Nog maar een keer...te wijd

16-06-2011 13:12 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
b
Alle reacties Link kopieren
Is je huidige vriend niet gewoon klein geschapen?
Alle reacties Link kopieren
hmm hij heeft niet zo een grote ik denk 14 a 16 cm en idd niet zo dik kwa omtrek maar dat is toch de gebruikelijke ;standaard; maat als er al een gemiddelde voor is....
Alle reacties Link kopieren
Nee, niks zinnigs over te zeggen, ook nooit van gehoord trouwens. Ben benieuwd of het waar is, maar ik denk van niet. De lengte en dikte van een penis staat toch ook los van iemands postuur? Ik denk dat voor vrouwen hetzelfde geldt.
Alle reacties Link kopieren
Bestaan er niet van die kunststof ringen die je om de penis kan schuiven? Misschien kan je er zo een paar voor je vriend gebruiken, geeft hem misschien meer het gevoel van 'strak' te zitten?



Verder geen tips...
Alle reacties Link kopieren
Te wijd lijkt me trouwens ook een lastig probleem om aan te pakken?



Ik heb overigens nooit over gehoord over dat dikkere vrouwen minder wijd zouden zijn dan slankere vrouwen.
Alle reacties Link kopieren
quote:GiB schreef op 16 juni 2011 @ 13:14:

Is je huidige vriend niet gewoon klein geschapen?



ha ha daar dacht ik ook direct aan,lekker hoor om met t vingertje naar jou te wijzen wat een kloot.

slankere vrouwen zijn wijder? ik ben slank en heel krap.
het leven is als n neus,haal eruit wat erin zit.
Alle reacties Link kopieren
quote:jamadi52 schreef op 16 juni 2011 @ 13:17:

[...]





ha ha daar dacht ik ook direct aan,lekker hoor om met t vingertje naar jou te wijzen wat een kloot.

slankere vrouwen zijn wijder? ik ben slank en heel krap.





nee dit had hij jaren geleden een keer gelezen dus voor ik uberhaupt in beeld was



kijk ik maak er geen probleem van maar hij voelt niet zoveel en dat vind ik tja gewoon jammer
Alle reacties Link kopieren
Wijd of strak heeft niet zoveel te maken met aangeboren anatomie. Het heeft vaak wel te maken met de spanning van je bekkenbodemspieren. Als het dus iets is waar jij wat aan wil veranderen, zou je eens op zoek kunnen gaan naar dit soort oefeningen.
Alle reacties Link kopieren
te nat kan ook het probleem zijn dan...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het op tv gezien idd kleine en volle vrouwen zijn "nauwer" geschapen dan lang en dun.

Maar goed of het wetenschappelijk onderbouwd is?? Geeen idee. Maar misschien heeft partnerlief gewoon een schriel piemeltje? Ik heb gehoord dat je vagina samenknijpen een aantal keer per dag de boel wat strak trekt. Maar goed ik ben maar een leek..
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Ik kan me nauwelijks voorstellen dat slanke vrouwen wijder zijn, want bijv. Aziatische vrouwen zijn vaak een stuk strakker dan gemiddeld.



Wel kan ik me voorstellen dat je door het kinderen krijgen wat wijder bent geworden of doordat je bij het ouder worden wat slapper bent geworden. En je kunt natuurlijk ook zo nat worden dat hij wat minder wrijving voelt en er dus minder gevoel bij heeft.
Alle reacties Link kopieren
Vooropgesteld, ik vind het wel beetje lullig van hem, om jou te wijd te noemen. Ik neem aan dat hij nooit geopperd heeft, dat hij te klein zou zijn? (doen mannen niet heel snel namelijk...)



Maar dan, je kunt met veel bekkenbodemspieren jezelf wel trainen. Zoals je alle spieren van je lichaam trainen kunt.
Alle reacties Link kopieren
gewoon een smoes van hem omdat ie een kleintje heeft.

en misschien lichte erectieproblemen.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
daar zijn oefeningen voor ...



je moet een paar keer per dag doen net alsof je plast, dus plas in houden, en los laten, inhouden en los laten, zo worden je spieren weer wat strakker ...



Miss dat het werkt ?
Heb je wel eens geishaballen geprobeerd? Daarmee train je je bekkenbodemspieren.



Als je ze een hele dag inhoudt ben je aan het einde van de dag strakker.. Doe je het een paar keer per week, blijf je ook strakker.



Succes!
Alle reacties Link kopieren
Zou er gewoon een x mee naar de huisarts gaan ipv allerlei dingen in je vagina te stoppen en om zijn penis te plaatsen.
Alle reacties Link kopieren
Je zou kunnen proberen om je bekkenbodem spieren te trainen.



http://www.nieuwslog.nl/2 ... en-maken-sex-fantastisch/



http://www.umcutrecht.nl/ ... ekkenbodem/oefeningen.htm
Alle reacties Link kopieren
quote:jamadi52 schreef op 16 juni 2011 @ 13:17:

[...]





ha ha daar dacht ik ook direct aan,lekker hoor om met t vingertje naar jou te wijzen wat een kloot.

slankere vrouwen zijn wijder? ik ben slank en heel krap.Het zijn meestal de vrouwen die deze kaart trekken !
Alle reacties Link kopieren
Er zijn zat standjes te bedenken waarbij je veel nauwer aanvoelt. Sla er eens een standjesgids op na, kom je denk ik veel verder mee als allemaal gekke dingen in je muts stoppen of om zijn pikkie heen te schuiven.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat het onzin is.
Rainbow? Ben je er nog?



Die geishaballen zijn echt een aanrader. Makkelijk in gebruik (immers, 's ochtends er in 's avonds er uit), je voelt ze amper zitten en ze doen toch echt hun werk..



Ze zijn te krijgen in allerlei sekswinkels en ook online! 2 balletjes die met een koordje aan elkaar vast zitten..
Alle reacties Link kopieren
quote:jaja8080 schreef op 16 juni 2011 @ 14:45:

[...]





Het zijn meestal de vrouwen die deze kaart trekken !hoho, dikke vrouwen, neem ik aan??
Alle reacties Link kopieren
Ik denk ook dat het eerder aan hem ligt dan aan jou. Als je als man klein bent geschapen dan is het wel erg gemakkelijk om tegen je partner te zeggen dat zij te wijd is als je niets voelt.

En ik weet waarover ik praat, want ik ben getrouwd met een man die bepaald niet gezegend is met een grote of dikke penis. Als hij stijf is dan is het niet langer dan 9 cm. of zo. Dus als we neuken dan voelt hij er weinig van en ik evenmin. Maar hij heeft mij nog nooit het verwijt gemaakt dat ik te wijd ben (ik ben volgens mij ook gemiddeld geschapen). Ik denk dat je elkaar moet accepteren zoals je bent en daarmee omgaat. Mijn man zeurt ook niet ook over de grootte van mijn tieten. Die zijn groot ja.... Dat is waar... Maar hij geniet daarvan ... Hij zegt nooit: waren ze maar een onsje kleiner, om maar eens wat te noemen. Mijn advies is dus: accepteer elkaar zoals je bent, inclusief nauwheid of wijdheidl.....
Alle reacties Link kopieren
Sjonge, waarom zou het niet gewoon waar kunnen zijn, dat je partner wat te wijd is? Of in vergelijking met doorsnee vagina's wijder dan gemiddeld. Er wordt gelijk met het vingertje naar de man gewezen, want oh je, je zou maar eens kritiek krijgen (wat misschien niet eens als kritiek gegeven werd, maar een eerlijk antwoord was op een vraag van haar).



TO, is het niet mogelijk dat je wat spierspanningsoefeningen doet om de boel wat aan te strakken? Ik heb er geen verstand van, maar heb wel eens gehoord over vaginaballetjes.



Verder ben ik helemaal niet wijd, maar tijdens het vrijen wel vaak ontzettend nat. Ik merk dat als ik heeeeel nat ben, het gevoel (de wrijving) dan ook minder is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven