus plus 1 nog altijd... veel!!
...
quote:Rooss4.0 schreef op 06 januari 2015 @ 22:29:

Als jullie nou allemaal even je PB functie aanzetten kan je achter de schermen contact zoeken.



Ik bedoel... tig vrouwen hier die op zoek zijn naar een bi-ervaring en het niet kunnen vinden.

In mijn (wellicht simpele) redenering is 1 plus 1 plus 1 plus plus 1 nog altijd... veel!!

Jeetje. Dat is wel heel ehm.... Praktisch







Of gewoon: Roosje, seksen?
Alle reacties Link kopieren
Met jou altijd lekker ding, uit die bloes!



En praktisch ben ik. uhuh!
...
Oh dan heb ik wellicht ook nog een praktische tip.



Misschien is het een idee om gelijk (als je niet specifiek je woonplaats wil opgeven) je provincie in je profiel op te geven. Kan een ander gezien of het wel enigzins zin heeft contact te leggen. Ik zou er niet voor vanuit Maastricht naar Groningen willen rijden.
Alle reacties Link kopieren
ehhh, heb me net aangemeld hier. maar kan het niet vinden Rooss4.0 grrrrrrr
quote:Helena123456789 schreef op 06 januari 2015 @ 23:10:

ehhh, heb me net aangemeld hier. maar kan het niet vinden Rooss4.0 grrrrrrrRechtsbovenaan boven het profiel-logo hangen en bij 'mijn voorkeuren' 'Andere mogen mij berichten' sturen aanvinken.
Alle reacties Link kopieren
Wat kan je niet vinden? Je privéberichten-functie staat nu aan. Als je contact wilt zoeken met een vrouw hier klik je op het ballonnetje onder diens avatar. Dan kom je bij de inbox van diegene en kan je een bericht typen en sturen.



Als je zelf wilt kijken of je privéberichten hebt kan je met je muis op het poppetje-icoontje gaan staan, die staat rechsbovenaan de pagina. Zet je muis op "inbox" en klik 'm aan. Dan kom je in je eigen inbox.



Helaas geeft de site nog geen "je hebt een PB-"melding. Tenminste, ik geloof niet dat dat vandaag is opgelost. Regelmatig checken dus.
...
Alle reacties Link kopieren
top!

Had het net gevonden
quote:Rooss4.0 schreef op 06 januari 2015 @ 22:37:

Met jou altijd lekker ding, uit die bloes!



En praktisch ben ik. uhuh!

Prrrr



Je woont niet op date afstand. Toch jammer
Maar de enige tip die ik kan geven: wees open over het feit dat je nieuwsgierig bent. Dan kom je misschien vanzelf iemand tegen die ook nieuwsgierig is, als datingsites niet je ding zijn. Gewoon in mijn eigen buurt werkt voor mij het beste. Dn dan zit daar vanzelf wel iemand tussen waarvan je weet dat ze ruimdenkend zijn en dan laat je dat eens vallen, of je hint een beetje.
Alle reacties Link kopieren
thanx jean_grey en rooss4.0
Alle reacties Link kopieren
quote:Thordis2.0 schreef op 06 januari 2015 @ 23:19:

Maar de enige tip die ik kan geven: wees open over het feit dat je nieuwsgierig bent. Dan kom je misschien vanzelf iemand tegen die ook nieuwsgierig is, als datingsites niet je ding zijn. Gewoon in mijn eigen buurt werkt voor mij het beste. Dn dan zit daar vanzelf wel iemand tussen waarvan je weet dat ze ruimdenkend zijn en dan laat je dat eens vallen, of je hint een beetje.



Dat zou idd het makkelijkst zijn maar woon in een heel klein plaatsje met andere kleine plaatsjes eromheen en iedereen kent iedereen zo beetje hier.

Ik ben van me zelf idd heel spontaan en me woordje en dingetje(s) klaar.

Dus ik moet ontzettend wennen aan kletsen op een forum
Kom je nooit ergens anders? Werk? En ook in kleine plaatsjes wonen vrouwen die latent biseksueel zijn hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven