nog steeds pijnlijk

11-09-2007 18:47 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of iemand mij kan helpen maar ben eigenlijk meer opzoek naar mensen die het herkennen.

Ik heb nu ruim een jaar een hele lieve vriend, voor ik hem leerde kennen was ik bijna een jaar vrijgezel na een relatie van bijna een jaar. Met mijn ex is het tijdens de sex een keer ''mis" gegaan. ik zei tegen mijn ex dat ik wilde dat hij stopte toen we 'bezig' waren. Hij reageerde daar niet op en ging gewoon verder. Ik heb me daar een hele tijd nog rot over gevoeld en het nooit tegen iemand verteld. Snel daarna is het toen ook uit gegaan.

Al vrij snel nadat ik iets met mijn huidige vriend kreeg was hij de eerste en nog steeds de enige waar ik het tegen vertelde.

Het probleem is nou dat we het na een jaar nog steeds niet echt gedaan hebben. Wanneer mijn vriend bij mij naar binnen wil gaan doet is nog steeds erg pijnlijk terwijl ik daar met mijn ex alleen aan het begin (voor mij de eerste keren) last van had.

Ik hou het er op dat het komt door wat er met mijn ex gebeurd is en ik daarom een beetje verkramp als het met mijn huidige vriend zo ver komt, hoewel we allebei wel heel graag willen... Gelukkig begrijpt mijn vriend het wel en zegt hij dat het allemaal wel goed komt, maar ik vind het zelf ook vervelend.

Herkent iemand dit of heeft iemand tips voor hoe ik het op kan lossen?

Alvast bedankt!!
Alle reacties Link kopieren
Wat een eikel is die ex vriend van je zeg! Echt schandalig wat hij heeft gedaan!

Heel vervelend ook dat jij nu wel een leuke lieve vriend hebt waar je verder mee wil gaan maar misschien onbewust toch een beetje gespannen bent.

Hebben jullie wel een lang voorspel? Zodat je echt op je gemak bent en vochtig genoeg? Vochtig genoeg zijn is zeker erg fijn als je nog wat gespannen bent.

Je kunt natuurlijk ook altijd even langs de huisarts, misschien vind je het een vervelende vraag maar hij heeft vast wel vaker dit soort 'gevallen' gehad.

Ik wens je in ieder geval veel liefde en geluk toe, en hoop dat het binnenkort wel een keer zal lukken met je vriend. (f)
Het eerste wat mijn vriend zegt: glijmiddel. Een paar keer mèt kan genoeg zijn om je het gevoel te geven dat je het kan. Kun je daarna weer zonder proberen. Succes!
Het belangrijkste is dat je nieuwe vriend het weet, begrijpt en de tijd voor je neemt. Het klinkt alsof hij dat doet.

Ik denk dat het misschien een kwestie van tijd is, wel veel praten en niet opkroppen want dan bouw je steeds meer weerstand op tegen de penetratie.



En misschien ook een idee, van te voren afspreken dat je lekker gaat vrijen maar níet all the way gaat. Zo kun je ontspannen en van de intimiteit genieten zonder dat je tegen dat moment van penetratie aan zit "te hikken".

Dan ook echt afspreken dat je NIET doorgaat want anders werkt het natuurlijk niet.



Als je dat nou een paar keer doet en ook afspreekt dat je na verschillende keren zelf aangeeft waneer je het weer wilt proberen?

Misschien is het een idee?

Succes :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven